-
Μπορεί να είναι του 2013-4 και να είναι πριν το τελευταίο facelift. Το Megane είχε 3 εκδόσεις. Το αρχικό του 2008, το πρώτο facelift του 2012 και το τελευταίο του 2014. Εξακολουθεί να είναι καλό αυτοκίνητο.
-
Ειναι οκτωβριος του 2013. Το οτι ειναι το 2014 το ειχα μαθει απο αλλη αντιπροσωπια οχι απο αυτην που μιλαω τωρα. Απλα αυτη μου ειπε 14700. Τα 200 προκυπτουν απο τις 16αρες ζαντες που θα μου βαλει με τιμη χοντρικη. Αξιζει να τις βαλω; οι 16αρες ζαντες με τα 15αρια τασια περα απο αποψη ομορφιας μου δινει τιποτα αλλο; μου αλλαζει δλδ κατι; καποιος παντως το εχει καβαντζωσει με δανειο μου ειπαν σημερα το οποιο αυριο θα μαθουμε αν εγκριθει. Εχει δωσει 0 προκαταβολη οποτε ο πωλητης δεν του δινει πολλες πιθανοτητες. Απλα το συστημα εδειχνε οτι καποιος καπου το εχει κρατημενο.
-
Λίγο καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι θα δώσουν οι 16άρες και ελαφρώς μειωμένη άνεση, αλλά πολύ μικρές οι διαφορές. Πιο πολύ αισθητικό είναι το θέμα.
-
και πρακτικο θεμα.
Τα τασια φευγουν ευκολα, σπανε κλπ.
Με ζαντες σε καλα φρεναρισματα εχεις καλυτερο αερισμο φρενων-απαγωγη θερμοτητας.
Καλυτερο καθαρισμο στο πλυσιμο και φυσικα αισθητικο αποτελεσμα. -
Οι 16άρες έχουν ακριβώτερα λάστιχα, από τις 15 / 17άρες αν μπορείς να τις αποφύγεις.
-
στο τελωνιο που κατα 99% ειναι στον νεο μολο στον πειραια τα αμαξια αν περασεις ποτε απο εκει θα δεις οτι ειναι αφυλακτα απ τις καιρικες συνθηκες ακριβος διπλα στην θαλασσα....επωμενος βρασε οριζα...2χρονια να εχει κατσει εκει θες πολλα λεφτα για να το κανεις καινουργιο.καλητερα να πας να παραγειλεις ενα απ το εργοστασιο και να αφησεις τα μη εκτελονισμενα στην ισυχεια τους..
εμενα δλδ τα τασια στο γκολφ μου γιατι δεν μου φευγουν παρωλω που το κανω να πεταει και κανα κολο που και που!?
για εμενα αν ειναι καλο εμφανισιακα το τασι, αστο οπως ειναι...θα εχεις μεγαλες καταναλωσεις και μεγαλητερα εξοδα για λαστιχα. οσο για το κρατημα μηδαμινη διαφορα δεν ειναι 17ρες να πεις οκ εχει πατημα στον δρομο.
-
Λες στον 1 χρόνο στο τελωνείο να έλιωσε; Φαντάσου να περάσει και άλλα 10 χρόνια στον δρόμο... ούτε βίδα δεν θα μείνει!
-
εσυ θα αφηνες το αμαξι σου επι ενα χρονο..παρκαρισμενο χωρις να το βαζει κανενας μπροστα επι ενα χρονο διπλα στην θαλλασα και εκτεθημενο στην οξινη βροχη της αθηνας και στους καυσωνες του καλοκαιριου!?εγω οχι παντος.
αρχειζεις και βαζεις στο κοστος ενα καλο πλησιμο γυαλισμα με ντιτειλινγ 50ε + λαστιχα 15αρια περιπου 250ε+λαδια φιλτρα ξυδια 100ε+ οτι αλλο εχει σαν φθορα.
στο τελωνειο ειναι ολα σε μια μεγαλη αλανα που δεν θυμηζει τπτ αλλο απ το παρκιν στο λιμανι.
για να μην αναφερθω και στον πως μεταχειριζοντε οι τελωνειακοι τα αυτοκινητα γενικος... -
Υπερβολές... Δεν παθαίνουν τίποτα σοβαρό. Η διαδικασία κατασκευής τους έχει λάβει υπόψιν όλους αυτούς τους παράγοντες. Δεν παθαίνουν εξωτερικά τίποτα χειρότερο από ότι σε έναν χρόνον κυκλοφορίας.
-
Αυτος ειπε οτι θα το κοιταξει για μπαταριες κλπ οπως και να χει. Θα μου πεις αλλο τι λεει αλλο τι θα κανει. Εγω το κρατησα για δυο μερες οποτε πλεον εχω το περιθωριο να το σκεφτω. Μεγκαν εξπρεσιον με παρκτρονικ και συναγερμο στα 14500 + 200 16αρες ζαντες αν θελω ετοιμοπαραδοτο, μπλε μεταλλικο σε 10 μερες με 5 απο οτι ειπε ζρονια εγγυησης η σεατ λεον 110 ελεγκανς στο μεταλλικο χρωμα σε 2-3 μηνες με 2+2 χρονια εγγυησης και 2 χρονια η 30000 χλμ δωρεαν σερβις με παρκτρονικ και συναγερμο αλλα στα 15900?? Οπως και να χει εχω 2 μερες να το σκεφτω χωρις να φοβαμαι μην χαθει...
-
Αν στο τελωνειο ειναι κερωμενο ή τελοςπαντων με αυτο το προστατευτικο το ασπρο, περα απο την ακινησια δλδ λαδια-μπαταρια, δε βλεπω αλλο προβλημα.
-
Εφτασε η μεγαλη στιγμη. Οσοι πιστοι σχολιαστε. Οσοι μου πουν ' αποφασισε επιτελους μας τα χεις ζαλισει' θα τους δωσω τα δικια τους. 1) σεατ λεον 1200 110 αλογα με χρωμα επιλογης μου, παραγγελια και στα χερια μου μετα απο 2-3 μηνες (δεν βιαζομαι) με επεκταση 2+2 χρονια και 2 χρονια σερβις η 30000 χιλιομετρα εκδοση elegance με 15700 κλειδι στο χερι. Οικονομικη υπερβαση. Παραγγελια με 10% προκαταβολη και μαθαινουμε την παρασκευη αν προλαβαινουμε οφελος αποσυρσης αλλιως ακυρωνεται η παραγγελια και παιρνω προκαταβολη πισω 2) ρενο μεγκαν 1200 expression του 10/2013 προ facelift στο τελωνειο μπλε μεταλλικο ετοιμοπαραδωτο με επιπροσθετες ζαντες 5 χρονια εγγυηση με 14700. 3) σκοντα σπεισμπακ 1200 105 αλογα μεσαια εκδοση ετοιμοπαραδωτο σε κοκκινο μεταλλικο εκθεσιακο ενος μηνα με 4 χρονια εγγυηση και δυο σερβις με 13700 κλειδι. Και τα τρια αυτοκινητα με παρκτρονικ και συναγερμο και τα τρια μεταλλικο χρωμα και τα τρια ομορφα κλπ κλπ κλπ. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ.
-
Πάρε ετοιμοπαράδοτο, ( σήμερα με την κρίση και τους εμπόρους αυτοκινήτων ) το δεν βιάζομαι να παραλάβω μπορεί να εξελιχθεί σε περιπέτεια 1ης γραμμής να ψάχνεσαι και να χάσεις και την προκαταβολή σου γιατί το μαγαζί έκλεισε, τα παραδείγματα χιλιάδες και προ κρίσης και εν μέσω κρίσης, το έχει το επάγγελμα να ψεύδεται συνεχώς και ασυστόλως τάζοντας λαγούς με πετραχίλια μέχρι να τσεπώσουν τα φράγκα, είναι ικανοί ακόμα και την μάνα τους να ρίξουν, σαφώς και δεν λέω ότι όλοι έτσι είναι αλλά καλά είναι να μην δοκιμάσεις εσύ ποιός είναι τί.
Αμαξάκι ετοιμοπαράδοτο λοιπόν χέρι - χέρι το αμάξι με τα λεφτά, και ούτε μεγάλο καπάρο πρίν την παράδοση, 500€ και πολλά είναι, τα υπόλοιπα με την παράδοση, μην εμπιστεύεσαι κανέναν και θα βγείς κερδισμένη.
Προσωπικά θα έλεγα Renault, αλλά πάντα ετοιμοπαράδοτο ότι αποφασίσεις.
-
Υπέρβαση για το Leon από την στιγμή που έχεις φτηνότερες επιλογές δεν νομίζω ότι χρειάζεται. Όπως και να μπεις σε διαδικασία παραγγελίας και αναμονής.
Από τα άλλα δύο θα επέλεγα το Skoda.
Έχω πάρει εκθεσιακό και δεν είχα κανένα θέμα. Οι προσφορά της Renault είναι απλά μια βελτίωση του αυτοκινήτου μετά από τόσους μήνες ακινησίας σε όχι και τόσο καλές συνθήκες για ένα αυτοκίνητο που είναι ήδη παλιό. Και απέναντι έχεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, μοντέλο αιχμής, αξιόπιστο (εγώ θα έλεγα και ομορφότερο), με καλύτερους χώρους, δοκιμασμένο μηχανικά πλέον και σε τιμή ευκαιρίας. -
Το Leon έχει κοινό πάτωμα και μηχανικά μέρη με τα καινούργια (MQB πλατφόρμα) Skoda Octavia, VW Golf, Audi A3 ενώ το Rapid/Spaceback με τα Skoda Fabia, Seat Ibiza, VW Polo, Audi A1. Μία κατηγορία κάτω και ο νοών νοείτω...
Αν πάρεις το συγκεκριμένο Megane θα κάνεις μια καλή πράξη γιατί ο πωλητής που θα καταφέρει να ξεστοκάρει επιτέλους 'αυτό το pre-facelift Megane που είναι ένα χρόνο (!!!) στη μάντρα του τελωνείου' θα πάρει ένα μικρό bonus, μία κορνίζα 'ο υπάλληλος του μήνα', ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Με απλά λόγια ό,τι πληρώνεις παίρνεις, αλλά εσύ αποφασίζεις πόσα θες να δώσεις... -
Αρα η καταταξη σου σαν πρωτο δευτερο και τριτο οσον αφορα και την ποιοτητα αλλα και το value for money ποια ειναι αν δεν σου κανει κοπο;;
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Το Leon έχει κοινό πάτωμα και μηχανικά μέρη με τα καινούργια (MQB πλατφόρμα) Skoda Octavia, VW Golf, Audi A3 ενώ το Rapid/Spaceback με τα Skoda Fabia, Seat Ibiza, VW Polo, Audi A1. Μία κατηγορία κάτω και ο νοών νοείτω...Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς όταν λες μια κατηγορία κάτω. Έχουν διαφορά σε χώρους? Εϊναι κάποια άλλη η ειδοποιός διαφορά που σχετίζεται με το πάτωμα? (π.χ. οδικη συμπεριφορά? κλπ)
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
'αυτό το pre-facelift Megane που είναι ένα χρόνο (!!!) στη μάντρα του τελωνείου'Λες να ξίνισε;
-
Προσωπικά θα έπαιρνα το ετοιμοπαράδοτο Spaceback.
-
Ο χρήστης Κατερίνα_Παππά έγραψε:
Αρα η καταταξη σου σαν πρωτο δευτερο και τριτο οσον αφορα και την ποιοτητα αλλα και το value for money ποια ειναι αν δεν σου κανει κοπο;;1.Leon 2.Megane 3.Rapid Spaceback. Όμως επειδή το συγκεκριμένο Megane που κοιτάς έχει 2 θεματάκια (pre-facelift, στο τελωνείο 12 μήνες), ή θα το έβγαζα τελείως από τη λίστα, ή θα πήγαινα και θα το παζάρευα για να κόψω τουλάχιστον άλλο ένα χιλιάρικο. Για να πάρεις ένα κανούργιο Megane πόσο παραπάνω θέλουν;
Αγορά καινούργιου μικρομεσαίου. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!