-
Το 'πλοίο', volvo V50 1.8, μετά από 6 χρόνια και 120.000 έφυγε ..... πάμε για άλλο καινούριο/ελαφρ.μτχ με τις παρακάτω προτεραιότητες:
- επιδόσεις οδ/συμπεριφορά
- κατανάλωση / φόροι
- παθητική ασφάλεια
- αξιοπιστία
- ποιότητα κατασκευής /κύλισης
- χώροι (1 παιδί 5 ετών)
Ταβάνι οικονομικό τα 30Κ, άντε βαριά τα 35Κ, χωρίς όμως να πρέπει απαραίτητα να το φτάσω, δηλαδή όσο περνάμε τα 20Κ€ για να το κάνω θα πρέπει να καλύπτει πολύ, κάποιο από τα 'θέλω μου' . Κάθε χρόνο πλέον, κάνω 25.000+xlm, νέα μάκρη Διόνυσος - Αθήνα +2/3 μεγάλα ταξίδια. Από το μυαλό μου περνάνε τα παρακάτω και το καθένα μου κάνει 'κλικ' για τους λόγους του... 'σειρά που τα γράφω είναι τυχαία'
bmw 116d-120d / 116i-118i
Volvo V40 VEA D4 (191hp 84gr Co2)
Ford fiesta ST
Renault magane diesel 1.6 130Hp (είναι όμως παλιό μοντέλο)
Renault Clio 1.5dci, το μόνο που μου κάνει κλικ στα -20Κ€ (έχει όμως 5ρι και δεν του έχουν βάλει το μοτέρ μόνο με τα 90Ηp)
VW golf TGI / GTEΑΛΛΟ, ΠΟΙΟ ;
και μετά παίρνω ανάποδες και λέω Μτχ ClioRSIII / Megane RSII και τα ρέστα φόροι/βεζίνες
γιατρέ είναι βαριά η περίπτωση μου ....
-
Το 'πλοίο', volvo V50 1.8, μετά από 6 χρόνια και 120.000 έφυγε ..... πάμε για άλλο καινούριο/ελαφρ.μτχ με τις παρακάτω προτεραιότητες:
- επιδόσεις οδ/συμπεριφορά
- κατανάλωση / φόροι
- παθητική ασφάλεια
- αξιοπιστία
- ποιότητα κατασκευής /κύλισης
- χώροι (1 παιδί 5 ετών)
Ταβάνι οικονομικό τα 30Κ, άντε βαριά τα 35Κ, χωρίς όμως να πρέπει απαραίτητα να το φτάσω, δηλαδή όσο περνάμε τα 20Κ€ για να το κάνω θα πρέπει να καλύπτει πολύ, κάποιο από τα 'θέλω μου' . Κάθε χρόνο πλέον, κάνω 25.000+xlm, νέα μάκρη Διόνυσος - Αθήνα +2/3 μεγάλα ταξίδια. Από το μυαλό μου περνάνε τα παρακάτω και το καθένα μου κάνει 'κλικ' για τους λόγους του... 'σειρά που τα γράφω είναι τυχαία'
bmw 116d-120d / 116i-118i
Volvo V40 VEA D4 (191hp 84gr Co2)
Ford fiesta ST
Renault magane diesel 1.6 130Hp (είναι όμως παλιό μοντέλο)
Renault Clio 1.5dci, το μόνο που μου κάνει κλικ στα -20Κ€ (έχει όμως 5ρι και δεν του έχουν βάλει το μοτέρ μόνο με τα 90Ηp)
VW golf TGI / GTEΑΛΛΟ, ΠΟΙΟ ;
και μετά παίρνω ανάποδες και λέω Μτχ ClioRSIII / Megane RSII και τα ρέστα φόροι/βεζίνες
γιατρέ είναι βαριά η περίπτωση μου ....
-
Το 'πλοίο', volvo V50 1.8, μετά από 6 χρόνια και 120.000 έφυγε ..... πάμε για άλλο καινούριο/ελαφρ.μτχ με τις παρακάτω προτεραιότητες:
- επιδόσεις οδ/συμπεριφορά
- κατανάλωση / φόροι
- παθητική ασφάλεια
- αξιοπιστία
- ποιότητα κατασκευής /κύλισης
- χώροι (1 παιδί 5 ετών)
Ταβάνι οικονομικό τα 30Κ, άντε βαριά τα 35Κ, χωρίς όμως να πρέπει απαραίτητα να το φτάσω, δηλαδή όσο περνάμε τα 20Κ€ για να το κάνω θα πρέπει να καλύπτει πολύ, κάποιο από τα 'θέλω μου' . Κάθε χρόνο πλέον, κάνω 25.000+xlm, νέα μάκρη Διόνυσος - Αθήνα +2/3 μεγάλα ταξίδια. Από το μυαλό μου περνάνε τα παρακάτω και το καθένα μου κάνει 'κλικ' για τους λόγους του... 'σειρά που τα γράφω είναι τυχαία'
bmw 116d-120d / 116i-118i
Volvo V40 VEA D4 (191hp 84gr Co2)
Ford fiesta ST
Renault magane diesel 1.6 130Hp (είναι όμως παλιό μοντέλο)
Renault Clio 1.5dci, το μόνο που μου κάνει κλικ στα -20Κ€ (έχει όμως 5ρι και δεν του έχουν βάλει το μοτέρ μόνο με τα 90Ηp)
VW golf TGI / GTEΑΛΛΟ, ΠΟΙΟ ;
και μετά παίρνω ανάποδες και λέω Μτχ ClioRSIII / Megane RSII και τα ρέστα φόροι/βεζίνες
γιατρέ είναι βαριά η περίπτωση μου ....
-
όταν λες 'έφυγε' τι ακριβώς εννοείς ; αν δεν είναι τρακάρισμα...δεν μπορεί να βγήκε έτσι off...Ρωτάω γιατί το ίδιο έχει συγγενής στενός...
Τα μισά μοντέλα που σκέφτεσαι δεν έχουν χώρους κι έχεις και παιδί...Θα πρέπει να πας σε μεγαλύτερη καμπίνα και να περιορίσεις τις 'εφηβικές/αγωνιστικές ανησυχίες' σε εποχές που το καύσιμο ιδίως με 25.000 χλμ το χρόνο μπορεί να σε κάψει...
Καταλαβαίνω την 'καταπίεση' μετά τη συμβίωση με το 'πλοίο'. Επίσης, εάν υπάρχει περίπτωση για δεύτερο παιδί μάλλον ξεχνάς οριστικά κουβαδάκια τύπου Ford fiesta...Συνειδητοποιείς τη διαφορά από τους χώρους του 'πλοίου' στο πορτ παγκάζ μιας μεγάλης βαλίτσας του fiesta? -
Volvo V40 VEA D4 (191hp 84gr Co2) φαινεται ενδιαφερον, τι τιμη εχει όμως;
-
εδώ http://www.gocar.gr/cars/VOLVO/V40/ δε βλέπω 191hp
είναι παλιότερο μοντέλο ή απλά δεν το έχει; -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Volvo V40 VEA D4 (191hp 84gr Co2) φαινεται ενδιαφερον, τι τιμη εχει όμως;Σε momentum λίγο πάνω από 30 (κλειδί).
Αλλά για να πας γρήγορα με diesel θες αυτόματο κιβώτιο. Άρα +2 χιλιάρικα περίπου για το 8-χυτο. Και πάει 109gr CO2. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
εδώ http://www.gocar.gr/cars/VOLVO/V40/ δε βλέπω 191hp
είναι παλιότερο μοντέλο ή απλά δεν το έχει;Όχι, είναι πολύ καινούριο. Υπάρχει τιμοκατάλογος στο www.volvocars.com/gr
-
το πλοίο V50 πωλήθηκε. ο λόγος που 'έφυγε' ήταν γιατί
- θέλω κάτι πιο σβέλτο
- το βαρέθηκα
- αν το κράταγα κι άλλο, θα έχανε ακόμα και 1/3 της αρχικής του αξίας, στην οποία 'έφυγε'
γενικά από το V50, έμεινα πολύ ικανοποιήμενος τα χρόνια που περάσαμε μαζί, πολύ 'τίμιο' αυτοκίνητο.
@mcduck γιατί για να πας γρήγορα με diesel θες αυτόματο; όσα αυτόματα βενζίνης έχω οδηγήσει, δεν μου άρεσαν μαζί και τα DSG. Μένει να δω το septronic της ΒΜW και το 8ρι της Volvo
θα κάνω test drive από βδομάδα ένα XC40 D4 με 8ρι, για να δώ στην πράξη το new VEA D4 191hp και ένα V40 d2 (δεν υπάρχει d4),
το V40 D4 momentum πάει κάπου στα 30Κ που 'με κάτι + από από κει' πας στα 33Κ χαλαρα.
-
ασφαλώς όλα υποκειμενικά είναι...και ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες...αλλά 30+ χιλιάρικα για hatch μου φαίνονται κάπως...
-
Για να πας γρήγορα με diesel θες αυτόματο γιατί το εύρος στροφών που αποδίδει το μοτέρ είναι πολύ περιορισμένο. Αν βγεις εκτός, είτε πάνω είτε κάτω, πας συνεχώς σε αλλαγές.
Σε ήρεμη οδήγηση με σταθερή ταχύτητα κουμπώνεις μια σχέση και πας. Για πιο σβέλτα μιλάω.Πηγή: οδηγώ καθημερινά δίλιτρο manual volvo diesel.
Επίσης γενικώς, από τη λίστα σου το volvo και τα golf αποκλείεται να τα βρεις ετοιμοπαράδοτα. Αν βιάζεσαι γιατί έφυγε το V50, φεύγουν από επιλογές.
Τώρα για τους χώρους, με λίγη παραχώρηση βολεύεσαι με κάτι σαν V40/golf/116 αφού μιλάμε για ένα παιδί. Για πιο μικρό δε θα το συνιστούσα, ειδικά πηγαίνοντας από το τεράστιο μέσα V50.
-
Επίσης σε τέτοιο budget πας και σε V40 T4 polestar, που επιπλέον είναι και 1600 (άμυνα έναντι του νομοθέτη)
-
Για κάποιος μήνες, θα μου παραχωρίσει ο πατέρας μου το όχημα του, που το χρησιμοποιεί σπάνια.
Το V50 'έφυγε' τώρα, γιατί τώρα βρέθηκε αγοραστής. Αν ήταν να πάρω V40 T4 polestar, θα επέλεγα αντί αυτού, μάλλον την bmw 118i. Το V40 new_D4, το κοιτάω περισσότερο για το εξαιρετικό μοτέρ που δείχνουν να έχει, τουλάχιστον τα χαρτιά.@mcduck το V50 δεν είναι και τεράστιο, 2580mm μεταξόνιο και 410λτ χώρος αποσκευών που όμως ναι μπορερείς να γεμίσεις μέχρι πάνω.
@mcduck, ποιο Volvo 2.0 diesel έχεις, πόσα χλμ έχεις κάνει, εντυπώσεις, κατανάλωση;thanks
-
Δεν το βάζεις και αλλου να πούμε καμια ιδεα
Sent from Corsair's brick
-
Αν δεν σκοπεύεις για 2ο παιδί, το μόνο που θα σε ενθουσιάσει είναι το fiesta st. Τα υπόλοιπα, άστα για μεγαλύτερη ηλικία
Έχω το clio rs III είναι επαρκέστατο σε χώρους ακόμη και για τα δύο παιδιά που έχω ( 7 και 5 ετών).
Δεν το αλλάζω με τίποτα κι ας βουίζει στο ταξίδι. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@mcduck, ποιο Volvo 2.0 diesel έχεις, πόσα χλμ έχεις κάνει, εντυπώσεις, κατανάλωση;
Το XC60. Με το παλιό 5 κύλινδρο όμως (αυτό του facelift, με 139gr CO2).
8500km μέχρι τώρα. 8 λίτρα περίπου πόλη, 7,5 παρά στην εθνική, γύρω στα 6 σε επαρχιακούς.
Αλλά άκυρη συγκριση με V40 VEA. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
bmw 116d-120d / 116i-118i
Volvo V40 VEA D4 (191hp 84gr Co2)
Ford fiesta ST
Renault magane diesel 1.6 130Hp (είναι όμως παλιό μοντέλο)
Renault Clio 1.5dci, το μόνο που μου κάνει κλικ στα -20Κ€ (έχει όμως 5ρι και δεν του έχουν βάλει το μοτέρ μόνο με τα 90Ηp)
VW golf TGI / GTEΑυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών. Μάλλον θα πρέπει να καταλήξεις ποια κατηγορία ταιριάζει στις ανάγκες σου και μετά να καταλήξεις σε κάποια μοντέλα.
Εγώ πάντως από αυτά θα κοιτούσα για το Golf και την 116/118.
-
- Από bmw 116d-120d / 116i-118i ξεχνάς τα 3 πρώτα αν θες επιδόσεις.
- Volvo V40 VEA D4 πιστεύω ότι πρέπει να είναι εξαιρετικό αν και συμφωνώ ότι θα είναι πολύ καλύτερο με το 8άρι. Μόνη ένσταση η κοροιδία του να δίνεις σε φόρο όσα θα γλιτώνεις από καύσιμο. Aν θες να πας προς τα εκεί ΜΗΝ κάνεις td το D2 θα απογοητευτείς από τον κινητήρα (εκτός αν πας για να δεις γενικά το V40)
- Ford fiesta ST μικρό αλλά πιθανότατα το πιο fun to drive από όλα τα υπόλοιπα
- VW golf TGI / GTE, αν δεν σε πειράζει να δίνεις κάνα 700άρι κάθε χριστούγεννα και εάν βλέπεις και μεταχειρισμένα, κάνεις έναν αναγραμματισμό στα 2 πρώτα γράμματα του πρώτου, βρίσκεις ένα 6άρι με πολλά καλούδια επάνω και καθάρισες
Μιά χαρά χώρους έχουν όλα όσα έγραψες και για 2 παιδιά, εκτός αν κάνεις μετακόμιση κάθε φορά που πας μια εκδρομή ή διακοπές....
-
Η ώρα της τρέλας έφτασε λοιπόν!!! Αφού σου άρεσε το 116D αποκλείεται να μην σου αρέσει ένα Lancia Delta 1.9 jtdm.....νομιζω ότι με όλα μέσα θα το πάρεις κάτω των 25.....και μιλάμε για τρακτέρ, χωρίς να είναι δίαιτες, τρελούς χώρους, μέτρια ποιότητα -απτη-, παλιό αλλά δοκιμασμένο σκάφος.
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
από άσσο, έχω οδηγήσει μόνο την 116i (136Hp) , test drive πριν κανά χρόνο. Αυτό το μοτέρ 1.9jtdm που αλλού έχει μπει εκτός της delta; .....
και τώρα ποιο ;