Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    διαροη ρευματος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. διαροη ρευματος
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    31
    585
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      ακριβως οτι λεει ο τιτλος , πως μπορουμε να διαπιστωσουμε αν εχει διαροη ρευματος το αμαξι;αν βαλουμε μπαταρια ενταξει και μετα απο 4 με 5 μερες δεν κανει τακ ειναι προφανες οτι εχουμε διαρροη το ζητημα ειναι να το διαπιστωσουμε στα σιγουρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        otso last edited by

        ακριβως οτι λεει ο τιτλος , πως μπορουμε να διαπιστωσουμε αν εχει διαροη ρευματος το αμαξι;αν βαλουμε μπαταρια ενταξει και μετα απο 4 με 5 μερες δεν κανει τακ ειναι προφανες οτι εχουμε διαρροη το ζητημα ειναι να το διαπιστωσουμε στα σιγουρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          ακριβως οτι λεει ο τιτλος , πως μπορουμε να διαπιστωσουμε αν εχει διαροη ρευματος το αμαξι;αν βαλουμε μπαταρια ενταξει και μετα απο 4 με 5 μερες δεν κανει τακ ειναι προφανες οτι εχουμε διαρροη το ζητημα ειναι να το διαπιστωσουμε στα σιγουρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            thednick last edited by

            Χρησιμοποιείς ένα πολύμετρο/αμπερόμετρο και μετράς το ρεύμα με κλειστές όλες τις καταναλώσεις. Να αφαιρέσεις τον αρνητικό πόλο (και όχι τον θετικό).

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kospapad last edited by

              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
              Προσεχεις μην ανοιξεις πορτα, νουλαπακια συνοδηγου, γυρισεις κλειδι κλπ, οτιδηποτε κανεις, θα περασει το ρευμα που θα τραβηξει μεσα απο το αμπερομετρο και θα το καψει.

              Αυτό είναι λίγο τραβηγμένο αφού το αμπερόμετρο το βάζεις αρχικά στα πολλά αμπέρ (20)
              Τι παραπάνω θα γίνει αν ανοίξεις την πόρτα κλπ;
              Στην χειρότερη θα προστεθεί η κατανάλωση αυτή στην διαρροή και θα προστεθούν ακόμα 3,5 Α στην διαρροή , σιγα το τρομερό
              Καλή παρατήρηση αυτό για την τοποθέτηση του πολύμετρου στον αρνητικό, μάλλον αυτός κάτι έχει κάψει παλαιότερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης kospapad έγραψε:

                Προσεχεις μην ανοιξεις πορτα, νουλαπακια συνοδηγου, γυρισεις κλειδι κλπ, οτιδηποτε κανεις, θα περασει το ρευμα που θα τραβηξει μεσα απο το αμπερομετρο και θα το καψει.

                Αυτό είναι λίγο τραβηγμένο αφού το αμπερόμετρο το βάζεις αρχικά στα πολλά αμπέρ (20)
                Τι παραπάνω θα γίνει αν ανοίξεις την πόρτα κλπ;
                Στην χειρότερη θα προστεθεί η κατανάλωση αυτή στην διαρροή και θα προστεθούν ακόμα 3,5 Α στην διαρροή , σιγα το τρομερό
                Καλή παρατήρηση αυτό για την τοποθέτηση του πολύμετρου στον αρνητικό, μάλλον αυτός κάτι έχει κάψει παλαιότερα

                υποτιθεται οτι ξεκινας με τη μεγαλυτερη σκαλα και κατεβαινεις σιγα ιγα σε επιπεδο mA για να δεις την καταναλωση που εχει .
                αν εκει ανοιξεις πορτα, εχεις θεμα. Σε καθε περιπτωση, τα καλωδιακια του αμπερομετρου δεν ειναι για πολλα. εκανα μια μαλακια καποαι φαση σε τετοια μετρηση και σε 2 δευτερολεπτα εκαιγαν οι ακροδεκτες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  otso last edited by

                  ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις. το βιντεο δεν με διαφωτησε καθως τα αγγλικα μου ειναι του πεζοδρομιου .
                  ερωτηση πρωτη.
                  βγαζουμε τον αρνητικο πολο απο την μπαταρια και τι μετραμε ; την μπαταρια; κοκκινο στον θετικο μαυρο στον αρνητικο;
                  ερωτηση δευτερη
                  το καινουριο μου πολυμετρο αμπερομετρο στα αμπερ για συνεχες γραφει 200μ 2m 20m 200m αυτη ειναι η σειρα απο μικροτερο σε μεγαλυτερο;
                  ερωτηση τριτη
                  το νανιουαλ του πολυμετρου γραφει για την μετρηση εντασης συνεχους ρευματος , οτι συνδεουμε το κοκκινο καλωδιο στην υποδοχη 10Α για εντασεις ρευματος >200mA η με την υποδοχη mA /Ω/ΒΑΤΤ για εντασεις ρευματος 200mA οπως εγραψα και πιο πανω.
                  ευχαριστω και συγγνωμη για τις αφελεις φανταζομαι ερωτησεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Καταρχάς όταν παίζετε με μπαταρίες βγάλτε βέρες ή ότι δαχτυλίδια και βραχιόλια φοράτε.

                    Δεν χρειάζεται να βάλετε το πολύμετρο σε μικρότερη κλίμακα απο αυτή των 10Α.

                    Το πίο μάπα πολύμετρο που έχω έχει ανάλυση 10mA στη μεγάλη σκάλα, δηλαδή δείχνει δύο δεκαδικά. Τα καλά μου πολύμετρα δείχνουν 3 δεκαδικά.

                    Για μέτρηση ρεύματος ο ένας ακροδέκτης συνδέεται στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και ο άλλος στο καλώδιο της μπαταρίας που μόλις βγάλαμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otso last edited by

                      εβγαλα το καλωδιο απο τον αρνητικο πολο της μπαταριας και εβαλα τον κοκκινο ακροδεκτη στον αρνητικο πολο και τον μαυρο στο καλωδιο που πηγαινε στον αρνητικο και εδειξε 0.04 . αρα εχουμε διαρροη , ποσο μεγαλη ειναι αυτη ;
                      το εκανα σωστα;
                      να συνεχισω οπως βειπε ο τριντεντ να βγαλω ασφαλειες ωστε να δω απο που προερχεται;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        0.04 είναι 40mA.

                        Πολύ μικρή κατανάλωση, μάλλον είναι η νορμάλ κατανάλωση των ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Θυμηθηκα τωρα το δικο μου πολυμετρο που εδειχνε αλλα νουμερα σε καθε σκαλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bassstarlet
                            bassstarlet last edited by

                            Σας έχω όλους γατάκια.
                            14.xxA έγραψε το δικό μου τελευταία φορά που το μέτρησα...

                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              κατι ειχες αναμμενο και δεν το καταλαβες

                              μπας κι ειχες γυρισμενο το κλειδι στο ΟΝ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                otso last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                0.04 είναι 40mA.

                                Πολύ μικρή κατανάλωση, μάλλον είναι η νορμάλ κατανάλωση των ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου.

                                ειναι παλιο χωρις ηλεκτρονικα .

                                ευχαριστω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης otso έγραψε:

                                  0.04 είναι 40mA.

                                  Πολύ μικρή κατανάλωση, μάλλον είναι η νορμάλ κατανάλωση των ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου.

                                  ειναι παλιο χωρις ηλεκτρονικα .

                                  ευχαριστω

                                  40mA φαινεαι να ειναι πολυ λιγο, κανονικη καταναλωση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                    κατι ειχες αναμμενο και δεν το καταλαβες

                                    μπας κι ειχες γυρισμενο το κλειδι στο ΟΝ?

                                    Αυτά τα προσέχω (πλαφονιέρες κλπ) μέχρι και ηλεκτρολόγος σήκωσε τα χέρια ψηλά.

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                                      κατι ειχες αναμμενο και δεν το καταλαβες

                                      μπας κι ειχες γυρισμενο το κλειδι στο ΟΝ?

                                      Αυτά τα προσέχω (πλαφονιέρες κλπ) μέχρι και ηλεκτρολόγος σήκωσε τα χέρια ψηλά.

                                      και τι εγινε τελικα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Έχει παροπλιστεί (όχι γι'αυτό το λόγο) μέχρι νεωτέρας.

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Βγαζω αρνητικο πόλο, και μετραω μεταξύ θετικου και σασι και μεταξύ θετικου - αρνητικου και αρνητικου - σασί. Υπάρχει μια διαφορά 0.58V.κανω δουλειες κτλ. Μετα απο λιγη ώρα η διαφορά 0.08V. Είναι φυσιολογικό?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iniochos last edited by

                                            Μου φαίνεται περίεργο...
                                            Και λέω τώρα..
                                            Κλειδί εκκίνησης μήπως στη θέση ACC, με κάποιο super dooper ενισχυτή, με μεγάλους ηλεκτρολυτικούς που εκφορτίζουν σιγά σιγά???
                                            Ή κάτι ανάλογο με την μπαταρία της σειρήνας του συναγερμού ???, (που λογικά δεν έπρεπε να εκφορτίζει τόσο γρήγορα...)
                                            Έτσι όπως το περιγράφεις για εκφόρτιση πυκνωτή μου φαίνεται.. αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr