Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνώμη για αγορά pick up 4Χ4 ISUZU D-MAX, Toyota Hilux
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Γνώμη για αγορά pick up 4Χ4 ISUZU D-MAX, Toyota Hilux
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Εκτός Δρόμου
    20
    56
    4866
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsunikos last edited by

      Καλημέρα

      Είμαι γεωπόνος, κυκλοφορώ πολύ σε αγροτικούς δρόμους και χωράφια και αρκετές φορές το χρόνο μεταφέρω λιπάσματα. Ενδιαφέρομαι για αγορά pickup. Χρειάζομαι αρκετές φορές λίγο χώρο παραπάνω στην καμπίνα. Με λίγα λόγια ψάχνω για ημικάμπινο 4Χ4. Με μια σχετική έρευνα αγοράς κατέληξα σε Isuzu D max και Toyota Hilux. Το πρόβλημα με την Toyota είναι πως έχει μόνο μονοκάμπινα παραδοτέα μέσα στο 2014. Θα βγάλει καινούρια έκδοση και μετά θα έχει ημικάμπινα με νέο look και μάλλον πιο ακριβή τιμή. Η Isuzu έχει παραδοτέο ημικάμπινο. Η ερώτησή μου είναι καθαρά στο τεχνικό κομμάτι. Δεν είμαι και ο πλέον ειδικός και θα ήθελα μια 'βαθμολογία' αξιοπιστίας στην κλίμακα 1 ως 10 και κόστους after sales (ανταλλακτικά, service κτλ) μεταξύ Toyota και Isuzu.

      Νίκος, ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tsunikos last edited by

        Καλημέρα

        Είμαι γεωπόνος, κυκλοφορώ πολύ σε αγροτικούς δρόμους και χωράφια και αρκετές φορές το χρόνο μεταφέρω λιπάσματα. Ενδιαφέρομαι για αγορά pickup. Χρειάζομαι αρκετές φορές λίγο χώρο παραπάνω στην καμπίνα. Με λίγα λόγια ψάχνω για ημικάμπινο 4Χ4. Με μια σχετική έρευνα αγοράς κατέληξα σε Isuzu D max και Toyota Hilux. Το πρόβλημα με την Toyota είναι πως έχει μόνο μονοκάμπινα παραδοτέα μέσα στο 2014. Θα βγάλει καινούρια έκδοση και μετά θα έχει ημικάμπινα με νέο look και μάλλον πιο ακριβή τιμή. Η Isuzu έχει παραδοτέο ημικάμπινο. Η ερώτησή μου είναι καθαρά στο τεχνικό κομμάτι. Δεν είμαι και ο πλέον ειδικός και θα ήθελα μια 'βαθμολογία' αξιοπιστίας στην κλίμακα 1 ως 10 και κόστους after sales (ανταλλακτικά, service κτλ) μεταξύ Toyota και Isuzu.

        Νίκος, ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsunikos last edited by

          Καλημέρα

          Είμαι γεωπόνος, κυκλοφορώ πολύ σε αγροτικούς δρόμους και χωράφια και αρκετές φορές το χρόνο μεταφέρω λιπάσματα. Ενδιαφέρομαι για αγορά pickup. Χρειάζομαι αρκετές φορές λίγο χώρο παραπάνω στην καμπίνα. Με λίγα λόγια ψάχνω για ημικάμπινο 4Χ4. Με μια σχετική έρευνα αγοράς κατέληξα σε Isuzu D max και Toyota Hilux. Το πρόβλημα με την Toyota είναι πως έχει μόνο μονοκάμπινα παραδοτέα μέσα στο 2014. Θα βγάλει καινούρια έκδοση και μετά θα έχει ημικάμπινα με νέο look και μάλλον πιο ακριβή τιμή. Η Isuzu έχει παραδοτέο ημικάμπινο. Η ερώτησή μου είναι καθαρά στο τεχνικό κομμάτι. Δεν είμαι και ο πλέον ειδικός και θα ήθελα μια 'βαθμολογία' αξιοπιστίας στην κλίμακα 1 ως 10 και κόστους after sales (ανταλλακτικά, service κτλ) μεταξύ Toyota και Isuzu.

          Νίκος, ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            v-silis last edited by

            και τα 2 είναι κορυφή

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tsunikos last edited by

              Ευχαριστώ για την απάντηση. Γνώριζα πολλά για τα Toyota Hilux αλλά τώρα τελευταία 'ανακάλυψα' το Isuzu Dmax σε διάφορα site στο internet. Μάλλον στο Dmax θα καταλήξω αλλά δεν γνωρίζω το, μετά την αγορά, κόστος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Υπάρχει στον φιλικό κύκλο ένα D Max και βγήκε σκυλί μαύρο. Οι έρευνες επίσης το βγάζουν πολύ αξιόπιστο, σε αντίθεση με το πολύ πιο δυνατό Navara που βγάζει πολλά προβλήματα. Εξίσου αξιόπιστο και το Toyota αλλά εγώ Isuzu ή Mazda θα έπαιρνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Isuzu D-Max δαγκωτό, το έχουν 2 στο χωριό και δηλώνουν κατ'ευχαριστημένοι για την αξιοπιστία τους και την κίνηση τους σε δύσβατους χωματόδρομους, εν αντιθέση με τα Nissan Navara που βγάζουν κάτι προβλήματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Το hilux είναι πιο ακριβο και ενα κλικ πιο αξιοπιστο, (εχουμε στην εταιρεια αρκετα, τα πηραμε αλλαζοντας τα μιτσουμπισι L200) και εχουν βγει πιο ανθεκτικα και me λιγοτερες βλαβες απο τα L200. Tα isuzu είναι μια πιο οικονομική λυση αλλα σχεδον το ιδιο αξιοπιστη. Τελικά ποιο vfm το isuzu.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      strof last edited by

                      Εχεις δει γυφτο με navara;; Οχι. Αρα χαλανε. Παρε toyota ή isuzu. Τεσταρισμενα αμφοτερα απο τους ανωτερω. Βγαζουν χιλιαδες χλμ χωρις αλλαγη λαδιων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Hilux. Ενα ονομα, μια ιστορια.

                        Μπορει η τουοτα να εχει χασει μερος της παλιας αιγλης της σε αντοχη/αξιοπιστια στα επιβατηγα της, στα φορτηγα ομως και εφοσον αγοραστει για ΔΟΥΛΕΙΑ και οχι ως ενα ακομη ατυχες αντι-suv, το εν λογω ειναι πραγματικο αρμα. Στην οικογενεια, οσα εχουν αγοραστει, διαφορων γενεων, εχουν αποκτηθει με προορισμο την ισοβια κτηση. Σκυλια σωστα!

                        Μπορει ο πιο συγχρονος ανταγωνισμος να δειχνει πιο ραφιναρισμενος στα σημεια και με μαλακο πλαστικουλι στο ταμπλο , ομως οταν αρχισουν οι κροκαλες και τα φορτωματα, θες αντοχη, τιποτε αλλο.

                        Δεν ξερω, πειτε με προκατειλημμενο, αλλα σε αυτην κατηγορια και εφοσον αγοραστει, ξανατονιζω, για σκληρη χρηση ΚΑΙ ΜΟΝΟ, δεν το συγκρινω με κανενα αλλο του ιαπωνικου ανταγωνισμου και ας αποτελουν οβερολ πιο ολοκληρωμενες προτασεις.

                        Απο'κει και περα, υπαρχει και το Amarok.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                          Hilux. Ενα ονομα, μια ιστορια.

                          Μπορει η τουοτα να εχει χασει μερος της παλιας αιγλης της σε αντοχη/αξιοπιστια στα επιβατηγα της, στα φορτηγα ομως και εφοσον αγοραστει για ΔΟΥΛΕΙΑ και οχι ως ενα ακομη ατυχες αντι-suv, το εν λογω ειναι πραγματικο αρμα. Στην οικογενεια, οσα εχουν αγοραστει, διαφορων γενεων, εχουν αποκτηθει με προορισμο την ισοβια κτηση. Σκυλια σωστα!

                          Μπορει ο πιο συγχρονος ανταγωνισμος να δειχνει πιο ραφιναρισμενος στα σημεια και με μαλακο πλαστικουλι στο ταμπλο , ομως οταν αρχισουν οι κροκαλες και τα φορτωματα, θες αντοχη, τιποτε αλλο.

                          Δεν ξερω, πειτε με προκατειλημμενο, αλλα σε αυτην κατηγορια και εφοσον αγοραστει, ξανατονιζω, για σκληρη χρηση ΚΑΙ ΜΟΝΟ, δεν το συγκρινω με κανενα αλλο του ιαπωνικου ανταγωνισμου και ας αποτελουν οβερολ πιο ολοκληρωμενες προτασεις.

                          Απο'κει και περα, υπαρχει και το Amarok.

                          Το Άμαροκ σαν ανέκδοτο είναι, διάβασε και το σχετικό νήμα στα 4*4 , υπήρχαν 3 στο χωριό, εξαφανίστηκαν τα 2 με συνοπτικές διαδικασίες λόγω προβλημάτων, μένει το 1 γιατί δεν πατάει χώμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            swift-b-p-m last edited by

                            ασε Θωμα δε συνεχιζω, θα κατηγορηθω παλι ως εμπαθης!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                              :lol: ασε Θωμα δε συνεχιζω, θα κατηγορηθω παλι ως εμπαθης!

                              το ίδιο και εγώ , ας επανέλθουμε όμως και ας 'τσακωθούμε' για το θεαθήναι Isuzu D max είναι ποιό φθηνό!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                beams last edited by

                                Δεν υπάρχει δίλημμα κύριε γεωπόνε αν θέλεις να κάνεις σοβαρή δουλειά

                                Πολύ καλό φυσικά και το Isuzu αλλά πάνω από 80.000 χλμ στην Ανταρκτική με καμία μετατροπή σε κινητήρα και κιβώτιο μόνο ένα αυτοκίνητο σε αυτόν τον πλανήτη το έχει κάνει.

                                Καλοτάξιδο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Το μόνο πρόβλημα σε αυτά τα δυο, ειναι ότι ειναι και τα δυο η top επιλογή για κλοπή.
                                  Ιδίως το Toyota σε συγκεκριμένες περιοχές ειναι θέμα χρόνου και τύχης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • G
                                    gakost last edited by

                                    Εγώ πάλι σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ τα Isuzu κατώτερα ή χειρότερα σαν εργαλεία.Eίναι και μια μάρκα που είναι εξειδικευμένη σε επαγγελματικά και σκληροτράχηλα οχήματα. Το μόνο μειονέκτημα ίσως είναι το πιο μικρό δίκτυο συνεργατών

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tsunikos last edited by

                                      Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ακούω ότι τα Toyota για 'αγροτική' χρήση είναι Α-ΘΑ-ΝΑ-ΤΑ. Για Toyota κινήθηκα αρχικά. Απλά για αρκετό καιρό ακόμα, ίσως και μέχρι τέλος 2014 έχει ετοιμοπαράδοτα ελάχιστα κομμάτια,μόνο single και doublecab. Ακόμα κι αν 'θυσιάσω' την μισή καμπίνα και πάω σε single cab έχει το εντελώς standard, χωρίς καν ηλεκτρικές κλειδαριές και παράθυρα. Μου βγαίνει στα 21300 ευρώ. Η Isuzu αν θέλω μου φέρνει το extended cab (1,5 καμπίνα) με πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό στα 25400. Μιλάμε για διαφορά 4 χιλιάδες περίπου οι οποίες στον διακανονισμό της χρηματοδότησης θα είναι 70-80 ευρώ παραπάνω στη μηνιαία δόση. Επείγομαι να έχω όχημα μέσα στον Ιούνιο και θα ήθελα και τη μισή καμπινούλα. Έτσι, έχω οδηγηθεί σε δίλημμα. Ξέρω πως για τη χρήση που θέλω εγώ, εργαλείο δουλειάς και όχι βόλτας, δεν παίζει και τόσο ρόλο το θεαθήναι. Αν η Toyota είχε ετοιμοπαράδοτο 1,5 καμπίνα δεν έμπαινα σε κανένα δίλημμα. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γνώμες. Από άποψης κατανάλωσης τί λέει το Isuzu? Και ανταλλακτικών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tsunikos last edited by

                                        Μιλάμε δηλαδή για τις εξής 2 επιλογές:

                                        http://www.newdmax.gr/models_extended.html

                                        http://www.toyota.gr/cars/new_cars/hilux/grades.tmex?grade=4x4+standard

                                        Μονοκάμπινο και standard το ένα αλλά (1) Toyota και (2) οικονομικότερη λύση
                                        Ημικάμπινο το άλλο και (1)πιο πλούσιος εξοπλισμός

                                        Τη μισή καμπίνα τη χρειάζομαι αρκετές φορές,ίσως και καθημερινά. Έχω π.χ. μαζί μου μια τσάντα, μια κούτα με πράγματα και αν μπει άτομο δεύτερο δεν μπορώ ούτε ταχύτητα να αλλάξω στο αγροτικό που έχω (toyota 4X2 d4d - 2003).

                                        Δε με χαλάει, μην τρελαθούμε, το χειροκίνητο παράθυρο και οι κλειδαριές, απλά σκέφτομαι την αξία σε περίπτωση μελλοντικής μεταπώλησης...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikospappas last edited by

                                          Να παρεις το μονοκαμπινο Τουοτα και να βαλεις στην καροτσα κουτι με κλειδαρια για να κουβαλας τα πραγματα ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            tsunikos last edited by

                                            Το έχω σκεφτεί. Ειδικά αν βγαίνει εύκολα όταν θέλω να φορτώσω τίγκα την καρότσα 5-6 φορές το χρόνο. Ούτως ή άλλως το αφήνω σε κλειστό πάρκινγκ ιδιώτικό

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr