-
http://www.dailymotion.com/video/x1tleq ... CF%82_news αφιερωμενο στον χρυσοχοιδη κ στους μπομπολες ......
-
http://www.dailymotion.com/video/x1tleq ... CF%82_news αφιερωμενο στον χρυσοχοιδη κ στους μπομπολες ......
-
http://www.dailymotion.com/video/x1tleq ... CF%82_news αφιερωμενο στον χρυσοχοιδη κ στους μπομπολες ......
-
Εδώ καταστράφηκε το λάστιχο στο αγροτικό με το τεράστιο προφίλ!
Τέτοια ζημιά στο οδόστρωμα και τον αρμό γίνεται σε μια μέρα ή είναι αμέλεια της εταιρίας που κάποια μικρή φθορά την άφησε να εξελιχθεί σε χαντάκι ;
Επειδή το τελευταίο μήνα έχω κάνει το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη 2 φορές ,παρατήρησα ότι σε κάποια σημεία με γέφυρες -αρμούς ότι το πέρασμα δεν ήταν ομαλό όπως παλιότερα τι συμβαίνει άραγε ,άρχισε η εγκατάλειψη; έχω και 40 αρι προφίλ ,για ολική θα ήμουν αν έπεφτα στη παραπάνω λακκούβα - χαντάκι! -
οι αερόσακοι γιατι ανοιξαν?
μυνηση (αυταπαγγελτη) θα παιξει αραγε...
-
ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..
-
Για τον πούτσο συντήρηση κάνουν.
Στο κομμάτι Θεσσαλονίκης Βέροιας στο ύψος του ΣΕΑ πριν την Αλεξάνδρεια που έχει μια γεφυρούλα, στο ρεύμα προς Θεσσαλονική αντί να κάτσουν να το φτιάξουν έχουν βάλει πινακίδα Κ10 και όριο 80.
Επίσης στη γέφυρα τον κόμβο του Κλειδιού (όπως αφήνεις την ΠΑΘΕ και μπαίνεις Εγνατία για Βέροια) είναι τόσο απότομο το 'σαμαράκι' που άμα δεν το ξέρεις και πας πάνω από 30-40χμ/ω θα πάρεις στο χέρι λάστιχα, ζάντες, αναρτήσεις τα πάντα όλα.
Το ίδιο και με κατεύθυνση από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, αλλά αρκετά πιο ομαλό. Το πολύ πολύ να χτυπήσεις το κεφάλι στην οροφή από το τράνταγμα...
Χρόνια τώρα αυτά. Κανείς δε λέει να τα διορθώσει... -
Στο κλειδι, ειναι κακοτεχνια στην κατασκευη του μεταβατικου επιχωματος αλλα οπως λες κανενας δεν υποχρεωσε τον εργολαβο να το φτιαξει εστω και στην περιοδη εγγυησης.. (εγνατιας ευθυνη...)
-
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Για τον πούτσο συντήρηση κάνουν.
Στο κομμάτι Θεσσαλονίκης Βέροιας στο ύψος του ΣΕΑ πριν την Αλεξάνδρεια που έχει μια γεφυρούλα, στο ρεύμα προς Θεσσαλονική αντί να κάτσουν να το φτιάξουν έχουν βάλει πινακίδα Κ10 και όριο 80.
Επίσης στη γέφυρα τον κόμβο του Κλειδιού (όπως αφήνεις την ΠΑΘΕ και μπαίνεις Εγνατία για Βέροια) είναι τόσο απότομο το 'σαμαράκι' που άμα δεν το ξέρεις και πας πάνω από 30-40χμ/ω θα πάρεις στο χέρι λάστιχα, ζάντες, αναρτήσεις τα πάντα όλα.
Το ίδιο και με κατεύθυνση από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, αλλά αρκετά πιο ομαλό. Το πολύ πολύ να χτυπήσεις το κεφάλι στην οροφή από το τράνταγμα...
Χρόνια τώρα αυτά. Κανείς δε λέει να τα διορθώσει...ενα παρομοιο υψωματακι (λογο παλιας γραμμης τρενου) υπαρχει στον Ε65 εξω απο λαμια στο υψος της αντιπροσωπειας
suzuki. εχουν βαλει ακριβως το ιδιο σημα, αλλα πολλοι ερχονται με 60+ και την πατανε ασχημα. -
Ακούστε άλλη πλάκα παίδες -Αγόρασε ένας λέει εισιτήριο premium business class για να είναι ασφαλής και το αεροπλάνο έπεσε.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Ακούστε άλλη πλάκα παίδες -Αγόρασε ένας λέει εισιτήριο premium business class για να είναι ασφαλής και το αεροπλάνο έπεσε. -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..Ακριβώς. Μάλιστα επειδή είναι βιομηχανικό προιόν σου δίνουν και διάρκεια ζωής η οποία σίγουρα δεν είναι όση του δρόμου και κάποια στιγμή θέλουν αντικατάσταση, και διαστήματα υποχρεωτικής συντήρησης και διαστήματα υποχρεωτικών ελέγχων. Στην παρούσα φάση προφανώς και δεν έχει περάσει η διάρκεια ζωής αφού ο αυτοκινητόδρομος φτιάχτηκε πρόσφατα από τον εθνικό μας εργολάβο που φημίζεται για την ποιότητα στη δουλιά του . Τη συντήρηση (με το αζημίωτο βέβαια) έχει αναλάβει άλλος εθνικός εργολάβος (όμιλος Τερνα μέσω Νέας Οδού), η οποία συντήρηση μάλλον περιορίζεται στην τοποθέτηση καμερών στα διόδια για να σε τσιμπάνε άμα δεν πληρώνεις.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Ακούστε άλλη πλάκα παίδες -Αγόρασε ένας λέει εισιτήριο premium business class για να είναι ασφαλής και το αεροπλάνο έπεσε.τη περιμενα τη μαλακια
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..
Ακριβώς. Μάλιστα επειδή είναι βιομηχανικό προιόν σου δίνουν και διάρκεια ζωής η οποία σίγουρα δεν είναι όση του δρόμου και κάποια στιγμή θέλουν αντικατάσταση, και διαστήματα υποχρεωτικής συντήρησης και διαστήματα υποχρεωτικών ελέγχων. Στην παρούσα φάση προφανώς και δεν έχει περάσει η διάρκεια ζωής αφού ο αυτοκινητόδρομος φτιάχτηκε πρόσφατα από τον εθνικό μας εργολάβο που φημίζεται για την ποιότητα στη δουλιά του . Τη συντήρηση (με το αζημίωτο βέβαια) έχει αναλάβει άλλος εθνικός εργολάβος (όμιλος Τερνα μέσω Νέας Οδού), η οποία συντήρηση μάλλον περιορίζεται στην τοποθέτηση καμερών στα διόδια για να σε τσιμπάνε άμα δεν πληρώνεις.
Αν η εγγυηση υλικου ειναι ακομα σε ισχυ θα πρεπει να τα φτιαξει ο εργολαβος που τα εβαλε... οι φωτο παντως δειχνουν απιστευτη προχειροτητα στην τοποθετηση η επισκευη ειδικα του κονιαμματος και στις καλυψεις των μπουλωνιων με τα ειδικα εποξικα 2 στοιχειων.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..
Ακριβώς. Μάλιστα επειδή είναι βιομηχανικό προιόν σου δίνουν και διάρκεια ζωής η οποία σίγουρα δεν είναι όση του δρόμου και κάποια στιγμή θέλουν αντικατάσταση, και διαστήματα υποχρεωτικής συντήρησης και διαστήματα υποχρεωτικών ελέγχων. Στην παρούσα φάση προφανώς και δεν έχει περάσει η διάρκεια ζωής αφού ο αυτοκινητόδρομος φτιάχτηκε πρόσφατα από τον εθνικό μας εργολάβο που φημίζεται για την ποιότητα στη δουλιά του . Τη συντήρηση (με το αζημίωτο βέβαια) έχει αναλάβει άλλος εθνικός εργολάβος (όμιλος Τερνα μέσω Νέας Οδού), η οποία συντήρηση μάλλον περιορίζεται στην τοποθέτηση καμερών στα διόδια για να σε τσιμπάνε άμα δεν πληρώνεις.
Αν η εγγυηση υλικου ειναι ακομα σε ισχυ θα πρεπει να τα φτιαξει ο εργολαβος που τα εβαλε... οι φωτο παντως δειχνουν απιστευτη προχειροτητα στην τοποθετηση η επισκευη ειδικα του κονιαμματος και στις καλυψεις των μπουλωνιων με τα ειδικα εποξικα 2 στοιχειων.
Ποιός εργολάβος? Δεν υπάρχει εργολάβος. Εχουν γίνει οριστικές παραλαβές, έχουν επιστραφεί οι εγγυητικές και ο δρόμος ανήκει πλέον στη Νέα Οδό.
-
επειδη ειπες οτι φτιαχτηκε προσφατα... αλλα τοτε Η νεα Οδος θα εχει τιμες κ.λ.π. για συντηρηση τετοιων πραγματων... ρωτησα ομως και εμαθα οτι ειναι ενας πα....ρας υπευθυνος για αυτην και δεν κανει αυτα που πρεπει στο θεμα να ελεγχει και να επισκευαζει... ας του κανουν μηνυση αγωγη στην εταιρια να του σφιξουν οι κ...λοι δεν γινεται αλλιως
καί πληρώνεις διόδια κ σκοτώνεσαι για πλάκα....