Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    καί πληρώνεις διόδια κ σκοτώνεσαι για πλάκα....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. καί πληρώνεις διόδια κ σκοτώνεσαι για πλάκα....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    11
    16
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      http://www.dailymotion.com/video/x1tleq ... CF%82_news αφιερωμενο στον χρυσοχοιδη κ στους μπομπολες ......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis67 last edited by

        http://www.dailymotion.com/video/x1tleq ... CF%82_news αφιερωμενο στον χρυσοχοιδη κ στους μπομπολες ......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manolis67 last edited by

          http://www.dailymotion.com/video/x1tleq ... CF%82_news αφιερωμενο στον χρυσοχοιδη κ στους μπομπολες ......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by

            Εδώ καταστράφηκε το λάστιχο στο αγροτικό με το τεράστιο προφίλ!
            Τέτοια ζημιά στο οδόστρωμα και τον αρμό γίνεται σε μια μέρα ή είναι αμέλεια της εταιρίας που κάποια μικρή φθορά την άφησε να εξελιχθεί σε χαντάκι ;
            Επειδή το τελευταίο μήνα έχω κάνει το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη 2 φορές ,παρατήρησα ότι σε κάποια σημεία με γέφυρες -αρμούς ότι το πέρασμα δεν ήταν ομαλό όπως παλιότερα τι συμβαίνει άραγε ,άρχισε η εγκατάλειψη; έχω και 40 αρι προφίλ ,για ολική θα ήμουν αν έπεφτα στη παραπάνω λακκούβα - χαντάκι!

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kilomeater last edited by

              οι αερόσακοι γιατι ανοιξαν?

              μυνηση (αυταπαγγελτη) θα παιξει αραγε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                224-v last edited by

                ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bayern7 last edited by

                  Για τον πούτσο συντήρηση κάνουν.
                  Στο κομμάτι Θεσσαλονίκης Βέροιας στο ύψος του ΣΕΑ πριν την Αλεξάνδρεια που έχει μια γεφυρούλα, στο ρεύμα προς Θεσσαλονική αντί να κάτσουν να το φτιάξουν έχουν βάλει πινακίδα Κ10 και όριο 80.
                  Επίσης στη γέφυρα τον κόμβο του Κλειδιού (όπως αφήνεις την ΠΑΘΕ και μπαίνεις Εγνατία για Βέροια) είναι τόσο απότομο το 'σαμαράκι' που άμα δεν το ξέρεις και πας πάνω από 30-40χμ/ω θα πάρεις στο χέρι λάστιχα, ζάντες, αναρτήσεις τα πάντα όλα.
                  Το ίδιο και με κατεύθυνση από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, αλλά αρκετά πιο ομαλό. Το πολύ πολύ να χτυπήσεις το κεφάλι στην οροφή από το τράνταγμα...
                  Χρόνια τώρα αυτά. Κανείς δε λέει να τα διορθώσει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    224-v last edited by

                    Στο κλειδι, ειναι κακοτεχνια στην κατασκευη του μεταβατικου επιχωματος αλλα οπως λες κανενας δεν υποχρεωσε τον εργολαβο να το φτιαξει εστω και στην περιοδη εγγυησης.. (εγνατιας ευθυνη...)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dsgeo last edited by

                      Youtube Video – [01:48..]

                      Τί να πούν κ εδώ!?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vaggos111 last edited by

                        Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                        Για τον πούτσο συντήρηση κάνουν.
                        Στο κομμάτι Θεσσαλονίκης Βέροιας στο ύψος του ΣΕΑ πριν την Αλεξάνδρεια που έχει μια γεφυρούλα, στο ρεύμα προς Θεσσαλονική αντί να κάτσουν να το φτιάξουν έχουν βάλει πινακίδα Κ10 και όριο 80.
                        Επίσης στη γέφυρα τον κόμβο του Κλειδιού (όπως αφήνεις την ΠΑΘΕ και μπαίνεις Εγνατία για Βέροια) είναι τόσο απότομο το 'σαμαράκι' που άμα δεν το ξέρεις και πας πάνω από 30-40χμ/ω θα πάρεις στο χέρι λάστιχα, ζάντες, αναρτήσεις τα πάντα όλα.
                        Το ίδιο και με κατεύθυνση από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, αλλά αρκετά πιο ομαλό. Το πολύ πολύ να χτυπήσεις το κεφάλι στην οροφή από το τράνταγμα...
                        Χρόνια τώρα αυτά. Κανείς δε λέει να τα διορθώσει...

                        ενα παρομοιο υψωματακι (λογο παλιας γραμμης τρενου) υπαρχει στον Ε65 εξω απο λαμια στο υψος της αντιπροσωπειας
                        suzuki. εχουν βαλει ακριβως το ιδιο σημα, αλλα πολλοι ερχονται με 60+ και την πατανε ασχημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          roman_k last edited by

                          Ακούστε άλλη πλάκα παίδες -Αγόρασε ένας λέει εισιτήριο premium business class για να είναι ασφαλής και το αεροπλάνο έπεσε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Ο χρήστης roman_k έγραψε:
                            Ακούστε άλλη πλάκα παίδες -Αγόρασε ένας λέει εισιτήριο premium business class για να είναι ασφαλής και το αεροπλάνο έπεσε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              junior-gt last edited by

                              Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                              ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..

                              Ακριβώς. Μάλιστα επειδή είναι βιομηχανικό προιόν σου δίνουν και διάρκεια ζωής η οποία σίγουρα δεν είναι όση του δρόμου και κάποια στιγμή θέλουν αντικατάσταση, και διαστήματα υποχρεωτικής συντήρησης και διαστήματα υποχρεωτικών ελέγχων. Στην παρούσα φάση προφανώς και δεν έχει περάσει η διάρκεια ζωής αφού ο αυτοκινητόδρομος φτιάχτηκε πρόσφατα από τον εθνικό μας εργολάβο που φημίζεται για την ποιότητα στη δουλιά του . Τη συντήρηση (με το αζημίωτο βέβαια) έχει αναλάβει άλλος εθνικός εργολάβος (όμιλος Τερνα μέσω Νέας Οδού), η οποία συντήρηση μάλλον περιορίζεται στην τοποθέτηση καμερών στα διόδια για να σε τσιμπάνε άμα δεν πληρώνεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nintza last edited by

                                Ο χρήστης roman_k έγραψε:
                                Ακούστε άλλη πλάκα παίδες -Αγόρασε ένας λέει εισιτήριο premium business class για να είναι ασφαλής και το αεροπλάνο έπεσε.

                                τη περιμενα τη μαλακια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  224-v last edited by

                                  Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                                  ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..

                                  Ακριβώς. Μάλιστα επειδή είναι βιομηχανικό προιόν σου δίνουν και διάρκεια ζωής η οποία σίγουρα δεν είναι όση του δρόμου και κάποια στιγμή θέλουν αντικατάσταση, και διαστήματα υποχρεωτικής συντήρησης και διαστήματα υποχρεωτικών ελέγχων. Στην παρούσα φάση προφανώς και δεν έχει περάσει η διάρκεια ζωής αφού ο αυτοκινητόδρομος φτιάχτηκε πρόσφατα από τον εθνικό μας εργολάβο που φημίζεται για την ποιότητα στη δουλιά του . Τη συντήρηση (με το αζημίωτο βέβαια) έχει αναλάβει άλλος εθνικός εργολάβος (όμιλος Τερνα μέσω Νέας Οδού), η οποία συντήρηση μάλλον περιορίζεται στην τοποθέτηση καμερών στα διόδια για να σε τσιμπάνε άμα δεν πληρώνεις.

                                  Αν η εγγυηση υλικου ειναι ακομα σε ισχυ θα πρεπει να τα φτιαξει ο εργολαβος που τα εβαλε... οι φωτο παντως δειχνουν απιστευτη προχειροτητα στην τοποθετηση η επισκευη ειδικα του κονιαμματος και στις καλυψεις των μπουλωνιων με τα ειδικα εποξικα 2 στοιχειων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    junior-gt last edited by

                                    Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                                    ειναι κακκη συντηρηση... εχω βαλει απειρους τετοιους αρμους σε γεφυρες... (οχι απλες λαμαρινες αλλα αυτους τους αρμους που ειναι βιμηχανοποιημενο προιον) και μπαινουν με ειδικα υλικα εποξικα κλπ. οταν δεν τα βαζουν οπως λενε οι οδηγειες του κατασκευαστη... συμβαινουν αυτα... δεν γινονται σε ενα βραδυ αυτα απλα το εβλεπαν και δεν εκαναν τιποτα γιατι η αλλαγη του κοστιζει και θελει χρονο (2- 3) μερες μιας και θα το κανουν σε 2 φασεις μισο και μισο..

                                    Ακριβώς. Μάλιστα επειδή είναι βιομηχανικό προιόν σου δίνουν και διάρκεια ζωής η οποία σίγουρα δεν είναι όση του δρόμου και κάποια στιγμή θέλουν αντικατάσταση, και διαστήματα υποχρεωτικής συντήρησης και διαστήματα υποχρεωτικών ελέγχων. Στην παρούσα φάση προφανώς και δεν έχει περάσει η διάρκεια ζωής αφού ο αυτοκινητόδρομος φτιάχτηκε πρόσφατα από τον εθνικό μας εργολάβο που φημίζεται για την ποιότητα στη δουλιά του . Τη συντήρηση (με το αζημίωτο βέβαια) έχει αναλάβει άλλος εθνικός εργολάβος (όμιλος Τερνα μέσω Νέας Οδού), η οποία συντήρηση μάλλον περιορίζεται στην τοποθέτηση καμερών στα διόδια για να σε τσιμπάνε άμα δεν πληρώνεις.

                                    Αν η εγγυηση υλικου ειναι ακομα σε ισχυ θα πρεπει να τα φτιαξει ο εργολαβος που τα εβαλε... οι φωτο παντως δειχνουν απιστευτη προχειροτητα στην τοποθετηση η επισκευη ειδικα του κονιαμματος και στις καλυψεις των μπουλωνιων με τα ειδικα εποξικα 2 στοιχειων.

                                    Ποιός εργολάβος? Δεν υπάρχει εργολάβος. Εχουν γίνει οριστικές παραλαβές, έχουν επιστραφεί οι εγγυητικές και ο δρόμος ανήκει πλέον στη Νέα Οδό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      επειδη ειπες οτι φτιαχτηκε προσφατα... αλλα τοτε Η νεα Οδος θα εχει τιμες κ.λ.π. για συντηρηση τετοιων πραγματων... ρωτησα ομως και εμαθα οτι ειναι ενας πα....ρας υπευθυνος για αυτην και δεν κανει αυτα που πρεπει στο θεμα να ελεγχει και να επισκευαζει... ας του κανουν μηνυση αγωγη στην εταιρια να του σφιξουν οι κ...λοι δεν γινεται αλλιως

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr