-
Δεν μιλάω για το προφίλ αλλά για το πλάτος
-
Ο χρήστης alatar έγραψε:
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση, θα το ψάξω.Δύσκολο να κρίνω για διαφορές μετα βεβαιότητας διότι με μαμά το οδήγησα πολύ λίγο... ευχαριστημένος πάντως.
Καλό Πάσχα
Πάντως η αλλαγή που έκανες βγάζει διαφορά 4.71% που είναι πολύ μεγάλη σε σχέση με το όριο του 3%. Μιλάμε για 3.1 πόντους μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικού.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Καταρχάς για να μην μπερδεύεται ο κόσμος μιλάμε για την πρώτη έκδοση.
Για πολλοστή φορά, εγώ φοράω ** 205/55**/17 και η απόκλιση αυτών είναι 3,12%.
Το 4,71% που λες βγαίνει με το 215/55/17.Τώρα όμως που το ξανακοιτάω σύγκρινα το 215/55/17 της νέας εκδοσης από περιέργεια με το 205/60/16 που είχαν οι απλές πρώτες εκδόσεις, και βγαίνει 2,38% μεγαλύτερο μόνο. Interesting...
-
Ο χρήστης alatar έγραψε:
Καταρχάς για να μην μπερδεύεται ο κόσμος μιλάμε για την πρώτη έκδοση.Για πολλοστή φορά, εγώ φοράω ** 205/55**/17 και η απόκλιση αυτών είναι 3,12%.
Το 4,71% που λες βγαίνει με το 215/55/17.Τώρα όμως που το ξανακοιτάω σύγκρινα το 215/55/17 της νέας εκδοσης από περιέργεια με το 205/60/16 που είχαν οι απλές πρώτες εκδόσεις, και βγαίνει 2,38% μεγαλύτερο μόνο. Interesting...
Το 55αρι προφίλ είναι πιο άνετο. Σκέφτομαι στο δικό μου να πάω σε 60αρι.
-
Ο χρήστης alatar έγραψε:
Καταρχάς για να μην μπερδεύεται ο κόσμος μιλάμε για την πρώτη έκδοση.Για πολλοστή φορά, εγώ φοράω ** 205/55**/17 και η απόκλιση αυτών είναι 3,12%.
Το 4,71% που λες βγαίνει με το 215/55/17.Τώρα όμως που το ξανακοιτάω σύγκρινα το 215/55/17 της νέας εκδοσης από περιέργεια με το 205/60/16 που είχαν οι απλές πρώτες εκδόσεις, και βγαίνει 2,38% μεγαλύτερο μόνο. Interesting...
Εντάξει δεν μπορώ να γνωρίζω τι λάστιχο φοράς εγώ έγραψα και συνεκρινα με το 215 55 γιατί αναφερθηκες εσύ στο fl μοντέλο. Όποτε κάνεις δεν μπερδεύεται. Το κακό με την δική σου εμπειρία είναι ότι με το μαμά έμεινες λίγο καιρό και λογικο είναι να μην μπορείς να το συγκρίνεις.
Εμένα ο λάστιχας μου είπε ότι θα καταλάβω διαφορά πχ σε μια ανηφόρα που την παίρνω τώρα με Τρίτη με το 55 μπορεί να αναγκαστω να κατεβάσω δεύτερα. Επίσης μου είπε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για πιο δύσκολο λάστιχο με λιγότερες επιλογές διαθεσιμότητας και σαφώς ακριβότερο από το 50.Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ένα γερμανικό -αν δε κάνω λάθος- td του Scross 1.4 turbo
Youtube VideoΦαίνεται αρκετά ανταγωνιστικό του Q2 1.4TFSI, στα ίσα με το CX3 και αρκετά πιο μπροστά (σχεδόν 3 sec. στο γύρο και έπιασε 4km/h μεγαλύτερη τελική) από το Οpel Mokka 1.4
Αν και σίγουρα δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας του, το τεστ είναι ικανοποιητικό κι ενθαρρυντικό για τις δυνατότητες του και σε άσφαλτο (εννοείται συγκρινόμενο με την κατηγορία του).
-
Δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει τη συζήτηση ή και εάν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος αλλά στο εγχειριδίο η προτεινόμενη διάσταση των χειμερινών ελαστικών είναι 205/60/17..
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει τη συζήτηση ή και εάν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος αλλά στο εγχειριδίο η προτεινόμενη διάσταση των χειμερινών ελαστικών είναι 205/60/17..Σωστά γράφει, γιατί με βάση έναν τύπο υπολογισμού, η απόκλιση είναι -1,4 περίπου που είναι μέσα στα αποδεκτά όρια.
Βέβαια, ο φίλος που θέλει να τα αντικαταστήσει ,απ'ότι κατάλαβα θέλει να κρατήσει το πλάτος 215. -
Τα ελαστικα στο προ fl είναι είτε 205 50 17 είτε 205 60 16. Εγώ είμαι με τα πρώτα και σκέφτομαι αν θα περάσω σε προφίλ 55. Πρόκειται για πιο ακριβό λάστιχο περί τα 60 ευρώ τουλάχιστον στην τετράδα και πιο δύσκολο στην διαθεσιμότητα που θα μεγαλώσει τις σχέσεις ταχύτητας. Σύμφωνα με λεγόμενα χρηστών θα αυξήσει την άνεση και θα μειώσει κάπως το κοπανημα του πίσω άξονα
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Panormus, το προφίλ θέλει να αλλάξει από 50 σε 55. Και αφού η μαμά λέει 60, Tkin73 είσαι μέσα.
'Τώρα όμως που το ξανακοιτάω σύγκρινα το 215/55/17 της νέας εκδοσης από περιέργεια με το 205/60/16 που είχαν οι απλές πρώτες εκδόσεις, και βγαίνει 2,38% μεγαλύτερο μόνο. Interesting...'
Tkin73, η παραπάνω παρατήρηση είναι σωστή και έχει ξαναγραφτεί από συμφορουμίτη. Το ελαστικό με βάση το οποίο θα πρέπει να μετρώνται οι αποκλίσεις είναι αυτό της βασικής έκδοσης (205/60/16). Σκέψου ότι στο εγχειρίδιο του μοντέλου στην Ινδία η 17 ζάντα δεν υπάρχει πουθενά..
Παρεπιμπτόντως έφαγα το δίκτυο να βρω το εγχειρίδιο ηλεκτρονικά και ενώ παλαιότερα το είχα εντοπίσει, τώρα δεν τα κατάφερα..
Υ.Γ. Πώς κάνετε το copy-paste για να φαίνεται ο συντάκτης ενός προηγούμενου μηνυματος αυτόματα;
-
Αγαπητέ lukies στο εγχειρίδιο η διάσταση που αναφέρει είναι τυπογραφικό λάθος, τουλάχιστον αυτή την απάντηση μου έδωσαν από τα κεντρικά της SUZUKI όταν τον χειμώνα του 2014 ήθελα να πρωτοτοποθετήσω χιονολάστιχα.
Στην ερώτηση που τότε τους έθεσα, με ποια λογική το βασικό μοντέλο έχει διάσταση 205/60/16 και το επόμενο σε εξοπλισμό μοντέλο 205/50/17 και όχι το αντίστοιχο σε 17αρα ζάντα 205/55/17, δεν πήρα λογική απάντηση. Κατάλαβα ότι, ή ο προμηθευτής τους δεν είχε αυτή την διάσταση (που δεν την είχε,) ή θα άλλαζε την κατηγορία καυσαερίων που ήθελαν να τοποθετήσουν το αυτοκίνητο, εάν τοποθετούσαν ελαστικά 205/55/17.
Η όποια αλλαγή θέλω να κάνω σε διάσταση ελαστικού θα πρέπει να υπολογιστεί με βάση στη διάσταση 205/60/16 μου είπαν, που είναι η βασική του αυτοκίνητου.
Η ιδανική διάσταση είναι η 205/55/17, αλλά είναι δύσκολο να βρεις μεγάλη γκάμα, και η αμέσως επομένη η 215/55/17 (που φοράει το ανανεωμένο μοντέλο). Η αρνητική διαφορά που έχει η διάσταση 205/50/17 με την βασική (205/60/17) είναι η ιδία με την θετική διαφορά που έχει η διάσταση 215/55/17. Η ζάντα στο αρχικό αλλά και στο ανανεωμένο μοντέλο είναι 17 χ 6,5 και δέχεται άνετα ελαστικό 215 πλάτος. -
Για όποιον ενδιαφέρετε έχω το εγχειρίδιο σε μορφή pdf στο κινητό στα αγγλικά. Εκεί ΔΕΝ υπάρχει το τυπογραφικό λάθος για τα χειμερινά ελαστικά.
-
Γεια σου φίλε Εκτωρα και σε ευχαριστώ για τη βοήθεια που μου έδωσες.
Στη διάσταση 215/55/17 πιστεύω το αυτοκίνητο χάνει σε κατανάλωση. Γιατί όμως πήγαν στο facelift στο 215 από το 205? ίσως για να βελτιώσουν την κατευθυντικότητα του οχήματος; Θυμάμαι πως στο 215 είχε πει κάποιος αντιπρόσωπος πως το όχημα γίνεται πλαδαρό.
Αγνωσται αι βουλαί! -
Τελικα εβαλα τον λαστιχα μου να ψαξει το 205/55/17 στο χανκουκ οταν του ειπα για το 215 αντι του 205 μου ειπε αστο καλυτερα , παροτι ειναι πιο ευκολο λαστιχο για αυτον, με ρωτησε χαρακτηριστικα ανεβασαν ιπποδυναμη στο fl ?
-
Τελικά ποια είναι η ορίτζιναλ διάσταση? 205/60/16 ή 205/60/17. Έχω το f/l 1.4, και ειλικρινά με περιορίζει πολύ η διάσταση 215/55/17 καθώς θέλω να βάλω τα cross latitude επάνω και σε αυτή την διάσταση δεν παίζει.Το οφσετ 50αρι δεν είναι? Σκέφτομαι μήπως να πήγαινα στο 205/60/17. Ρίξτε εδώ μια ματιά https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1 ... 0mm&sr=0mm
-
Η διασταση του προ fl μοντελου ηταν 205 60 16 της βασικης εκδοσης.
-
Οπότε.για τα.michelin έχω 2 λύσεις, ή 225/55/17 ή 215/60/17. Εννοείται στην μαμά ζάντα που φοράει τώρα. Japanese Ρώτα αυτούς που έβαλαν 215/60/17 στο vitara club εντυπώσεις. Το κακό με το scross είναι ότι έχει και μικρό θόλο για 60αρι προφίλ.
-
Έχει αλλάξει κανείς την κεραία σε shark fin; Σκέφτομαι ότι με μπαγαζιέρα πάνω είναι η μόνη λύση εάν θέλεις και ραδιόφωνο..
-
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Οπότε.για τα.michelin έχω 2 λύσεις, ή 225/55/17 ή 215/60/17. Εννοείται στην μαμά ζάντα που φοράει τώρα. Japanese Ρώτα αυτούς που έβαλαν 215/60/17 στο vitara club εντυπώσεις. Το κακό με το scross είναι ότι έχει και μικρό θόλο για 60αρι προφίλ.Το 225 το ξεχνάς σίγουρα θα βρίσκει. Το 60αρι πάλι με την 17 είναι πάλι ρίσκο στο ύψος. Επίσης κράτα και το σχόλιο από πιο πάνω που αναφέρθηκε ότι το αμάξι με το 215 πλαδαρευει. Εγώ σήμερα προχώρησα σε προπαραγγελια του 205 55 17. Εννοείται ότι η διάσταση είναι δύσκολη στην διαθεσιμότητα.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Νομίζω δε θα το μετανιώσεις καθόλου Tkin, θα τα βάλεις τελικά πριν το καλοκαίρι ε? Εγώ λέω να περιμένω αυτή τη φορά..
SUZUKI SX4 SCROSS