-
Σε κάτι τέτοιο τι θα λέγατε;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4221146/
Μήπως το ρίχνω το επίπεδο; -
αυτα τα 2 δεν συγκρινονται ρε παιδια!!το ενα ειναι αμαξι(νισσαν) το αλλο ειναι στυλ και καλα με τους χαζοιταλους.
πια φρενα πια αμορτισερ!
ΣΕ ΠΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?στο νισσαν...ασε δε που οταν κανεις ασφαλεια μην βαλεις οδικη στο νισσαν...δεν χρειαζεται!!
αν παλι τυχης σε φαναρι με αλφα 146 το πιο πιθανο ειναι να σε αφηση πισω 7 αμαξια αλλα μεχρι το τερμα θα εχει χτυπηση μοτερ
ειπε καποιος οτι το νισσαν δεν εχει sequental ψεκασμο??νομιζω δεν εκανε καν τον κοπο να το κανει ανα 2αδα περασε κατευθειαν στον ανα μπεκ!
ειμαι υπερ του νισσαν φιλε μου να κανεις την δουλεια σου και να πηγαινει βολτα την οικογενια!αν θελεις γκαζακια κρατηματα καλα και λοιπα παρε κανα ρενο-οπελ-φοντ-και ξερω γω τι αλλο -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
αυτα τα 2 δεν συγκρινονται ρε παιδια!!το ενα ειναι αμαξι(νισσαν) το αλλο ειναι στυλ και καλα με τους χαζοιταλους.
πια φρενα πια αμορτισερ!
ΣΕ ΠΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?στο νισσαν...ασε δε που οταν κανεις ασφαλεια μην βαλεις οδικη στο νισσαν...δεν χρειαζεται!!
αν παλι τυχης σε φαναρι με αλφα 146 το πιο πιθανο ειναι να σε αφηση πισω 7 αμαξια αλλα μεχρι το τερμα θα εχει χτυπηση μοτερ
ειπε καποιος οτι το νισσαν δεν εχει sequental ψεκασμο??νομιζω δεν εκανε καν τον κοπο να το κανει ανα 2αδα περασε κατευθειαν στον ανα μπεκ!
ειμαι υπερ του νισσαν φιλε μου να κανεις την δουλεια σου και να πηγαινει βολτα την οικογενια!αν θελεις γκαζακια κρατηματα καλα και λοιπα παρε κανα ρενο-οπελ-φοντ-και ξερω γω τι αλλο -
Πρωτος ξαδερφος του tzo μαλλον..
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μεταξύ 146 και αλμέρα ούτε καν συζήτηση για εμένα, τα έχω οδηγήσει και τα 2 αρκετά, η διαφορά είναι τόσο μεγάλη υπερ της Άλφα που αν σου αρέσει έστω και λίγο η οδήγηση, το αλμέρα απλά μένει πολύ πίσω. Το ίδιο και η σύγκριση μεταξύ των μοτέρ, φρένων, κλπ.
Από αξιοπιστία, η 146 είναι μια χαρά, το λέω από εμπειρία με 145 που είχε ο αδελφός μου ακριβώς ίδιας εποχής. Κανένα ουσιαστικό πρόβλημα!
Το αλμέρα λογικά είναι κορυφή, αλλά το ίδιο και το πλυντήριο που έχω σπίτι.Ως εδώ, θα μπορούσα να συμφωνήσω με όλα. Τα λίγα μου λεφτά βέβαια, μάλλον στο Αλμέρα θα τα έδινα λόγω αξιοπιστίας και κατανάλωσης. Αν μιλούσαμε για καινούριο και vivere come un Alfista, θα πήγαινα για την 146 που μου αρέσει ιδιαίτερα εμφανισιακά και καταχάρηκα και μια 145 1.7 πριν την αποσάθρωσή της.
Xsara 1.6 VTS καλό, με εξαιρετικό μοτέρ ΑΛΛΑ.... πολύ μέτρια ανάρτηση, εκτός και αν επενδύσεις. Γέρνει, πλέει και υπερστρέφει περίεργα.
Εδώ με κάνεις να αναρωτιέμαι και για τα από πάνω.
-
Καλύτερα datsun παρά alfa romeo.Μπουζί να δει το μάτι σου στο 146......που να τ'αλλάξεις όλα αυτά και μην πας και παραμέσα γιατί η τσέπη σου ξηλώθηκε....... και με την τιμή της βενζίνης? γέμισαν όλα τα χωράφια alfa romeo......
-
Σ' αυτά τα χρήματα, δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο από μια Xsara 1.6 facelift. Το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο, ο εξοπλισμός πλούσιος, προβλήματα δεν βγάζει, η συντήρηση είναι φτηνή.
Το έχει ο πατέρας μου μια δεκαετία και τα μόνα προβλήματα που είχε ήταν το δυναμό/altenator που η Denso δεν το μελέτησε σωστά(θα το δει αυτό ο BEAMS, και θα με κυνηγάει, αλλά είναι η αλήθεια φοβάμαι!).
Η ανάρτηση που είπε κάποιος, είναι απλά απίστευτη, σιδερώνει κάθε ανωμαλία του δρόμου, είναι άνετη όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο της εποχής της, και φυσικά ΔΕΝ πλέει.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
αυτα τα 2 δεν συγκρινονται ρε παιδια!!το ενα ειναι αμαξι(νισσαν) το αλλο ειναι στυλ και καλα με τους χαζοιταλους.
πια φρενα πια αμορτισερ!
ΣΕ ΠΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?στο νισσαν...ασε δε που οταν κανεις ασφαλεια μην βαλεις οδικη στο νισσαν...δεν χρειαζεται!!
αν παλι τυχης σε φαναρι με αλφα 146 το πιο πιθανο ειναι να σε αφηση πισω 7 αμαξια αλλα μεχρι το τερμα θα εχει χτυπηση μοτερ
ειπε καποιος οτι το νισσαν δεν εχει sequental ψεκασμο??νομιζω δεν εκανε καν τον κοπο να το κανει ανα 2αδα περασε κατευθειαν στον ανα μπεκ!
ειμαι υπερ του νισσαν φιλε μου να κανεις την δουλεια σου και να πηγαινει βολτα την οικογενια!αν θελεις γκαζακια κρατηματα καλα και λοιπα παρε κανα ρενο-οπελ-φοντ-και ξερω γω τι αλλοOταν ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ σαν εσένα έχει και άποψη και δίει συμβουλές γι αυτό δυσφημείται η αλφα ρομέο απο ανίδεους που δεν έιχαν ποτέ τους αλφά, Επειδή οτι και να σου πώ θα αρχίσεις τις αερολογίες anyway ο twin spark χρειάζεται στην ώρα του να αλλάζει κανείς ιμάντες χρονισμού μαζί με τα ρουλεμάν τους, απο εκεί και πέρα ενα καλό συνθετικό λαδάδι με φιλτρο ανα 10000χλμ και είσαι οκ. Αν ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου έχετε μάθει να αγοράζετε ενα κορεατικο κουβά και να του κάνετε service μόνο όταν μείνει και λάδια φτηνά αν και όταν ΤΟΤΕ Η ΑΛΦΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΝΙΒΑΛΟ ιδιοκτήτη ΤΩΡΑ για ενα κινητήρα που σε διάφορες εκδόσεις μπήκε σε 145/46 147 156 166 gtv 916 spider 916 GT, διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα ΚΑΙ εσυ ο ασχετίδης τον βγάζεις αναξιόπιστο, στη θέση σου θα το βούλωνα αφου καταλάβαινα οτι λέω βλακείες δικαιολογήσαι μόνο εαν είσαι ακόμα στο σχολείο
-
Α ξέχασα και πριν αρχίσεις να λαλάς για το ντατσούν τις γνωστές παπαριές περι ηλεκτρικών που αναπαράγουν συνεχώς κάποια ζωάκια ΜΑΘΕ οτι τα περισσότερα μοντέλα φορούν διαχείρηση της bosch(ECU, μονάδες αερόσακων, abs)
-
Και εννοείται όταν ένα γερμανικό μοτέρ όπως το 1.8 της Opel μπει σε Alfa 159 καίει λάδι
-
Να μείνουμε στα δυο μοντέλα του τίτλου και να μην το απλώσουμε σε μάρκες κλπ; [mod]
-
Ο χρήστης b777 έγραψε:
αυτα τα 2 δεν συγκρινονται ρε παιδια!!το ενα ειναι αμαξι(νισσαν) το αλλο ειναι στυλ και καλα με τους χαζοιταλους.
πια φρενα πια αμορτισερ!
ΣΕ ΠΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?στο νισσαν...ασε δε που οταν κανεις ασφαλεια μην βαλεις οδικη στο νισσαν...δεν χρειαζεται!!
αν παλι τυχης σε φαναρι με αλφα 146 το πιο πιθανο ειναι να σε αφηση πισω 7 αμαξια αλλα μεχρι το τερμα θα εχει χτυπηση μοτερ
ειπε καποιος οτι το νισσαν δεν εχει sequental ψεκασμο??νομιζω δεν εκανε καν τον κοπο να το κανει ανα 2αδα περασε κατευθειαν στον ανα μπεκ!
ειμαι υπερ του νισσαν φιλε μου να κανεις την δουλεια σου και να πηγαινει βολτα την οικογενια!αν θελεις γκαζακια κρατηματα καλα και λοιπα παρε κανα ρενο-οπελ-φοντ-και ξερω γω τι αλλοOταν ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ σαν εσένα έχει και άποψη και δίει συμβουλές γι αυτό δυσφημείται η αλφα ρομέο απο ανίδεους που δεν έιχαν ποτέ τους αλφά, Επειδή οτι και να σου πώ θα αρχίσεις τις αερολογίες anyway ο twin spark χρειάζεται στην ώρα του να αλλάζει κανείς ιμάντες χρονισμού μαζί με τα ρουλεμάν τους, απο εκεί και πέρα ενα καλό συνθετικό λαδάδι με φιλτρο ανα 10000χλμ και είσαι οκ. Αν ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου έχετε μάθει να αγοράζετε ενα κορεατικο κουβά και να του κάνετε service μόνο όταν μείνει και λάδια φτηνά αν και όταν ΤΟΤΕ Η ΑΛΦΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΝΙΒΑΛΟ ιδιοκτήτη ΤΩΡΑ για ενα κινητήρα που σε διάφορες εκδόσεις μπήκε σε 145/46 147 156 166 gtv 916 spider 916 GT, διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα ΚΑΙ εσυ ο ασχετίδης τον βγάζεις αναξιόπιστο, στη θέση σου θα το βούλωνα αφου καταλάβαινα οτι λέω βλακείες δικαιολογήσαι μόνο εαν είσαι ακόμα στο σχολείο
γιατι τα εχεις ρε φιλε με τα κορεατικα;;;;;τυχαιο;;;;;η' εχει παρει τιποτα το αυτι σου περι αξιοπιστιας;;;;
-
Ο χρήστης b777 έγραψε:
ειμαι υπερ του νισσαν ...
Αν ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου έχετε μάθει να αγοράζετε ενα κορεατικο κουβά ...
Απλώς για την ιστορία, η Nissan είναι ιαπωνική εταιρία.
Στα 90ies μεγάαααααλο ερωτηματικό αν υπήρξε μοντέλο της Nissan που να μην είχε σπασμένα καπάκια αλλά τα ηλεκτρικά ήταν αξιόπιστα. Καλύτερα βέβαια να έκαιγαν λαδάκια!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
αυτα τα 2 δεν συγκρινονται ρε παιδια!!το ενα ειναι αμαξι(νισσαν) το αλλο ειναι στυλ και καλα με τους χαζοιταλους.
πια φρενα πια αμορτισερ!
ΣΕ ΠΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?στο νισσαν...ασε δε που οταν κανεις ασφαλεια μην βαλεις οδικη στο νισσαν...δεν χρειαζεται!!
αν παλι τυχης σε φαναρι με αλφα 146 το πιο πιθανο ειναι να σε αφηση πισω 7 αμαξια αλλα μεχρι το τερμα θα εχει χτυπηση μοτερ
ειπε καποιος οτι το νισσαν δεν εχει sequental ψεκασμο??νομιζω δεν εκανε καν τον κοπο να το κανει ανα 2αδα περασε κατευθειαν στον ανα μπεκ!
ειμαι υπερ του νισσαν φιλε μου να κανεις την δουλεια σου και να πηγαινει βολτα την οικογενια!αν θελεις γκαζακια κρατηματα καλα και λοιπα παρε κανα ρενο-οπελ-φοντ-και ξερω γω τι αλλοOταν ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ σαν εσένα έχει και άποψη και δίει συμβουλές γι αυτό δυσφημείται η αλφα ρομέο απο ανίδεους που δεν έιχαν ποτέ τους αλφά, Επειδή οτι και να σου πώ θα αρχίσεις τις αερολογίες anyway ο twin spark χρειάζεται στην ώρα του να αλλάζει κανείς ιμάντες χρονισμού μαζί με τα ρουλεμάν τους, απο εκεί και πέρα ενα καλό συνθετικό λαδάδι με φιλτρο ανα 10000χλμ και είσαι οκ. Αν ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου έχετε μάθει να αγοράζετε ενα κορεατικο κουβά και να του κάνετε service μόνο όταν μείνει και λάδια φτηνά αν και όταν ΤΟΤΕ Η ΑΛΦΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΝΙΒΑΛΟ ιδιοκτήτη ΤΩΡΑ για ενα κινητήρα που σε διάφορες εκδόσεις μπήκε σε 145/46 147 156 166 gtv 916 spider 916 GT, διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα ΚΑΙ εσυ ο ασχετίδης τον βγάζεις αναξιόπιστο, στη θέση σου θα το βούλωνα αφου καταλάβαινα οτι λέω βλακείες δικαιολογήσαι μόνο εαν είσαι ακόμα στο σχολείο
γιατι τα εχεις ρε φιλε με τα κορεατικα;;;;;τυχαιο;;;;;η' εχει παρει τιποτα το αυτι σου περι αξιοπιστιας;;;;
Kανένα πρόβλημα απολύτως με καμία μάρκα τυχαίο ατυχές παράδειγμα για να απαντήσω σε μια υπερβολή (ανοησία) που διάβασα παραπάνω εαν είσαι κάτοχος κορεάτικου μοντέλου με συνχωρεις δεν ηθελα να προσβάλλω εσένα και όποιον άλλο Δεν μπορω να σου μιλήσω περι αξιοπιστίας για αυτοκίνητα που δεν ξέρω για αλφα ρομέο που είχα (εχω) μπορώ μετα απο 2 twin spark και 1 busso. Ο πρώτος twin spark 1.6 se 146 στο νυν κάτοχο έχει 320,000χλμ περίπου χωρίς επισκευή και νορμάλ κατανάλωση λαδιού, όχι οτι αποδυκνύει κάτι απλά το αναφέρω.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ειμαι υπερ του νισσαν ...
Αν ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου έχετε μάθει να αγοράζετε ενα κορεατικο κουβά ...
Απλώς για την ιστορία, η Nissan είναι ιαπωνική εταιρία.
Στα 90ies μεγάαααααλο ερωτηματικό αν υπήρξε μοντέλο της Nissan που να μην είχε σπασμένα καπάκια αλλά τα ηλεκτρικά ήταν αξιόπιστα. Καλύτερα βέβαια να έκαιγαν λαδάκια!
Γνωρίζω την καταγωγή της nissan απλά ανέφερα την λέξη κορεάτικο (λάθος) για να απαντήσω σε μια υπερβολή που διάβασα πιο πρίν
-
Ο χρήστης b777 έγραψε:
ειμαι υπερ του νισσαν ...
Αν ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου έχετε μάθει να αγοράζετε ενα κορεατικο κουβά ...
Απλώς για την ιστορία, η Nissan είναι ιαπωνική εταιρία.
Στα 90ies μεγάαααααλο ερωτηματικό αν υπήρξε μοντέλο της Nissan που να μην είχε σπασμένα καπάκια αλλά τα ηλεκτρικά ήταν αξιόπιστα. Καλύτερα βέβαια να έκαιγαν λαδάκια!
Γνωρίζω την καταγωγή της nissan απλά ανέφερα την λέξη κορεάτικο (λάθος) για να απαντήσω σε μια υπερβολή που διάβασα πιο πρίν
οπως εσενα σου ερχεται υποσυνειδητα,οταν θες να απαξιωσεις κατι,η κορεα.....ετσι ερχεται και η αλφα οταν μιλαμε για αξιοπιστια!δεν παει να βγαλει αυτοκινητο που δεν θα καιει ουτε λαμπα.......μετα απο χρονια θα φυγει η ρετσινια
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
δεν παει να βγαλει αυτοκινητο που δεν θα καιει ουτε λαμπα.......μετα απο χρονια θα φυγει η ρετσινιαTα τελευταία που βγάζει δεν έχουν παρουσιάσει κάτι σημαντικό.
Συνεχίζουμε να βγαίνουμε εκτός θέματος
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σ' αυτά τα χρήματα, δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο από μια Xsara 1.6 facelift. Το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο, ο εξοπλισμός πλούσιος, προβλήματα δεν βγάζει, η συντήρηση είναι φτηνή.
Το έχει ο πατέρας μου μια δεκαετία και τα μόνα προβλήματα που είχε ήταν το δυναμό/altenator που η Denso δεν το μελέτησε σωστά(θα το δει αυτό ο BEAMS, και θα με κυνηγάει, αλλά είναι η αλήθεια φοβάμαι!).
Η ανάρτηση που είπε κάποιος, είναι απλά απίστευτη, σιδερώνει κάθε ανωμαλία του δρόμου, είναι άνετη όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο της εποχής της, και φυσικά ΔΕΝ πλέει.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Εισαι λιγο υπερβολικος μονο στα bold.. αλεξισφαιρη δε τη θεωρω (αντλια βενζινης,σκελετοι καθισματων και ορισμενα ηλεκτρολογικα) και τα μοτερ σε ενα μικρο ποσοστο ζητανε φλατζα. Η δικια σου απο την περιγραφη θεωρω οτι ειναι ανω του μεσου ορου και πολυ αξιοπιστη. η συντηρηση ειναι νορμαλ και ο εξοπλισμος πληρεστατος και κατι παραπανω ,οντως.
Πανω στο δρομο ειναι ποιημα επισης.. -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
αυτα τα 2 δεν συγκρινονται ρε παιδια!!το ενα ειναι αμαξι(νισσαν) το αλλο ειναι στυλ και καλα με τους χαζοιταλους.
πια φρενα πια αμορτισερ!
ΣΕ ΠΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?στο νισσαν...ασε δε που οταν κανεις ασφαλεια μην βαλεις οδικη στο νισσαν...δεν χρειαζεται!!
αν παλι τυχης σε φαναρι με αλφα 146 το πιο πιθανο ειναι να σε αφηση πισω 7 αμαξια αλλα μεχρι το τερμα θα εχει χτυπηση μοτερ
ειπε καποιος οτι το νισσαν δεν εχει sequental ψεκασμο??νομιζω δεν εκανε καν τον κοπο να το κανει ανα 2αδα περασε κατευθειαν στον ανα μπεκ!
ειμαι υπερ του νισσαν φιλε μου να κανεις την δουλεια σου και να πηγαινει βολτα την οικογενια!αν θελεις γκαζακια κρατηματα καλα και λοιπα παρε κανα ρενο-οπελ-φοντ-και ξερω γω τι αλλοφιλε, αν η alfa εχει κατι παραπανω απο την nissan, εκτος απο το στυλ ειναι η οδηγηση, κατι που δεν το εχει το almera σε σχεση με την 146!
και αν θελει ολα αυτα που λες στο τελος, τοτε αυτα τα προσφερει ΚΑΙ η alfa κ ισως περισσοτερο απο τις εταιρειες που γραφεις!πριν γραψεις το οτιδηποτε, ψαξε το λιγακι!
και για να ειμαστε on topic, για εμενα φιλε βρες μερικα αμαξια απο τα 2 αυτα μοντελα, δες ποια ειναι πιο καλοσυντηρημενα, πιο σε συμφερει στην τιμη αποκτησης και κυριως τι ειναι αυτο που ζητας!
μην πας μονο βαση προελευσης, μπορει να βρεις μια αριστα συντηρημενη 146 και να μην βγαλει τιποτα και να βρεις ενα almera γ@@μενο και να σε πεθανει στην ζημια! -
Bravo της ίδιας εποχής να κοιτάξει ο φίλος.
Alfa Romeo 146 ή Nissan Almera 1.4