Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Δε δούλεψες έξω φίλε μου γι αυτό μιλάς για fiat και πράσινα άλογα.Ξέρεις τι είναι να έχεις το μαχαίρι στο λαιμό στη Γερμανία ξυπνώντας το πρωί με -10 για να βγάλεις μεροκάματο με το αμάξι σου? Δεν πήρε μπρος ... έβγαλε ζημιά την έβαψες......
χαχαχα οκ!
τωρα θες και τα λες, ετσι?
το multijet φιλε μου ειναι κλασεις ανωτερο και πιο αξιοπιστο απο το tdi!
και δες στο youtube με χαμηλες θερμοκρασιες για ποτε παιρνει ενα multijet μπροστα και ποτε ενα tdi...
θα μου πεις τωρα οτι τα iveco/fiat professional ειναι μαπες... για αυτο τα πιο πολλα επαγγελματικα στην Ελλαδα ειναι fiat...
οκ, εχε οτι γνωμη θες, αλλα μην προσπαθεις να πεισεις με αερολογιες τους αλλους...
δες πωλησεις επαγγελματικων στην Ελλαδα, αν ηταν μαπες τα πετρελαιοκινητα fiat, δεν θα ειχαν εκεινη την θεση!
ουτε θα επαιρναν και αλλες εταιριες απο εκεινη, οπως suzuki, chevrolet, opel, παλιοτερα η saab κλπ!
tdi καμια εταιρια δεν χρησιμοποιει, εκτος των vag. τα συμπερασματα δικα σου!
Εδώ στην Κοζάνη το χειμώνα με -10 όλα τα ιταλικά πιάνουν τα συνεργεία.Άλλο δε βαράει μίζα, σε άλλο κολλάνε οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές και μην πάω στους προθερμαντήρες και στα παγώματα που κάνει το πετρέλαιο.Έχω φίλο με fiat strada πετρέλαιο και σε τέτοιες συνθήκες έχει ένα σωρό προβλήματα.Τα fiat το χειμώνα είναι για Λαμία και κάτω μεριά.Αλλά όσα και να γράφω εδώ μάλλον δεν πιάνουν τόπο οπότε οι δύσπιστοι μπορείτε να τα δείτε κι από κοντά αυτά πους σας λέω.