-
Πρώτη φορά μπαίνω στο forum αλλά έχω μια απορία.
Έχω Hyundai i30 του 2008 και έχω πάρει έξτρα εγγύηση (επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης κατά 7 χρόνια για την οποία πλήρωσα 500 ευρώ). Χάλασε το δισκοπλατώ. Μου λένε στην Λάμδα ΑΕ ότι καλύπτεται από την εγγύηση αλλά χρειάζεται έγκριση. Το προωθούν στην μητρικη Hyundai AE η οποία το προωθεί στην ασφαλιστική εταιρεία που καλύπτει τις εγγυήσεις και μου λένε (μετά από 3 εβδομάδες) ότι το αίτημα απορρίπτεται. Το αιτιολογικό: ένα σέρβις έγινε στους 14 μήνες ενώ στο συμβόλαιο γράφει ότι πρέπει να γίνεται στους 12 μήνες + 1 μήνας περιθώριο. Κοινώς, το σέρβις έπρεπε να γίνει μέσα Ιουλίου και έγινε αρχές Σεπτεμβρίου. Να πω ότι ούτε καν τα χιλιόμετρα δεν είχα κάνει (δηλαδή ήταν το σέρβις των 45 000 και το πήγα στα 43 000). Υπάρχει τρόπος να βρω το δίκιο μου; Τους εξήγησα ότι ήταν καλοκαίρι, ότι τα χιλιόμετρα ήταν ούτως ή άλλως λιγότερα, ότι άνθρωποι είμαστε, μπορεί να αρρωστήσω (σε αυτό μου απάντησαν ότι τότε θα έπρεπε να το έχω πάει πριν αρρωστήσω ...) κτλ. Καταλήγω ότι η εγγύηση στην Ελλάδα είναι χαμένη υπόθεση και δεν πρόκεται ΠΟΤΕ ξανά να πληρώσω έξτρα εγγύηση γιατί απλούστατα δεν πρόκειται να την τηρήσουν. Το αστείο είναι ότι στην Λάμδα ΑΕ μου είπαν ότι έχω δίκιο αλλά ότι μάλλον η ασφαλιστική προσπαθούσε να πιαστεί από κάπου για να μην πληρώσει.
Ευχαριστώ!
-
Πρώτη φορά μπαίνω στο forum αλλά έχω μια απορία.
Έχω Hyundai i30 του 2008 και έχω πάρει έξτρα εγγύηση (επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης κατά 7 χρόνια για την οποία πλήρωσα 500 ευρώ). Χάλασε το δισκοπλατώ. Μου λένε στην Λάμδα ΑΕ ότι καλύπτεται από την εγγύηση αλλά χρειάζεται έγκριση. Το προωθούν στην μητρικη Hyundai AE η οποία το προωθεί στην ασφαλιστική εταιρεία που καλύπτει τις εγγυήσεις και μου λένε (μετά από 3 εβδομάδες) ότι το αίτημα απορρίπτεται. Το αιτιολογικό: ένα σέρβις έγινε στους 14 μήνες ενώ στο συμβόλαιο γράφει ότι πρέπει να γίνεται στους 12 μήνες + 1 μήνας περιθώριο. Κοινώς, το σέρβις έπρεπε να γίνει μέσα Ιουλίου και έγινε αρχές Σεπτεμβρίου. Να πω ότι ούτε καν τα χιλιόμετρα δεν είχα κάνει (δηλαδή ήταν το σέρβις των 45 000 και το πήγα στα 43 000). Υπάρχει τρόπος να βρω το δίκιο μου; Τους εξήγησα ότι ήταν καλοκαίρι, ότι τα χιλιόμετρα ήταν ούτως ή άλλως λιγότερα, ότι άνθρωποι είμαστε, μπορεί να αρρωστήσω (σε αυτό μου απάντησαν ότι τότε θα έπρεπε να το έχω πάει πριν αρρωστήσω ...) κτλ. Καταλήγω ότι η εγγύηση στην Ελλάδα είναι χαμένη υπόθεση και δεν πρόκεται ΠΟΤΕ ξανά να πληρώσω έξτρα εγγύηση γιατί απλούστατα δεν πρόκειται να την τηρήσουν. Το αστείο είναι ότι στην Λάμδα ΑΕ μου είπαν ότι έχω δίκιο αλλά ότι μάλλον η ασφαλιστική προσπαθούσε να πιαστεί από κάπου για να μην πληρώσει.
Ευχαριστώ!
-
Πρώτη φορά μπαίνω στο forum αλλά έχω μια απορία.
Έχω Hyundai i30 του 2008 και έχω πάρει έξτρα εγγύηση (επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης κατά 7 χρόνια για την οποία πλήρωσα 500 ευρώ). Χάλασε το δισκοπλατώ. Μου λένε στην Λάμδα ΑΕ ότι καλύπτεται από την εγγύηση αλλά χρειάζεται έγκριση. Το προωθούν στην μητρικη Hyundai AE η οποία το προωθεί στην ασφαλιστική εταιρεία που καλύπτει τις εγγυήσεις και μου λένε (μετά από 3 εβδομάδες) ότι το αίτημα απορρίπτεται. Το αιτιολογικό: ένα σέρβις έγινε στους 14 μήνες ενώ στο συμβόλαιο γράφει ότι πρέπει να γίνεται στους 12 μήνες + 1 μήνας περιθώριο. Κοινώς, το σέρβις έπρεπε να γίνει μέσα Ιουλίου και έγινε αρχές Σεπτεμβρίου. Να πω ότι ούτε καν τα χιλιόμετρα δεν είχα κάνει (δηλαδή ήταν το σέρβις των 45 000 και το πήγα στα 43 000). Υπάρχει τρόπος να βρω το δίκιο μου; Τους εξήγησα ότι ήταν καλοκαίρι, ότι τα χιλιόμετρα ήταν ούτως ή άλλως λιγότερα, ότι άνθρωποι είμαστε, μπορεί να αρρωστήσω (σε αυτό μου απάντησαν ότι τότε θα έπρεπε να το έχω πάει πριν αρρωστήσω ...) κτλ. Καταλήγω ότι η εγγύηση στην Ελλάδα είναι χαμένη υπόθεση και δεν πρόκεται ΠΟΤΕ ξανά να πληρώσω έξτρα εγγύηση γιατί απλούστατα δεν πρόκειται να την τηρήσουν. Το αστείο είναι ότι στην Λάμδα ΑΕ μου είπαν ότι έχω δίκιο αλλά ότι μάλλον η ασφαλιστική προσπαθούσε να πιαστεί από κάπου για να μην πληρώσει.
Ευχαριστώ!
-
Κριμα, αλλα απαξ και το συμβολαιο λεει συγκεκριμενο χρονικο διαστημα, αν δεν το πας στην ωρα του, δινεις λαβές. Δεν ειναι παρηγορια, αλλα σκεψου οτι καποιος αλλος μπορει να το πηγε στους 15-16μηνες, ελα στη θεση τους, αυτος ας πουμε να εχει δικαιωμα εγγυησης?, και μεχρι πότε τραβαμε γραμμη και λεμε 'κύριοι μεχρι εδω'?
Αν απο εδω και περα τηρησεις οτι γραφει το συμβολαιο, δε θα εχεις καποιο περαιτερω προβλημα.Το θεμα με τα χλμ που εθεσες δεν ισχύει, οι κατασκευαστες δινουν εγγυηση ή διαστηματα σερβις για χλμ ή χρόνια. Ετσι καλυπτεται και αυτος που κανει πολλα χλμ μεσα στο χρονο, και αυτος που κανει λιγα. Εγω πχ καποια στιγμη εκανα 15.000 χλμ το ετος, εχω φιλο που εχει αυτοκινητο 8 χρονια και εχει κανει συνολικα 18.000χλμ. Αν πηγαινε με τα χλμ, ανα 12.000 ας πουμε, θα επρεπε να εχει κανει μονο 1 σερβις μεχρι τωρα μεσα σε 8 χρονια. Οπως καταλαβαινεις αυτο δεν ειναι σωστο.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Κριμα, αλλα απαξ και το συμβολαιο λεει συγκεκριμενο χρονικο διαστημα, αν δεν το πας στην ωρα του, δινεις λαβές. Δεν ειναι παρηγορια, αλλα σκεψου οτι καποιος αλλος μπορει να το πηγε στους 15-16μηνες, ελα στη θεση τους, αυτος ας πουμε να εχει δικαιωμα εγγυησης?, και μεχρι πότε τραβαμε γραμμη και λεμε 'κύριοι μεχρι εδω'?
Αν απο εδω και περα τηρησεις οτι γραφει το συμβολαιο, δε θα εχεις καποιο περαιτερω προβλημα.Το θεμα με τα χλμ που εθεσες δεν ισχύει, οι κατασκευαστες δινουν εγγυηση ή διαστηματα σερβις για χλμ ή χρόνια. Ετσι καλυπτεται και αυτος που κανει πολλα χλμ μεσα στο χρονο, και αυτος που κανει λιγα. Εγω πχ καποια στιγμη εκανα 15.000 χλμ το ετος, εχω φιλο που εχει αυτοκινητο 8 χρονια και εχει κανει συνολικα 18.000χλμ. Αν πηγαινε με τα χλμ, ανα 12.000 ας πουμε, θα επρεπε να εχει κανει μονο 1 σερβις μεχρι τωρα μεσα σε 8 χρονια. Οπως καταλαβαινεις αυτο δεν ειναι σωστο.
θωδορα ειναι εκτος εγγυησης πλεον, εχασε ενα σερβις αυτο και μονο αρκει.
-
Ο χρήστης Ilektra έγραψε:
...
Έχω Hyundai i30 του 2008 και έχω πάρει έξτρα εγγύηση (επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης κατά 7 χρόνια για την οποία πλήρωσα 500 ευρώ).Ίδια μορφής επέκτασης εγγύησης (2 ετών) έκανα και εγώ στο δικό μου (500euro). Το έκανα εντελώς συνειδητά και χωρίς πολλά λόγια γιατί είχα πολλές φοβίες για τυχόν προβλήματα (λόγω κακής εμπειρίας από την ίδια μάρκα στο παρελθόν).
Μετά την αγορά, πρόσεξα ότι η επέκταση εγγύησης είχε ισχύ μόνο στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εμπορίας αγοράς. Αν το αυτοκίνητο έβγαζε σοβαρό πρόβλημα στην περίοδο της επέκτασης, το αυτοκίνητο θα έπρεπε να μεταφερθεί στο εξουσιοδοτημένο αυτό συνεργείο, όπου και αν βρισκόταν (μεταφορά δωρεάν λόγω επέκτασης και της οδικής βοήθειας). Σε μη σοβαρό πρόβλημα θα μπορούσε να μεταφερθεί σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο και θα υπήρχε επικοινωνία με την εμπορία αγοράς και το συνεργείο της για εφαρμογή της επέκτασης εγγύησης.
Ωστόσο η επέκταση, επειδή ήταν μέσω ασφαλιστικής, έγραφε ρητά ότι θα έπρεπε να τηρούνται πιστά τα service, η συντήρηση κλπ...κλπ... Οπότε μάλλον ήταν άχρηστη αφού η ασφαλιστική πολύ εύκολα θα έβρισκε λόγους για να μην αποζημιώνει.
Μέχρι στιγμής δεν μου έχει τύχει τίποτα απολύτως στο αυτοκίνητο (λόγω μάλλον αχρηστίας), οπότε η επέκταση θα μπορούσα και να μην την είχα κάνει. Αλλά που να ήξερα τότε...τι θα μου γινόταν μετά.
-
αφού σου είπανε ότι δεν ισχύει η εγγύηση πλέον ζήτα τα λεφτά σου πίσω για το διάστημα μετά το οποίο έπαψε να ισχύει.
-
Αμα ησουν αρρωστος (χτυπα ξυλο) και ειχες χαρτι εισαγωγης στο νοσοκομειο κλπ θα το ελυνες καπως. Τωρα δε νομιζω πρεπει να ακολουθεις αυτα που σου λεει ο κατασκευαστης!
-
Για να σας απαντήσω, μου είπαν από την ασφαλιστική ότι 'μόλις κάνω ακόμα ένα σέρβις (κοινώς, σε ένα χρόνο από τώρα, γιατί τότε κλείνω τους πολυπόθητους 12 μήνες), θα αρχίσει να ισχύει ξανά η εγγύηση'. Αλλά δεν τους εμπιστεύομαι πια. Κάτι άλλο θα βρουν. Όταν πήρα στα κεντρικά της Hyundai για τα παράπονα, μου είπαν ότι η ασφαλιστική τους έχει κόψει έγκριση και για λιγότερα (δηλαδή για μικρότερο παράπτωμα). Και για να απαντήσω στον trident1971 το αυτοκίνητο έχει κάνει ΟΛΑ τα σερβις τυπικότατα, η Λάμδα έχει όλο το ιστορικό, οπότε θα περίμενα μια κάπως πιο ανθρώπινη συμπεριφορά. Καταλαβαίνω ότι κάπου πρέπει να τραβήξουμε τη γραμμή, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.
-
Αφου η εγγυηση δε σταματησε, παλι καλα. Κοιτα μονο μην ο 'ενας χρονος απο τωρα' μετραει απο τοτε που θα επρεπε συμφωνα με τον αρχικο προγραμματισμο να κανεις σερβις, (πχ Ιουλιο) και οχι απο τωρα (Σεπτεμβρη) που εκανες.
Καταλαβαινω απολυτα τον πονο σου, δεν ειμαι γαιδουρι, αλλα προσπαθω να το βλεπω οσο γινεται πιο αντικειμενικα.
Μπορεις επισης να τους σπασεις τα .... στα τηλεφωνα κλπ και στην ασφαλιστικη, μπας και υποχωρησουν. Μονο κερδος θα εχεις, το πολυ πολυ να μη γινει τιποτα. -
To δισκοπλατώ μήπως μπορεί να κάνει και αυτό υπομονή.. λίγοι μήνες μείνανε.
-
Επεσες στην λουμπα των 'νταβατζηδων'. Οταν μπλεκεις με τετοιους τηρεις τους ορους κατα γραμμα!! Τοτε μονο βγαινεις κερδισμενη. Μην περιμενεις ανθρωπια επειδη ξεχαστηκες ενα μηνα στο σερβις. Σαν χρημα σε βλεπουν οχι σαν ανθρωπο.
Εγω φιλο με hyundai αγορασμενο το 2006 με το προγραμμα δωρεαν σερβις εφορου ζωης. Ακολουθει πιστα 7 χρονια το προγραμμα σερβις και εχει βγει απιστευτα κερδισμενος. Τη μιση αξια του αυτοκινητου εχει βγαλει.Τελος παντων αν ειναι επειγον να επισκευαστει ο συμπλεκτης τοτε καντο εξω στη μιση τιμη.. μη σε δαγκωσουν στο εξουσιοδοτημενο. Φυσικα δεν θα γραφτει σε κανενα βιβλιο τους η επισκευη. Και απο του χρονου στο σερβις θα αρχισει να κυλαει ξανα η εγγυηση.
-
ντροπη τους παντως οπως και να εχει............δεν ειμαστε απολυτοι αριθμοι,ανθρωποι ειμαστε......η' ειμασταν;;;;
-
Το δισκοπλατώ μπορεί να περιμένει αλλά μου είπε η ασφαλιστική ότι ακόμα και αν το πάω του χρόνου που θα ξανα-ισχύει η εγγύηση, το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν θα καλύπτεται γιατί κάναμε αίτημα φέτος που δεν ισχύει. Οπότε, η επισκευή είναι δική μου, -320 ευρώ!
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εγω φιλο με hyundai αγορασμενο το 2006 με το προγραμμα δωρεαν σερβις εφορου ζωης. Ακολουθει πιστα 7 χρονια το προγραμμα σερβις και εχει βγει απιστευτα κερδισμενος. Τη μιση αξια του αυτοκινητου εχει βγαλει.
Εχει και η γυναίκα μου ενα του '07 το οποιο αγοράστηκε με τους ιδιους ορους, δωρεαν service εφορου ζωης
Παω την πρωτη φορα 'ααα μου λεει, δεν μπορειτε να το πατε οπου και οπου, ειναι 3-4 συγκεκριμενα σημεια που πρεπει να το πηγαινετε για το σερβις'... τελως παντων, τρωω το πακετο και το παω Γλυφαδα , το φτιαχνουνε
Με το που αρχισανε τα πρωτα αναλωσιμα (τα οποια φυσικα δεν καλυπτονται απο την εγγυηση) επαθα πλακα, οι τιμες που βαζανε ηταν πολλαπλασιες αυτων που εβρισκα αλλου...
Την εκοψα επι τοπου την εγγυση και αντε σταδιαλα... μαλιστα οταν αλλαξα τα μπουζι και ειδαμε τι ειχανε βαλει στην πρωτη αλλαγη στο επισημο 'σερβις' ο μαστορας γελαγε...6 χρονια μετα, δεν το μετανιωσα... πραγματικα απορω πως εχει βγαλει ο φιλος σου τη μιση αξια του αυτοκινητου με αυτο τον τροπο
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εγω φιλο με hyundai αγορασμενο το 2006 με το προγραμμα δωρεαν σερβις εφορου ζωης. Ακολουθει πιστα 7 χρονια το προγραμμα σερβις και εχει βγει απιστευτα κερδισμενος. Τη μιση αξια του αυτοκινητου εχει βγαλει.
Εχει και η γυναίκα μου ενα του '07 το οποιο αγοράστηκε με τους ιδιους ορους, δωρεαν service εφορου ζωης
Παω την πρωτη φορα 'ααα μου λεει, δεν μπορειτε να το πατε οπου και οπου, ειναι 3-4 συγκεκριμενα σημεια που πρεπει να το πηγαινετε για το σερβις'... τελως παντων, τρωω το πακετο και το παω Γλυφαδα , το φτιαχνουνε
Με το που αρχισανε τα πρωτα αναλωσιμα (τα οποια φυσικα δεν καλυπτονται απο την εγγυηση) επαθα πλακα, οι τιμες που βαζανε ηταν πολλαπλασιες αυτων που εβρισκα αλλου...
Την εκοψα επι τοπου την εγγυση και αντε σταδιαλα... μαλιστα οταν αλλαξα τα μπουζι και ειδαμε τι ειχανε βαλει στην πρωτη αλλαγη στο επισημο 'σερβις' ο μαστορας γελαγε...6 χρονια μετα, δεν το μετανιωσα... πραγματικα απορω πως εχει βγαλει ο φιλος σου τη μιση αξια του αυτοκινητου με αυτο τον τροπο
Ειναι επαρχια εκεινος στην Πατρα. Του βαζουν μονο γνησια, ειναι απο πανω τους. Θελει λιγο ασχολια το θεμα, να τους σπας τα @@...αμα πας και παρατησεις το αμαξι για σερβις και φυγεις, ο Θεος μαζι σου. Γλιτωνει τα μεγαλα σερβις με τους ιμαντες που ειναι ενα 500ρικο για πλακα. Ε τωρα τα αλλα αναλλωσιμα, τακακια δισκους τα πληρωνει οντως ακριβοτερα. Αλλα μια στο τοσο...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ντροπη τους παντως οπως και να εχει............δεν ειμαστε απολυτοι αριθμοι,ανθρωποι ειμαστε......η' ειμασταν;;;;Ειμασταν. Οταν εχεις να κανεις με εταιριες πρεπει να εισαι συνεπης στους ορους. Εξαλλου δινουν στην προκειμενη περιπτωση +1 μηνα περιθωριο.
-
Ο χρήστης Ilektra έγραψε:
@PlokamiΤο δισκοπλατώ μπορεί να περιμένει αλλά μου είπε η ασφαλιστική ότι ακόμα και αν το πάω του χρόνου που θα ξανα-ισχύει η εγγύηση, το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν θα καλύπτεται γιατί κάναμε αίτημα φέτος που δεν ισχύει. Οπότε, η επισκευή είναι δική μου, -320 ευρώ!
Δεν ειναι και το πιο συνηθισμένο πάντως εγγύηση να καλύπτει δισκοπλατω.
-
Ούτε τις 'καλές εποχές' δεν ήταν ελαστικές οι αντιπροσωπίες. Περιμένεις να είναι τώρα?
Εγγύηση Hyundai