-
Ο χρήστης tonimer έγραψε:
Όσοι έχετε ψωνίσει από εκεί πληρώσατε και τελωνείο; Επίσης, χοντρικά, πόσες ημέρες έκανε να έρθει το καθισματάκι;Να σας ζήσει
Χονδρικά γύρω στις 10 ημερολογιακές ημέρες. Τελωνείο δεν πλήρωσα. -
Ευχαριστώ για τις ευχές και τις απαντήσεις σας!
Μάλλον θα κινηθώ προς το britax καθώς δεν ξέρω τι θα προκύψει με το maxi cosi.
Thnx!
-
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους!
Το Σεπτεμβρη με το καλο περιμενουμε και εμεις το πρωτο παιδι.
Ειπα ομως να αρχισω λιγο νωρις την ερευνα αλλα θα ηταν σημαντικη η βοηθεια σας καθοτι στο συγκεκριμενο θεμα ειμαι εντελως απειρος.
Τα δεδομενα ειναι τα εξης: Golf V το οποιο εχει βασεις isofix, Lancia Y (το προηγουμενο) της συζυγου που δεν εχει.
Εχω δει οτι υπαρχουν καποια τα οποια οποια ειναι για περιορισμενο ευρος ηλικιων και καποια που ειναι μεγαλυτερο. Ποια να προτιμησω;
Επισης, υπαρχουν καροτσια (τα γνωστα 3 σε 1) που δινουν μαζι το καθισμα του αυτ-του. Αξιζουν τον κοπο ή καλυτερα να το παρω ξεχωριστα;
Βασικη προτεραιοτητα ασφαλως... η ασφαλεια που θα παρεχει το καθισμα. Με βαση αυτην τι πρεπει να προσεξω;
Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Θα γράψω την δικιά μου εμπειρία σαν νέος χαζομπαμπάς με αγοράκι 10 μηνών
Όσον αφορά το καρότσι πήραμε ένα 3 σε 1 της ιταλικής cam (καρότσι-πορτ μπεμπέ που είναι και κάθισμα αυτοκινήτου-καλαθούνα), κόστισε 650 ευρώ περίπου. Το πορτ μπεμπέ δένεται ανάποδα από την φορά κίνησης στο πίσω κάθισμα και από ότι λένε αυτό είναι πιο ασφαλές. Στιβαρή και ποιοτική κατασκευή, μας βόλεψε τόσο πολύ που την καλαθούνα ελάχιστα την χρησιμοποιήσαμε (το βάλε βγάλε πολύ εύκολο). Έτσι φτάσαμε μέχρι τους 8 μήνες περίπου, μετά παρήγγειλα από amazon.uk το recaro young sport, το βρήκα σε καλή τιμή. Αυτό το κάθισμα είναι από 9-36 κιλά, ουσιαστικά δεν χρειάζεται να αγοράσεις ξανά άλλο κάθισμα. Μέχρι στιγμής άψογο, έχω διαβάσει πολύ καλά reviews όσον αφορά την ασφάλεια που προσφέρει και ο μικρός δεν έχει γκρινιάξει ποτέ (ίσα ίσα που συνήθως ξεραίνεται στον ύπνο ).
Με το καλό το πρώτο σας παιδάκι, όλα καλά να πάνε -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Θα γράψω την δικιά μου εμπειρία σαν νέος χαζομπαμπάς με αγοράκι 10 μηνών
Όσον αφορά το καρότσι πήραμε ένα 3 σε 1 της ιταλικής cam (καρότσι-πορτ μπεμπέ που είναι και κάθισμα αυτοκινήτου-καλαθούνα), κόστισε 650 ευρώ περίπου. Το πορτ μπεμπέ δένεται ανάποδα από την φορά κίνησης στο πίσω κάθισμα και από ότι λένε αυτό είναι πιο ασφαλές. Στιβαρή και ποιοτική κατασκευή, μας βόλεψε τόσο πολύ που την καλαθούνα ελάχιστα την χρησιμοποιήσαμε (το βάλε βγάλε πολύ εύκολο). Έτσι φτάσαμε μέχρι τους 8 μήνες περίπου, μετά παρήγγειλα από amazon.uk το recaro young sport, το βρήκα σε καλή τιμή. Αυτό το κάθισμα είναι από 9-36 κιλά, ουσιαστικά δεν χρειάζεται να αγοράσεις ξανά άλλο κάθισμα. Μέχρι στιγμής άψογο, έχω διαβάσει πολύ καλά reviews όσον αφορά την ασφάλεια που προσφέρει και ο μικρός δεν έχει γκρινιάξει ποτέ (ίσα ίσα που συνήθως ξεραίνεται στον ύπνο ).
Με το καλό το πρώτο σας παιδάκι, όλα καλά να πάνεΕυχαριστω πολυ και για την απαντηση και για τις ευχες.
Την εταιρεια αυτη δεν την ειχα καν υποψη μου και στα κλασσικα μεγαλομαγαζα τυπου mothercare, prenatal κλπ δεν παιζει. Συνηθως το πορτ-μπεμπε δεν ειναι και καθισμα αυτοκινητου, ειναι ισως η πρωτη εταιρεια που το βλεπω αυτο. Μεχρι ποιας ηλικιας ειναι αυτο που εχεις εσυ; Ειναι isofix; Γενικα πιστευετε οτι αξιζει να παρω isofix με δεδομενο οτι υποστηριζεται μονο στο 1 απο τα 2 αυτοκινητα;
Βασικα οι περισσοτεροι πωλητες λενε οτι καλυτερα να επιλεγεις καθισματα με ποιο στενο ευρος ηλικιας γιατι ειναι πιο καταλληλα για αυτο το ευρος αποτι π.χ. καποια που ειναι για ολες τις ηλικιες. Δεν ξερω αν ισχυει αυτο.
Επισης, υπαρχουν αξιοπιστα crash tests τυπου euroncap για τα καθισματα των διαφορων εταιρειων;
-
Μεχρι τον 10ο μήνα είχαμε το besafe izi sleep το οποίο είναι απλά κορυφαίο και προσαρμόζεται και στα καρότσια της stokke (και άλλων εταιριών από ότι έχω δεί). Δένεται με τις ζώνες εξαιρετικά σταθερά, ενώ μπορείς εξτρά να πάρεις και την isofix βάση, την οποία όμως προσωπικά στο συγκεκριμένο κάθισμα θεωρώ περιττή καθώς η τοποθέτησή του είναι foolproof και γίνεται εντός δευτερολέπτων.
Μετά αφού ο μικρός άρχισε να ζορίζεται περάσαμε στο izi combi x3 isofix το οποίο τοποθετείται και ανάποδα και προς τα μπρος σε όλο το φάσμα των ηλικιών που καλύπτει με στόχο να διατηρήσουμε τον προς τα πίσω προσανατολισμό για όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γίνεται. Νομίζω υπάρχει και σε μη isofix έκδοση, αλλά σίγουρα η τοποθέτησή του θα είναι αρκετά πιο περίπλοκη από τα δύο κλικ που απαιτεί η isofix, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό όταν το μεταφέρεις συχνά από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο.
Από τη στιγμή βέβαια που η Υ δεν έχει υποδοχή όταν το έχεις εκεί θα πρέπει να το δένεις να κοιτάζει προς τα εμπρός με τις ζώνες...
Edit Επιπλέον είναι αρκετά ογκώδες και περιορίζει σημαντικά τον χώρο για τον εμπρός επιβάτη. ( Σε μικρό αυτοκίνητο θα έλεγα ότι τον εξαφανίζει)Δοκιμές για καθίσματα κάνει ο γερμανικός adac, και γενικά τα besafe είναι αρκετά ψηλά εκεί.
Με το καλό να έρθει το παιδάκι! -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ευχαριστω πολυ και για την απαντηση και για τις ευχες.Την εταιρεια αυτη δεν την ειχα καν υποψη μου και στα κλασσικα μεγαλομαγαζα τυπου mothercare, prenatal κλπ δεν παιζει. Συνηθως το πορτ-μπεμπε δεν ειναι και καθισμα αυτοκινητου, ειναι ισως η πρωτη εταιρεια που το βλεπω αυτο. Μεχρι ποιας ηλικιας ειναι αυτο που εχεις εσυ; Ειναι isofix; Γενικα πιστευετε οτι αξιζει να παρω isofix με δεδομενο οτι υποστηριζεται μονο στο 1 απο τα 2 αυτοκινητα;
Βασικα οι περισσοτεροι πωλητες λενε οτι καλυτερα να επιλεγεις καθισματα με ποιο στενο ευρος ηλικιας γιατι ειναι πιο καταλληλα για αυτο το ευρος αποτι π.χ. καποια που ειναι για ολες τις ηλικιες. Δεν ξερω αν ισχυει αυτο.
Επισης, υπαρχουν αξιοπιστα crash tests τυπου euroncap για τα καθισματα των διαφορων εταιρειων;
Ούτε εγώ την ήξερα να πω την αλήθεια, ένας φίλος είχε πάρει καρότσι της ίδιας εταιρείας και το έψαξα παραπάνω. Είναι ανταγωνιστική της inglesina και της peg perego (αυτές τις ξέρεις σίγουρα) και όλα της τα μοντέλα είναι made in italy και ποιοτικά αν κρίνω από το δικό μας που το έχουμε πάει ακόμα και σε χωματόδρομους χωρίς να κάνει τσικ. Στα ΛΗΤΩ νομίζω ότι είχαν και δείγματα. Επίσης είναι πανεύκολο στο άνοιξε-κλείσε, η όλη διαδικασία μου παίρνει σκάρτα 10 δευτερόλεπτα
Όταν λέω πορτ μπεμπέ δεν εννοώ την καλαθούνα (δηλαδή κάτι σαν αυτό http://www.qualito.gr/prd_images/A871-1z.jpg) αλλά το κάθισμα αυτοκινήτου (το πάνω δεξιά εδώ http://www.kidworld.gr/1965-thickbox_de ... -se-1-.jpg).
Το recaro young sport (και όλα τα καθίσματα της ίδια κατηγορίας) δίνουν όριο κιλών (πρακτικά στο δημοτικό θα δένεται με την ζώνη του αυτοκινήτου). Δεν δίνει καμιά εταιρεία εύρος ηλικιών.
Βάση isofix έλεγα να πάρω και εγώ αλλά μάλλον δεν αξίζει από την στιγμή που το κάθισμα είναι μονίμως σε ένα αυτοκίνητο. Από την στιγμή που το ypsilon δεν το υποστηρίζει απλά το ξεχνάς.
Οι πωλητές να πουλήσουν θέλουν. Ο κουμπάρος μου έδωσε 200 ευρώ και πήρε κάθισμα που όταν έκλεισε τα 3 ο γιος του δεν του κάνει και πρέπει να σκάσει τώρα άλλα τόσα. Δεν βλέπω τον λόγο ούτε έχω διαβάσει ότι τα καθίσματα 9-36 είναι λιγότερο ασφαλή από τα 9-18 πχ. -
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Μεχρι τον 10ο μήνα είχαμε το besafe izi sleep το οποίο είναι απλά κορυφαίο και προσαρμόζεται και στα καρότσια της stokke (και άλλων εταιριών από ότι έχω δεί). Δένεται με τις ζώνες εξαιρετικά σταθερά, ενώ μπορείς εξτρά να πάρεις και την isofix βάση, την οποία όμως προσωπικά στο συγκεκριμένο κάθισμα θεωρώ περιττή καθώς η τοποθέτησή του είναι foolproof και γίνεται εντός δευτερολέπτων.
Μετά αφού ο μικρός άρχισε να ζορίζεται περάσαμε στο izi combi x3 isofix το οποίο τοποθετείται και ανάποδα και προς τα μπρος σε όλο το φάσμα των ηλικιών που καλύπτει με στόχο να διατηρήσουμε τον προς τα πίσω προσανατολισμό για όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γίνεται. Νομίζω υπάρχει και σε μη isofix έκδοση, αλλά σίγουρα η τοποθέτησή του θα είναι αρκετά πιο περίπλοκη από τα δύο κλικ που απαιτεί η isofix, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό όταν το μεταφέρεις συχνά από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο.
Από τη στιγμή βέβαια που η Υ δεν έχει υποδοχή όταν το έχεις εκεί θα πρέπει να το δένεις να κοιτάζει προς τα εμπρός με τις ζώνες...
Edit Επιπλέον είναι αρκετά ογκώδες και περιορίζει σημαντικά τον χώρο για τον εμπρός επιβάτη. ( Σε μικρό αυτοκίνητο θα έλεγα ότι τον εξαφανίζει)Δοκιμές για καθίσματα κάνει ο γερμανικός adac, και γενικά τα besafe είναι αρκετά ψηλά εκεί.
Με το καλό να έρθει το παιδάκι!Ευχαριστω για τις ευχες! Αυτο εδω λες;
http://www.stokke.com/en-gr/car-seats/i ... ation.aspx
Αν ναι τοτε ειναι καλη περιπτωση γιατι γενικα μ' αρεσουν και τα καροτσια της stokke.
Το isofix εκτος απο ευκολια δεν σου προσφερει και επιπλεον ασφαλεια;
-
Αυτό είναι ναι.. Αν το πάρεις χωρίς της στάμπα της stokke είναι φθηνότερο χωρίς ουσιαστική διαφορά. Επιπλεόν υπάρχει και το izi go το οποίο δεν έχει τη δυνατότητα της ανάκλισης και βγαίνει ακόμη οικονομικότερα.
Η βάση isofix πωλείται extra. Νομίζω περισσότερο σου προσφέρει την σιγουριά και ευκολία της σωστής τοποθέτησης. Το izi combi χωρίς isofix θα ήταν εφιάλτης.. το izi sleep δε νομίζω ότι το χρειάζεται. Γενικά από το izi sleep ήμουνα απόλυτα ικανοποιημένος και αν δεν έχει αλλάξει κάτι στους 18 μήνες από τότε που το αγοράσα όσον αφορά τις νέες κυκλοφορίες, το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Για το izi combi από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι είμαι 100% σίγουρος, κυρίως λόγω του όγκου του. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ούτε εγώ την ήξερα να πω την αλήθεια, ένας φίλος είχε πάρει καρότσι της ίδιας εταιρείας και το έψαξα παραπάνω. Είναι ανταγωνιστική της inglesina και της peg perego (αυτές τις ξέρεις σίγουρα) και όλα της τα μοντέλα είναι made in italy και ποιοτικά αν κρίνω από το δικό μας που το έχουμε πάει ακόμα και σε χωματόδρομους χωρίς να κάνει τσικ. Στα ΛΗΤΩ νομίζω ότι είχαν και δείγματα. Επίσης είναι πανεύκολο στο άνοιξε-κλείσε, η όλη διαδικασία μου παίρνει σκάρτα 10 δευτερόλεπτα
Όταν λέω πορτ μπεμπέ δεν εννοώ την καλαθούνα (δηλαδή κάτι σαν αυτό http://www.qualito.gr/prd_images/A871-1z.jpg) αλλά το κάθισμα αυτοκινήτου (το πάνω δεξιά εδώ http://www.kidworld.gr/1965-thickbox_de ... -se-1-.jpg).
Το recaro young sport (και όλα τα καθίσματα της ίδια κατηγορίας) δίνουν όριο κιλών (πρακτικά στο δημοτικό θα δένεται με την ζώνη του αυτοκινήτου). Δεν δίνει καμιά εταιρεία εύρος ηλικιών.
Βάση isofix έλεγα να πάρω και εγώ αλλά μάλλον δεν αξίζει από την στιγμή που το κάθισμα είναι μονίμως σε ένα αυτοκίνητο. Από την στιγμή που το ypsilon δεν το υποστηρίζει απλά το ξεχνάς.
Οι πωλητές να πουλήσουν θέλουν. Ο κουμπάρος μου έδωσε 200 ευρώ και πήρε κάθισμα που όταν έκλεισε τα 3 ο γιος του δεν του κάνει και πρέπει να σκάσει τώρα άλλα τόσα. Δεν βλέπω τον λόγο ούτε έχω διαβάσει ότι τα καθίσματα 9-36 είναι λιγότερο ασφαλή από τα 9-18 πχ.Οκ και αυτη προστιθεται στα υποψιν λοιπον. Για 3 σε ενα εχει και σχετικα καλη τιμη.
Εχεις δικιο, με οριο κιλων πανε και εμμεσα προκυπτει προσεγγιστικα η ηλικια.
Υπαρχουν και καποια που ειναι απο 0 μεχρι καποια ηλικια. Το δικο σου δεν ηταν τετοιο;
-
Τις τιμές των stokke τις έχεις δει?
Ευτυχώς δεν άρεσαν στη μαμά τα καρότσια της εν λόγω εταιρείας γιατί όταν άκουσα τις τιμές με έλουσε κρύος ιδρώτας. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι πρέπει να κάνεις οικονομία σε θέματα που άπτονται της ασφάλειας του πολυτιμότερου πλάσματος που είναι για τον καθένα το παιδί του, αλλά από την στιγμή που μπορείς να αγοράσεις κάτι εξίσου ποιοτικό, ασφαλές και όμορφο γιατί να μην βάλεις την διαφορά στο λογαριασμό του παιδιού ή να ψωνίσεις κάτι άλλο. Χώρια που όπως θα καταλάβεις σύντομα, σε ότι αφορά τα μωρουδιακά γενικά η μαμά έχει τον πρώτο λόγο και εμείς απλά πρέπει να συμφωνήσουμε πολλές φορές
Αν το παιδικό κάθισμα δεθεί σωστά με την ζώνη του αυτοκινήτου δε νομίζω ότι υπάρχει διαφορά στο επίπεδο της ασφάλειας σε σχέση με το isofix.
Γενικά θα σου έλεγα να μην τρελαίνεσαι και να αποφύγεις όσο μπορείς τις υπερβολές (αν και στο πρώτο παιδί δύσκολα να συγκρατηθείς). Το σχόλιο δεν αφορά μόνο τα καρότσια αλλά και το παιδικό δωμάτιο, τα ρούχα του, τα παιχνίδια κλπ. Πολλές φορές less is more -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Τις τιμές των stokke τις έχεις δει?
Ευτυχώς δεν άρεσαν στη μαμά τα καρότσια της εν λόγω εταιρείας γιατί όταν άκουσα τις τιμές με έλουσε κρύος ιδρώτας. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι πρέπει να κάνεις οικονομία σε θέματα που άπτονται της ασφάλειας του πολυτιμότερου πλάσματος που είναι για τον καθένα το παιδί του, αλλά από την στιγμή που μπορείς να αγοράσεις κάτι εξίσου ποιοτικό, ασφαλές και όμορφο γιατί να μην βάλεις την διαφορά στο λογαριασμό του παιδιού ή να ψωνίσεις κάτι άλλο. Χώρια που όπως θα καταλάβεις σύντομα, σε ότι αφορά τα μωρουδιακά γενικά η μαμά έχει τον πρώτο λόγο και εμείς απλά πρέπει να συμφωνήσουμε πολλές φορές
Αν το παιδικό κάθισμα δεθεί σωστά με την ζώνη του αυτοκινήτου δε νομίζω ότι υπάρχει διαφορά στο επίπεδο της ασφάλειας σε σχέση με το isofix.
Γενικά θα σου έλεγα να μην τρελαίνεσαι και να αποφύγεις όσο μπορείς τις υπερβολές (αν και στο πρώτο παιδί δύσκολα να συγκρατηθείς). Το σχόλιο δεν αφορά μόνο τα καρότσια αλλά και το παιδικό δωμάτιο, τα ρούχα του, τα παιχνίδια κλπ. Πολλές φορές less is moreΝαι τις εχω δει και την πρωτη φορα επαθα ενα μικρο εγκεφαλικο... . Και δεν ειμαι ακομα σιγουρος αν θα ειμαι τοσο τυχερος οσο εσυ.
Δεν εχουμε αγορασει τπτ ακομα αλλα το θεμα ειναι: Αξιζουν τη διαφορα σε σχεση με τα υπολοιπα; Γιατι αποτι βλεπω ειναι απο τις πιο ακριβες εταιρειες. Π.χ. εαν το besafe ειναι αρκετα πιο ασφαλες απο ενα chicco, τοτε ναι για μενα αξιζει να το πληρωσεις παραπανω.
Στα υπολοιπα που ειπες συμφωνω απολυτα. Χρειαζεται αυτοσυγκρατηση γιατι μπορεις να ξεφυγεις πολυ ευκολα. Η εξυπναδα ειναι (οπως και σε οποιαδηποτε αλλη αγορα) να μπορεσεις να δεις εαν αυτο που πληρωνεις ανταποκρινεται σε αυτα που παιρνεις.
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Αυτό είναι ναι.. Αν το πάρεις χωρίς της στάμπα της stokke είναι φθηνότερο χωρίς ουσιαστική διαφορά. Επιπλεόν υπάρχει και το izi go το οποίο δεν έχει τη δυνατότητα της ανάκλισης και βγαίνει ακόμη οικονομικότερα.
Η βάση isofix πωλείται extra. Νομίζω περισσότερο σου προσφέρει την σιγουριά και ευκολία της σωστής τοποθέτησης. Το izi combi χωρίς isofix θα ήταν εφιάλτης.. το izi sleep δε νομίζω ότι το χρειάζεται. Γενικά από το izi sleep ήμουνα απόλυτα ικανοποιημένος και αν δεν έχει αλλάξει κάτι στους 18 μήνες από τότε που το αγοράσα όσον αφορά τις νέες κυκλοφορίες, το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Για το izi combi από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι είμαι 100% σίγουρος, κυρίως λόγω του όγκου του.Ναι, το ειδα οτι με το σημα της stokke για καποιο ανεξηγητο λογο ειναι πιο ακριβα...
Βρηκα και τα τεστ:
http://www.safebaby.hu/torestesztek/ADAC_2013_EN.pdf
Η per-perego φαινεται να τα πηγαινει πολυ καλα. -
Αν τελικά πάτε σε καρότσι 3 σε 1 (που στο προτείνω) τότε παιδικό κάθισμα θα χρειαστείς μετά από 9 μήνες από την γέννηση του παιδιού (άρα μετά από 1 χρόνο+) και θα παίξεις είτε στην κατηγορία Ι (9-18 κιλά) είτε στην Ι/ΙΙ/ΙΙΙ (9-36 κιλά). Η κατηγορία Ι θα σε καλύψει μέχρι την ηλικία των 4 max. Η Ι/ΙΙ/ΙΙΙ μέχρι να δένεται το παιδί μόνο του με τη ζώνη του αυτοκινήτου.
Αν αγοράσεις ξεχωριστά το καρότσι από το κάθισμα και το πορτ μπεμπέ αλλάζουν τα δεδομένα (και στο οικονομικό κομμάτι, θα κοστίσουν σαφώς περισσότερα).Ξενερώνω απίστευτα που βλέπω συνεχώς μικρά παιδιά και μωρά στην αγκαλιά της μαμάς (μπροστά ή πίσω δεν έχει σημασία,το ίδιο δολοφονικό είναι για το παιδί), πραγματικά αυτοί οι γονείς πιστεύουν ότι είναι απίθανο να τους συμβεί η στραβή ή ότι τα χέρια της μαμάς μπορούν να συγκρατήσουν το σώμα του παιδιού?
Προσωπικά όπως θεωρώ αδιανόητο από όταν έβγαλα το δίπλωμα να βάλω εμπρός χωρίς να δεθώ άλλο τόσο (και περισσότερο) να κρατάει το μωρό η γυναίκα μου στην αγκαλιά της ακόμα και για αποστάσεις 5 λεπτών. ΠΑΝΤΑ όλοι δεμένοι αλλιώς δεν ξεκινάω -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Αν τελικά πάτε σε καρότσι 3 σε 1 (που στο προτείνω) τότε παιδικό κάθισμα θα χρειαστείς μετά από 9 μήνες από την γέννηση του παιδιού (άρα μετά από 1 χρόνο+) και θα παίξεις είτε στην κατηγορία Ι (9-18 κιλά) είτε στην Ι/ΙΙ/ΙΙΙ (9-36 κιλά). Η κατηγορία Ι θα σε καλύψει μέχρι την ηλικία των 4 max. Η Ι/ΙΙ/ΙΙΙ μέχρι να δένεται το παιδί μόνο του με τη ζώνη του αυτοκινήτου.
Αν αγοράσεις ξεχωριστά το καρότσι από το κάθισμα και το πορτ μπεμπέ αλλάζουν τα δεδομένα (και στο οικονομικό κομμάτι, θα κοστίσουν σαφώς περισσότερα).Ξενερώνω απίστευτα που βλέπω συνεχώς μικρά παιδιά και μωρά στην αγκαλιά της μαμάς (μπροστά ή πίσω δεν έχει σημασία,το ίδιο δολοφονικό είναι για το παιδί), πραγματικά αυτοί οι γονείς πιστεύουν ότι είναι απίθανο να τους συμβεί η στραβή ή ότι τα χέρια της μαμάς μπορούν να συγκρατήσουν το σώμα του παιδιού?
Προσωπικά όπως θεωρώ αδιανόητο από όταν έβγαλα το δίπλωμα να βάλω εμπρός χωρίς να δεθώ άλλο τόσο (και περισσότερο) να κρατάει το μωρό η γυναίκα μου στην αγκαλιά της ακόμα και για αποστάσεις 5 λεπτών. ΠΑΝΤΑ όλοι δεμένοι αλλιώς δεν ξεκινάωΜαλλον και εμεις για 3 σε 1 θα παμε γιατι συμφερει πολυ περισσοτερο.
Καλα, οι γονεις που το κανουν αυτο ειναι απαραδεκτοι. Πολυ καλα κανεις, κι εγω το ιδιο ακριβως με εσενα κανω.
Και κατι ασχετο μια και εχεις και εσυ μικρομεσαιο. Αν (στο μελλον) στο πισω καθισμα μπουν 2 καθισματακια παιζει να κατσει ανθρωπος αναμεσα ή πρεπει να εχει μεση με διαμετρο 4 εκατοστα ;
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Μαλλον και εμεις για 3 σε 1 θα παμε γιατι συμφερει πολυ περισσοτερο.
Καλα, οι γονεις που το κανουν αυτο ειναι απαραδεκτοι. Πολυ καλα κανεις, κι εγω το ιδιο ακριβως με εσενα κανω.
Και κατι ασχετο μια και εχεις και εσυ μικρομεσαιο.** Αν (στο μελλον) στο πισω καθισμα μπουν 2 καθισματακια παιζει να κατσει ανθρωπος αναμεσα ή πρεπει να εχει μεση με διαμετρο 4 εκατοστα** ;
Από χλωμό έως αδύνατο, στον άσο υπάρχει και το τούνελ μετάδοσης που κάνει δύσκολα τα πράγματα για τον μεσαίο πίσω επιβάτη. Πάντως ο δικός μας κάθεται εδώ και 1 μήνα μόνος του στο παιδικό κάθισμα χωρίς να γκρινιάζει που η μαμά έρχεται μπροστά. Τα πάντα είναι θέμα συνήθειας και εκπαίδευσης του παιδιού (καταλαβαίνουν από ημερών πολύ περισσότερα από όσα εμείς οι μεγάλοι νομίζουμε ). Αν με το καλό έρθει και δεύτερο παιδάκι κάποια στιγμή θα δούμε τι θα κάνουμε, παίζει ρόλο πόσο χρονών θα είναι ο μεγάλος. Όπως είμαστε τώρα ο άσος μας υπερκαλύπτει ακόμα και σε μακρινά ταξίδια με μπαγκάζια 5-6 ημερών.
-
Πάντως γενική παρατήρηση: αν βάλετε δίπλα-δίπλα και συγκρίνετε στιβαρότητα, ευκολία τοποθέτησης, ευκολίες γενικώς και φυσικά ασφάλεια, το isofix απλά δεν πρέπει να μπαίνει στην ίδια πρόταση με οποιαδήποτε άλλη λύση με ζώνες, ιμάντες ή ψευδοisofix. Δεν αναφέρομαι σε μάρκες, μοντέλα, μεγέθη κλπ, αλλά γενικώς στο σύστημα isofix, το οποίο κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να είναι ο πρώτος, βασικός και απαράβατος κανόνας για αγορά οποιουδήποτε βρεφικού/παιδικού καθίσματος.
-
Στην κορη μου η συζυγος εκατσε ελαχιστα πισω, και απο 3-4ων μηνων ηδη ειχα ενα καθρεπτη να την κοιταμε και η συζυγος μπροστα. Με το που γεννηθηκε ο μικρος, με δυο παιδικα πισω, χωρανε αναμεσα μονο προχωρημενοι yogi, επομενως εβαλα παλι τον καθρεπτη και απο την πρωτη βολτα απο το μαιευτηριο σπιτι ο μικρος καθεται μονος του πισω (οκ με την αδελφη του )
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Πάντως γενική παρατήρηση: αν βάλετε δίπλα-δίπλα και συγκρίνετε στιβαρότητα, ευκολία τοποθέτησης, ευκολίες γενικώς και φυσικά ασφάλεια, το isofix απλά δεν πρέπει να μπαίνει στην ίδια πρόταση με οποιαδήποτε άλλη λύση με ζώνες, ιμάντες ή ψευδοisofix. Δεν αναφέρομαι σε μάρκες, μοντέλα, μεγέθη κλπ, αλλά γενικώς στο σύστημα isofix, το οποίο κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να είναι ο πρώτος, βασικός και απαράβατος κανόνας για αγορά οποιουδήποτε βρεφικού/παιδικού καθίσματος.+1 Επισης οσο ευκολα και να τοποθετειτε ενα καθισμα με τη ζωνη, δεν συγκρινεται η ευκολια στο βαλε βγαλε με το isofix, πολυ βολικο οταν το παιδι κοιμαται και θες να το βγαλεις μαζι με το καθισμα.
Ο μικρος εχει φτασει τα 10 κιλα (7.5 μηνων) και δεν τον χωραει πλεον το Pebble, οχι τοσο στο υψος αλλα στο πλατος. Η μικρη ειναι στα 15 κιλα (3 ετων) οποτε και λογω υψους μπορει να κατεβει απο το Pearl και να παει στο Rodifix...και για τους δυο βλεπω οτι ηλικιακα δεν θα επρεπε να αλλαξουν κατηγορια, και επιπλεον φοβαμαι την ζωνη 3ων σημειων εναντι αυτη των 5 για την μικρη..αλλα ειδικα ο μικρος ειναι πολυ στριμωγμενος..Τι εμπιστευομαστε, την ηλικια ή τα κιλα?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στην κορη μου η συζυγος εκατσε ελαχιστα πισω, και απο 3-4ων μηνων ηδη ειχα ενα καθρεπτη να την κοιταμε και η συζυγος μπροστα. Με το που γεννηθηκε ο μικρος, με δυο παιδικα πισω, χωρανε αναμεσα μονο προχωρημενοι yogi, επομενως εβαλα παλι τον καθρεπτη και απο την πρωτη βολτα απο το μαιευτηριο σπιτι ο μικρος καθεται μονος του πισω (οκ με την αδελφη του )Ο μικρος εχει φτασει τα 10 κιλα (7.5 μηνων) και δεν τον χωραει πλεον το Pebble, οχι τοσο στο υψος αλλα στο πλατος. Η μικρη ειναι στα 15 κιλα (3 ετων) οποτε και λογω υψους μπορει να κατεβει απο το Pearl και να παει στο Rodifix...και για τους δυο βλεπω οτι ηλικιακα δεν θα επρεπε να αλλαξουν κατηγορια, και επιπλεον φοβαμαι την ζωνη 3ων σημειων εναντι αυτη των 5 για την μικρη..αλλα ειδικα ο μικρος ειναι πολυ στριμωγμενος..Τι εμπιστευομαστε, την ηλικια ή τα κιλα?
Πάντως στο CX7 με δύο isofix πίσω, μια χαρά χώρεσε η γυναίκα μου ανάμεσα, και δεν είναι και μικρόσωμη (1.80 ύψος).
Πάντα πας με κιλά/διαστάσεις και ποτέ με ηλικία. Αλλιώς θα βρεθείς με πολύ στριμωγμένα και δυσαρεστημένα παιδιά
-
Αυτο ελειπε ρε Ace να μην χωραγε στο CX! Εδω μιλαμε για C-Seg αυτοκινητακια
Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ