-
Δέχομαι ότι δεν έχουμε όλοι το ίδιο προφίλ οδήγησης, οκ μέχρι εκεί.
Ένας που έχει πρόσβαση σε πρατήριο και κάνει χιλιόμετρα για δουλειά, βλ. κυρίως προφίλ οδηγού στο Νομό Αττικής, ναι, μπορεί να τού δώσει λύση.Από εκεί και πέρα, τα έχουμε ξαναπεί, για ανθρώπους που θέλουν να βγουν από την πόλη για ταξίδι, δεν τούς κάνει για κύριο αυτοκίνητο οικογένειας.
Αυτά με τα μπιτόνια, μόνο ως αστεία μπορώ να τα ακούσω. Δεν ξέρουν αυτοί που το κάνουν, πόσο εύκολο είναι να βρεθούν οικογενειακώς απανθρακωμένοι, ακόμα και σε μικρής έντασης ατυχήματα.
Σχετικά με την ΔΕΠΑ, καθώς έχει αποδειχτεί ΑΚΡΩΣ αναξιόπιστη ως τώρα, για να δώσει ώθηση:
(α) πρέπει να δώσει μόνιμα κίνητρο 10% έκπτωσης με κουπόνι σε αγορά νέου μέχρι να φτιάξει πρατήρια σε όλους τους οδικούς άξονες,
(β) να αποκαταστήσει την αλήθεια, εξηγώντας τί πήγε στραβά και είπε τόσες ανακρίβειες.Δεν είναι τυχαίο, ότι μετά από όλο αυτό το κράξιμο τελευταία, κανείς από την ΔΕΠΑ δεν βγαίνει να τοποθετηθεί. Δοκιμάστε να πάρετε τηλέφωνο να ρωτήσετε, να δείτε πώς μαζεύονται και πόσο αμυντικοί γίνονται, χαχαχα.
-
Για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι , οντως τα πρατηρια αυτα δεν ειναι ακομα προσβασιμα απο το κοινο ΟΜΩΣ σε αυτο δεν φταιει μονο η Δεπα αλλα και η νομοθεσια για παραδειγμα καθως δεν επιτρεπεται ακομα(χρειαζεται ειδικο νομοσχεδιο) η μεταφορα του φυσικου αεριου με την ειδικη νταλικα για να παραδοθει το πρατηριο στα Ιωαννινα επισης για τα πρατηρια οντως υπαρχει καθυστερηση αλλα μην ξεχναμε το οτι εχουν ειδη αγοραστει 4 συμπιεστες .
Για να ξαναπούμε τα πράγματα λοιπόν με το όνομά τους, ΚΑΚΩΣ η εταιρεία έβγαινε και έλεγε ότι θα ανοίξουν 28 πρατήρια αφού ΓΝΩΡΙΖΕ ότι υπάρχουν νομικά κενά στο ζήτημα και ότι θα πάει πολύ μακρυά η βαλίτσα. Λέγεται και εξαπάτηση καταναλωτών αυτό.
Εντούτοις, εγώ με άλλο πράγμα ανησυχώ. Τη φαινομενική ηρεμια του κράτους που 'χάνει΄το 1 ευρώ φόρους από τον καθένα βενζινοκίνητο που αλλαξοπιστεί προς το φ.α.
Είναι λίγοι αυτοί βέβαια, αλλά δεν θέλει και πολύ να γίνει τρεντ. Η φάση είναι του μπι κοντίνιου. -
'Χάνει' και από εκεί, αν και πολύ λιγότερα ανά μονάδα. Το υγραέριο έχει 430 ευρώ τον τόνο φόρο, το ανέβασαν πέρισυ από τα 330 που ήταν. Επίσης έχει δύο άλλες θετικές ΄παρενέργειες' , την αύξηση της κίνησης στα συνεργεία και στα ΚΤΕΟ λόγω των αθρόων μετατροπών, αλλά και στην κυκλοφορία πολλών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού που σε άλλη περίπτωση (να έκαιγαν σκέτη βενζίνα δηλαδή) θα είχαν ακινητοποιηθεί ή και πωληθεί στο εξωτερικό έναντι πινακίου φακής και στην εισαγωγή άλλων με περεταίρω επιβάρυνση στο εμπορικό έλλειμα.
Συνολικά και πάλι στη 'χασούρα' είναι φυσικά από το να έκαιγαν σκέτη βενζίνη, αλλά είναι πιο κοντά στο πετρέλαιο. Αλλά με το νέο καύσιμο μιλάμε κυριολεκτικά για ψίχουλα σε φόρους, ενώ κάποιος θα κάτσει να κάνει μετατροπή, όλοι θα το πάρουν έτοιμο.Μερικά νουμεράκια, έστω για ένα μέσο ιχ που κάνει κάνει 15.000 χλμ. το χρόνο :
Αν αυτός καίει βενζίνη 6,5 λίτρα/ 100 χλμ. = 975 ευρώ φόρους το χρόνο στα κρατικά ταμεία ( 1 ευρώ το λίτρο = φόροι)
Αν καίει πετρέλαιο 5 λίτρα /100 χλμ. για τα ίδια χλμ. = 502 ευρώ φόρους (κινήθηκε η αγορά με πωλήσεις νέων ιχ, συν οι φόροι που μαζεύτηκαν από το τέλος ταξινόμησης, άσχετα αν επιβαρύνθηκε το εμπορικό έλειμα)
Αν καίει υγραέριο, πες 8 λίτρα = πρόχειρα 4,4 κιλά υγραέριο = 286 ευρώ φόρος, συν τα συνεργεία και τα ΚΤΕΟ για τη μετατροπή που κινούνται λίγο, έστω εφάπαξ, συν ότι δεν γίνονται νέες εισαγωγές.
Αν καίει φ.α., πες 4 κιλά / 100 χλμ. για τα ίδια χλμ. = 540 ευρώ συνολικό κόστος καυσίμου = 75 ευρώ φόροι (ΑΝ το cng στα πρατήρια έχει τους ίδιους χαμηλούς συντελεστές φόρου με το φ.α. που έχουμε στα σπίτια μας, που είναι πολύ πιθανό), και δεν δουλεύει και κανένα συνεργείο, ενώ γίνονται σχεδόν όλα τα ιχ εισαγωγές απ' έξω με επιβάρυνση του ελείματος.
Δεν το βλέπω να κρατάει πολύ ακόμα αυτό.
YΓ. Πριν από λίγο κοίταγα μια συζήτηση στο TV5 όπου οι καλεσμένοι τα έχωναν στον Μακρόν που έβαλε/θα βάλει (?) νέους φόρους στα καύσιμα, τους λένε 'οικολογικούς', για να προμοτάρει την αγορά ηλεκτρικών, χωρίς να έχει ελέγξει αν φτάνει το ρεύμα, ούτε να εγγυάται ότι δεν θα πράξει το ίδιο με τα ηλεκτρικά 'αύριο' αυξάνοντας και εκεί την τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας, ούτε βάζει κανένα αντίστοιχο οικολογικό φόρο στο ναυτιλιακό ή στο αεροπορικό καύσιμο. Και κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά.
-
Πατε βρε παιδια την αλλη βδομαδα στην Εκθεση,,οπως και περυσι θα εχουν ομιλιες για το φυσικο αεριο..
Πατε να τα πειτε απο κοντα,,που ειναι τα 28 πρατητηρια που υποσχεθηκατε ?Απο Αθηνα ειναι τα παιδια που τα χωνετε στη fisikon ? Πατε μια βολτα αν τα καταφερετε ...
Τα 28 πρατηρια που υποσχεθηκαν ηταν στο χρονο η σε βαθος μιας 5ετιας για παραδειγμα ??
Δε θυμαμαι καθολου .. -
Να πάει κάποιος να 'εγκαλέσει' ιδιωτική εταιρεία επειδή δεν υλοποίησε κάποιο επενδυτικό πλάνο; Σοβαρά τώρα; Εν μέσω 3ου μνημονίου; Και πόσων πωλήσεων; Μήπως λέω εγώ -μήπως- θα ήταν καλύτερα αντί να καρδιοχτυπάει κάποιος για το αν θα ανοίξει πρατήριο κοντά του ή αν θα τσακωθεί μια ωραία πρωία με τον πρατηριά που έχει δίπλα του να περιμένει λίγο να γίνουν πρώτα τα πρατήρια και να μην γίνει αυτός το πειραματόζωο και ο early adopter; Δεν βλέπω γιατί σαν καταναλωτής πρέπει να οδηγήσω εγω την Fisikon να ανοίξει πρατήρια και όχι η -οποια- Fisikon εμένα να αγοράσω CNG.
-
Πέρυσι που έγινε η έκθεση και μαζευτηκε ο κόσμος και μίλησαν οι υπεύθυνοι σε ένα χώρο είμασταν είδη στο 3ο μνημόνιο..θα κοιτάξω sto YouTube μήπως βρω το βίντεο να δούμε ακριβώς τι είπαν.
Το ίδιο νομίζω θα γίνει και φέτος.
Θα γίνει κάποια ομιλία...δε θα ήταν τόσο κακό..αν μπορεί καποιο παιδι να πάει σε αυτή την ομιλία,σε συνδυασμό να δει και την έκθεση,, να σηκωθεί και με ευγενικό τρόπο να πει αλλά μας ταξατε πέρυσι και σε ένα χρόνο άνοιξε μόνο ένα πρατηριο στην Αθήνα.
Δεν είναι τόσο υπερβολικό νομίζω..Πέρυσι έδωσε κίνητρα η fisikon...έδωσε έκπτωση 10% επί της αρχικής τιμής.
Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και φέτος..Το θέμα είναι ότι τα ντιζελ τα σκοτώνουν..και όποιος θέλει αμάξι αναγκαστικά πάει στη βενζίνη..
Γιατί να μην πάρει αμάξι διπλού καυσίμου..;; -
euro6d diesel δεν έχει σκοτώσει ακόμη κανείς. Ποιος πάει αναγκαστικά στην βενζίνη;
Από εκεί και πέρα, αν κάποιος δεν έχει θέμα με το να έχει 1 (ΕΝΑ) π.χ. πρατήριο που θα τον εξυπηρετεί (και να περιμένει για τα επόμενα) δεν βλέπω κι εγώ γιατί να μην το πάρει. Η οικονομία είναι τεράστια. -
Η Fisikon επιδοτεί φέτος 130 αυτοκίνητα με 1.000 ή 1.500 ευρώ. Αν υπολογίσουμε ότι το καύσιμο κοστίζει 90 λεπτά το κιλό, οπότε το κέρδος της είναι πολύ χαμηλότερο, καταλαβαίνετε ότι ενδέχεται να μη βγάλει ποτέ κέρδος από αυτά τα 130 αυτοκίνητα. Δεν είναι λίγο.
Κι ο αγοραστής κερδίζει την αξία του καυσίμου για τα πρώτα 25-37Κ χιλιόμετρα.Από εκεί και πέρα, όλοι περιμένουμε με αγωνία τα νέα πρατήρια. Εννοείται ότι αν έχεις κοντά σου έστω ένα πρατήριο, πας ντουγρού για φυσικό αέριο.
Το θέμα είναι τι γίνεται με τις περιπτώσεις που αγοράζεις αμάξι κάθε 10-15 χρόνια και το πρατήριο είναι στα σκαριά. Τι κάνεις εκεί; Όπως στην Γλυφαδιώτισσα συνάδελφο, καλή ώρα. Τι να της προτείνω; Αν με κρεμάσει η Fisikon και δεν ανοίξει στην Ηλιούπολη, εγώ θα βρω τον μπελά μου. -
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
Από εκεί και πέρα, αν κάποιος δεν έχει θέμα με το να έχει 1 (ΕΝΑ) π.χ. πρατήριο που θα τον εξυπηρετεί (και να περιμένει για τα επόμενα) δεν βλέπω κι εγώ γιατί να μην το πάρει. Η οικονομία είναι τεράστια.Εννοείται ότι αν έχεις κοντά σου έστω ένα πρατήριο, πας ντουγρού για φυσικό αέριο.
Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω...δηλαδή τι εννοώ. Προσωπικά δεν με πτοεί η ανυπαρξία πρατηρίων (έχω βέβαια ένα κοντά μου), αλλά η ανυπαρξία αυτοκινήτων. Δεν γουστάρω σώνει και ντε να πάρω Seat ή VW ή μεταχειρισμένο, ούτε να περιμένω 6 μήνες. Από όλα τα αυτοκίνητα που μου αρέσουν και θα αγόραζα, ούτε 1 δεν υπάρχει με Φ.Α!!
Δεν μπορούμε να λέμε για την οικονομία και να παραβλέπουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα που είναι τα ελάχιστα διαθέσιμα αυτοκίνητα. Εάν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο μόνο για την οικονομία, χωρίς να τον ενδιαφέρει τίποτε άλλο, τότε καλύτερα να μην πάρει αυτοκίνητο και να κινείται με τα ΜΜΜ!
-
Εγω παλι με χοντα εδω και 12 χρονια,,και ροβερ αλλα 22 που ειναι στο καλουπι του 5θυρου χοντα του 1996,,δεν ηθελα να ακουσω για vw,,εβγαζα σπυρια..
Και τωρα με τρεχουν τα σαλια για το ιμπιζα ,το αρονα και το οκταβια.. Το πολο μου αρεσει περισσοτερο το ταμπλο του σε σχεση με του ιμπιζα.
Εκτος οτι στα ματια μου τα βλεπω ομορφα ,,πιο στιβαρα απο το χοντα σιβικ μου του 2006,,ιδιως στις λακουβες,,,οταν σκεφτεσαι και οτι θα καινε 3,5 με 4 ευρω στα 100 χλμ ,,τα βλεπεις με ακομη καλυτερο ματι.
Πρεπει να το ζησει καποιος να βαζει 10-11 ευρω καυσιμο για 300χλμ..για να δει τα αυτοκινητα του γρουπ vw με αυτο το καλυτερο ματι που γραφω.
Τωρα αν θα βγαλουν προβληματα αυτα τα αυτοκινητα...κανεις δεν ξερει..εδω θα ειμαστε και θα τα λεμε..
Τα ταξι οκταβια μεχρι στιγμης πανε πολυ καλα.. -
Θες μικρό πόλης; Panda και Up.
Μικρομεσαίο; Leon, Golf, Punto, Ibiza, Polo.
Μεσαίο; Octavia.
Στέισον; Leon και Octavia.
Πολυμορφικό; Σειρά Β.
Λιμουζίνα; Ε και Α5.
Τζιποειδές; Arona.
Βανάκι; Doblo.Το σκεπτικό είναι ότι δε θα πάρεις αυτό που σου αρέσει αλλά αυτό που πρέπει. Ας πούμε, αν κοιτούσα πέρα από το φυσικό αέριο, θα προτιμούσα χίλιες φορές το Kona από το Arona. Εφόσον όμως θέλω τη σχεδόν δωρεάν μετακίνηση που προσφέρει το φυσικό αέριο, θα κάνω κάποια υποχώρηση. Προσωπικά δεν πολυσκάω με τα μοντέλα, αν είναι το ένα λίγο πιο όμορφο, αν έχει ένα κλικ καλύτερο τιμόνι, λίγο πιο άνετη ανάρτηση, δε μου λένε πλέον κάτι όλα αυτά. Οπότε άνετα κάνω την υποχώρηση.
Εκεί που είναι μεγάλο πρόβλημα είναι σε κατηγορίες που δεν υπάρχει καμία εκπροσώπηση. Αν σκεφτείς ότι σήμερα οδηγώ ένα τζιπ κι ένα επταθέσιο, το φυσικό αέριο δεν έχει τίποτα αντίστοιχο. Σε καινούριο τουλάχιστον, εκτός αν πωλείται ακόμα το Touran.
Για αυτό λέω, Skoda βγάλε ένα Kodiaq 4Χ4 με αυτόματο κιβώτιο κι επτά θέσεις.
-
Το φυσικο αεριο σε 4χ4 ισως ειχε θεματα με τις δεξαμενες διοτι ως τα σημερινα αμαξωματα, οι δεξαμενες εξεχουν απο κατω και ετσι σε εκτος δρομου διαδρομη θα εχει τον φοβο των χτυπηματων.
Το γκολφ ειναι το τελειο φυσικου αεριου μεχρι στιγμης και λογω συνθετικων δεξαμενων, κινητηρα, ποιοτητα κυλισης και διαστασεις που μπορει να παρκαρει μεσα στην πολη αλλα παραλληλα και να εξυπηρετησει μια τετραμελης οικογενεια στα ταξιδια της.
Δεν ειναι φοκους, αλλα ειναι αξιοπρεπεστατο στις στροφες. Μακαρι και η πεζω και η φορντ να βγαλουν αυτοκινητα φυσικου αεριου.Σκεφτομουν τις προαλλες πως πες δινεις 16-17000 ευρω για το ιμπιζα ή πολο. Αν το κρατησεις 15-17 ετη μεσα στην πρωτη δεκαετια ισως υπαρξουν θεματα με σκουρια στις δεξαμενες, αναλογως βεβαια το περιβαλλον.
Αν οντως υπαρχει μια τετοια πιθανοτητα και το κοστος αλλαγης ειναι καποια χιλιαρικα, ισως αξιζει τελικα το γκολφ εξ αρχης στα 21000 ευρω με συνθετικες δεξαμενες και συνολικα μεγαλυτερο αμαξωμα και δυνατοτερο κινητηρα.Απο την αλλη ισως το επομενο λεον παρει το πακετο δεξαμενων σαν του οκταβια , δηλαδη δυο συνθετικες και μια μεταλλικη. Δηλαδη μικροτερο κοστος σε περιπτωση αλλαγης μονο της μια μικρης μεταλλικης απο διαβρωση.
Το παντα τι δεξαμενες φοραει;
-
Δε γνωρίζω, αλλά δε νομίζω το κόστος να είναι κάποια χιλιάρικα. 1.000; 1.500 ευρώ; Δεξαμενές είναι και μάλιστα όχι από κάποιο πανάκριβο υλικό. Άσε που δε βλέπω το λόγο να σκουριάζουν στο ελληνικό κλίμα. Ίσως στο Νευροκόπι ή στη Χίο να υπάρχει θέμα, αλλά εκεί δεν υπάρχει πρατήριο.
Επίσης, φαντάζομαι ότι αν κάποιος έχει σκουριασμένη δεξαμενή και φοβάται μην κάνει μπουμ, μπορεί να τη γεμίζει μέχρι τη μέση, ώστε να μην ανεβαίνει επικίνδυνα η πίεση.
-
Γινεται να γεμιζει ως την μεση ή παει μονο με γεμισμα;
-
Όταν φουλάρεις, το αέριο ανεβάζει 200 bar πίεση. Αν δε βάλεις 8 ευρώ αλλά 4, δηλαδή τη μισή ποσότητα, δε θα αποθηκευτεί στα μισά bar;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δε γνωρίζω, αλλά δε νομίζω το κόστος να είναι κάποια χιλιάρικα. 1.000; 1.500 ευρώ; Δεξαμενές είναι και μάλιστα όχι από κάποιο πανάκριβο υλικό. Άσε που δε βλέπω το λόγο να σκουριάζουν στο ελληνικό κλίμα. Ίσως στο Νευροκόπι ή στη Χίο να υπάρχει θέμα, αλλά εκεί δεν υπάρχει πρατήριο.Επίσης, φαντάζομαι ότι αν κάποιος έχει σκουριασμένη δεξαμενή και φοβάται μην κάνει μπουμ, μπορεί να τη γεμίζει μέχρι τη μέση, ώστε να μην ανεβαίνει επικίνδυνα η πίεση.
Το θέμα δεν είναι μόνο αν σκουριάζουν, αλλά το τι σε υποχρεώνει η νομοθεσία να κάνεις, δεν το ξέρω. Στα υραεριοκίνητα π.χ. είσαι υποχρεωμένος να την αλλάζεις κάθε 10 χρόνια και εννοείτε ότι βγαίνει όπως μπήκε. Παλαιότερα που έβαλα υγραέριο σε κάποιο επαγγελματικό μου έβαλε μεταχειρισμένη φιάλη (χωρίς να το ξέρω) και την είχα +20 χρόνια. Όταν βγήκε δεν είχε το παραμικρό και ακόμα δεν έχει.
-
Σουρ;
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 158017.asp
-
Έτσι ακριβώς είναι. Αν κόψεις το γέμισμα στα 4 ευρώ θα μπει η μισή ποσότητα.
Υπάρχει όμως ένα αλλά...τη ώρα που γίνεται το γέμισμα η πίεση που πιέζει είναι στα 200 μπαρ. Αρα αν έχει πρόβλημα η δεξαμενή θα σκάσει τότε..την ώρα του γεμισματος.
Δεν θα αφήσει όμως κανείς σκουριά στη δεξαμενή..και δεν θα σκάσει με την αρχή μιας σκουριάς..πρέπει να αρχίσει να σαπισει το υλικό για να σκάσει.
Στο σέρβις θα τις κοιτάμε..κι αν χρειαστεί...κατέβασμα και βάψιμο..
Και δεν -
I found this offer on AutoScout24. Mercedes-Benz B 200 c Erdgas Urban Navi Park-Pilot SHZ - Final price: € 26,390.-
https://www.autoscout24.com/offers/merc ... 9cb9a8afe5Φαίνεται πως το καλύτερο που μπορείς να κάνεις με την Β είναι να εισάγεις μία με ελάχιστα χιλιόμετρα.
Αντίστοιχα και για τα Volvo.
I found this offer on AutoScout24. Volvo V60 2.0 Bi Fuel ( CNG ) * 245 pk * - Final price: € 28,990.-
https://www.autoscout24.com/offers/volv ... 50040ade1eI found this offer on AutoScout24. Volvo V90 2.0 T5 Inscription BIFUEL ( CNG ) Automaat - Final price: € 49,990.-
https://www.autoscout24.com/offers/volv ... 88a4f6694bΤα οποία είναι από τα πιο δυνατά μοντέλα φυσικού αερίου. Άκου 250 άλογα...
-
Το autoscout εχει πολλές Β class από Taxi .. με 200.000χλμ+ και πολύ χαμηλή τιμή ...
Η Ελληνικές αντιπροσωπίες δεν εισάγουν ΔΥΣΤΥΧΩΣ μοντέλα cng που κυκλοφορούν εξωτερικό , καθε φορα ολο και ειμαστε περισσοτεροι για γέμισμα στα πρατήρια ... χθες ενα VW touran (αν δεν κάνω λάθος) ήταν μπροστά μου και έβαλε 20€ cng ... μακάρι να είχαμε τις δεξαμενές του ...
Αεριοκίνηση , CNG vehicles