-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούριος στο φόρουμ αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό σαν επισκέπτης.
Αυτή την περίοδο ψάχνω την αγορά για αυτοκίνητο έως 1600 κυβικά και πάντα σε diesel.
Το διαθέσιμο μπάτζετ είναι στα 15.500 περίπου εάν πρόκειται για καινούριο και έως 13.000-13.500 εάν πάω σε μεταχειρισμένο.
Τα δεδομένα στην ερώτηση 'Για ποιο λόγο το χρειάζεσαι' και για πόσο μακροπρόθεσμα το βλέπεις είναι ρευστά δυστυχώς αυτή την περίοδο. Είμαι 28 ετών, αυτό θα είναι το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο και οι μετακινήσεις για τις οποίες προορίζεται εξαρτώνται τόσο από τη φύση της δουλειάς μου, όσο και από το ΠΟΤΕ και ΑΝ θα βρω τη νέα μου δουλειά μιας και η παλιά μόλις μας τελείωσε.Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι αυτοκίνητο πόλης περισσότερο από κάτι άλλο, όμως μακροπρόθεσμα τα καθημερινά χιλιόμετρα εκτός πόλης ενδέχεται να αυξηθούν.
Τα μοντέλα που έχω οδηγήσει και ψάξει είναι τα εξής:
Toyota yaris 1.4d cool
VW Polo Comfortline 1.6 tdi 90ps (έχω αποκλείσει το 1.2 προς το παρόν )
Renault Clio Expression 1.5 dci 90ps
Kia Rio 1.4d
Opel Corsa Excess 1.3d 95psΣτη συνέχεια και καθώς το ψάξιμο συνεχίζεται σκέφτομαι για διάφορους λόγους που ακόμα ΔΕΝ έχουν έρθει την αγορά μικρομεσαίου ώστε να είναι πιο πρακτικό μακροπρόθεσμα.
Με βάση αυτή τη λογική και το υπάρχον μπάτζετ που παραμένει το ίδιο, είδα από κοντά και το i30 που αυτή την περίοδο έχει μεγάλη έκπτωση που φτάνει οριακά στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω.Δεν κατέχω πολλές γνώσεις όσον αφορά τα αυτοκίνητα, είτε μηχανολογικά είτε κατασκευαστικά και προσπαθώ μέσα από το internet και την κουβέντα έξω να μαζέψω πληροφορίες.
Είχα σχεδόν καταλήξει με τα όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω στο Clio. Δεχόμενος ότι οι πίσω χώροι θα είναι λίγο κλειστοφοβικοί λόγω της κουπέ σχεδίασης του και ότι δεν θα είναι τόσο άνετο και πρακτικό το σπορ ύφος του (για μένα) μετά από 6-7 χρόνια και θα μπω σε σκέψεις να το αλλάξω με κάτι μεγαλύτερο, μπήκα στη διαδικασία να ψάξω και μεταχειρισμένες επιλογές.
VW Golf 1.6 tdi 105ps έως 70-80.000km έως 14.000 max σε τιμή. Δηλαδή θα το ήθελα 3ετίας.
Η εσωτερική μάχη αυτή τη στιγμή έχει αλλάξει μορφή και διαμορφώθηκε ως εξής:
Καινούριο supermini γαλλικό - Μεταχειρισμένο μικρομεσαίο γερμανικό!
Αν 'απαλλαχτώ' από αυτές τις σκέψεις και πάω στο καινούριο, να γίνει γαλλικό supermini - γερμανικό supermini, μιας και το ΚΙΑ και το yaris για διάφορους λόγους δε με ψήνουν αρκετά.
Ξέρω θα μου πείτε, για το λόγο που το χρειάζομαι το αυτοκίνητο και δεν θα μπορέσω να σας απαντήσω γιατί δεν ξέρω τις συνθήκες ούτε μετά από 5 χρόνια. ΟΜΩΣ, αν δεν αγοράσω τώρα δεν θα μπορώ πιο μετά και επίσης έχω σαν στόχο την 10ετία και όχι να το πουλήσω άμεσα. +Υπάρχει άμεση ανάγκη για νέο αυτοκίνητο!
Συγγνώμη αν κούρασα, προσπάθησα να εξηγηθώ όσο πιο ανάλαφρα γίνεται περιμένω τις γνώμες σας.
Υ.Γ. Σκέψεις όπως να αγοράσω μεταχειρισμένο βενζίνης πιο φτηνά και να κάνω μετατροπή μου έχουν περάσει από το μυαλό αλλά επιμένω στο ντίζελ σε μεταχειρισμένο λόγω αντοχής του κινητήρα σε χιλιόμετρα μιας και το βλέπω μακροσκοπικά.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούριος στο φόρουμ αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό σαν επισκέπτης.
Αυτή την περίοδο ψάχνω την αγορά για αυτοκίνητο έως 1600 κυβικά και πάντα σε diesel.
Το διαθέσιμο μπάτζετ είναι στα 15.500 περίπου εάν πρόκειται για καινούριο και έως 13.000-13.500 εάν πάω σε μεταχειρισμένο.
Τα δεδομένα στην ερώτηση 'Για ποιο λόγο το χρειάζεσαι' και για πόσο μακροπρόθεσμα το βλέπεις είναι ρευστά δυστυχώς αυτή την περίοδο. Είμαι 28 ετών, αυτό θα είναι το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο και οι μετακινήσεις για τις οποίες προορίζεται εξαρτώνται τόσο από τη φύση της δουλειάς μου, όσο και από το ΠΟΤΕ και ΑΝ θα βρω τη νέα μου δουλειά μιας και η παλιά μόλις μας τελείωσε.Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι αυτοκίνητο πόλης περισσότερο από κάτι άλλο, όμως μακροπρόθεσμα τα καθημερινά χιλιόμετρα εκτός πόλης ενδέχεται να αυξηθούν.
Τα μοντέλα που έχω οδηγήσει και ψάξει είναι τα εξής:
Toyota yaris 1.4d cool
VW Polo Comfortline 1.6 tdi 90ps (έχω αποκλείσει το 1.2 προς το παρόν )
Renault Clio Expression 1.5 dci 90ps
Kia Rio 1.4d
Opel Corsa Excess 1.3d 95psΣτη συνέχεια και καθώς το ψάξιμο συνεχίζεται σκέφτομαι για διάφορους λόγους που ακόμα ΔΕΝ έχουν έρθει την αγορά μικρομεσαίου ώστε να είναι πιο πρακτικό μακροπρόθεσμα.
Με βάση αυτή τη λογική και το υπάρχον μπάτζετ που παραμένει το ίδιο, είδα από κοντά και το i30 που αυτή την περίοδο έχει μεγάλη έκπτωση που φτάνει οριακά στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω.Δεν κατέχω πολλές γνώσεις όσον αφορά τα αυτοκίνητα, είτε μηχανολογικά είτε κατασκευαστικά και προσπαθώ μέσα από το internet και την κουβέντα έξω να μαζέψω πληροφορίες.
Είχα σχεδόν καταλήξει με τα όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω στο Clio. Δεχόμενος ότι οι πίσω χώροι θα είναι λίγο κλειστοφοβικοί λόγω της κουπέ σχεδίασης του και ότι δεν θα είναι τόσο άνετο και πρακτικό το σπορ ύφος του (για μένα) μετά από 6-7 χρόνια και θα μπω σε σκέψεις να το αλλάξω με κάτι μεγαλύτερο, μπήκα στη διαδικασία να ψάξω και μεταχειρισμένες επιλογές.
VW Golf 1.6 tdi 105ps έως 70-80.000km έως 14.000 max σε τιμή. Δηλαδή θα το ήθελα 3ετίας.
Η εσωτερική μάχη αυτή τη στιγμή έχει αλλάξει μορφή και διαμορφώθηκε ως εξής:
Καινούριο supermini γαλλικό - Μεταχειρισμένο μικρομεσαίο γερμανικό!
Αν 'απαλλαχτώ' από αυτές τις σκέψεις και πάω στο καινούριο, να γίνει γαλλικό supermini - γερμανικό supermini, μιας και το ΚΙΑ και το yaris για διάφορους λόγους δε με ψήνουν αρκετά.
Ξέρω θα μου πείτε, για το λόγο που το χρειάζομαι το αυτοκίνητο και δεν θα μπορέσω να σας απαντήσω γιατί δεν ξέρω τις συνθήκες ούτε μετά από 5 χρόνια. ΟΜΩΣ, αν δεν αγοράσω τώρα δεν θα μπορώ πιο μετά και επίσης έχω σαν στόχο την 10ετία και όχι να το πουλήσω άμεσα. +Υπάρχει άμεση ανάγκη για νέο αυτοκίνητο!
Συγγνώμη αν κούρασα, προσπάθησα να εξηγηθώ όσο πιο ανάλαφρα γίνεται περιμένω τις γνώμες σας.
Υ.Γ. Σκέψεις όπως να αγοράσω μεταχειρισμένο βενζίνης πιο φτηνά και να κάνω μετατροπή μου έχουν περάσει από το μυαλό αλλά επιμένω στο ντίζελ σε μεταχειρισμένο λόγω αντοχής του κινητήρα σε χιλιόμετρα μιας και το βλέπω μακροσκοπικά.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούριος στο φόρουμ αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό σαν επισκέπτης.
Αυτή την περίοδο ψάχνω την αγορά για αυτοκίνητο έως 1600 κυβικά και πάντα σε diesel.
Το διαθέσιμο μπάτζετ είναι στα 15.500 περίπου εάν πρόκειται για καινούριο και έως 13.000-13.500 εάν πάω σε μεταχειρισμένο.
Τα δεδομένα στην ερώτηση 'Για ποιο λόγο το χρειάζεσαι' και για πόσο μακροπρόθεσμα το βλέπεις είναι ρευστά δυστυχώς αυτή την περίοδο. Είμαι 28 ετών, αυτό θα είναι το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο και οι μετακινήσεις για τις οποίες προορίζεται εξαρτώνται τόσο από τη φύση της δουλειάς μου, όσο και από το ΠΟΤΕ και ΑΝ θα βρω τη νέα μου δουλειά μιας και η παλιά μόλις μας τελείωσε.Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι αυτοκίνητο πόλης περισσότερο από κάτι άλλο, όμως μακροπρόθεσμα τα καθημερινά χιλιόμετρα εκτός πόλης ενδέχεται να αυξηθούν.
Τα μοντέλα που έχω οδηγήσει και ψάξει είναι τα εξής:
Toyota yaris 1.4d cool
VW Polo Comfortline 1.6 tdi 90ps (έχω αποκλείσει το 1.2 προς το παρόν )
Renault Clio Expression 1.5 dci 90ps
Kia Rio 1.4d
Opel Corsa Excess 1.3d 95psΣτη συνέχεια και καθώς το ψάξιμο συνεχίζεται σκέφτομαι για διάφορους λόγους που ακόμα ΔΕΝ έχουν έρθει την αγορά μικρομεσαίου ώστε να είναι πιο πρακτικό μακροπρόθεσμα.
Με βάση αυτή τη λογική και το υπάρχον μπάτζετ που παραμένει το ίδιο, είδα από κοντά και το i30 που αυτή την περίοδο έχει μεγάλη έκπτωση που φτάνει οριακά στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω.Δεν κατέχω πολλές γνώσεις όσον αφορά τα αυτοκίνητα, είτε μηχανολογικά είτε κατασκευαστικά και προσπαθώ μέσα από το internet και την κουβέντα έξω να μαζέψω πληροφορίες.
Είχα σχεδόν καταλήξει με τα όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω στο Clio. Δεχόμενος ότι οι πίσω χώροι θα είναι λίγο κλειστοφοβικοί λόγω της κουπέ σχεδίασης του και ότι δεν θα είναι τόσο άνετο και πρακτικό το σπορ ύφος του (για μένα) μετά από 6-7 χρόνια και θα μπω σε σκέψεις να το αλλάξω με κάτι μεγαλύτερο, μπήκα στη διαδικασία να ψάξω και μεταχειρισμένες επιλογές.
VW Golf 1.6 tdi 105ps έως 70-80.000km έως 14.000 max σε τιμή. Δηλαδή θα το ήθελα 3ετίας.
Η εσωτερική μάχη αυτή τη στιγμή έχει αλλάξει μορφή και διαμορφώθηκε ως εξής:
Καινούριο supermini γαλλικό - Μεταχειρισμένο μικρομεσαίο γερμανικό!
Αν 'απαλλαχτώ' από αυτές τις σκέψεις και πάω στο καινούριο, να γίνει γαλλικό supermini - γερμανικό supermini, μιας και το ΚΙΑ και το yaris για διάφορους λόγους δε με ψήνουν αρκετά.
Ξέρω θα μου πείτε, για το λόγο που το χρειάζομαι το αυτοκίνητο και δεν θα μπορέσω να σας απαντήσω γιατί δεν ξέρω τις συνθήκες ούτε μετά από 5 χρόνια. ΟΜΩΣ, αν δεν αγοράσω τώρα δεν θα μπορώ πιο μετά και επίσης έχω σαν στόχο την 10ετία και όχι να το πουλήσω άμεσα. +Υπάρχει άμεση ανάγκη για νέο αυτοκίνητο!
Συγγνώμη αν κούρασα, προσπάθησα να εξηγηθώ όσο πιο ανάλαφρα γίνεται περιμένω τις γνώμες σας.
Υ.Γ. Σκέψεις όπως να αγοράσω μεταχειρισμένο βενζίνης πιο φτηνά και να κάνω μετατροπή μου έχουν περάσει από το μυαλό αλλά επιμένω στο ντίζελ σε μεταχειρισμένο λόγω αντοχής του κινητήρα σε χιλιόμετρα μιας και το βλέπω μακροσκοπικά.
-
Opel Corsa 1.3 Ecoflex Καλοτάξιδος! Δεν χρειάζεται να πώ κάτι άλλο
Με τόσα χρήματα το παίρνεις καινούργιο. Το έχει συνάδελφος και τυχαίνει να μπαίνω που και πού και είναι πολύ καλό . -
C4 εφοσον προβληματιζεσαι με τους χωρους..
-
Το πόλο 1.2 δεν ειναι τόσο κακο όσο αρχικά φαντάζεσαι
-
Το Polo 1.2 είναι τραγικότατατο. Μόνο ο θόρυβος που κάνει σαν τρακτέρ δεκαετίας του 60 και το τράνταγμα του αυτοκινήτου στο ρελαντί είναι σοβαρά αποτρεπτικοί παράγοντες. Πέραν του ότι είναι επικίνδυνα αργό. Ακόμη και ο καλύτερος 1.6 Tdi 90 υπολείπεται στο τομέα θόρυβος/τράνταγμα έναντι πολλών κινητήρων του ανταγωνισμού.
Σε καινούριο το δίλημμά μου θα ήταν μεταξύ Yaris και Clio με το προσωπικά μου γούστα να γέρνουν υπερ του 2ου. Από εκεί και πέρα test drive και προσφορές.
-
Και καλα μην παιρνεις C4 σε μικρομεσαιο(γιατι ειναι και πολυ καλο) , Kia Ceed, Hyundai i30, Golf 7 1.4 βενζίνη (μια χαρα ειναι, αν δεν μενεις στην Αθηνα η Θεσσαλονίκη), Seat Leon Tdi, Focus 100 hp με 13.5 χιλιαδες (!!!), η χαρα του αγοραστη ειναι αυτη τη περίοδο.
Rapid, 301, C-Elysse ειναι τοσο χαλια που δεν στα προτεινω καθόλου.....εχεις πολλες επιλογές. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το Polo 1.2 είναι τραγικότατατο. Μόνο ο θόρυβος που κάνει σαν τρακτέρ δεκαετίας του 60 και το τράνταγμα του αυτοκινήτου στο ρελαντί είναι σοβαρά αποτρεπτικοί παράγοντες. Πέραν του ότι είναι επικίνδυνα αργό. Ακόμη και ο καλύτερος 1.6 Tdi 90 υπολείπεται στο τομέα θόρυβος/τράνταγμα έναντι πολλών κινητήρων του ανταγωνισμού.Σε καινούριο το δίλημμά μου θα ήταν μεταξύ Yaris και Clio με το προσωπικά μου γούστα να γέρνουν υπερ του 2ου. Από εκεί και πέρα test drive και προσφορές.
Επικίνδυνα αργό σίγουρα δεν ειναι ... Και εγω έτσι νόμιζα μέχρι που το οδήγησα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το πόλο 1.2 δεν ειναι τόσο κακο όσο αρχικά φαντάζεσαιΣωστα... ειναι πολυ χειροτερο!!!!
Για εμενα Corsa & Clio... αλλα με λοξες ματιες προς Megane... λογο 6αρι σασμαν 110 αλογα και πιο μεγαλους χωρους!
-
Το Yaris που κοιτάς φίλε μου είναι τελείως απλό. Δηλαδή έχει ταμπούρα αντί για δισκόφρενα πίσω, πλαστικό τιμόνι, μικρής διαμέτρους τροχούς (14'') και λοιπές άλλες ελλείψεις/φτήνιες που εγώ δεν θα δεχόμουν σε αυτά τα λεφτά. Αν πας για Yaris να δεις το 1.4 D-4D Active που το θεωρώ καλύτερο σαν Value for Money σε σχέση με το Cool. Με 15 χιλιάδες το φτάνεις.
Από εκεί και πέρα δεν υπάρχουν σοβαροί λόγοι για να απορρίψεις κάποιο αμάξι από αυτά που μας ανέφερες, αν εξαιρέσω την παλαιότητα του Corsa (ενώ δεν με χαλάει ιδιαίτερα σαν σύνολο).Γνώμη μου: Σκέψου ποιά θες πραγματικά να δεις (θέμα σχεδίασης και γούστου δηλαδή), πήγαινε στις αντίστοιχες αντιπροσωπείες, δες τους χώρους, κάνε όσα περισσότερα test drive μπορείς (αν και λες ότι ήδη έχεις οδηγήσει) και γύρνα εδώ να μας γράψεις την εμπειρία σου.
Πάντως από τα μοντέλα που αναφέρεις, θα πρόκρινα το Clio (με το σπορ πακέτο όμως, χωρίς αλουμινένιες ζάντες δεν βλέπεται!) με το Rio και το Polo σε απόσταση αναπνοής. Το i30 1.4 CRDI Comfort πολύ καλή επιλογή σαν outsider! Το Yaris και το Corsa δεν με τρελαίνουν αλλά ούτε με χαλάνε κιόλας...
Για μένα ρίξε μια ματιά και στο Fiesta 1.6 TDCI, αλλά και στο C3 1.6 e-HDI.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το Polo 1.2 είναι τραγικότατατο. Μόνο ο θόρυβος που κάνει σαν τρακτέρ δεκαετίας του 60 και το τράνταγμα του αυτοκινήτου στο ρελαντί είναι σοβαρά αποτρεπτικοί παράγοντες.+1
Το είχα οδηγήσει σε fabia, και ήταν τραγικό. Βασικά τράβαγε λίγο μόνο μετά τις 2000σαλ και το πολύ μέχρι τις 3000. -
Αυστηρα και μονο απο αυτα που κοιτας θα πηγαινα μαλλον για το clio παντως.
Το corsa θα ενιωθα οτι πηρα μεταχειρισμενο με τοσα γυρω..το polo δε παλευεται εμφανιακα απ εξω..το yaris ειναι ακριβο γι αυτο που ειναι και το ανελυσαν και παραπανω (εξοπλισμος κτλπ) και το clio το θεωρω γενικως πιο ενδιαφερων απο το rio..λιγο καλυτερο να ηταν μεσα μονο, καθοτι το θεωρω λιγο υπερβολικο και 'αγχωτικο'..Fiesta 1.0 βενζινη εχεις σκεφτει? Μονο το clio θα με εβαζε σε σκεψεις ωστε να μη το λαβω σοβαρα υποψιν..
-
Το Fiesta 1.0 βενζίνης που είπε και ο Νονούλης έχει μόλις 1 λίτρο παραπάνω κατανάλωση από τα πετρέλαια σε ήρεμη οδήγηση και είναι σαφώς πιο ευχάριστο οδηγικά.
-
corsa και clio ειναι πολυ καλες επιλογες...
και το clio με τραβαει και η εμφανιση του επισης, περα απο τπ πολυ καλο μοτερ...οσο για το 1.2tdi το οδηγησα και εγω περυσι σε fabia... οτα οδηγησεις αλλα αμαξια του ανταγωνισμου στα ιδια κυβικα, τοτε το tdi σου δειχνει απλα ταφος απο επιδοσεις... και τσιμπημενη καταναλωση, λογικο αφου ειναι 3κυλινδρο και το μοτερ πιεζεται παραπανω απο ενα 4κυλινδρο.
-
Χαίρομαι που έχει ανταπρόκριση το νήμα και ευχαριστώ για τις προτάσεις.
Το corsa 1.3 ecoflex έχει και αυτό 3 κίλυνδρο κινητήρα με ότι αυτό σημαίνει και συμφωνώ κι εγώ, ότι ένας αποτρεπτικός λόγος είναι ότι έχω βαρεθεί να το βλέπω όπου και να κοιτάξω..
Το clio και σε μένα αρέσει περισσότερο αλλά καθημερινά προσπαθώ να αποφασίσω ανάμεσα στο τι μου αρέσει πιο πολύ και στη 'γερμανία' με την οποία με βομβαρδίζει ο περίγυρος μου. 'Δεν ξέρεις πότε θα ξαναπάρεις καινούριο αυτοκίνητο, πάρε γερμανικό' και τα λοιπά στερεότυπα..
Η τελευταία σκέψη μου βλέπω δεν αναφέρθηκε πιο πάνω. Δεν έχει λογική να ικανοποιήσω τις όποιες απαιτήσεις ίσως έχω σε χώρους, ποιότητα, απόδοση κτλ αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο golf 1.6 tdi στα 13.500 πχ; 2 χιλιάρικα κάτω στην αγορά και μου μένει και το παλιό μου αυτοκίνητο για πούλημα στο χιλιάρικο, άρα 3 συνολικά, για ένα golf πετρελαίου τριετίας-τετραετίας.
Θα προτιμούσατε τη σίγουρη λύση του καινούριου και ας μιλήσουμε και πιο συγκεκριμένα του clio για παράδειγμα που με ψήνει περισσότερο;
Ισχύει ότι ο ντίζελ είναι πολύ περισσότερο ανθεκτικός αν έχει σωστή λειτουργία, από έναν βενζινοκινητήρα;Πόσα χιλιόμετρα πρέπει να έχει ένα ντίζελ μεταχειρισμένο ώστε να φαντάζει καλή αγορά;
-
Έχε κατά νου ότι ο πετρελαιοκινητήρας μπορεί να είναι οικονομικότερος (την όποια χρηματική διαφορά σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης μπορεί να την καλύψεις ακόμη και σε μια τριετία, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις φυσικά) αλλά είναι και πιο ευαίσθητος σε συγκεκριμένα θέματα:
- μια φορά να βάλεις νοθευμένο πετρέλαιο πχ και μπορεί να πάρεις την αντλία του στο χέρι - η αντικατάστασή της είναι ιδιαίτερα δαπανηρή.
- στη βαρυχειμωνιά (αν ζεις στη Βόρεια Ελλάδα) θέλεις αντιπαγωτικά πρόσθετα πετρελαίου
Επίσης, το στερεότυπο πιο πάνω θα έπρεπε να είναι: «δεν ξέρεις πότε θα ξαναπάρεις καινούριο αυτοκίνητο, πάρε ιαπωνικό», μιας και το γερμανικό μπορεί να δείχνει στιβαρότερο αλλά το γιαπωνέζικο (τελικά) δε χαλάει.
Δε βλέπω το λόγο να πας σε ντήζελ, το οποίο θα φορολογείται βάσει κυβισμού: πόσο πιο άνετο ταξιδάκι να κάνει πια το Πόλο 1600 TDI 90 ίππων από το Πόλο 1200 TSI 90 ίππων;
Το δίλημμα μικρό ή μικρομεσαίο μόνος σου πρέπει να το ξεκαθαρίσεις, ιεραρχώντας τις ανάγκες σου και κάνοντας σωστή πρόβλεψη για τις μελλοντικές: Είσαι σε σχέση που πάει για γάμο; Σκοπεύεις να κάνεις παιδιά σύντομα; Γενικά, χρειάζεσαι τους χώρους για να φέρνεις το λάδι και τα ζαρζαβατικά από το χωριό; Πηγαίνεις ταξίδια φορτωμένος με ένα κάρο πράγματα;
Προσωπικά πάντως: - δε θα αγόραζα ντήζελ
- αν δεν είχα πρόβλημα με πάρκινγκ θα λοξοκοιτούσα μικρομεσαίο
-
Ο χρήστης Echokid έγραψε:
Χαίρομαι που έχει ανταπρόκριση το νήμα και ευχαριστώ για τις προτάσεις.Το corsa 1.3 ecoflex έχει και αυτό 3 κίλυνδρο κινητήρα με ότι αυτό σημαίνει και συμφωνώ κι εγώ, ότι ένας αποτρεπτικός λόγος είναι ότι έχω βαρεθεί να το βλέπω όπου και να κοιτάξω..
Το corsa ειναι 4 κυλινδρο... και φοραει ενα απο τα καλυτερα μοτερ πετρελαιου.... οπως και το clio.
Απο εκει και περα γιατι δεν κοιτας και το clio με το 0.9 βενζινης?Στάλθηκε απο Galaxy Tab II
-
Μή πάρεις μεταχειρισμένο ντίζελ. Στην ελλάδα υπήρχαν ελάχιστα λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας και τα περισσότερα μεταχειρισμένα που πουλάνε είναι εισαγόμενα από την βόρεια ευρώπη με διαφορετικές προδιαγραφές, με αλάτι στους δρόμους, με γυρισμένα χιλιόμετρα και ψεύτικο βιβλίο σερβις. Πάρε καινούργιο αμάξι να ξέρεις τι αγοραζεις.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Στην ελλάδα υπήρχαν ελάχιστα λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίαςΕλλάδα δεν είναι μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη
(πέφτεις απ'τα σύννεφα, το ξέρω, αλλά επαρχία πουλήθηκαν και diesel)
Αγορά έως 15.500