Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    echokid

    @echokid

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    echokid Unfollow Follow

    Latest posts made by echokid

    • μικρομεσαίο έως 18.000 part2

      Καλησπέρα σε όλους,

      Μετά από μερικούς μήνες στο ψάξιμο και αφού οριοθετήθηκαν εκ νέου οι ανάγκες για τους χώρους του αυτοκινήτου αλλά και την διάρκειά του στο χρόνο, αποφάσισα να αφήσω την κατηγορία που κοιτούσα (μικρά) και να ψάξω κάτι σε μικρομεσαίο.

      Τα ζητούμενα τα ίδια με την πρώτη αναζήτηση συν τους καλύτερους χώρους.

      1. Ντίζελ
      2. Οδική συμπεριφορά
      3. Αξιοπιστία
      4. Κάποιο οδηγικό ενδιαφέρον (όσο αυτό είναι εφικτό)
      5. Άνετοι χώροι
      6. Καλός εξοπλισμός
      7. Σχέση τιμής-αξίας

      Σύμφωνα με το υπάρχον μπάτζετ αυστηρά έως 18.000 οι προτάσεις που έχω είναι οι εξής.

      1. Seat Leon 1.6 tdi 105 style

      Μου αρέσει έξω και μέσα, η αίσθηση όταν το οδήγησα ήταν αρκετά θετική, πλούσιο σε εξοπλισμό αλλά δεν γνωρίζω πολλά από την αξιοπιστία της seat σαν εταιρία. Ο περίγυρος μου δεν την έχει σε μεγάλη υπόληψη πάντως.

      1. Hyundai i30 1.4 cdri 90 style

      Ωραίο για τα γούστα μου εσωτερικό και ποιοτικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, άνετο και με 5 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη λίγο αδιάφορο οδηγικά καθώς και αρκετά αργό από στάση. Είμαι 28 χρονών και θα μου άρεσε μία πιο ''σπορ'' αίσθηση που θα ταίριαζε με το παρουσιαστικό του.

      1. Kia Cee'd 1.6 cdri 128 uptown

      Στον κινητήρα του βρίσκω όσα μου λείπουν από το παραπάνω αλλά χάνει κατά πολύ σε εξοπλισμό. Κατά τα άλλα η εγγύηση είναι ιδανική και το σχήμα του μου αρέσει αρκετά. Ο εξοπλισμός του όμως έχει βασικές ελλείψεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό και η πλούσια έκδοση ξεφεύγει ασύμφορα πολύ από το μπάτζετ μου.

      1. Citroen C4 1.6 hdi 110 attraction

      Δεν μου άρεσε πολύ όταν το αδήγησα παρά τους εξαιρετικά άνετους χώρους και το προσεγμένο εσωτερικό του δεν μου ταιριάζει θα έλεγα οπότε μάλλον απομακρύνεται.

      Τέλος, όσον αφορά το πολύ καλό megane 1.5 dci 110 Progressive, αλλάζει μοντέλο και δεν θα ήθελα να ''επενδύσω'' σε αυτό μιας και οι πίσω χώροι του δεν φτάνουν αυτούς του ανταγωνισμού.

      Ένα θέμα αξιοπιστίας προκύπτει για όλα τα παραπάνω μοντέλα μιας και το μάρκετιν έχει κάνει πολύ καλά τη δουλειά του σε αυτόν τον τομέα ώστε να με γεμίζει αμφιβολίες. Από την εμπειρία σας θα ήθελα μια άποψη για τους κατασκευαστές που ανέφερα.

      Το Auris 1.4 d4d Life που είναι και αυτό εντός μπάτζετ, θα ήταν καλή επιλογή αν διάλεγα αυτοκίνητο σε κάποια χρόνια από τώρα. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια απλά έτσι το βλέπω σαν σύνολο.

      Καλά τα 6άρια σαζμάν και οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων κτλ κι εγώ τα σκέφτομαι και με επηρεάζουν, αλλά κυρίως η αξιοπιστία των εν λόγω μοντέλων με προβληματίζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: μικρομεσαίο έως 18.000 part2

      Καλησπέρα σε όλους,

      Μετά από μερικούς μήνες στο ψάξιμο και αφού οριοθετήθηκαν εκ νέου οι ανάγκες για τους χώρους του αυτοκινήτου αλλά και την διάρκειά του στο χρόνο, αποφάσισα να αφήσω την κατηγορία που κοιτούσα (μικρά) και να ψάξω κάτι σε μικρομεσαίο.

      Τα ζητούμενα τα ίδια με την πρώτη αναζήτηση συν τους καλύτερους χώρους.

      1. Ντίζελ
      2. Οδική συμπεριφορά
      3. Αξιοπιστία
      4. Κάποιο οδηγικό ενδιαφέρον (όσο αυτό είναι εφικτό)
      5. Άνετοι χώροι
      6. Καλός εξοπλισμός
      7. Σχέση τιμής-αξίας

      Σύμφωνα με το υπάρχον μπάτζετ αυστηρά έως 18.000 οι προτάσεις που έχω είναι οι εξής.

      1. Seat Leon 1.6 tdi 105 style

      Μου αρέσει έξω και μέσα, η αίσθηση όταν το οδήγησα ήταν αρκετά θετική, πλούσιο σε εξοπλισμό αλλά δεν γνωρίζω πολλά από την αξιοπιστία της seat σαν εταιρία. Ο περίγυρος μου δεν την έχει σε μεγάλη υπόληψη πάντως.

      1. Hyundai i30 1.4 cdri 90 style

      Ωραίο για τα γούστα μου εσωτερικό και ποιοτικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, άνετο και με 5 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη λίγο αδιάφορο οδηγικά καθώς και αρκετά αργό από στάση. Είμαι 28 χρονών και θα μου άρεσε μία πιο ''σπορ'' αίσθηση που θα ταίριαζε με το παρουσιαστικό του.

      1. Kia Cee'd 1.6 cdri 128 uptown

      Στον κινητήρα του βρίσκω όσα μου λείπουν από το παραπάνω αλλά χάνει κατά πολύ σε εξοπλισμό. Κατά τα άλλα η εγγύηση είναι ιδανική και το σχήμα του μου αρέσει αρκετά. Ο εξοπλισμός του όμως έχει βασικές ελλείψεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό και η πλούσια έκδοση ξεφεύγει ασύμφορα πολύ από το μπάτζετ μου.

      1. Citroen C4 1.6 hdi 110 attraction

      Δεν μου άρεσε πολύ όταν το αδήγησα παρά τους εξαιρετικά άνετους χώρους και το προσεγμένο εσωτερικό του δεν μου ταιριάζει θα έλεγα οπότε μάλλον απομακρύνεται.

      Τέλος, όσον αφορά το πολύ καλό megane 1.5 dci 110 Progressive, αλλάζει μοντέλο και δεν θα ήθελα να ''επενδύσω'' σε αυτό μιας και οι πίσω χώροι του δεν φτάνουν αυτούς του ανταγωνισμού.

      Ένα θέμα αξιοπιστίας προκύπτει για όλα τα παραπάνω μοντέλα μιας και το μάρκετιν έχει κάνει πολύ καλά τη δουλειά του σε αυτόν τον τομέα ώστε να με γεμίζει αμφιβολίες. Από την εμπειρία σας θα ήθελα μια άποψη για τους κατασκευαστές που ανέφερα.

      Το Auris 1.4 d4d Life που είναι και αυτό εντός μπάτζετ, θα ήταν καλή επιλογή αν διάλεγα αυτοκίνητο σε κάποια χρόνια από τώρα. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια απλά έτσι το βλέπω σαν σύνολο.

      Καλά τα 6άρια σαζμάν και οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων κτλ κι εγώ τα σκέφτομαι και με επηρεάζουν, αλλά κυρίως η αξιοπιστία των εν λόγω μοντέλων με προβληματίζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: Renault Clio IV

      Αν μπορώ να πετύχω δώρο τους αισθητήρες τότε ίσως αντί για αυτούς να ζητήσω υποβραχιόνιο και pack perso που σαν σύνολο βγαίνει και πιο οικονομικό δώρο..

      Καλό ακούγεται

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: Renault Clio IV

      Γεια χαρά σε όλους.
      Σιγά σιγά να μπαίνω κι εγώ στο κλίμα του νήματος, μιας και μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα παραγγείλω το 1.5 dci dynamic.

      Ψάχνω αυτή την περίοδο στις αντιπροσωπείες για την καλύτερη προσφορά και ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια για να μην πάω 'αδιάβαστος' στην αγορά.

      Το αυτοκίνητο θα το πάρω σε λευκό χρώμα. Τις λωρίδες περιμετρικά τις χρεώνουν έξτρα στο perso pack και αν ναι πόσο περίπου; Γιατί μου έχει πάρει το μυαλό το λευκό με τις κόκκινες λωρίδες .. Είχα την εντύπωση ότι η έκδοση dynamic τις έχει στάνταρ!

      Σκοπεύω να ζητήσω δώρο το park control γιατί το πίσω τζάμι είναι αρκετά μικρό με μικρή ορατότητα, πρακτικά κάποιος που τους φοράει να μας πει μία γνώμη; Είναι απαραίτητοι;

      Τέλος το υποβραχιόνιο το κάνουν δώρο αντί συναγερμού π.χ.; Γιατί με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα για τους συναγερμούς δεν πρόκειται να βάλω.

      Ποια είναι μία καλή προσέγγιση στην τιμή σε αυτά που ζητάω; Ρωτάω όσους το αγόρασαν εμπειρικά να δώσουν ένα στοιχείο, για να δω που μπορώ να φτάσω τελικά την τιμή μαζί με τα έξοδα.

      Στόχος μου είναι τα 15.500 - 15.700

      Ο Σφακιανάκης ήδη μου είπε στα 15.750 με δική μου απόσυρση αλλά δε συζήτησα λεπτομέριες για δώρα αισθητήρες, λωρίδες κτλ...

      Πως το βλέπετε;

      Υ.Γ. Δεν μπορώ να περιμένω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: Αγορά έως 15.500

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Καθημερινά προσπαθώ να αποφασίσω ανάμεσα στο τι μου αρέσει πιο πολύ και στη 'γερμανία' με την οποία με βομβαρδίζει ο περίγυρος μου. 'Δεν ξέρεις πότε θα ξαναπάρεις καινούριο αυτοκίνητο, πάρε γερμανικό' και τα λοιπά στερεότυπα..

      Αυτα ειναι Μαλακιες με Μ κεφαλαιο και να με συγχωρεις.. αστους να τραγουδανε.. κανει μπαμ οτι θελεις το clio και αντι να πας αυριο να το παρεις κολλας σε τετοια στερεοτυπα επηρεαζομενος ,και δε κατηγορω για αυτο, απο τον περιγυρο. Και το clio ειναι σε συνεργασια με τη nissan π.χ. που ειναι ιαπωνικη. Προσωπικα δε τα κοιταω εγω καθολου αυτα ,αλλα επειδη θα σε καθησυχασει απλα το αναφερω.

      Η τελευταία σκέψη μου βλέπω δεν αναφέρθηκε πιο πάνω. Δεν έχει λογική να ικανοποιήσω τις όποιες απαιτήσεις ίσως έχω σε χώρους, ποιότητα, απόδοση κτλ αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο golf 1.6 tdi στα 13.500 πχ; 2 χιλιάρικα κάτω στην αγορά και μου μένει και το παλιό μου αυτοκίνητο για πούλημα στο χιλιάρικο, άρα 3 συνολικά, για ένα golf πετρελαίου τριετίας-τετραετίας.

      Θα σου ξαναγραψω οπως και αλλοι οτι με 15,5 βρισκεις ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αμαξι στη κατηγορια του golf με diesel μοτερ.. και ασε τα εισαγωγης diesel μικρομεσαια....

      Αχ αυτό το clio ..είναι στα γούστα μου ναι και μου αρέσει αρκετά περισσότερο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Θα γράψω αργότερα για τις εντυπώσεις μου στα υπόλοιπα αναλυτικά.

      Συμπερασμα..Μη το ζαλιζεις και πολυ..Γουσταρεις το clio και φαινεται οποτε καλοριζικο! Αλλιως πας για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ φτηνο μικρομεσαιο diesel c4-ceed.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: Αγορά έως 15.500

      Πήρα σήμερα το πρωί μία αρκετά ενδιαφέρουσα προσοφορά για το corsa 1.3 ecoflex στην έκδοση cosmo.

      14.400 με μεταλλικό χρώμα και με το κλειδί στο χέρι και δώρο η απόσυρση!

      Στο νέο φυλλάδιο που έχω μου λέει ότι στάνταρ στον εξοπλισμό του cosmo υπάρχουν οι 16' ζάντες αλουμηνίου. Ενώ στο site μου βγάζει δτο διαμορφωτή που υπάρχει εκεί, τις 15'άρες. Επίσης είναι δυνατόν στην πιο πλούσια έκδοση του μοντέλου να μην έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και τέλος σε όλες τις εκδόσεις ταμπούρα πίσω;

      Έχεις κανείς απόψη για όλα αυτά, γιατί με αυτή την τιμή καλώς ή κακώς με κάνει να το σκεφτώ διπλά και τριπλά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: Αγορά έως 15.500

      Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

      Χαίρομαι που έχει ανταπρόκριση το νήμα και ευχαριστώ για τις προτάσεις.

      Το corsa 1.3 ecoflex έχει και αυτό 3 κίλυνδρο κινητήρα με ότι αυτό σημαίνει και συμφωνώ κι εγώ, ότι ένας αποτρεπτικός λόγος είναι ότι έχω βαρεθεί να το βλέπω όπου και να κοιτάξω..

      Το corsa ειναι 4 κυλινδρο... και φοραει ενα απο τα καλυτερα μοτερ πετρελαιου.... οπως και το clio.
      Απο εκει και περα γιατι δεν κοιτας και το clio με το 0.9 βενζινης?

      Στάλθηκε απο Galaxy Tab II

      Ο τοπικός διανομέας μου μίλησε για κάποιο facelift στο οποίο 'κόψανε' και έναν κύλινδρο και πλέον βγαίνου με 3!

      Τελικά τι ισχύει με αυτό το θέμα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: Αγορά έως 15.500

      Χαίρομαι που έχει ανταπρόκριση το νήμα και ευχαριστώ για τις προτάσεις.

      Το corsa 1.3 ecoflex έχει και αυτό 3 κίλυνδρο κινητήρα με ότι αυτό σημαίνει και συμφωνώ κι εγώ, ότι ένας αποτρεπτικός λόγος είναι ότι έχω βαρεθεί να το βλέπω όπου και να κοιτάξω..

      Το clio και σε μένα αρέσει περισσότερο αλλά καθημερινά προσπαθώ να αποφασίσω ανάμεσα στο τι μου αρέσει πιο πολύ και στη 'γερμανία' με την οποία με βομβαρδίζει ο περίγυρος μου. 'Δεν ξέρεις πότε θα ξαναπάρεις καινούριο αυτοκίνητο, πάρε γερμανικό' και τα λοιπά στερεότυπα..

      Η τελευταία σκέψη μου βλέπω δεν αναφέρθηκε πιο πάνω. Δεν έχει λογική να ικανοποιήσω τις όποιες απαιτήσεις ίσως έχω σε χώρους, ποιότητα, απόδοση κτλ αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο golf 1.6 tdi στα 13.500 πχ; 2 χιλιάρικα κάτω στην αγορά και μου μένει και το παλιό μου αυτοκίνητο για πούλημα στο χιλιάρικο, άρα 3 συνολικά, για ένα golf πετρελαίου τριετίας-τετραετίας.

      Θα προτιμούσατε τη σίγουρη λύση του καινούριου και ας μιλήσουμε και πιο συγκεκριμένα του clio για παράδειγμα που με ψήνει περισσότερο;

      Ισχύει ότι ο ντίζελ είναι πολύ περισσότερο ανθεκτικός αν έχει σωστή λειτουργία, από έναν βενζινοκινητήρα;Πόσα χιλιόμετρα πρέπει να έχει ένα ντίζελ μεταχειρισμένο ώστε να φαντάζει καλή αγορά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • Αγορά έως 15.500

      Καλησπέρα σε όλους.

      Είμαι καινούριος στο φόρουμ αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό σαν επισκέπτης.

      Αυτή την περίοδο ψάχνω την αγορά για αυτοκίνητο έως 1600 κυβικά και πάντα σε diesel.
      Το διαθέσιμο μπάτζετ είναι στα 15.500 περίπου εάν πρόκειται για καινούριο και έως 13.000-13.500 εάν πάω σε μεταχειρισμένο.
      Τα δεδομένα στην ερώτηση 'Για ποιο λόγο το χρειάζεσαι' και για πόσο μακροπρόθεσμα το βλέπεις είναι ρευστά δυστυχώς αυτή την περίοδο. Είμαι 28 ετών, αυτό θα είναι το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο και οι μετακινήσεις για τις οποίες προορίζεται εξαρτώνται τόσο από τη φύση της δουλειάς μου, όσο και από το ΠΟΤΕ και ΑΝ θα βρω τη νέα μου δουλειά μιας και η παλιά μόλις μας τελείωσε.

      Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι αυτοκίνητο πόλης περισσότερο από κάτι άλλο, όμως μακροπρόθεσμα τα καθημερινά χιλιόμετρα εκτός πόλης ενδέχεται να αυξηθούν.

      Τα μοντέλα που έχω οδηγήσει και ψάξει είναι τα εξής:

      Toyota yaris 1.4d cool
      VW Polo Comfortline 1.6 tdi 90ps (έχω αποκλείσει το 1.2 προς το παρόν )
      Renault Clio Expression 1.5 dci 90ps
      Kia Rio 1.4d
      Opel Corsa Excess 1.3d 95ps

      Στη συνέχεια και καθώς το ψάξιμο συνεχίζεται σκέφτομαι για διάφορους λόγους που ακόμα ΔΕΝ έχουν έρθει την αγορά μικρομεσαίου ώστε να είναι πιο πρακτικό μακροπρόθεσμα.
      Με βάση αυτή τη λογική και το υπάρχον μπάτζετ που παραμένει το ίδιο, είδα από κοντά και το i30 που αυτή την περίοδο έχει μεγάλη έκπτωση που φτάνει οριακά στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω.

      Δεν κατέχω πολλές γνώσεις όσον αφορά τα αυτοκίνητα, είτε μηχανολογικά είτε κατασκευαστικά και προσπαθώ μέσα από το internet και την κουβέντα έξω να μαζέψω πληροφορίες.

      Είχα σχεδόν καταλήξει με τα όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω στο Clio. Δεχόμενος ότι οι πίσω χώροι θα είναι λίγο κλειστοφοβικοί λόγω της κουπέ σχεδίασης του και ότι δεν θα είναι τόσο άνετο και πρακτικό το σπορ ύφος του (για μένα) μετά από 6-7 χρόνια και θα μπω σε σκέψεις να το αλλάξω με κάτι μεγαλύτερο, μπήκα στη διαδικασία να ψάξω και μεταχειρισμένες επιλογές.

      VW Golf 1.6 tdi 105ps έως 70-80.000km έως 14.000 max σε τιμή. Δηλαδή θα το ήθελα 3ετίας.

      Η εσωτερική μάχη αυτή τη στιγμή έχει αλλάξει μορφή και διαμορφώθηκε ως εξής:

      Καινούριο supermini γαλλικό - Μεταχειρισμένο μικρομεσαίο γερμανικό!

      Αν 'απαλλαχτώ' από αυτές τις σκέψεις και πάω στο καινούριο, να γίνει γαλλικό supermini - γερμανικό supermini, μιας και το ΚΙΑ και το yaris για διάφορους λόγους δε με ψήνουν αρκετά.

      Ξέρω θα μου πείτε, για το λόγο που το χρειάζομαι το αυτοκίνητο και δεν θα μπορέσω να σας απαντήσω γιατί δεν ξέρω τις συνθήκες ούτε μετά από 5 χρόνια. ΟΜΩΣ, αν δεν αγοράσω τώρα δεν θα μπορώ πιο μετά και επίσης έχω σαν στόχο την 10ετία και όχι να το πουλήσω άμεσα. +Υπάρχει άμεση ανάγκη για νέο αυτοκίνητο!

      Συγγνώμη αν κούρασα, προσπάθησα να εξηγηθώ όσο πιο ανάλαφρα γίνεται περιμένω τις γνώμες σας.

      Υ.Γ. Σκέψεις όπως να αγοράσω μεταχειρισμένο βενζίνης πιο φτηνά και να κάνω μετατροπή μου έχουν περάσει από το μυαλό αλλά επιμένω στο ντίζελ σε μεταχειρισμένο λόγω αντοχής του κινητήρα σε χιλιόμετρα μιας και το βλέπω μακροσκοπικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • RE: Αγορά έως 15.500

      Καλησπέρα σε όλους.

      Είμαι καινούριος στο φόρουμ αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό σαν επισκέπτης.

      Αυτή την περίοδο ψάχνω την αγορά για αυτοκίνητο έως 1600 κυβικά και πάντα σε diesel.
      Το διαθέσιμο μπάτζετ είναι στα 15.500 περίπου εάν πρόκειται για καινούριο και έως 13.000-13.500 εάν πάω σε μεταχειρισμένο.
      Τα δεδομένα στην ερώτηση 'Για ποιο λόγο το χρειάζεσαι' και για πόσο μακροπρόθεσμα το βλέπεις είναι ρευστά δυστυχώς αυτή την περίοδο. Είμαι 28 ετών, αυτό θα είναι το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο και οι μετακινήσεις για τις οποίες προορίζεται εξαρτώνται τόσο από τη φύση της δουλειάς μου, όσο και από το ΠΟΤΕ και ΑΝ θα βρω τη νέα μου δουλειά μιας και η παλιά μόλις μας τελείωσε.

      Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι αυτοκίνητο πόλης περισσότερο από κάτι άλλο, όμως μακροπρόθεσμα τα καθημερινά χιλιόμετρα εκτός πόλης ενδέχεται να αυξηθούν.

      Τα μοντέλα που έχω οδηγήσει και ψάξει είναι τα εξής:

      Toyota yaris 1.4d cool
      VW Polo Comfortline 1.6 tdi 90ps (έχω αποκλείσει το 1.2 προς το παρόν )
      Renault Clio Expression 1.5 dci 90ps
      Kia Rio 1.4d
      Opel Corsa Excess 1.3d 95ps

      Στη συνέχεια και καθώς το ψάξιμο συνεχίζεται σκέφτομαι για διάφορους λόγους που ακόμα ΔΕΝ έχουν έρθει την αγορά μικρομεσαίου ώστε να είναι πιο πρακτικό μακροπρόθεσμα.
      Με βάση αυτή τη λογική και το υπάρχον μπάτζετ που παραμένει το ίδιο, είδα από κοντά και το i30 που αυτή την περίοδο έχει μεγάλη έκπτωση που φτάνει οριακά στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω.

      Δεν κατέχω πολλές γνώσεις όσον αφορά τα αυτοκίνητα, είτε μηχανολογικά είτε κατασκευαστικά και προσπαθώ μέσα από το internet και την κουβέντα έξω να μαζέψω πληροφορίες.

      Είχα σχεδόν καταλήξει με τα όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω στο Clio. Δεχόμενος ότι οι πίσω χώροι θα είναι λίγο κλειστοφοβικοί λόγω της κουπέ σχεδίασης του και ότι δεν θα είναι τόσο άνετο και πρακτικό το σπορ ύφος του (για μένα) μετά από 6-7 χρόνια και θα μπω σε σκέψεις να το αλλάξω με κάτι μεγαλύτερο, μπήκα στη διαδικασία να ψάξω και μεταχειρισμένες επιλογές.

      VW Golf 1.6 tdi 105ps έως 70-80.000km έως 14.000 max σε τιμή. Δηλαδή θα το ήθελα 3ετίας.

      Η εσωτερική μάχη αυτή τη στιγμή έχει αλλάξει μορφή και διαμορφώθηκε ως εξής:

      Καινούριο supermini γαλλικό - Μεταχειρισμένο μικρομεσαίο γερμανικό!

      Αν 'απαλλαχτώ' από αυτές τις σκέψεις και πάω στο καινούριο, να γίνει γαλλικό supermini - γερμανικό supermini, μιας και το ΚΙΑ και το yaris για διάφορους λόγους δε με ψήνουν αρκετά.

      Ξέρω θα μου πείτε, για το λόγο που το χρειάζομαι το αυτοκίνητο και δεν θα μπορέσω να σας απαντήσω γιατί δεν ξέρω τις συνθήκες ούτε μετά από 5 χρόνια. ΟΜΩΣ, αν δεν αγοράσω τώρα δεν θα μπορώ πιο μετά και επίσης έχω σαν στόχο την 10ετία και όχι να το πουλήσω άμεσα. +Υπάρχει άμεση ανάγκη για νέο αυτοκίνητο!

      Συγγνώμη αν κούρασα, προσπάθησα να εξηγηθώ όσο πιο ανάλαφρα γίνεται περιμένω τις γνώμες σας.

      Υ.Γ. Σκέψεις όπως να αγοράσω μεταχειρισμένο βενζίνης πιο φτηνά και να κάνω μετατροπή μου έχουν περάσει από το μυαλό αλλά επιμένω στο ντίζελ σε μεταχειρισμένο λόγω αντοχής του κινητήρα σε χιλιόμετρα μιας και το βλέπω μακροσκοπικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      echokid
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr