-
Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι γύρω στα 110 κάτι που απ'ότι μου είπαν οφειλόταν στα λάστιχα που είχαν χαλάσει. Άλλαξα λοιπόν λάστιχα και το τρέμουλο σταμάτησε όχι όμως τελείως. Όταν λοιπόν πηγαίνω ευθεία είναι όλα μια χαρά, αν όμως στρίψω ελαφρώς το τιμόνι αριστερά ή δεξιά τότε τραντάζει. Αυτό γίνεται με ταχύτητες πάνω από 110. Να θέλει ξανά ζυγοστάθμιση ή να είναι κάτι άλλο? Κάπου διάβασα ότι σε χαμηλοπρόφιλα ελαστικά χρειάζεται ξανά
-
Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι γύρω στα 110 κάτι που απ'ότι μου είπαν οφειλόταν στα λάστιχα που είχαν χαλάσει. Άλλαξα λοιπόν λάστιχα και το τρέμουλο σταμάτησε όχι όμως τελείως. Όταν λοιπόν πηγαίνω ευθεία είναι όλα μια χαρά, αν όμως στρίψω ελαφρώς το τιμόνι αριστερά ή δεξιά τότε τραντάζει. Αυτό γίνεται με ταχύτητες πάνω από 110. Να θέλει ξανά ζυγοστάθμιση ή να είναι κάτι άλλο? Κάπου διάβασα ότι σε χαμηλοπρόφιλα ελαστικά χρειάζεται ξανά
-
Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι γύρω στα 110 κάτι που απ'ότι μου είπαν οφειλόταν στα λάστιχα που είχαν χαλάσει. Άλλαξα λοιπόν λάστιχα και το τρέμουλο σταμάτησε όχι όμως τελείως. Όταν λοιπόν πηγαίνω ευθεία είναι όλα μια χαρά, αν όμως στρίψω ελαφρώς το τιμόνι αριστερά ή δεξιά τότε τραντάζει. Αυτό γίνεται με ταχύτητες πάνω από 110. Να θέλει ξανά ζυγοστάθμιση ή να είναι κάτι άλλο? Κάπου διάβασα ότι σε χαμηλοπρόφιλα ελαστικά χρειάζεται ξανά
-
εβαλες καινουργια λαστιχα..η μεταχειρισμενα.?
Αν μεταχειρισμενα, μηπως καποιο δεν εντελως κυκλικο? -
Όταν άλλαξες λάστιχα, ανέφερες στον λαστιχά ότι είχες τρέμουλο ? Μια ματιά στα μπαλάκια ρίξατε ? Την κατάσταση των ψαλιδιών την είδατε ? Η κρεμαγιέρα ελέχθηκε ? Υποθέτω ότι ζυγοστάθμιση θα έκανε στα καινούργια λάστιχα, οπότε μένει η περίπτωση να είναι κάποιο μπαλάκι ή τα silent block των ψαλιδιών.
-
What λάστιχ....;
-
συνήθως το τρέμουλο οφείλεται στο πολύ γνωστό θέμα με την ζυγοστάθμηση!Πάνε να σου κάνουν ζυγοστάθμηση σε 'γαιδουράκι' πάνω στο αυτοκίνητο.
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον παραπάνω.
Είχα βάλει καινούργια λάστιχα και στα 110 περίπου τρέμουλο, μπρος και πίσω, πίσω μάλιστα περισσότερο. Ξαναπήγα για ζυγοστάθμιση μετά από 500 χιλ. που τα είχα βάλει, μου κάνει ζυγοστάθμισει ξανά, λίγο καλύτερα αλλά όχι καλά.
Τέλος πήγα αλλού και του έκανα ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αμάξι και έγινε βελούδο από τα 1 έως και τα 220, πουθενά τίποτα από τρέμουλο. -
Έχω περίπου 500 χιλιόμετρα που τα έβαλα. Φαντάζομαι δε χρειάζεται περισσότερο για να πατήσουν καλά οπότε ξαναπάω για ζυγοστάθμιση και βλέπουμε. Μακάρι να είναι αυτό.
-
ετσι οπως τα γραφεις μοιαζει να χρειαζεται ζυγοσταθμιση. με τους δρομους που εχουμε καθε εβδομαδα
πρεπει να πηγενεις για ζυγοσταθμιση. ευθυγραμιση εχεις κανει προσφατα? αν οχι καλο θα ειναι να κανεις,
δεν ειναι πολυ ακριβη, 30-40 ευρω αν θυμαμε καλα. -
Ο χρήστης pointer έγραψε:
συνήθως το τρέμουλο οφείλεται στο πολύ γνωστό θέμα με την ζυγοστάθμηση!Πάνε να σου κάνουν ζυγοστάθμηση σε 'γαιδουράκι' πάνω στο αυτοκίνητο.Καλή η ζυγοστάθμιση με το 'γαϊδουράκι' αλλά αν το τρέμουλο δεν οφείλεται στον τροχό αλλά σε κάτι άλλο (π.χ. έστω και ελάχιστα 'στραβό' ημιαξόνιο) δεν εντοπίζει το πρόβλημα αλλά το καλύπτει.
-
Ευθυγράμμιση δεν έχω κάνει ποτέ. Τώρα για στραβωμένα ημιαξόνια κτλ δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι . Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν τα μάτια μου, είναι 4 ετών με 66000 χλμ
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Ευθυγράμμιση δεν έχω κάνει ποτέ. Τώρα για στραβωμένα ημιαξόνια κτλ δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι . Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν τα μάτια μου, είναι 4 ετών με 66000 χλμΜην ακούς αηδίες για στραβωμένα ημιαξόνια, καινούργιο αυτοκίνητο, αν δεν έχει κάτσει με φόρα με το ημιαξόνιο σε κανένα βράχο δεν είναι ποτέ στραβά από το εργοστάσιο, τρέμουλο μπορούν να σου παρουσιάσουν τα ημιαξόνια όταν είναι για πέταμα ο μπιλιοφόρος, αλλά μέχρι τότε θα είχε άλλα προβλήματα, θόρυβο στο παρκάρισμα, στις κλειστές στροφές κλπ.
Θέλει σωστό ψάξιμο σε έμπειρο συνεργείο που να ξέρει και να θέλει να κάνει δουλειά και όχι ξεπέτα.
Άμα τα ζυγοσταθμίσεις επί τόπου όλα βιδωμένα και αλλάξεις τροχό θα πρέπει να τον σημαδέψεις να πάει στην ίδια θέση στο μουαγιέν, εγώ δεν συνιστώ τέτοια ζυγοστάθμιση, οι περισσότεροι την έχουν εγκαταλήψει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ευθυγράμμιση δεν έχω κάνει ποτέ. Τώρα για στραβωμένα ημιαξόνια κτλ δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι . Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν τα μάτια μου, είναι 4 ετών με 66000 χλμ
Μην ακούς αηδίες για στραβωμένα ημιαξόνια, καινούργιο αυτοκίνητο, αν δεν έχει κάτσει με φόρα με το ημιαξόνιο σε κανένα βράχο δεν είναι ποτέ στραβά από το εργοστάσιο...
Καλά, μην παίρνεις και όρκο για αυτό φίλε 21 Quadra. Διάβασε για παράδειγμα εδώ (από dpant):
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=19563&start=30
Τέλος πάντων, το περί 'στραβού ημιαξόνιου' το ανέφερα ως ένα παράδειγμα για να δείξω γιατί είμαι και εγώ κατά της ζυγοστάθμισης πάνω στο αυτοκίνητο και μακάρι στο φίλο να μην τρέχει κάτι τέτοιο. -
έλεξε επίσης το ενδεχόμενο για στραβωμένες ζάντες.κάνε πρώτα τη ζυγοστάθμηση και μετά τις στραβιές ζάντες.Εγώ έλυσα το πρόβλημα μου με συνδυασμό και των 2!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Άμα τα ζυγοσταθμίσεις επί τόπου όλα βιδωμένα και αλλάξεις τροχό θα πρέπει να τον σημαδέψεις να πάει στην ίδια θέση στο μουαγιέν, εγώ δεν συνιστώ τέτοια ζυγοστάθμιση, οι περισσότεροι την έχουν εγκαταλήψει.+1
Επίσης, τα μηχανήματα ζυγοστάθμισης εκτός αυτοκινήτου έχουν πολύ πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια.
(ΚΑΙ τα περισσότερα ζυγοσταθμίζουν και την μέσα πλευρά του τροχού)
ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ