Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    15
    297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aggelooos2000 last edited by

      Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι γύρω στα 110 κάτι που απ'ότι μου είπαν οφειλόταν στα λάστιχα που είχαν χαλάσει. Άλλαξα λοιπόν λάστιχα και το τρέμουλο σταμάτησε όχι όμως τελείως. Όταν λοιπόν πηγαίνω ευθεία είναι όλα μια χαρά, αν όμως στρίψω ελαφρώς το τιμόνι αριστερά ή δεξιά τότε τραντάζει. Αυτό γίνεται με ταχύτητες πάνω από 110. Να θέλει ξανά ζυγοστάθμιση ή να είναι κάτι άλλο? Κάπου διάβασα ότι σε χαμηλοπρόφιλα ελαστικά χρειάζεται ξανά

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        aggelooos2000 last edited by

        Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι γύρω στα 110 κάτι που απ'ότι μου είπαν οφειλόταν στα λάστιχα που είχαν χαλάσει. Άλλαξα λοιπόν λάστιχα και το τρέμουλο σταμάτησε όχι όμως τελείως. Όταν λοιπόν πηγαίνω ευθεία είναι όλα μια χαρά, αν όμως στρίψω ελαφρώς το τιμόνι αριστερά ή δεξιά τότε τραντάζει. Αυτό γίνεται με ταχύτητες πάνω από 110. Να θέλει ξανά ζυγοστάθμιση ή να είναι κάτι άλλο? Κάπου διάβασα ότι σε χαμηλοπρόφιλα ελαστικά χρειάζεται ξανά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aggelooos2000 last edited by

          Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι γύρω στα 110 κάτι που απ'ότι μου είπαν οφειλόταν στα λάστιχα που είχαν χαλάσει. Άλλαξα λοιπόν λάστιχα και το τρέμουλο σταμάτησε όχι όμως τελείως. Όταν λοιπόν πηγαίνω ευθεία είναι όλα μια χαρά, αν όμως στρίψω ελαφρώς το τιμόνι αριστερά ή δεξιά τότε τραντάζει. Αυτό γίνεται με ταχύτητες πάνω από 110. Να θέλει ξανά ζυγοστάθμιση ή να είναι κάτι άλλο? Κάπου διάβασα ότι σε χαμηλοπρόφιλα ελαστικά χρειάζεται ξανά

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            eltassos last edited by

            εβαλες καινουργια λαστιχα..η μεταχειρισμενα.?
            Αν μεταχειρισμενα, μηπως καποιο δεν εντελως κυκλικο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Όταν άλλαξες λάστιχα, ανέφερες στον λαστιχά ότι είχες τρέμουλο ? Μια ματιά στα μπαλάκια ρίξατε ? Την κατάσταση των ψαλιδιών την είδατε ? Η κρεμαγιέρα ελέχθηκε ? Υποθέτω ότι ζυγοστάθμιση θα έκανε στα καινούργια λάστιχα, οπότε μένει η περίπτωση να είναι κάποιο μπαλάκι ή τα silent block των ψαλιδιών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                touring-the-m3-1-6 last edited by

                What λάστιχ....;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  pointer last edited by

                  συνήθως το τρέμουλο οφείλεται στο πολύ γνωστό θέμα με την ζυγοστάθμηση!Πάνε να σου κάνουν ζυγοστάθμηση σε 'γαιδουράκι' πάνω στο αυτοκίνητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonid last edited by

                    Συμφωνώ απόλυτα με τον παραπάνω.
                    Είχα βάλει καινούργια λάστιχα και στα 110 περίπου τρέμουλο, μπρος και πίσω, πίσω μάλιστα περισσότερο. Ξαναπήγα για ζυγοστάθμιση μετά από 500 χιλ. που τα είχα βάλει, μου κάνει ζυγοστάθμισει ξανά, λίγο καλύτερα αλλά όχι καλά.
                    Τέλος πήγα αλλού και του έκανα ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αμάξι και έγινε βελούδο από τα 1 έως και τα 220, πουθενά τίποτα από τρέμουλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aggelooos2000 last edited by

                      Έχω περίπου 500 χιλιόμετρα που τα έβαλα. Φαντάζομαι δε χρειάζεται περισσότερο για να πατήσουν καλά οπότε ξαναπάω για ζυγοστάθμιση και βλέπουμε. Μακάρι να είναι αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vaggos111 last edited by

                        ετσι οπως τα γραφεις μοιαζει να χρειαζεται ζυγοσταθμιση. με τους δρομους που εχουμε καθε εβδομαδα
                        πρεπει να πηγενεις για ζυγοσταθμιση. ευθυγραμιση εχεις κανει προσφατα? αν οχι καλο θα ειναι να κανεις,
                        δεν ειναι πολυ ακριβη, 30-40 ευρω αν θυμαμε καλα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          i30mania last edited by

                          Ο χρήστης pointer έγραψε:
                          συνήθως το τρέμουλο οφείλεται στο πολύ γνωστό θέμα με την ζυγοστάθμηση!Πάνε να σου κάνουν ζυγοστάθμηση σε 'γαιδουράκι' πάνω στο αυτοκίνητο.

                          Καλή η ζυγοστάθμιση με το 'γαϊδουράκι' αλλά αν το τρέμουλο δεν οφείλεται στον τροχό αλλά σε κάτι άλλο (π.χ. έστω και ελάχιστα 'στραβό' ημιαξόνιο) δεν εντοπίζει το πρόβλημα αλλά το καλύπτει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aggelooos2000 last edited by

                            Ευθυγράμμιση δεν έχω κάνει ποτέ. Τώρα για στραβωμένα ημιαξόνια κτλ δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι . Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν τα μάτια μου, είναι 4 ετών με 66000 χλμ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                              Ευθυγράμμιση δεν έχω κάνει ποτέ. Τώρα για στραβωμένα ημιαξόνια κτλ δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι . Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν τα μάτια μου, είναι 4 ετών με 66000 χλμ

                              Μην ακούς αηδίες για στραβωμένα ημιαξόνια, καινούργιο αυτοκίνητο, αν δεν έχει κάτσει με φόρα με το ημιαξόνιο σε κανένα βράχο δεν είναι ποτέ στραβά από το εργοστάσιο, τρέμουλο μπορούν να σου παρουσιάσουν τα ημιαξόνια όταν είναι για πέταμα ο μπιλιοφόρος, αλλά μέχρι τότε θα είχε άλλα προβλήματα, θόρυβο στο παρκάρισμα, στις κλειστές στροφές κλπ.

                              Θέλει σωστό ψάξιμο σε έμπειρο συνεργείο που να ξέρει και να θέλει να κάνει δουλειά και όχι ξεπέτα.

                              Άμα τα ζυγοσταθμίσεις επί τόπου όλα βιδωμένα και αλλάξεις τροχό θα πρέπει να τον σημαδέψεις να πάει στην ίδια θέση στο μουαγιέν, εγώ δεν συνιστώ τέτοια ζυγοστάθμιση, οι περισσότεροι την έχουν εγκαταλήψει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                i30mania last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                Ευθυγράμμιση δεν έχω κάνει ποτέ. Τώρα για στραβωμένα ημιαξόνια κτλ δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι . Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν τα μάτια μου, είναι 4 ετών με 66000 χλμ

                                Μην ακούς αηδίες για στραβωμένα ημιαξόνια, καινούργιο αυτοκίνητο, αν δεν έχει κάτσει με φόρα με το ημιαξόνιο σε κανένα βράχο δεν είναι ποτέ στραβά από το εργοστάσιο...

                                Καλά, μην παίρνεις και όρκο για αυτό φίλε 21 Quadra. Διάβασε για παράδειγμα εδώ (από dpant):
                                http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=19563&start=30
                                Τέλος πάντων, το περί 'στραβού ημιαξόνιου' το ανέφερα ως ένα παράδειγμα για να δείξω γιατί είμαι και εγώ κατά της ζυγοστάθμισης πάνω στο αυτοκίνητο και μακάρι στο φίλο να μην τρέχει κάτι τέτοιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pointer last edited by

                                  έλεξε επίσης το ενδεχόμενο για στραβωμένες ζάντες.κάνε πρώτα τη ζυγοστάθμηση και μετά τις στραβιές ζάντες.Εγώ έλυσα το πρόβλημα μου με συνδυασμό και των 2!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                    Άμα τα ζυγοσταθμίσεις επί τόπου όλα βιδωμένα και αλλάξεις τροχό θα πρέπει να τον σημαδέψεις να πάει στην ίδια θέση στο μουαγιέν, εγώ δεν συνιστώ τέτοια ζυγοστάθμιση, οι περισσότεροι την έχουν εγκαταλήψει.

                                    +1

                                    Επίσης, τα μηχανήματα ζυγοστάθμισης εκτός αυτοκινήτου έχουν πολύ πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια.
                                    (ΚΑΙ τα περισσότερα ζυγοσταθμίζουν και την μέσα πλευρά του τροχού)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr