Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    nissan micra - προβλημα με θερμοστατη sos ??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. nissan micra - προβλημα με θερμοστατη sos ??
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    1207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .

      μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον + νεο αντιψυκτικο . πριν φυγω απο τον μαστορα εβαλε μπροστα το μοτερ

      για να δουλεψει το βεντιλατερ οπως κ εγινε κ δουλεψε κανονικα . μετα απο 5 ημερες εφυγα για 3ημερο σε ταξιδι κ εδω

      αρχιζουν τα ΜΑΓΙΚΑ ... σε ευθεια στην εθνικη οδο η βελονα οργανου της θερμοκρασιας εδειχνε μεχρι την μεση σχεδον , οταν

      επιανα

      ελαφρια κατηφορα ( παντα με την ιδια ταχυτητα 90-100 χλμ ) η βελονα σχεδον αμεσως επεφτε πολυ αισθητα , ενω σε μεγαλη

      κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο ) η βελονα επεφτε στο μηδεν λες κ ηταν σβηστη η μηχανη ,

      πηρα τηλ. τον μαστορα κ μου ειπε οτι φταιει ο θερμοστατης κ να βαλουμε γνησιο , εχετε συναντησει - ακουσει για παρομοιο

      προβλημα ???

      κ τελικα τι ηταν ?? ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis67 last edited by

        κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .

        μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον + νεο αντιψυκτικο . πριν φυγω απο τον μαστορα εβαλε μπροστα το μοτερ

        για να δουλεψει το βεντιλατερ οπως κ εγινε κ δουλεψε κανονικα . μετα απο 5 ημερες εφυγα για 3ημερο σε ταξιδι κ εδω

        αρχιζουν τα ΜΑΓΙΚΑ ... σε ευθεια στην εθνικη οδο η βελονα οργανου της θερμοκρασιας εδειχνε μεχρι την μεση σχεδον , οταν

        επιανα

        ελαφρια κατηφορα ( παντα με την ιδια ταχυτητα 90-100 χλμ ) η βελονα σχεδον αμεσως επεφτε πολυ αισθητα , ενω σε μεγαλη

        κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο ) η βελονα επεφτε στο μηδεν λες κ ηταν σβηστη η μηχανη ,

        πηρα τηλ. τον μαστορα κ μου ειπε οτι φταιει ο θερμοστατης κ να βαλουμε γνησιο , εχετε συναντησει - ακουσει για παρομοιο

        προβλημα ???

        κ τελικα τι ηταν ?? ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manolis67 last edited by

          κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .

          μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον + νεο αντιψυκτικο . πριν φυγω απο τον μαστορα εβαλε μπροστα το μοτερ

          για να δουλεψει το βεντιλατερ οπως κ εγινε κ δουλεψε κανονικα . μετα απο 5 ημερες εφυγα για 3ημερο σε ταξιδι κ εδω

          αρχιζουν τα ΜΑΓΙΚΑ ... σε ευθεια στην εθνικη οδο η βελονα οργανου της θερμοκρασιας εδειχνε μεχρι την μεση σχεδον , οταν

          επιανα

          ελαφρια κατηφορα ( παντα με την ιδια ταχυτητα 90-100 χλμ ) η βελονα σχεδον αμεσως επεφτε πολυ αισθητα , ενω σε μεγαλη

          κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο ) η βελονα επεφτε στο μηδεν λες κ ηταν σβηστη η μηχανη ,

          πηρα τηλ. τον μαστορα κ μου ειπε οτι φταιει ο θερμοστατης κ να βαλουμε γνησιο , εχετε συναντησει - ακουσει για παρομοιο

          προβλημα ???

          κ τελικα τι ηταν ?? ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Κολλημένος στο ανοιχτό θερμοστάτης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              swiftakias_ last edited by

              Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
              κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .

              μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον

              Ο θερμοστάτης που έβαλε δεν κάνει την δουλειά του. Οπως σου ειπε ο μάστορας, καλύτερα βαλε τον γνήσιο.

              ενω σε μεγαλη κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο )

              Απο τις αγαπημένες μου διαδρομές

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • U
                umaga last edited by

                βαλε γνησιο θερμοστατη διοτι μπορει να κολισει κλειστος και να καψεις φλατζα,το ψυγειο οκ ας ειναι ινμιτασιον,
                αλλα θερμοστατη να βαλεις γνησιο
                παθος και μαθος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manolis67 last edited by

                  ευχαριστω για τις απαντησεις σας ,τα νεωτερα περασα απο το συνεργειο (εξουσιοδ. nissan ) κ ο υπευθυνος εκει μηχανικος

                  μου ειπε ΔΕΝ φταιει ο θερμοστατης σιγουρα , αλλα μαλλον η βαλβιδα του οργανου η το καλωδιο της βαλβιδας , με ρωτησε αν

                  χανει αντιψυκτικο , του ειπα καθολου , το εκανε βολτα κ μου ειπε , οτι ισως να υπαρχει αερας μεσα στο κυκλωμα , κ οτι ο

                  θερμοστατης δουλευει σωστα αφου τα κολλαρα ηταν κρυα κ μετα ζεστα μου ειπε .κ οτι κ γνησιο θερμοστατη να βαλω ΔΕΝ θα δω

                  αλλαγη στο οργανο . μου ειπε να ελεγχω απο την ταπα του ψυγειου το αντιψυκτικο οταν ειναι κρυα η μηχανη καθε εβδομαδα

                  κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται , κ να το παω μετα τις γιορτες για ελεγχο η αλλαγη βαλβιδας . παντως εγω

                  επεμενα για γνησιο θερμοστατη κ αυτος μου ελεγε ΔΕΝ φταιει αυτο ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Πως κατάλαβε ο μέγιστος ότι ο θερμοστάτης δουλεύει καλά;
                    Τον έβαλε σε κατσαρόλα με θερμόμετρο να δει που ανοίγει;

                    Είτε ο θερμοστάτης δεν κλείνει καλά ή έβαλε ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ θερμοστάτη και η μηχανή δεν ζεσταίνεται καλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manolis67 last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Πως κατάλαβε ο μέγιστος ότι ο θερμοστάτης δουλεύει καλά;
                      Τον έβαλε σε κατσαρόλα με θερμόμετρο να δει που ανοίγει;

                      Είτε ο θερμοστάτης δεν κλείνει καλά ή έβαλε ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ θερμοστάτη και η μηχανή δεν ζεσταίνεται καλά.

                      επιασε τα κολλαρα κ ειπε ο θερμοστατης δουλευει αφου δουλευει σωστα κ το βεντιλατερ , θα βαλω γνησιο για να ησυχασω απο

                      αυτο το θεμα τουλαχιστον . επαναλαμβανω σε μεγαλη κατηφορα η βελονα παει στο μηδεν ενω σε ελαφρα κατηφορα πεφτει

                      πολυ αισθητα κ μονο σε ευθεια η σε ανηφορα η βελονα ειναι στη μεση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manolis67 last edited by

                        η χαζομαρα μου ειναι οτι ΔΕΝ κρατησα τον παλιο γνησιο θερμοστατη για να τον δοκιμαζα

                        αλλα τον αφησα στο συνεργειο , ο οποιος επαναλαμβανω δουλευε ΣΩΣΤΑ μεχρι την αλλαγη του ψυγειου το οποιο κ αυτο δουλευε

                        σωστα αλλα ειχαν στραβωσει μπροστα οι κυψελες (αν το λεω σωστα ) κ ειχε εμφανη εξωτερικα σκουρια (180.000 χλμ )

                        κ ειπα επειδη ΔΕΝ υπαρχουν λεφτα για νεο αμαξι , ας συμαζεψω λιγο αυτο για να το κρατησω κ την πατησα ...

                        θα βαλω γνησιο θερμοστατη για να ειμαι τουλαχιστον ησυχος απο αυτη την σκεψη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          μηπως το ψυγειο που βαλατε ειναι πιο μεγαλο? μηπως εχει διαφορα στις κυψελες σε σχεση με το παλιο? πριν φτασει η θερμοκρασια στην μεση πιασε το πανω και το κατω κολλαρο του ψυγειου, εχουν εντονη διαφορα στην θερμοκρασια τους? προσεξε μην καεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                            μηπως το ψυγειο που βαλατε ειναι πιο μεγαλο? μηπως εχει διαφορα στις κυψελες σε σχεση με το παλιο?

                            Και ο θερμοστάτης τι κάνει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimau last edited by

                              Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
                              κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται ,

                              1). NA MHN συμπληρώνεις με νερο βρυσης , με παραφλού
                              2).να παρατηρησεις αν δουλεύει το βεντιλατερ, (σταματάς με ασφάλεια στην άκρη, ανοίγεις καπώ μια στιγμή και βλέπεις)
                              α) την στιγμή που η βελονα οργανου της θερμοκρασιας δειχνει όπως λες μεχρι την μεση,
                              β) την στιγμή που η βελονα πεφτει όπως λες σχεδόν στο μηδεν , και να τα πεις αυτά στον μάστορα.
                              αν το βεντιλατέρ λειτουργεί συνεχώς, είναι θέμα ηλεκτροβαλβίδας του βεντιλατέρ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                manolis67 last edited by

                                Ο χρήστης dimau έγραψε:

                                κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται ,

                                1). NA MHN συμπληρώνεις με νερο βρυσης , με παραφλού
                                2).να παρατηρησεις αν δουλεύει το βεντιλατερ, (σταματάς με ασφάλεια στην άκρη, ανοίγεις καπώ μια στιγμή και βλέπεις)
                                α) την στιγμή που η βελονα οργανου της θερμοκρασιας δειχνει όπως λες μεχρι την μεση,
                                β) την στιγμή που η βελονα πεφτει όπως λες σχεδόν στο μηδεν , και να τα πεις αυτά στον μάστορα.

                                1)νερο βρυσης μου ειπε να βαζω ο μαστορας , γιατι εχει βαλει αντιψυκτικο που αραιωνεται με νερο

                                1. το βεντιλατερ κ φυσικα δουλευει , κ μαλιστα βλεπω οτι αρχιζει κ δουλευει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια ( ενδειξη βελονας ) απο

                                πριν ,

                                1. θα αλλαξω για αρχη τον θερμοστατη για αρχη κ βλεπουμε ....

                                2. για να ακριβολογω το συνεργειο ΔΕΝ ειναι εξουσιοδ. NISSAN , αλλα εχει μεγαλη ειδικευση σε ιαπωνικα κ ειδικα σε NISSAN κ

                                το εμπιστευομαι , κ εχει εξω επιγραφη μονο NISSAN ,κ γι αυτο νομισα οτι ειναι εξουσιοδ. στην αρχη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Ο χρήστης manolis67 έγραψε:

                                  κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται ,

                                  1). NA MHN συμπληρώνεις με νερο βρυσης , με παραφλού
                                  2).να παρατηρησεις αν δουλεύει το βεντιλατερ, (σταματάς με ασφάλεια στην άκρη, ανοίγεις καπώ μια στιγμή και βλέπεις)
                                  α) την στιγμή που η βελονα οργανου της θερμοκρασιας δειχνει όπως λες μεχρι την μεση,
                                  β) την στιγμή που η βελονα πεφτει όπως λες σχεδόν στο μηδεν , και να τα πεις αυτά στον μάστορα.

                                  1)νερο βρυσης μου ειπε να βαζω ο μαστορας , γιατι εχει βαλει αντιψυκτικο που αραιωνεται με νερο

                                  1. το βεντιλατερ κ φυσικα δουλευει , κ μαλιστα βλεπω οτι αρχιζει κ δουλευει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια ( ενδειξη βελονας ) απο

                                  πριν ,

                                  1. θα αλλαξω για αρχη τον θερμοστατη για αρχη κ βλεπουμε ....

                                  2. για να ακριβολογω το συνεργειο ΔΕΝ ειναι εξουσιοδ. NISSAN , αλλα εχει μεγαλη ειδικευση σε ιαπωνικα κ ειδικα σε NISSAN κ

                                  το εμπιστευομαι , κ εχει εξω επιγραφη μονο NISSAN ,κ γι αυτο νομισα οτι ειναι εξουσιοδ. στην αρχη

                                  απο εκει ξεκινηστε το ψαξιμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    οπως σου ειπε ο μαστορας η βαλβιδα θερμοκρασιας η το οργανο εχει ανακριβεις ενδειξεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Η μεθοδος με τα κολαρα που αναφερατε ειναι η εξης. Με κρυο κινητηρα βαζεις μπρος και πιανεις τα κολαρα. Αυτα ΔΕΝ πρεπει να ζεστενονται ΣΤΑΔΙΑΚΑ αλλα αποτομα μετα απο καμποση ωρα γυρω στους 80 κατι βαθμους που ανοιγει ο θερμοστατης. Μαλλον απο κει συμπερανανε ο μαστορας οτι δουλευει. Του ζεσταθηκαν αποτομα μετα απο λιγο.

                                      Το θεμα ειναι οταν βγαλατε τον παλιο θερμοστατη και βαλβιδα βεντιλατερ, κοιταξατε τι θερμοκρασιες εγραφαν ωστε να παρετε αντιστοιχα ανταλλακτικα? Η βαλατε στο περιπου 2-3 βαθμους πανω κατω?

                                      Το οργανακι μπορει στους 85 πχ να δειχνει στη μεση και στους 80 να δειχνει τερμα κρυο. Ετσι μπορει να ειναι βαθμονομημενο.
                                      Επισης μεταξυ 85 - 100 πρεπει να ειναι στασιμο ωστε να μην αντιλαμβανεται ο οδηγος τις αλλαγες θερμοκρασιων που ειναι εντος οριων. Και επειτα να αρχιζει να κινηται ανοδικα προς την υπερθερμανση πανω απο τους 105 πχ...Αυτα τα νουμερα ειναι απο το αμαξι μου, μην τα λαμβανεις υποψιν για το micra, απλα πιστευω να επιασες την λογικη.

                                      Με λιγα λογια μπορει με ενα θερμοστατη 5 βαθμων λιγοτερο το οργανακι να δειχνει κρυο τον κινητηρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        p_george last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                                        Με λιγα λογια μπορει με ενα θερμοστατη 5 βαθμων λιγοτερο το οργανακι να δειχνει κρυο τον κινητηρα.

                                        Eιναι μια πολυ λογικη εξηγηση, το ειχα αντιμετωπισει παλιωτερα σε nissan cherry,
                                        γενικα οι θερμοστατες χρειαζονται πολυ προσοχη γιατι λιγοι δουλευουν στην θερμοκρασια που γραφουν,
                                        καλο ειναι να προτιμαμε επωνυμους αντι να ρισκαρουμε για λιγα συνηθως ευρω που ειναι η διαφορα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • M
                                          manolis67 last edited by

                                          παρηγγειλα γνησιο θερμοστατη στη nissan ( κοστος 35 euro ) οποτε σε λιγες ημερες θα δουμε αν εφταιγε

                                          ο μη γνησιος θερμοστατης για την βελονα του οργανου , ενα ειναι βεβαιο οτι θα δουλευει πιο σωστα το κυκλωμα του ψυγειου

                                          με τον γνησιο θερμοστατη , υπομονη λοιπον ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Αυτός ο θερμοστάτης που έβαλες μάλλον είναι πιο κρύος (πιο χαμηλούς βαθμούς).
                                            Μπορεί και να μην κλείνει καλά αλλά είναι καινούριος άρα δεν ισχύει αυτό.

                                            Πολύ πολύ παλιά έβαζα χαμηλό θερμοστάτη το καλοκαίρι για να μη ζεσταίνεται η μηχανή.
                                            Έπιανε θερμοκρασία (χαμηλή βέβαια) και το αυτόματο τσοκ ήταν κανονικά κλειστό.
                                            Παρόλα αυτά είχα αύξηση στη κατανάλωση. Τότε η βενζίνη ήταν φτηνή και δεν είχε σημασία αλλά τώρα βάζω τον κανονικό θερμοστάτη ή και πιο πολλών βαθμών.

                                            Για να μη ζεσταίνεται το αμάξι πρέπει να έχεις καλό ψυγείο, καλό ανεμιστήρα και σωστή ροή αέρα, δηλαδή χοάνη κλπ.
                                            Οι χαμηλοί θερμοστάτες δεν κάνουν τίποτε, μόνο την κατανάλωση ανεβάζουν (ακόμα και με τσοκ κλειστό).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • M
                                              manolis67 last edited by

                                              τελικα εφταιγε ο θερμοστατης , εβαλα πανω τον γνησιο της nissan κ ολα ειναι μια χαρα . ο ιμιτασιον που εβαλε ο μαστορας ηταν κ αυτος τελικα 82 οπως κ ο γνησιος , αλλα καμμια σχεση σε βαρος - εμφανιση - λειτουργια μεταξυ τους . ο ιμιτασιον ηταν της MOTARD , τον δοκιμασα τον ιμιτασιον σε κατσαρολακι με ζεστο νερο κ δουλευει κανονικα (ανοιγει - κλεινει ) αλλα μεχρι εκει . ευχαριστω για τις απαντησεις σας

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr