-
κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .
μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον + νεο αντιψυκτικο . πριν φυγω απο τον μαστορα εβαλε μπροστα το μοτερ
για να δουλεψει το βεντιλατερ οπως κ εγινε κ δουλεψε κανονικα . μετα απο 5 ημερες εφυγα για 3ημερο σε ταξιδι κ εδω
αρχιζουν τα ΜΑΓΙΚΑ ... σε ευθεια στην εθνικη οδο η βελονα οργανου της θερμοκρασιας εδειχνε μεχρι την μεση σχεδον , οταν
επιανα
ελαφρια κατηφορα ( παντα με την ιδια ταχυτητα 90-100 χλμ ) η βελονα σχεδον αμεσως επεφτε πολυ αισθητα , ενω σε μεγαλη
κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο ) η βελονα επεφτε στο μηδεν λες κ ηταν σβηστη η μηχανη ,
πηρα τηλ. τον μαστορα κ μου ειπε οτι φταιει ο θερμοστατης κ να βαλουμε γνησιο , εχετε συναντησει - ακουσει για παρομοιο
προβλημα ???
κ τελικα τι ηταν ?? ευχαριστω
-
κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .
μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον + νεο αντιψυκτικο . πριν φυγω απο τον μαστορα εβαλε μπροστα το μοτερ
για να δουλεψει το βεντιλατερ οπως κ εγινε κ δουλεψε κανονικα . μετα απο 5 ημερες εφυγα για 3ημερο σε ταξιδι κ εδω
αρχιζουν τα ΜΑΓΙΚΑ ... σε ευθεια στην εθνικη οδο η βελονα οργανου της θερμοκρασιας εδειχνε μεχρι την μεση σχεδον , οταν
επιανα
ελαφρια κατηφορα ( παντα με την ιδια ταχυτητα 90-100 χλμ ) η βελονα σχεδον αμεσως επεφτε πολυ αισθητα , ενω σε μεγαλη
κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο ) η βελονα επεφτε στο μηδεν λες κ ηταν σβηστη η μηχανη ,
πηρα τηλ. τον μαστορα κ μου ειπε οτι φταιει ο θερμοστατης κ να βαλουμε γνησιο , εχετε συναντησει - ακουσει για παρομοιο
προβλημα ???
κ τελικα τι ηταν ?? ευχαριστω
-
κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .
μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον + νεο αντιψυκτικο . πριν φυγω απο τον μαστορα εβαλε μπροστα το μοτερ
για να δουλεψει το βεντιλατερ οπως κ εγινε κ δουλεψε κανονικα . μετα απο 5 ημερες εφυγα για 3ημερο σε ταξιδι κ εδω
αρχιζουν τα ΜΑΓΙΚΑ ... σε ευθεια στην εθνικη οδο η βελονα οργανου της θερμοκρασιας εδειχνε μεχρι την μεση σχεδον , οταν
επιανα
ελαφρια κατηφορα ( παντα με την ιδια ταχυτητα 90-100 χλμ ) η βελονα σχεδον αμεσως επεφτε πολυ αισθητα , ενω σε μεγαλη
κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο ) η βελονα επεφτε στο μηδεν λες κ ηταν σβηστη η μηχανη ,
πηρα τηλ. τον μαστορα κ μου ειπε οτι φταιει ο θερμοστατης κ να βαλουμε γνησιο , εχετε συναντησει - ακουσει για παρομοιο
προβλημα ???
κ τελικα τι ηταν ?? ευχαριστω
-
Κολλημένος στο ανοιχτό θερμοστάτης.
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
κυριοι , αλλαξα για πρωτη φορα μετα απο 180.000 χλμ το ψυγειο βαζοντας ιμιτασιον .μαζι αλλαξα κ τον θερμοστατη βαζοντας ιμιτασιον
Ο θερμοστάτης που έβαλε δεν κάνει την δουλειά του. Οπως σου ειπε ο μάστορας, καλύτερα βαλε τον γνήσιο.
ενω σε μεγαλη κατηφορα ( απο δεσφινα για ιτεα ,για οσους γνωριζουν τον δρομο )
Απο τις αγαπημένες μου διαδρομές
-
βαλε γνησιο θερμοστατη διοτι μπορει να κολισει κλειστος και να καψεις φλατζα,το ψυγειο οκ ας ειναι ινμιτασιον,
αλλα θερμοστατη να βαλεις γνησιο
παθος και μαθος -
ευχαριστω για τις απαντησεις σας ,τα νεωτερα περασα απο το συνεργειο (εξουσιοδ. nissan ) κ ο υπευθυνος εκει μηχανικος
μου ειπε ΔΕΝ φταιει ο θερμοστατης σιγουρα , αλλα μαλλον η βαλβιδα του οργανου η το καλωδιο της βαλβιδας , με ρωτησε αν
χανει αντιψυκτικο , του ειπα καθολου , το εκανε βολτα κ μου ειπε , οτι ισως να υπαρχει αερας μεσα στο κυκλωμα , κ οτι ο
θερμοστατης δουλευει σωστα αφου τα κολλαρα ηταν κρυα κ μετα ζεστα μου ειπε .κ οτι κ γνησιο θερμοστατη να βαλω ΔΕΝ θα δω
αλλαγη στο οργανο . μου ειπε να ελεγχω απο την ταπα του ψυγειου το αντιψυκτικο οταν ειναι κρυα η μηχανη καθε εβδομαδα
κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται , κ να το παω μετα τις γιορτες για ελεγχο η αλλαγη βαλβιδας . παντως εγω
επεμενα για γνησιο θερμοστατη κ αυτος μου ελεγε ΔΕΝ φταιει αυτο ....
-
Πως κατάλαβε ο μέγιστος ότι ο θερμοστάτης δουλεύει καλά;
Τον έβαλε σε κατσαρόλα με θερμόμετρο να δει που ανοίγει;Είτε ο θερμοστάτης δεν κλείνει καλά ή έβαλε ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ θερμοστάτη και η μηχανή δεν ζεσταίνεται καλά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πως κατάλαβε ο μέγιστος ότι ο θερμοστάτης δουλεύει καλά;
Τον έβαλε σε κατσαρόλα με θερμόμετρο να δει που ανοίγει;Είτε ο θερμοστάτης δεν κλείνει καλά ή έβαλε ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ θερμοστάτη και η μηχανή δεν ζεσταίνεται καλά.
επιασε τα κολλαρα κ ειπε ο θερμοστατης δουλευει αφου δουλευει σωστα κ το βεντιλατερ , θα βαλω γνησιο για να ησυχασω απο
αυτο το θεμα τουλαχιστον . επαναλαμβανω σε μεγαλη κατηφορα η βελονα παει στο μηδεν ενω σε ελαφρα κατηφορα πεφτει
πολυ αισθητα κ μονο σε ευθεια η σε ανηφορα η βελονα ειναι στη μεση
-
η χαζομαρα μου ειναι οτι ΔΕΝ κρατησα τον παλιο γνησιο θερμοστατη για να τον δοκιμαζα
αλλα τον αφησα στο συνεργειο , ο οποιος επαναλαμβανω δουλευε ΣΩΣΤΑ μεχρι την αλλαγη του ψυγειου το οποιο κ αυτο δουλευε
σωστα αλλα ειχαν στραβωσει μπροστα οι κυψελες (αν το λεω σωστα ) κ ειχε εμφανη εξωτερικα σκουρια (180.000 χλμ )
κ ειπα επειδη ΔΕΝ υπαρχουν λεφτα για νεο αμαξι , ας συμαζεψω λιγο αυτο για να το κρατησω κ την πατησα ...
θα βαλω γνησιο θερμοστατη για να ειμαι τουλαχιστον ησυχος απο αυτη την σκεψη
-
μηπως το ψυγειο που βαλατε ειναι πιο μεγαλο? μηπως εχει διαφορα στις κυψελες σε σχεση με το παλιο? πριν φτασει η θερμοκρασια στην μεση πιασε το πανω και το κατω κολλαρο του ψυγειου, εχουν εντονη διαφορα στην θερμοκρασια τους? προσεξε μην καεις.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
μηπως το ψυγειο που βαλατε ειναι πιο μεγαλο? μηπως εχει διαφορα στις κυψελες σε σχεση με το παλιο?Και ο θερμοστάτης τι κάνει;
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται ,1). NA MHN συμπληρώνεις με νερο βρυσης , με παραφλού
2).να παρατηρησεις αν δουλεύει το βεντιλατερ, (σταματάς με ασφάλεια στην άκρη, ανοίγεις καπώ μια στιγμή και βλέπεις)
α) την στιγμή που η βελονα οργανου της θερμοκρασιας δειχνει όπως λες μεχρι την μεση,
β) την στιγμή που η βελονα πεφτει όπως λες σχεδόν στο μηδεν , και να τα πεις αυτά στον μάστορα.
αν το βεντιλατέρ λειτουργεί συνεχώς, είναι θέμα ηλεκτροβαλβίδας του βεντιλατέρ -
Ο χρήστης dimau έγραψε:
κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται ,
1). NA MHN συμπληρώνεις με νερο βρυσης , με παραφλού
2).να παρατηρησεις αν δουλεύει το βεντιλατερ, (σταματάς με ασφάλεια στην άκρη, ανοίγεις καπώ μια στιγμή και βλέπεις)
α) την στιγμή που η βελονα οργανου της θερμοκρασιας δειχνει όπως λες μεχρι την μεση,
β) την στιγμή που η βελονα πεφτει όπως λες σχεδόν στο μηδεν , και να τα πεις αυτά στον μάστορα.1)νερο βρυσης μου ειπε να βαζω ο μαστορας , γιατι εχει βαλει αντιψυκτικο που αραιωνεται με νερο
- το βεντιλατερ κ φυσικα δουλευει , κ μαλιστα βλεπω οτι αρχιζει κ δουλευει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια ( ενδειξη βελονας ) απο
πριν ,
-
θα αλλαξω για αρχη τον θερμοστατη για αρχη κ βλεπουμε ....
-
για να ακριβολογω το συνεργειο ΔΕΝ ειναι εξουσιοδ. NISSAN , αλλα εχει μεγαλη ειδικευση σε ιαπωνικα κ ειδικα σε NISSAN κ
το εμπιστευομαι , κ εχει εξω επιγραφη μονο NISSAN ,κ γι αυτο νομισα οτι ειναι εξουσιοδ. στην αρχη
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
κ να συμπληρωνω με νερο βρυσης αν χρειαζεται ,
1). NA MHN συμπληρώνεις με νερο βρυσης , με παραφλού
2).να παρατηρησεις αν δουλεύει το βεντιλατερ, (σταματάς με ασφάλεια στην άκρη, ανοίγεις καπώ μια στιγμή και βλέπεις)
α) την στιγμή που η βελονα οργανου της θερμοκρασιας δειχνει όπως λες μεχρι την μεση,
β) την στιγμή που η βελονα πεφτει όπως λες σχεδόν στο μηδεν , και να τα πεις αυτά στον μάστορα.1)νερο βρυσης μου ειπε να βαζω ο μαστορας , γιατι εχει βαλει αντιψυκτικο που αραιωνεται με νερο
- το βεντιλατερ κ φυσικα δουλευει , κ μαλιστα βλεπω οτι αρχιζει κ δουλευει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια ( ενδειξη βελονας ) απο
πριν ,
-
θα αλλαξω για αρχη τον θερμοστατη για αρχη κ βλεπουμε ....
-
για να ακριβολογω το συνεργειο ΔΕΝ ειναι εξουσιοδ. NISSAN , αλλα εχει μεγαλη ειδικευση σε ιαπωνικα κ ειδικα σε NISSAN κ
το εμπιστευομαι , κ εχει εξω επιγραφη μονο NISSAN ,κ γι αυτο νομισα οτι ειναι εξουσιοδ. στην αρχη
απο εκει ξεκινηστε το ψαξιμο.
-
οπως σου ειπε ο μαστορας η βαλβιδα θερμοκρασιας η το οργανο εχει ανακριβεις ενδειξεις
-
Η μεθοδος με τα κολαρα που αναφερατε ειναι η εξης. Με κρυο κινητηρα βαζεις μπρος και πιανεις τα κολαρα. Αυτα ΔΕΝ πρεπει να ζεστενονται ΣΤΑΔΙΑΚΑ αλλα αποτομα μετα απο καμποση ωρα γυρω στους 80 κατι βαθμους που ανοιγει ο θερμοστατης. Μαλλον απο κει συμπερανανε ο μαστορας οτι δουλευει. Του ζεσταθηκαν αποτομα μετα απο λιγο.
Το θεμα ειναι οταν βγαλατε τον παλιο θερμοστατη και βαλβιδα βεντιλατερ, κοιταξατε τι θερμοκρασιες εγραφαν ωστε να παρετε αντιστοιχα ανταλλακτικα? Η βαλατε στο περιπου 2-3 βαθμους πανω κατω?
Το οργανακι μπορει στους 85 πχ να δειχνει στη μεση και στους 80 να δειχνει τερμα κρυο. Ετσι μπορει να ειναι βαθμονομημενο.
Επισης μεταξυ 85 - 100 πρεπει να ειναι στασιμο ωστε να μην αντιλαμβανεται ο οδηγος τις αλλαγες θερμοκρασιων που ειναι εντος οριων. Και επειτα να αρχιζει να κινηται ανοδικα προς την υπερθερμανση πανω απο τους 105 πχ...Αυτα τα νουμερα ειναι απο το αμαξι μου, μην τα λαμβανεις υποψιν για το micra, απλα πιστευω να επιασες την λογικη.Με λιγα λογια μπορει με ενα θερμοστατη 5 βαθμων λιγοτερο το οργανακι να δειχνει κρυο τον κινητηρα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Με λιγα λογια μπορει με ενα θερμοστατη 5 βαθμων λιγοτερο το οργανακι να δειχνει κρυο τον κινητηρα.Eιναι μια πολυ λογικη εξηγηση, το ειχα αντιμετωπισει παλιωτερα σε nissan cherry,
γενικα οι θερμοστατες χρειαζονται πολυ προσοχη γιατι λιγοι δουλευουν στην θερμοκρασια που γραφουν,
καλο ειναι να προτιμαμε επωνυμους αντι να ρισκαρουμε για λιγα συνηθως ευρω που ειναι η διαφορα. -
παρηγγειλα γνησιο θερμοστατη στη nissan ( κοστος 35 euro ) οποτε σε λιγες ημερες θα δουμε αν εφταιγε
ο μη γνησιος θερμοστατης για την βελονα του οργανου , ενα ειναι βεβαιο οτι θα δουλευει πιο σωστα το κυκλωμα του ψυγειου
με τον γνησιο θερμοστατη , υπομονη λοιπον ....
-
Αυτός ο θερμοστάτης που έβαλες μάλλον είναι πιο κρύος (πιο χαμηλούς βαθμούς).
Μπορεί και να μην κλείνει καλά αλλά είναι καινούριος άρα δεν ισχύει αυτό.Πολύ πολύ παλιά έβαζα χαμηλό θερμοστάτη το καλοκαίρι για να μη ζεσταίνεται η μηχανή.
Έπιανε θερμοκρασία (χαμηλή βέβαια) και το αυτόματο τσοκ ήταν κανονικά κλειστό.
Παρόλα αυτά είχα αύξηση στη κατανάλωση. Τότε η βενζίνη ήταν φτηνή και δεν είχε σημασία αλλά τώρα βάζω τον κανονικό θερμοστάτη ή και πιο πολλών βαθμών.Για να μη ζεσταίνεται το αμάξι πρέπει να έχεις καλό ψυγείο, καλό ανεμιστήρα και σωστή ροή αέρα, δηλαδή χοάνη κλπ.
Οι χαμηλοί θερμοστάτες δεν κάνουν τίποτε, μόνο την κατανάλωση ανεβάζουν (ακόμα και με τσοκ κλειστό). -
τελικα εφταιγε ο θερμοστατης , εβαλα πανω τον γνησιο της nissan κ ολα ειναι μια χαρα . ο ιμιτασιον που εβαλε ο μαστορας ηταν κ αυτος τελικα 82 οπως κ ο γνησιος , αλλα καμμια σχεση σε βαρος - εμφανιση - λειτουργια μεταξυ τους . ο ιμιτασιον ηταν της MOTARD , τον δοκιμασα τον ιμιτασιον σε κατσαρολακι με ζεστο νερο κ δουλευει κανονικα (ανοιγει - κλεινει ) αλλα μεχρι εκει . ευχαριστω για τις απαντησεις σας
nissan micra - προβλημα με θερμοστατη sos ??