-
Χαιρετίζω όλο το forum και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα που με απασχολεί. Πρίν 1,5 χρόνο πήρα το Duster με βενζινοκινητήρα 1.6 (το φυσάω και δεν κρυώνει, λόγο του ότι μετά από 3 μήνες επιτράπηκε το πετρέλαιο...) και με προδιαγραφές ρύπων Euro4. Πρόσφατα διάβαζα στο επίσημο site της εταιρίας ότι τα επόμενα μοντέλα βενζίνης βγαίνουν Euro5 με την προσθήκη φίλτρου κατακράτησης σωματιδίων. Ξέρει κανείς, άν και πώς μπορώ να το μετατρέψω σε Euro5?
-
Χαιρετίζω όλο το forum και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα που με απασχολεί. Πρίν 1,5 χρόνο πήρα το Duster με βενζινοκινητήρα 1.6 (το φυσάω και δεν κρυώνει, λόγο του ότι μετά από 3 μήνες επιτράπηκε το πετρέλαιο...) και με προδιαγραφές ρύπων Euro4. Πρόσφατα διάβαζα στο επίσημο site της εταιρίας ότι τα επόμενα μοντέλα βενζίνης βγαίνουν Euro5 με την προσθήκη φίλτρου κατακράτησης σωματιδίων. Ξέρει κανείς, άν και πώς μπορώ να το μετατρέψω σε Euro5?
-
Χαιρετίζω όλο το forum και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα που με απασχολεί. Πρίν 1,5 χρόνο πήρα το Duster με βενζινοκινητήρα 1.6 (το φυσάω και δεν κρυώνει, λόγο του ότι μετά από 3 μήνες επιτράπηκε το πετρέλαιο...) και με προδιαγραφές ρύπων Euro4. Πρόσφατα διάβαζα στο επίσημο site της εταιρίας ότι τα επόμενα μοντέλα βενζίνης βγαίνουν Euro5 με την προσθήκη φίλτρου κατακράτησης σωματιδίων. Ξέρει κανείς, άν και πώς μπορώ να το μετατρέψω σε Euro5?
-
Το φιλτρο αυτο αφορά πετρέλαιοκινητηρες και δεν τοποθετείται ουτε σε αυτούς μετα την αγορά.μετατροπη τώρα σε euro5 μαλλον θα αφορά συνολική αλλαγή κινητήρα που να ειναι καταχωρημενος ως euro5.οποτε μαλλον δεν γίνεται
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
Ακομα και στη περίπτωση που γινόταν , μιας και πρόκειται περι μη εργοστασιακής μετατροπής ,θα πρέπει να βρεις μηχανικό , να κάνεις τα χαρτιά και να πάρεις έγκριση απο το Υπουργείο . Κοινώς , μιας και θα είσαι ο πρώτος θα σου πάει όσο και παραπάνω από το να το πουλήσεις και να βάλεις την διαφορά πάρεις πετρέλαιο.
-
Μπορει ρε παιδια το euro 4 με το euro 5 να μην εχουν κατι διαφορετικο απο εναν καταλυτη και μια αλλη χαρτογραφηση εγκεφαλου...Αλλα προσωπικα δε θα το εκανα γιατι πολυ απλα δε συμφερει.
-
ΤΟ θεμα επισης ειναι πως θα το κανεις να φαινεται ΚΑΙ στην αδεια το 5....ωστε να εχεις τα σχετικα προνομια.
Νομιζω η γραφειοκρατια θα σε φαει με μηχανολογους πιστοποιησει α/πεια...και αν σε βοηθησουν και αυτοι -
Ο χρήστης makis1971 έγραψε:
Χαιρετίζω όλο το forum και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα που με απασχολεί. Πρίν 1,5 χρόνο πήρα το Duster με βενζινοκινητήρα 1.6 (το φυσάω και δεν κρυώνει, λόγο του ότι μετά από 3 μήνες επιτράπηκε το πετρέλαιο...) και με προδιαγραφές ρύπων Euro4. Πρόσφατα διάβαζα στο επίσημο site της εταιρίας ότι τα επόμενα μοντέλα βενζίνης βγαίνουν Euro5 με την προσθήκη φίλτρου κατακράτησης σωματιδίων. Ξέρει κανείς, άν και πώς μπορώ να το μετατρέψω σε Euro5?Σίγουρα δεν είσαι euro5?Απο πότε ήταν υποχρεωτικό;
-
Φίλε ELTASSOS αυτό είναι το πρόβλημα. Δηλαδή να ρίξω τα καυσαέρια στο όριο του Euro5 και να φαίνεται και στην άδεια βέβαια, έτσι να έχω μειωμένα τέλη και άδεια στο δακτύλιο. Τώρα πληρώνω 470 ευρώ τέλη με 1600cc μοτέρ... Γιαυτό είπα να την ψάξω λίγο την δουλειά γιατί νομίζω πως συμφέρει, άν γίνεται βέβαια.... Είναι σίγουρο πως τα καινούργια μοντέλα ΒΕΝΖΙΝΗΣ είναι Euro5 με την προσθήκη φίλτρου, οπότε δεν ισχύει μόνο για τους πετρελαιοκινητήρες.
-
Να μην είσαι σίγουρος, δεν ισχύει αυτό που λες.
-
Δηλαδή, έχουν αλλάξει κινητήρα μέσα σε τόσο μικρό χρονικά διάστημα? Το βλέπω λίγο δύσκολο...
-
Προγραμματισμό, κάποια μέρη του, άλλα λιπαντικά κλπ.
-
Ξέρει κανεις που μπορω να μάθω αν γίνεται η μετατροπη απο euro 4 σε euro 5 στο Mini Cooper s είτε σε βενζινοκινητήρες ,η πετρέλαιο ,η αέριο ;
-
Maki, κάποιος που μπορεί να σε βοηθήσει είναι η αντιπροσωπεία. Πές τους ακριβώς τι θέλεις να κάνεις και το λόγο που λες. Τους συμφέρει και αυτούς μήπως και κάνεις την όποια μετατροπή εκεί. Εάν έχουν κάποια πείρα πιστεύω ότι θα συνεννοηθούν καλλίτερα με το υπουργείο αλλά και με το εργοστάσιο στην Ευρώπη. Δε χάνεις τίποτα να μεταφέρεις εκεί το πρόβλημά σου.
-
Σε μενα πάντως η αντιπροσωπεία μου είπε οτι δν γινεται ,που αλλου μπορω να ρωτήσω μήπως γνωρίζετε;
-
Μου φαίνεται απίθανο να γίνει χωρίς βεβαίωση από Υπ. Συγκ., καινούρια έγκριση τύπου κλπ κλπ.
-
Το να αλλαξει μια αντιπροσωπεια ενα αυτοκινητο απο euro 4 σε euro 5 (ας βγαλουμε την ακρη ολα τα γραφειοκρατικα με το υπουργειο κλπ αντε να δεχτουμε οτι οι μηχανικοι της αντιπροσωπειας ειναι και επιστημονες) δεν ειναι λιγο σαν να πριονιζει το κλαδι που καθεται?
Πως θα πουλησει τα καινουρια Euro 5 μετα?
-
Ναι λογικό μου φαίνεται , μήπως με ενα σύστημα καταλύτη (εξατμιση)euro 5 θα μπορούσε να γίνει ;
Αλλα και πάλι δν νομίζω να μπορει να γίνει , γιατι τα euro 4,5,6 αφορούν τεχνολογίες κινητήρων ..
Μετατροπή κινητήρα από Euro4 σε Euro5