Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καπνοί από το καπό
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καπνοί από το καπό
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    9047
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil last edited by

      Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
      Ευχαριστώ προκαταβολικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • V
        vasil last edited by

        Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
        Ευχαριστώ προκαταβολικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
          Ευχαριστώ προκαταβολικά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης vasil έγραψε:
            Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
            Ευχαριστώ προκαταβολικά!

            ΠΑραφλου;Υγρο απο το ψυγειο δηλαδη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gakost last edited by

              Είναι σίγουρα καπνός και όχι ατμός ; Στο λέω γιατί στο Uno που τρύπησε ένα κολάρο και χυθηκε το παραφλού έμοιαζε να καπνίζει αλλά .... άτμιζε τελικα. Βέβαια αυτό που λες για τα λάδια είναι ύποπτο. Από την άλλη το κοκκινοπό - ροζ χρώμα είναι παραπφλού από το ψυγείο μάλλον. Σε κάθε περίπτωση μην το βάλεις καν μπρος πριν το δει μηχανικός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • V
                vasil last edited by

                To παραφλου λογικα ειναι ναι. Χμμ μπορεί και ατμός όπως λες... Βασικά σαν σκόνη βγαίνει. Αλλα εντονη, λες και μπαινω μεσα σε χωματόδρομο με πολυ αμμο! Τι να φταιει ομως; Να τρύπησε ή να ανοιξε κανά κολάρο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dj-mitsos last edited by

                  το κοκκινο ροζε υγρο ειναι στανταρ παραφλου! απο καπου χανει το ψυγειο σου ισως κανα κολαρο οπως διαβασα και παραπανω μη μετακινησεις καθολου το αμαξι παρα μονο στο συνεργειο και με οδικη βοηθεια. Το θεμα με τα λαδια ειναι αλλο. σου εχει αναψει στο κοντερ ενδειξη λαδιου? ο φιλος που εκανε τη μετρηση δε πιστευω να ελεγξε τα λαδια ενω η μηχανη ηταν ακομα πολυ ζεστη? τα λαδια τα μετραμε κανα 10 λεπτο μετα το σβυσιμο της μηχανης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                    Το θεμα με τα λαδια ειναι αλλο. σου εχει αναψει στο κοντερ ενδειξη λαδιου? ο φιλος που εκανε τη μετρηση δε πιστευω να ελεγξε τα λαδια ενω η μηχανη ηταν ακομα πολυ ζεστη? τα λαδια τα μετραμε κανα 10 λεπτο μετα το σβυσιμο της μηχανης.

                    Αυτό θα είναι.
                    Αν περίμενε 10 λεπτά θα έδειχνε ο δείκτης μια χαρά τα λάδια.

                    ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ;

                    ...Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια **καθόλου **(είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • G
                      grey last edited by

                      Αν χάνει παραφλού που είναι το πιο πιθανό και εσείς βάλατε παραπάνω λάδι,τσέκαρέ το με κρύο κινητήρα να δεις πού βρίσκεται η στάθμη μήπως η στάθμη είναι πάνω από το max.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Από πότε το λάδι καπνίζει από το καπό, εκτός της περίπτωσης που πέφτει επάνω στην εξάτμιση ?

                        Και πόσο δύσκολο είναι να δούμε αυτό που τρέχει από κάτω η μέσα στον κινητήρα αν είναι λάδι ή νερό ?

                        Μήπως για μια ακόμα φορά ψειρίζουμε τη μαϊμού ?

                        Χρειάζονται 5 σελίδες, γιατί τόσες θα γίνουν μέχρι αύριο, για να καταλάβουμε τι ζουμί καπνίζει ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dj-mitsos last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Το θεμα με τα λαδια ειναι αλλο. σου εχει αναψει στο κοντερ ενδειξη λαδιου? ο φιλος που εκανε τη μετρηση δε πιστευω να ελεγξε τα λαδια ενω η μηχανη ηταν ακομα πολυ ζεστη? τα λαδια τα μετραμε κανα 10 λεπτο μετα το σβυσιμο της μηχανης.

                          Αυτό θα είναι.
                          Αν περίμενε 10 λεπτά θα έδειχνε ο δείκτης μια χαρά τα λάδια.

                          ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ;

                          ...Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια **καθόλου **(είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). ...

                          [/quot

                          αν δεν περιμενεις κανα 10 λεπτο ο δεικτης ΔΕ σου δεινει σωστη μετρηση! εμενα στο γκολφ αν δοκιμασω να μετρησω τα λαδια με ζεστη μηχανη σηνηθως μου διχνει σχετικα χαμηλη μετρηση μια μερα μαλιστα ενω ειχα ανυσηχησει παλαιοτερα συμπληρωσα περισσοτερα λαδια απο οτι επρεπε. στην αντιπροσωπεια που ειχα παει για αλλαγη μου ειπαν οτι μετα απο 10 λεπτα πρεπει να γινεται μετρηση στα λαδια για να προλαβει το λαδι να κατεβει στο καρτερ. οσο για την ενδειξη στο κοντερ εννοω αν του εμφανιστηκε κατα τη διαρκεια της οδηγησης που ειναι πολυ πιθανη περιπτωση αν δεν ειχε καθολου λαδια οπως λεει και αν μη τη αλλο κατι τετοια τα προσεχεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • N
                            nonos last edited by

                            Απο καπου χανεις υγρα ψυγειου, τρυπιο ψυγειο, τρυπιο χαλαρο κολλαρο, αντλια νερου..κατι απ αυτα ειναι. Εφοσον μαλιστα αναφερεις και κοκκινο-ροζε χρωμα.. Τα παραφλου ή εχουν αυτο το χρωμα ή μπλε ή πρασινο.
                            Αυτο με τα λαδια δε ξερω που κολλαει και μαλλον ο γειτονας δε ξερει και πολλα...σηκωσε τη βεργα δεν ειδε καθαρο σημαδι πανω της εφοσον η μηχανη ειχε δουλεψει και τα ειχε σηκωσει και θεωρησε οτι λειπουν λαδια και τωρα εχεις και παραπανω μεσα απ οτι λεει ο κατασκευαστης...
                            Αποψη μου αλλα χρειαζονται πολυ περισσοτερο απο 10 λεπτα για να μαθεις αν θες συμπληρωμα και ποσα εχει μεσα...
                            Το λαδι θα 'καπνισει' μονο αν πεσει σε ζεστο μερος της μηχανης (πολλαπλη εξαγωγης- εξατμιση) επισης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasil last edited by

                              Χτες το ριξε μια ματιά μηχανικός και μου είπε πως το πρόβλημα είναι με το υδραυλικό τιμόνι! Ότι έχουν διαρροή τα λάδια του τιμονιού και μάλλον κάτι έχει σπάσει. Και ουσιαστικά τώρα γυρίζει δύσκολα (απο υδραυλικό έγινε μηχανικό). Θα το σηκώσει τώρα το πρωί γιατι χτες ειχε πολλη δουλεια και θα το τσεκάρει καλύτερα και θα μου πει!
                              Αν καταλαβαίνετε τι παίζει να χει συμβεί πείτε κι εμένα...

                              • τα λάδια τα τσέκαρε, μ ειπε ε ενταξει ειναι λίγα παραπάνω, δεν πειράζει. Και στο ψυγείο συμπλήρωσε πάνω από 1L νερό γιατί η στάθμη του αντιψυκτικου είχε κάτεβει πολύ.
                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Oποτε ειναι το λαδι του υδραυλικου τιμονιου που παλι ειναι κοκκινο.Καποιο μαρκουτσι ισως ;Εσυ δεν καταλαβες οτι βαρυνε το τιμονι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasil last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Oποτε ειναι το λαδι του υδραυλικου τιμονιου που παλι ειναι κοκκινο.Καποιο μαρκουτσι ισως ;Εσυ δεν καταλαβες οτι βαρυνε το τιμονι;

                                  Ναι αυτό μου ειπε και αυτός, ότι δεν είναι το παραφλού. Οχι έστριβε κανονικά. Μετά τη ζημιά, δηλαδη τους καπνούς, δεν έκανα και ιδιαιτερες κινησεις με το τιμόνι. Ίσως να σπασε κάτι καθώς έκοβα το τιμόνι για να παρκάρω, δε ξέρω. Αυτός χτες το έστριβε συνεχώς δεξια-αριστερα και έκανε μάλιστα έναν χαρακτηριστικό θόρυβο... Το παρατηρησα κι εγω χτες που μ ελεγε να το στριψω και εγώ, όντως ήταν βαρύ! Και μετά από λίγα λεπτά άρχισε να καπνίζει πάλι μπροστα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kotetsi last edited by

                                    Έτσι όπως τα λες (καπνοί, κολλώδες υγρό, βαρύ τιμόνι), φαίνεται ότι έχει σκάσει κάποιο μαρκούτσι στο κύκλωμα του υδραυλικού τιμονιού. Το ίδιο σύμπτωμα είχα κι εγώ πριν καμια 15αριά ημέρες (και μάλιστα ακριβώς με το που πάρκαρα και πηγαινα να σβήσω τον κινητήρα). Στην περίπτωσή μου βέβαια άλλαξα την κρεμαγιέρα μαζί με το υδραυλικό κολοκύθι που έχει επάνω (γιατί το ανταλλακτικό που έχριζε αντικατάστασης δεν υπάρχει πια μόνο του) και μια-δυο μέρες μετά έσκασε κι ένα μαρκούτσι που έφευγε από το δοχείο των υγρών που αλλάχθηκε κι αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dj-mitsos last edited by

                                      και γινεται αμα χαλασι το μαρκουτσι στο τιμονι το υγρο να προκαλεσει καπνους? ομολογω οτι αυτο δε το ηξερα.

                                      και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.

                                      φιλε προσεχε γιατι στο τελος σε βλεπω να πηγαινεις για νεα κρεμαργιερα και ψυγειο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                        :hmmm: και γινεται αμα χαλασι το μαρκουτσι στο τιμονι το υγρο να προκαλεσει καπνους? ομολογω οτι αυτο δε το ηξερα.

                                        και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.

                                        φιλε προσεχε γιατι στο τελος σε βλεπω να πηγαινεις για νεα κρεμαργιερα και ψυγειο

                                        Αν το υγρο χυνεται πανω στην εξατμιση;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • U
                                          umaga last edited by

                                          λιαν επικινδυνο να παρει φωτια!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • V
                                            vasil last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            :hmmm: και γινεται αμα χαλασι το μαρκουτσι στο τιμονι το υγρο να προκαλεσει καπνους? ομολογω οτι αυτο δε το ηξερα.

                                            και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.

                                            φιλε προσεχε γιατι στο τελος σε βλεπω να πηγαινεις για νεα κρεμαργιερα και ψυγειο

                                            Αν το υγρο χυνεται πανω στην εξατμιση;

                                            Λοιπόν σήμερα πήρα το αμάξι από το συνεργείο. Απ' ότι κατάλαβα αυτό ακριβώς συνέβενε!
                                            Το έκανε επι τόπου, δεν άλλαξε κάτι. Όλα οκ με το τιμόνι τώρα, δεν χάνει λάδια και ούτε βγάζει καπνούς κάτω απ το καπο! Απλά ακούω ώρες ώρες κάτι παράξενους θορυβους κάτω από το τιμόνι!! Μου φαίνεται θα το ξαναπάω στον μηχανικό!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • N
                                              nonos last edited by

                                              Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                              και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.

                                              Εχω χασει τοσο πολυ νερο καποτε σε διαστημα εβδομαδων απο ενα πολυκαιρισμενο o-ring της ενωσης του σωληνα με το ψυγειο που δεν λειτουργουσε πλεον ο θερμοστατης!! Ουτε εγω το πιστευα και τη μικροδιαρροη την ηξερα και την παρατηρουσα.Ευτυχως το καταλαβα εγκαιρως και σταματησα σωζοντας τη φλατζα..Ο bibendum ισως το θυμαται..

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr