-
Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
Ευχαριστώ προκαταβολικά! -
Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
Ευχαριστώ προκαταβολικά! -
Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
Ευχαριστώ προκαταβολικά! -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλησπέρα μάγκες! Χρειάζομαι για μια ακόμα φορά τη βοηθεια σας διότι είμαι άσχετος από τα μηχανολογικά! Λοιπόν πριν λίγο και ενώ είχα διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα σήμερα μόλις πήγα να παρκάρω άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κάτω από το καπό! Αμέσως έσβησα τη μηχανή, κατέβηκα και παρατήρησα υγρά κάτω, προφανώς λάδια, όχι μεγάλου εύρους, κανά 2 μέτρα... Απ όταν άρχισαν να βγαίνουν οι καπνοί προφανώς μέχρι να σβήσω και ακινητοποιήσω εντελώς το όχημα. Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια καθόλου (είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). Και συμπλήρωσε από ένα δοχείο που είχα, όμως πάλι με το που το έβαλα μπρος άρχισε να βγάζει καπνούς!! Και παρατηρήσαμε κάτω από τη μηχανή στο έδαφος να έχει υγρά κοκκινωπού προς ροζέ χρώματος! Τι παίζει; Θα το δει αύριο μηχανικός. Απλά ρωτάω αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει και αν είναι μεγάλη η βλάβη...
Ευχαριστώ προκαταβολικά!ΠΑραφλου;Υγρο απο το ψυγειο δηλαδη.
-
Είναι σίγουρα καπνός και όχι ατμός ; Στο λέω γιατί στο Uno που τρύπησε ένα κολάρο και χυθηκε το παραφλού έμοιαζε να καπνίζει αλλά .... άτμιζε τελικα. Βέβαια αυτό που λες για τα λάδια είναι ύποπτο. Από την άλλη το κοκκινοπό - ροζ χρώμα είναι παραπφλού από το ψυγείο μάλλον. Σε κάθε περίπτωση μην το βάλεις καν μπρος πριν το δει μηχανικός.
-
To παραφλου λογικα ειναι ναι. Χμμ μπορεί και ατμός όπως λες... Βασικά σαν σκόνη βγαίνει. Αλλα εντονη, λες και μπαινω μεσα σε χωματόδρομο με πολυ αμμο! Τι να φταιει ομως; Να τρύπησε ή να ανοιξε κανά κολάρο;
-
το κοκκινο ροζε υγρο ειναι στανταρ παραφλου! απο καπου χανει το ψυγειο σου ισως κανα κολαρο οπως διαβασα και παραπανω μη μετακινησεις καθολου το αμαξι παρα μονο στο συνεργειο και με οδικη βοηθεια. Το θεμα με τα λαδια ειναι αλλο. σου εχει αναψει στο κοντερ ενδειξη λαδιου? ο φιλος που εκανε τη μετρηση δε πιστευω να ελεγξε τα λαδια ενω η μηχανη ηταν ακομα πολυ ζεστη? τα λαδια τα μετραμε κανα 10 λεπτο μετα το σβυσιμο της μηχανης.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Το θεμα με τα λαδια ειναι αλλο. σου εχει αναψει στο κοντερ ενδειξη λαδιου? ο φιλος που εκανε τη μετρηση δε πιστευω να ελεγξε τα λαδια ενω η μηχανη ηταν ακομα πολυ ζεστη? τα λαδια τα μετραμε κανα 10 λεπτο μετα το σβυσιμο της μηχανης.Αυτό θα είναι.
Αν περίμενε 10 λεπτά θα έδειχνε ο δείκτης μια χαρά τα λάδια.ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ;
...Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια **καθόλου **(είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). ...
-
Αν χάνει παραφλού που είναι το πιο πιθανό και εσείς βάλατε παραπάνω λάδι,τσέκαρέ το με κρύο κινητήρα να δεις πού βρίσκεται η στάθμη μήπως η στάθμη είναι πάνω από το max.
-
Από πότε το λάδι καπνίζει από το καπό, εκτός της περίπτωσης που πέφτει επάνω στην εξάτμιση ?
Και πόσο δύσκολο είναι να δούμε αυτό που τρέχει από κάτω η μέσα στον κινητήρα αν είναι λάδι ή νερό ?
Μήπως για μια ακόμα φορά ψειρίζουμε τη μαϊμού ?
Χρειάζονται 5 σελίδες, γιατί τόσες θα γίνουν μέχρι αύριο, για να καταλάβουμε τι ζουμί καπνίζει ?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το θεμα με τα λαδια ειναι αλλο. σου εχει αναψει στο κοντερ ενδειξη λαδιου? ο φιλος που εκανε τη μετρηση δε πιστευω να ελεγξε τα λαδια ενω η μηχανη ηταν ακομα πολυ ζεστη? τα λαδια τα μετραμε κανα 10 λεπτο μετα το σβυσιμο της μηχανης.
Αυτό θα είναι.
Αν περίμενε 10 λεπτά θα έδειχνε ο δείκτης μια χαρά τα λάδια.ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ;
...Ένας γνωστός μου από τη γειτονιά που το τσέκαρε μ ειπε ότι δεν φαινόταν να είχε λάδια **καθόλου **(είχα αλλάξει πριν κανα 2000km). ...
[/quot
αν δεν περιμενεις κανα 10 λεπτο ο δεικτης ΔΕ σου δεινει σωστη μετρηση! εμενα στο γκολφ αν δοκιμασω να μετρησω τα λαδια με ζεστη μηχανη σηνηθως μου διχνει σχετικα χαμηλη μετρηση μια μερα μαλιστα ενω ειχα ανυσηχησει παλαιοτερα συμπληρωσα περισσοτερα λαδια απο οτι επρεπε. στην αντιπροσωπεια που ειχα παει για αλλαγη μου ειπαν οτι μετα απο 10 λεπτα πρεπει να γινεται μετρηση στα λαδια για να προλαβει το λαδι να κατεβει στο καρτερ. οσο για την ενδειξη στο κοντερ εννοω αν του εμφανιστηκε κατα τη διαρκεια της οδηγησης που ειναι πολυ πιθανη περιπτωση αν δεν ειχε καθολου λαδια οπως λεει και αν μη τη αλλο κατι τετοια τα προσεχεις.
-
Απο καπου χανεις υγρα ψυγειου, τρυπιο ψυγειο, τρυπιο χαλαρο κολλαρο, αντλια νερου..κατι απ αυτα ειναι. Εφοσον μαλιστα αναφερεις και κοκκινο-ροζε χρωμα.. Τα παραφλου ή εχουν αυτο το χρωμα ή μπλε ή πρασινο.
Αυτο με τα λαδια δε ξερω που κολλαει και μαλλον ο γειτονας δε ξερει και πολλα...σηκωσε τη βεργα δεν ειδε καθαρο σημαδι πανω της εφοσον η μηχανη ειχε δουλεψει και τα ειχε σηκωσει και θεωρησε οτι λειπουν λαδια και τωρα εχεις και παραπανω μεσα απ οτι λεει ο κατασκευαστης...
Αποψη μου αλλα χρειαζονται πολυ περισσοτερο απο 10 λεπτα για να μαθεις αν θες συμπληρωμα και ποσα εχει μεσα...
Το λαδι θα 'καπνισει' μονο αν πεσει σε ζεστο μερος της μηχανης (πολλαπλη εξαγωγης- εξατμιση) επισης. -
Χτες το ριξε μια ματιά μηχανικός και μου είπε πως το πρόβλημα είναι με το υδραυλικό τιμόνι! Ότι έχουν διαρροή τα λάδια του τιμονιού και μάλλον κάτι έχει σπάσει. Και ουσιαστικά τώρα γυρίζει δύσκολα (απο υδραυλικό έγινε μηχανικό). Θα το σηκώσει τώρα το πρωί γιατι χτες ειχε πολλη δουλεια και θα το τσεκάρει καλύτερα και θα μου πει!
Αν καταλαβαίνετε τι παίζει να χει συμβεί πείτε κι εμένα...- τα λάδια τα τσέκαρε, μ ειπε ε ενταξει ειναι λίγα παραπάνω, δεν πειράζει. Και στο ψυγείο συμπλήρωσε πάνω από 1L νερό γιατί η στάθμη του αντιψυκτικου είχε κάτεβει πολύ.
-
Oποτε ειναι το λαδι του υδραυλικου τιμονιου που παλι ειναι κοκκινο.Καποιο μαρκουτσι ισως ;Εσυ δεν καταλαβες οτι βαρυνε το τιμονι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Oποτε ειναι το λαδι του υδραυλικου τιμονιου που παλι ειναι κοκκινο.Καποιο μαρκουτσι ισως ;Εσυ δεν καταλαβες οτι βαρυνε το τιμονι;Ναι αυτό μου ειπε και αυτός, ότι δεν είναι το παραφλού. Οχι έστριβε κανονικά. Μετά τη ζημιά, δηλαδη τους καπνούς, δεν έκανα και ιδιαιτερες κινησεις με το τιμόνι. Ίσως να σπασε κάτι καθώς έκοβα το τιμόνι για να παρκάρω, δε ξέρω. Αυτός χτες το έστριβε συνεχώς δεξια-αριστερα και έκανε μάλιστα έναν χαρακτηριστικό θόρυβο... Το παρατηρησα κι εγω χτες που μ ελεγε να το στριψω και εγώ, όντως ήταν βαρύ! Και μετά από λίγα λεπτά άρχισε να καπνίζει πάλι μπροστα...
-
Έτσι όπως τα λες (καπνοί, κολλώδες υγρό, βαρύ τιμόνι), φαίνεται ότι έχει σκάσει κάποιο μαρκούτσι στο κύκλωμα του υδραυλικού τιμονιού. Το ίδιο σύμπτωμα είχα κι εγώ πριν καμια 15αριά ημέρες (και μάλιστα ακριβώς με το που πάρκαρα και πηγαινα να σβήσω τον κινητήρα). Στην περίπτωσή μου βέβαια άλλαξα την κρεμαγιέρα μαζί με το υδραυλικό κολοκύθι που έχει επάνω (γιατί το ανταλλακτικό που έχριζε αντικατάστασης δεν υπάρχει πια μόνο του) και μια-δυο μέρες μετά έσκασε κι ένα μαρκούτσι που έφευγε από το δοχείο των υγρών που αλλάχθηκε κι αυτό.
-
και γινεται αμα χαλασι το μαρκουτσι στο τιμονι το υγρο να προκαλεσει καπνους? ομολογω οτι αυτο δε το ηξερα.
και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.
φιλε προσεχε γιατι στο τελος σε βλεπω να πηγαινεις για νεα κρεμαργιερα και ψυγειο
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
:hmmm: και γινεται αμα χαλασι το μαρκουτσι στο τιμονι το υγρο να προκαλεσει καπνους? ομολογω οτι αυτο δε το ηξερα.και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.
φιλε προσεχε γιατι στο τελος σε βλεπω να πηγαινεις για νεα κρεμαργιερα και ψυγειο
Αν το υγρο χυνεται πανω στην εξατμιση;
-
λιαν επικινδυνο να παρει φωτια!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:hmmm: και γινεται αμα χαλασι το μαρκουτσι στο τιμονι το υγρο να προκαλεσει καπνους? ομολογω οτι αυτο δε το ηξερα.
και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.
φιλε προσεχε γιατι στο τελος σε βλεπω να πηγαινεις για νεα κρεμαργιερα και ψυγειο
Αν το υγρο χυνεται πανω στην εξατμιση;
Λοιπόν σήμερα πήρα το αμάξι από το συνεργείο. Απ' ότι κατάλαβα αυτό ακριβώς συνέβενε!
Το έκανε επι τόπου, δεν άλλαξε κάτι. Όλα οκ με το τιμόνι τώρα, δεν χάνει λάδια και ούτε βγάζει καπνούς κάτω απ το καπο! Απλά ακούω ώρες ώρες κάτι παράξενους θορυβους κάτω από το τιμόνι!! Μου φαίνεται θα το ξαναπάω στον μηχανικό! -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
και κατι αλλο δικαιολογηται το ψυγειο να εχει χασει τοσο πολυ νερο? κατι ακομα πρεπει να ειναι τρυπιο εδω.
Εχω χασει τοσο πολυ νερο καποτε σε διαστημα εβδομαδων απο ενα πολυκαιρισμενο o-ring της ενωσης του σωληνα με το ψυγειο που δεν λειτουργουσε πλεον ο θερμοστατης!! Ουτε εγω το πιστευα και τη μικροδιαρροη την ηξερα και την παρατηρουσα.Ευτυχως το καταλαβα εγκαιρως και σταματησα σωζοντας τη φλατζα..Ο bibendum ισως το θυμαται..
Καπνοί από το καπό