-
Οσο και αν φαίνεται παράξενο ήθελα την άποψη σας.
Σκέφτομαι καινούργιο i30 που βγαίνει στα 16000 ευρω ή μεταχειρισμενη 116d 1 έτους στα 19000 μετρητα.
Με προβληματίζει στη bmw το μετα...τι κοστος συντήρησης εχει;
Επίσης εχει καλούς χώρους για μια οικογένεια; -
Οσο και αν φαίνεται παράξενο ήθελα την άποψη σας.
Σκέφτομαι καινούργιο i30 που βγαίνει στα 16000 ευρω ή μεταχειρισμενη 116d 1 έτους στα 19000 μετρητα.
Με προβληματίζει στη bmw το μετα...τι κοστος συντήρησης εχει;
Επίσης εχει καλούς χώρους για μια οικογένεια; -
Οσο και αν φαίνεται παράξενο ήθελα την άποψη σας.
Σκέφτομαι καινούργιο i30 που βγαίνει στα 16000 ευρω ή μεταχειρισμενη 116d 1 έτους στα 19000 μετρητα.
Με προβληματίζει στη bmw το μετα...τι κοστος συντήρησης εχει;
Επίσης εχει καλούς χώρους για μια οικογένεια; -
βαλε ενα χιλιαρικο ακομα και παρε την καινουρια 116d !
-
Μη πάρεις την bmw
-
Ο χρήστης arist2 έγραψε:
Οσο και αν φαίνεται παράξενο ήθελα την άποψη σας.Σκέφτομαι καινούργιο i30 που βγαίνει στα 16000 ευρω ή μεταχειρισμενη 116d 1 έτους στα 19000 μετρητα.
Με προβληματίζει στη bmw το μετα...τι κοστος συντήρησης εχει;
Επίσης εχει καλούς χώρους για μια οικογένεια;Μη σε προβληματίζει το κόστος συντήρησης της 116d.
Η BMW έχει condition based service και στην ουσία σε 'στέλνει' αυτο για συντήρηση ανάλογα με τον τροπο που οδηγείς. Παρακολουθεί δηλαδη λάδια και τακάκια.
Στο δικο μου, τακάκια μπρος/πίσω είναι 250 ευρώ, λάδια/φίλτρα ένα 100ακο.
Οι χώροι είναι μια χαρά.
Πέρα απο αυτο, δεν έχουν καμία σχέση τα δυο αυτοκίνητα ούτε απο πλευράς ποιότητας κατασκευής και κύλισης, μεταπώλησης κλπ.
Εννοείται ότι θα πρεπει να πάρεις τη BMW.
Sent from a mobile device
-
Μήπως θα πρέπει να παζαρέψεις λίγο την BMW; Η καινούργια κάνει 20,500 με την προσφορά. Θα μου πεις ότι θα έχει ζάντες αλουμινίου ίσως η παλιά. Όμως δεν δουλεύει έτσι η αγορά μεταχειρισμένων. Θα πρέπει να την πουλάει 18 μην σου πω 17.000. αν είναι ιδιώτης και έχεις μετρητά τόσο θα την πάρεις
Αλλιώς με ένα χιλιάρικο ακόμα παίρνεις την καινούργια (όπως είπε ο φίλος παραπάνω) που μάλιστα έχει καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό από ό,τι πριν ένα χρόνο. Άσε που θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
Η BMW έχει φθηνότερα service και ανταλλακτικά από το Golf. Σίγουρα από ό,τι μας έχουν πει εδώ οι κάτοχοί της δεν ξεφεύγει στην συντήρηση σε σχέση με τα άλλα μικρομεσαία. Βέβαια θα είναι ακριβότερη από το Hyundai, αλλά όχι μεγάλη διαφορά. Τη δίνουν φθηνά τώρα γιατί του χρόνου γίνεται facelift αφού θεωρείται άσχημη, οπότε θα αλλάξει αρκετά μόνο στην εμφάνιση
Σίγουρα είναι προτιμότερη, απλά αν έχεις τη διαφορά να την πληρώσεις. Φυσικά στη μεταπώληση θα πάρεις την διαφορά. Στη θέση σου μόνο BMW θα έπαιρνα
Άρα συμφωνώ και επαυξάνω με τους προλαλήσαντες -
Η 116d είναι το προηγούμενο μοντέλο; Αυτή δεν ήταν δίλιτρη;
Το ερώτημα δεν είναι τόσο απλό πάντως. Αν θέλει κάποτε να έχει το κεφάλι του ήσυχο, θα πάρει το Hyundai, που φυσικά είναι χειρότερο αυτοκίνητο, αλλά έχει αλλά πλεονεκτήματα.
Μιλώ ως κάτοχος BMW 120i..(Nexus + Tapatalk)
-
Καλά αν είναι η περσινή δίλιτρη, τότε είναι αυτοκτονία!!! Νομίζω όμως ότι είναι 1600 και αυτή όπως η σημερινή με τα 20,500 ευρουλακια. Aσφαλώς ούτε με σφαίρες δίλιτρο. Μιλώ ως παθός και μαθός!
-
Καταρχήν η σωστή σύγκριση είναι bmw 116 d με i30 1.6 d (που βγαίνει στα 18.000-19.000 ευρώ ). Anyway, ακόμα και έτσι αφού μπορείς να δώσεις 5.000 ευρώ παραπάνω από το i30 1.4 diesel, χτύπα την bmw. Την έχω παραγγείλει και ίσως την άλλη εβδομάδα να την παραλάβω (10 μέρες νωρίτερα από το αναμενόμενο ). Μην σε τρομάζουν τα service, είναι πολύ λογικά πλέον. Το hyundai υπερτερεί σε χώρους πίσω κυρίως αλλά σε όλους τους άλλους τομείς χάνει (στην κατηγορία αυτή οι 1.4 diesel είναι οριακοί, πολύ καλύτερα οι 1.6). Η bmw είναι καλύτερη σε επιδόσεις, κατανάλωση καυσίμου, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και φυσικά στη μεταπώληση (bonus η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας). Επίσης η 116 d efficient dynamics βγαίνει στα 1600 κυβικά και όλες οι άλλες diesel εκδόσεις στα 2000 κυβικά με διαφορές στην ιπποδύναμη (116d, 118d, 120d, 125d). Εδώ μιλάμε φυσικά για την efficient dynamics. Όσο για την εμφάνιση, παρόλο που έχουν γραφτεί πολλά πιστεύω ότι live το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με τις φωτογραφίες και σίγουρα ξεχωριστό. Το facelift θα έρθει τουλάχιστον μετά από ένα χρόνο, μια χαρά πάει σε πωλήσεις (μιλάω παγκοσμίως). Μεταχειρισμένο ούτε για αστείο, προφανώς έχεις δει το κλασικό μαύρο στο car. Αν το ρίξει στην τιμή του hyundai τουλάχιστον, ίσως αξίζει μια δεύτερη ματιά. Να οδηγήσεις την bmw άμεσα και πιστεύω ότι εκεί θα καταλήξεις, ειδικά με τις προσφορές που τρέχουν έχει πολύ καλό value for money (και δεν έχουν να κάνουν με το ότι είναι άσχημη όπως έγραψε ένας φίλος πιο πάνω).
-
F20 116d, 1.6 εννοεί ο φίλος.
Sent from a mobile device
-
2-3 reviews που διαβασα σε ελληνικα περιοδικα,λενε πως το καινουριο i30 ειναι μεγαλο βημα μπροστα για την hyundai.Παρ ολα αυτα δεστα και τα δυο,μπες μεσα να δεις το εσωτερικο,οδηγησε τα και αποφασιζεις ποιο σ αρεσει.Προσωπικα αν τα ειχα τα εξτρα χρηματα θα επαιρνα την bmw(ειναι κ η πισω κινηση ντε ) και με μετρητα σιγουρα την παιρνεις στα 17-18 χιλιαρικα οποτε μικραινει ακομη περισσοτερο.ι
-
Εχει καταπληκτικό μοτέρ η γερμανιδα...
Χώρους μετριουςΠοιότητα , Οκ δεν κόβω και φλέβα
Κλασσικά καταπληκτική θέση οδήγησης ...Βέβαια για πρώην λιζινγκ τα 19 ειναι πολλα
-
Aν μιλούσες μόνο για την 116 δεν θα μπερδευόμουν. Βάζοντας όμως στον ανταγωνισμό το i30 με μπερδεύεις. Έτυχα να οδηγήσω μια 116 και ένιωσα πολύ άβολα, σχεδόν κλειστοφοβικά. Πιο στενή θέση οδηγού δεν πρέπει να έχω ξαναδεί σε αμάξι, χώρια ότι καθόμουνα σχεδόν στο έδαφος. Το i30, χωρίς να το έχω οδηγήσει και χωρίς να έχω μπεί μέσα, πρέπει να είναι έτη φωτός καλύτερο σε χώρους.
Οπότε θα έλεγα ότι αν θέλεις σπορ και 'μούρη' πάρε 116 αλλιώς το i30 !!!! -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ποιότητα , Οκ δεν κόβω και φλέβαE δε'ναι και γιουντάι
Πιο στενή θέση οδηγού δεν πρέπει να έχω ξαναδεί σε αμάξι, χώρια ότι καθόμουνα σχεδόν στο έδαφος.
Βασικά αυτό λέγεται γ@μ@τη θέση οδήγησης.
Όλα είναι γύρω σου, το κεντρικό τούνελ πλάι σου και ο λεβιές εκεί που πρέπει.
(ρυθμίζεσαι και σε ύψος το κάθισμα πάντως )
-
Είχα και BMW και έχω ακόμα hyundai. Αν θές κάτι που δε σπάει και δε χαλάει πάς σε hyundai. Η bmw όλο και κάτι έβγαζε (και δεν ειχε πολλα χλμ) βέβαια ήτανε πολύ μπροστά σε ποιότητα κατασκευής, πλαστικών, ταμπλό και λαμαρίνας! και φυσικά 'μούρη'. Το hyundai δε με απασχόλησε πολέ απο άποψη συνεργείου, ενα service και αυτό ήταν όλο. Απλά τη bmw όταν τη πουλήσεις θα έχει κάποια αξία και το hyundai θα χάσει αμέσως την αξία του. Ξέρω αυτά όλα ακούγονται λίγο αντιφατικά, αλλα έτσι ειναι. Επίσης στο bmw παρότι καλό, πολυτελές κλπ η εγγύηση περιορίζεται στα 2 έτη. Πάς μετά προς Κορέα και Ιαπωνία και σου λένε 5-6 χρόνια! Θα μπείς στη BMW και θα θές ακόμα και τη βασική έκδοση! Θα ανοίξεις τη πόρτα και θα νοιώσεις ασφάλεια. Θα μπείς στο hyundai μετα και θα ξενερώσεις απο ποιότητα και θα απορείς αν ειναι ασφαλές (παρότι έχει 5*).
Γούστα είναι αυτά. Και φυσικά διαφορά τιμής. -
Άμα 116d σημαίνει 2.000 κυβικά, στρίβε Α-ΒΛΕ-ΠΉ. Αν είναι 1.600, θέλει συζήτηση από εσένα με εσένα, εδωμέσα όλοι θα σου πούνε 'πάρε Μπεμβέ' επειδή απλά τους αρέσει καλύτερα, αλλά η σύγκριση είναι παράταιρη αφού αφορά ένα καινούργιο με ένα μετάχειρο, άρα δεν είναι επί ίσοις όροις.
Επειδή όμως εσύ θα την οδηγείς για τη δουλειά που θέλεις και μόνο, εσύ πρέπει να απαντήσεις στο δίλημμα. -
1,6 είναι η 16d:
http://auto.in.gr/modelsearch/?tab=mode ... model=3765
-
Tώρα είναι 1.600, μέχρι πριν από λίγους μήνες, άρα οριακά εκεί που αναφέρεται και ο ερωτών ήταν τα γνωστά χαροκαμμένα 2.000. Και μάλιστα σε έκδοση χαμηλότερων ρύπων και ακόμη πιο χαμηλά αλογοδύναμης, 115 ημίονοι δηλαδής όλοι κι όλοι.
-
Εγώ τέτοιες εποχές, δεν θα αγόραζα BMW μετάχειρη πάντως. Θα προτιμούσα την ησυχία μου με την μεγάλη εγγύηση των κορεατών. Και μάλλον θα επέλεγα το αδελφάκι Rio που είναι και πιο όμορφο και με μεγαλύτερη εγγύηση.
(Nexus + Tapatalk)
bmw 116d vs hyundai i130 1.4 d