-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εγω θα σκοτωνα το #2 & το #3 (waste of money) και θα αλλαζα τα 56 (τελευταιο το insignia)Και όμως αρκετοί μου έχουν πει ότι π.χ. θα προτιμούσαν το CC (και ότι τους αρέσει αρκετά -όπως και σε μένα) από τα άλλα αυτοκίνητα της λίστας, ενώ όλοι παραδέχονται ότι το Α4 είναι το μέτρο σύγκρισης, δηλαδή παντού κοντά στο 'πολύ καλό' (εκτός από την οδηγική συμπεριφορά βεβαίως, που είναι 'πολύ ασφαλής' )
Επίσης για το Insignia και το Mondeo, πρέπει να πω ότι εξωτερικά και εσωτερικά μου αρέσει ΠΟΛΥ περισσότερο το Opel...από την άλλη ξέρω όμως ότι το Mondeo (λιγότερο στην τελευταία του γενιά) είναι πολύ πιο 'οδηγικό' από τα άλλα της λίστας (πλην 159), αφού όπως λένε τα παιδιά εδώ τα απλά Insignia (πλην OPC δηλαδή) είναι βαρετά και αδιάφορα.
Να σημειώσω εδώ ότι κάποιος πέταξε την ιδέα του Superb, ως φθηνό, μεγάλο, άνετο και σχετικά δυνατό αυτοκίνητο (στα μέτρα του 1.8Τ)...δεν το ξέρω καν, μόνο απέξω έχω δει όλες τις γενιές του, οπότε αν κάποιος γνωρίζει κάτι ως ιδιοκτήτης/χρήστης ας μας φωτίσει....
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Εγω θα σκοτωνα το #2 & το #3 (waste of money) και θα αλλαζα τα 56 (τελευταιο το insignia)
Και όμως αρκετοί μου έχουν πει ότι π.χ. θα προτιμούσαν το CC (και ότι τους αρέσει αρκετά -όπως και σε μένα) από τα άλλα αυτοκίνητα της λίστας, ενώ όλοι παραδέχονται ότι το Α4 είναι το μέτρο σύγκρισης, δηλαδή παντού κοντά στο 'πολύ καλό' (εκτός από την οδηγική συμπεριφορά βεβαίως, που είναι 'πολύ ασφαλής' )
Δε λεω οτι ειναι 'κακα' αυτοκινητα αλλα οτι δεν αξιζουν τα παραπανω χρηματα λογω υποτιθεμενης premiumσυνης σε σχεση με τα αλλα της λιστας.
με τα ιδια χρηματα πιστευω βρισκεις πιο καινουργιο/πιο εξοπλισμενο/με λιγοτερα χλμ απο τα αλλα της λιστας
(Mondeo,C5,Insignia)επισης , καλο θα ηταν να κανεις ενα test drive στο short list σου, θα σου δειξει πραγματα που τωρα ισως δεν ξερεις.
εγω πχ πριν εναμιση χρονο που εψαχνα, οπτικα στην αρχη πηγαινα για Insignia γιατι μου αρεσε απεξω το σχημα του
μετα το TD το κατεταξα τελευταιο για διαφορους λογους, και κρατησα σαν επικρατεστερα το Mondeo και το C5
(πηρα το τελευταιο αλλα αυτο δεν το κανει καλυτερο αμαξι, απλα ταιριαζε περισσοτερο σε αυτα που ηθελα εγω) -
Άντε στο Α4 να δεχτώ μια σχετική premiumοσύνη. Εκείνο το έρημο το Φάουβε CC τι premiumoσύνη να πουλήσει?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Άντε στο Α4 να δεχτώ μια σχετική premiumοσύνη. Εκείνο το έρημο το Φάουβε CC τι premiumoσύνη να πουλήσει?Με αφορμή και το Superb που μου έδωσαν σαν σκέψη κάποιοι φίλοι, έχει κάποιος εδώ μέσα εμπειρίες με 'βαριά' σασί (Jetta, Passat, Octavia, Superb) με τον 1.2TSi και τον 1.4TSi από Group VAG ? Είναι ανεκτά/αποδεκτά σε συνθήκες κίνησης και ταξιδιού, ή απλώς διαφημιστικό τρυκ (και καλά downsizing, αλλά πρακτικά του κ@λ@@) ?!
Υποθέτω ότι Golf, Fabia και Leon θα τα πάνε καλύτερα με αυτά τα μοτέρ από ότι τα βαρύτερα 'αδέλφια' τους...
-
Με τον 1.4Τ είναι αξιοπρεπέστατα. Με τον 1.2Τ ζορίζουν τα πράματα...
-
Για το Μοντέο με τον χιλιάρη θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Με τον 1.4Τ είναι αξιοπρεπέστατα. Με τον 1.2Τ ζορίζουν τα πράματα...+1
Ο 1,4 tsi είναι ταμάμ για τα μικρομεσαία του γκρουπ ο 1,2 είναι καλύτερος στα σουπερμίνι . -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Με τον 1.4Τ είναι αξιοπρεπέστατα. Με τον 1.2Τ ζορίζουν τα πράματα...
+1
Ο 1,4 tsi είναι ταμάμ για τα μικρομεσαία του γκρουπ ο 1,2 είναι καλύτερος στα σουπερμίνι .Κρίνοντας καθαρά από τα spec tables, βλέπω π.χ. ότι το Passat (1500kg) με τον 1.4TSi μόνο με τα 160HP έχει καλές επιδόσεις, ομοίως το Jetta (1350kg) θέλει οπωσδήποτε τα 160HP για να γίνει ανεκτό
Αντιστοίχως Octavia και Superb με 1.2 και 1.4 πάνε και δεν πάνε, και θέλουν τον 1.8 για να γίνουν σβέλτα (και τα δύο είναι ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα VW). Επιλογή του Group ?
Πάντως μάλλον ο 1.4TSi είναι ο μοναδικός που πρέπει να κοιτάς σε τέτοια σασί...αλλά όπως φαίνεται αντέχει το βάρος, ειδικά στα 160 άλογα...
-
@Ace..
Αρχικα θα σου ξαναελεγα να μεινεις με αυτο που εχεις, γιατι απλουστατα με τον τροπο που κανεις την αλλαγη, ακομα και καλυτερο αυτοκινητο να παρεις, δεν θα το ευχαριστηθεις. Σκεψου επισης οτι απο του χρονου οσον αφορα τα τεκμηρια θα εχεις και μειωμενο λογω 5ετιας (του 08 ειναι το δικο σου ετσι?), οποτε και απο οικονομικης αποψης μπορει να το αντεχεις. Επισης εφοσον εχεις δευτερο αυτοκινητο, μπορεις ισως να 'παιξεις' με την καταθεση των πινακιδων και να γλιτωσεις το τεκμηριο.Απο τις επιλογες, ιδανικοτερο ολων εμενα μου κανει το Α4 1.8 quattro, που μπορεις να βρεις στα λεφτα που κοιτας. Φωτια δεν βαζει στο δρομο σαν το πειραγμενο CX7 σου, αλλα σιγουρα το λες γρηγορο. Απο χωρους θα μπορεσει να σε καλυψει ευκολα πιστευω, ισως οχι τοσο απο πρακτικοτητα σε σχεση με το CX7 (5η πορτα, υψος χωρου αποσκευων). Η 4κινηση στον πραγματικο κοσμο ειναι πλεονεκτημα μεγαλο, και απλα λογω τεχνικων επιλογων το αυτοκινητο χανει ουσιαστικα σε πληροφορηση αλλα σε καμια περιπτωση σε κρατημα.
Καποιος ανεφερε και τα Saab, δεν γνωριζω τι γινετε με το service και τα ανταλλακτικα, παντως εχουν πολυ σκοτωμενες τιμες και ειναι αξιολογοτατα αυτοκινητα. Επισης ο 1.8Τ, ολιγον ψωφιμι, αλλα ως τουρμπο ολο και κατι θα παιρνει. Περι οδηγοκεντρικοτητας εισαι λαθος και για τα saab και για τα volvo, ειδικα οταν συζηταμε εδω μεσα για driver's car την 316 και την C blue eff... αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα εφοσον δεν υπαρχει κατι που να ταιριαζει σε αυτα που ζητας.
-
To βασικό μου πρόβλημα είναι τα πάγια του CX7, τα οποία δεν γλυτώνεις -εξ'ολοκλήρου- με την κατάθεση πινακίδων. Άρα και θα το κοιτάω να κάθεται, και θα πρέπει να πληρώσω κάποια από τα πάγια (π.χ. τεκμήριο, που θα με πιάσει 99% του χρόνου). Άρα μπορεί οσονούπω να είμαι στο σημείο να πρέπει να το σκοτώσω για να γλυτώσω αυτά τα πάγια, αλλά και να έχω και πραγματικά 2ο αυτοκίνητο (αντί να είναι ακίνητο στο garage). Γι'αυτό λέω ότι, αν τελικά γίνει αυτό που φαίνεται ήδη στον ορίζοντα, θα υποχρεωθώ εκ των πραγμάτων, δεν θα είναι επιλογή μου....
Όσον αφορά τα Saab και τα Volvo, ίσως δεν ξέρω ακριβώς τι ψάχνω, αλλά τα S40 και 9-3 που βρίσκω είναι όλα 1800κε με 120 και 125 ίππους, μήπως εννοείς κάποιο άλλο μοντέλο ? Προσοχή, δεν μιλάω για καινούρια, μόνο μεταχειρισμένα. Και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν π.χ. χειρότερες επιδόσεις από ένα Mazda6 ή την 159, τα οποία επίσης θεωρώ ότι θα είναι και καλύτερα οδηγικά στημένα. Δεν έχω σπουδαία εμπειρία με Saab/Volvo, οπότε δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει με αυτά, κοιτάω μόνο τα specs για να κρίνω...
Όσον αφορά τα 'οδηγοκεντρικά' μοντέλα, π.χ. η 316 μπορεί να είναι τάφος, αλλά το τιμόνι σου δίνει να καταλάβεις που είναι οι τροχοί και τι κάνουν, εν αντιθέσει με A4 και C180 που είναι στο περίπου. Ή ότι σου επιτρέπει να σετάρεις το αυτοκίνητο όπως θέλεις σε μια στροφή, και όχι να σε πάει τυφλοσούρτη αυτό όπου θέλει...Από υποστροφή δεν θέλω άλλη ευχαριστώ ...να φανταστείς θεωρώ ότι η ΖΧ το 1993 είχε καλύτερο/πιο παιχνδιάρικο στήσιμο και συμπεριφορά από τα σημερινά Audi.
Από πλευράς επιδόσεων το έχω πάρει απόφαση -αν τελικά γίνει το κακό- ότι θα πέσω -και μάλιστα πολύ...Απλώς θέλω/ψάχνω εκείνη τη 'καραμέλα' που θα μου επιτρέψει να ασχοληθώ με κάτι που θα μου κάνει click στο καινούριο και δεν θα είμαι στη μαύρη μαυρίλα...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
To βασικό μου πρόβλημα είναι τα πάγια του CX7, τα οποία δεν γλυτώνεις -εξ'ολοκλήρου- με την κατάθεση πινακίδων. Άρα και θα το κοιτάω να κάθεται, και θα πρέπει να πληρώσω κάποια από τα πάγια (π.χ. τεκμήριο, που θα με πιάσει 99% του χρόνου). Άρα μπορεί οσονούπω να είμαι στο σημείο να πρέπει να το σκοτώσω για να γλυτώσω αυτά τα πάγια, αλλά και να έχω και πραγματικά 2ο αυτοκίνητο (αντί να είναι ακίνητο στο garage). Γι'αυτό λέω ότι, αν τελικά γίνει αυτό που φαίνεται ήδη στον ορίζοντα, θα υποχρεωθώ εκ των πραγμάτων, δεν θα είναι επιλογή μου....Διαχειρηση τεκμηριου το εχει πει καποιος εδω μεσα, κι αν καταθετεις τις πινακιδες δεν παιζει τεκμηριο για το διαστημα που θα ειναι στην εφορια. Ψαξτο λιγο ισως τελικα σε βολεψει.
Όσον αφορά τα Saab και τα Volvo, ίσως δεν ξέρω ακριβώς τι ψάχνω, αλλά τα S40 και 9-3 που βρίσκω είναι όλα 1800κε με 120 και 125 ίππους, μήπως εννοείς κάποιο άλλο μοντέλο ? Προσοχή, δεν μιλάω για καινούρια, μόνο μεταχειρισμένα. Και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν π.χ. χειρότερες επιδόσεις από ένα Mazda6 ή την 159, τα οποία επίσης θεωρώ ότι θα είναι και καλύτερα οδηγικά στημένα. Δεν έχω σπουδαία εμπειρία με Saab/Volvo, οπότε δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει με αυτά, κοιτάω μόνο τα specs για να κρίνω...
Δεν υπαρχει saab και ακομα περισσοτερο volvo με τα δεδομενα που εχεις θεσει (κυβικα) το οποιο θα σε καλυψει. Ξεχασε τα. Ειπα το 1.8Τ Saab επειδη αν και μονο 122Hp ως τουρμπο ολο και κατι θα παιρνει, εφοσον εισαι του tuning, με την προυποθεση οτι θα υπαρχει υποστηριξη, και επειδη απο τιμες ειναι εντελως χωμα.
Απο επιδοσεις, εγραψα και σε προηγουμενο ποστ, το 1.8 στα S40 ειναι ιδιο (κινητηρας/μεταδοση) με αυτο του 6, το οποιο ειναι πιο γρηγορο εν κινηση απο την 1.8 159. Σε σχεση με το 6, οπως καταλαβαινεις αν και οι μαζνταιοι στο αλλο τοπικ που ειχε γινει χαμος διαφωνουν, δεν γινεται το ενα να σερνεται και το αλλο να πεταει! Σερνονται το ιδιο και τα δυο Επισης δεν γινεται να ειναι οδηγοκεντρικο το 3 και το focus, και παππουδε το S40....αρκει να μην ειναι με την comfort αναρτηση! Βασικα ομως δεν ειναι για σενα...απλα μην αναπαραγουμε στεροτυπα that's all.Όσον αφορά τα 'οδηγοκεντρικά' μοντέλα, π.χ. η 316 μπορεί να είναι τάφος, αλλά το τιμόνι σου δίνει να καταλάβεις που είναι οι τροχοί και τι κάνουν, εν αντιθέσει με A4 και C180 που είναι στο περίπου. Ή ότι σου επιτρέπει να σετάρεις το αυτοκίνητο όπως θέλεις σε μια στροφή, και όχι να σε πάει τυφλοσούρτη αυτό όπου θέλει...Από υποστροφή δεν θέλω άλλη ευχαριστώ ...να φανταστείς θεωρώ ότι η ΖΧ το 1993 είχε καλύτερο/πιο παιχνδιάρικο στήσιμο και συμπεριφορά από τα σημερινά Audi.
Δεν μπορω να χαρακτηρισω οδηγοκεντρικο ενα αυτοκινητο εστιαζοντας μονο σε 1 χαρακτηριστικο του, ποσο μαλλον οταν αυτο δεν εχει να κανει με το σημαντικοτερο που ειναι κινητηρας/μεταδοση...Τι να το κανω το τιμονι οταν δεν παει βημα το πραμα? Τι να την κανω την πισω κινηση οταν δεν στριβω με γκαζι?
Επισης η συγκριση για τις δυνατοτητες του καθε αυτοκινητου πρεπει να γινεται με ιδιους ορους, πραγμα οχι και τοσο ευκολο. Δηλαδη ποσο πιστευεις θα σε απογοητευσει μια C250CGi AMG? Εγω πιστευω καθολου...αλλα αντε βρες amg/m-pack/s-line/r-design σε παρομοιες εκδοσεις για να συγκρινεις. Βεβαια το audi με το υποπλαισιο τσιχλα και τα 5σινεμπλοκ τι αισθηση να σου μεταδοσει, ακομα και με s-line....Από πλευράς επιδόσεων το έχω πάρει απόφαση -αν τελικά γίνει το κακό- ότι θα πέσω -και μάλιστα πολύ...Απλώς θέλω/ψάχνω εκείνη τη 'καραμέλα' που θα μου επιτρέψει να ασχοληθώ με κάτι που θα μου κάνει click στο καινούριο και δεν θα είμαι στη μαύρη μαυρίλα...
Να πεσεις, το θεμα ειναι μη χτυπησεις TBi ή A4 quattro...διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητα, τα βλεπεις τα ζυγιζεις και αποφασιζεις
-
Για όσο διάστημα δεν έχεις πινακίδες το τεκμήριο είναι μηδέν, όπως και η υποχρέωση ασφάλισης. Πλέον τα κοράκια αγοράζουν για ελάχιστα ευρώ και τα πουλάνε σχετικά καλά στο εξωτερικό. Οπότε όταν τελειώσουν τα φθηνά οι τιμές θα επανέλθουν σε καλύτερα επίπεδα για τα μεταχειρισμένα. Η...αν αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα (πχ φορολόγηση με εργοαστασιακή αξία και όχι με κυβικα.)
-
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Η...αν αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα (πχ φορολόγηση με εργοαστασιακή αξία και όχι με κυβικα.)Στην περίπτωση του φίλου θα του τα παίρνουν από τους φόρους στις βενζίνες. Με 15λ στα 100 και 15.000 χλμ το έτος πληρώνει αν υποθέσουμε ότι το 1€ από τα 1.65€ είναι φόροι 2250€ (!)
-
Παιδιά τα μόνα 1800αρια Saab είναι τα ατμοσφαιρικά με τα 122 άλογα.
Όλα τα υπόλοιπα είναι 2λιτρα, ακόμα και αυτό με τους 150 ίππους που αναφέρεται απ' την Saab ως ''1.8t''... -
Mετά από συζήτηση με τη σύζυγο μάλλον καταλήγουμε max στα 1600κ.ε. Ως εκ τούτου, και επειδή το turbo πλέον είναι υποχρεωτικό (καθότι με 100-110 άλογα θα κόψω φλέβες, λαρύγγι και ότι άλλο μου περισσεύει), οι επιλογές μου περιορίζονται αλλά ταυτόχρονα και εμπλουτίζονται (δυστυχώς με αυτοκίνητα του παρακάτω segment):
- 159 (bonus, λόγω του ότι πέφτει μεταξύ 1600 και 1800...ή έτσι θα πω στη σύζυγο)
- Insignia
- C5
- 308
- Tiguan / Yeti (για να παίξει και κάτι από SUV)
- Astra/Focus/Golf (τα βάζω μαζί γιατί πρακτικά είναι παρόμοια αυτοκίνητα)
- Megane (?) - τελευταίο λόγω 1400κ.ε.
Τα πρώτα τέσσερα είναι ισχυρά φαβορί, άρα πρακτικά εκεί κοιτάω, άντε και το Tiguan αν θέλω να διατηρήσω το 4x4 και το ψηλό αμάξωμα. Ξέρω ότι οι περισσότεροι έχετε ήδη πει 159, αλλά λόγω οικονομικών φαίνεται να είναι οριακή επιλογή (θα πρέπει π.χ. να τη δει και να ξετρελαθεί η σύζυγος για να συμφωνήσει). Οπότε κοιτάω ήδη τα turbata 1600αρια, για να δω τι μου κάθεται καλύτερα...Έχω λάβει αρκετά θετικά σχόλια και για το 308 (αν και όλοι μου λένε για το GT, το οποίο όμως δύσκολα βρίσκεται και πάει και πιο ψηλά από το απλό turbo)...
-
Αν μπορεις να την πεισεις δε συγκρινεται η 159 με τ αλλα.Αρκει να εισαι ετοιμος για 10αρια καταναλωσης.Αλλιως c5 ή tiguan
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Αν μπορεις να την πεισεις δε συγκρινεται η 159 με τ αλλα.Αρκει να εισαι ετοιμος για 10αρια καταναλωσης.Αλλιως c5 ή tiguanΑυτή τη στιγμή με το CX7 έχω μέση 14,8lt/100χλμ, και προέρχομαι από 15+ με το RX8, οπότε τα 10αρια δεν θα με νοιάξουν τόσο πολύ. Απλώς η σύζυγος έθεσε ένα και μόνο 'όρο', τουτέστιν όσο το δυνατόν χαμηλότερα κ.ε., και επ'ουδενί πάνω από 1600...άρα ναι, θα χρειαστεί λίγη 'πειθώ' παραπάνω για την 159
Η οποία 159 σημειωτέον ότι αλλάζει κατηγορία σε φορ.ίππους, τέλη, τεκμήρια κλπ για 3κ.ε.
-
Αν τη βαλεις μεσα σε καλοσυντηρημενη 159,θα ερωτευθει πιστευω και μετα yeti κλπ θα της φαινονται φτηνιες
-
Το θέμα είναι να βρεθεί αξιόλογη 159, πράγμα δύσκολο καθώς πουλήθηκαν ελάχιστες TBi. Κατά τα άλλα δεν παίζει σύγκριση με τα υπόλοιπα της λίστας.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3480111/
Αυτά τα cuio δέρματα είναι
-
Θα συμφωνησω με τον Σωκρατη οτι εφοσον για τον χ ,ψ λογο δεν καταληξεις σε 159 με βαση τα νεα δεδομενα παντα, τοτε c5 και tiguan ειναι οι λυσεις απο τη νεα λιστα και δε θα εβγαζα εξω το mondeo προσωπικα.
Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?