Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν "τραβάει" μετά απο service
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν "τραβάει" μετά απο service
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    18
    81
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alipkok last edited by

      Γεια χαρά, ενα περίεργο που προέκυψε μετά απο service (Corolla VVTi-1.4 6g 2000,162500km).Στο service έγινε αλλαγή λαδιών,φυσούνα μπροστά αριστερά τροχού, μπουζί,φίλτρο αέρος,λαδιού και καμπίνας,τακάκια πίσω και ιμάντας δυναμο.Πρίν 2 βδομάδες έγινε αλλαγή ελαστικών(ιδια διάσταση με πρίν και ευθυγράμμιση).Ο τεχνικός είναι απολύτου εμπιστοσύνης άτομο οπότε προσπαθώ να καταλαβω τι γίνεται. Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Το αστείο ειναι οτι πριν το service ,είχα βάλει τα λάστιχα και πήγαινε καλά(το επιβεβαιωνε και η γυναίκα μου που το οδήγησε ). Ο μάστορας μου είπε οτι θα έκανε οτι μπορούσε να αλλάξει τη φυσούνα χωρίς να χαλάσει την ευθυγρμαμιση και τελικά μου είπε όλα καλά.Οδηγώντας το μετά το service ,δεν ξέρω γιατι, ίσως έχοντας πολύ υψηλές προσοδοκίες, ίσως γιατι ειχα δεί το φίλτρο και τα μπουζί που είχαν μαυρίσει, το αμάξι ναι μεν τσουλαέι αλλά σαν να έχασε νεύρο, πράγμα που επιβεβαιωνει και η σύζυγος ...Τώρα ή είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες ή κάτι περίεργο συμβαίνει...;έχει κάποιος κάποια ιδέα του τι μπορεί να είναι;
      Τα λάδια μπορεί να παίζουν ρόλο;
      Το καλοκαίρι το γύρισα σε υγραέριο.Και πρίν τη μνετατροπή ,έκαιγε αρκετό λάδι(10w40).Απο τη μαμα του παίρνει 5w30 ,το θέμα ειναι ότι μέχρι πριν κανα 6μηνο ενας άλλος μηχανικός που το πήγαινα έβαζε 10w40 και τελευταία ,μετα το έντονο φαινόμενο με το κάψιμο λαδιού πήγαμε σε 20w50.Οκ ειμαι άσχετος αλλα έχω την εντυπωση οτι δεν ειναι λύση το πιο χοντρό λάδι οταν καίει η μηχανή.Είναι παλιο μεν το αμάξι(12+ετών) αλλά με ενα συνθετικό δεν θα πήγαινε κάπως καλυτερα(ειδικά το χειμώνα) αντι με ενα ορυκτέλαιο; Στην επόμενη αλλάγη λαδιών γίνεται να πάω πάλι σε 10w40 ή δεν υπάρχει επιστροφή πλέον;
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        alipkok last edited by

        Γεια χαρά, ενα περίεργο που προέκυψε μετά απο service (Corolla VVTi-1.4 6g 2000,162500km).Στο service έγινε αλλαγή λαδιών,φυσούνα μπροστά αριστερά τροχού, μπουζί,φίλτρο αέρος,λαδιού και καμπίνας,τακάκια πίσω και ιμάντας δυναμο.Πρίν 2 βδομάδες έγινε αλλαγή ελαστικών(ιδια διάσταση με πρίν και ευθυγράμμιση).Ο τεχνικός είναι απολύτου εμπιστοσύνης άτομο οπότε προσπαθώ να καταλαβω τι γίνεται. Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Το αστείο ειναι οτι πριν το service ,είχα βάλει τα λάστιχα και πήγαινε καλά(το επιβεβαιωνε και η γυναίκα μου που το οδήγησε ). Ο μάστορας μου είπε οτι θα έκανε οτι μπορούσε να αλλάξει τη φυσούνα χωρίς να χαλάσει την ευθυγρμαμιση και τελικά μου είπε όλα καλά.Οδηγώντας το μετά το service ,δεν ξέρω γιατι, ίσως έχοντας πολύ υψηλές προσοδοκίες, ίσως γιατι ειχα δεί το φίλτρο και τα μπουζί που είχαν μαυρίσει, το αμάξι ναι μεν τσουλαέι αλλά σαν να έχασε νεύρο, πράγμα που επιβεβαιωνει και η σύζυγος ...Τώρα ή είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες ή κάτι περίεργο συμβαίνει...;έχει κάποιος κάποια ιδέα του τι μπορεί να είναι;
        Τα λάδια μπορεί να παίζουν ρόλο;
        Το καλοκαίρι το γύρισα σε υγραέριο.Και πρίν τη μνετατροπή ,έκαιγε αρκετό λάδι(10w40).Απο τη μαμα του παίρνει 5w30 ,το θέμα ειναι ότι μέχρι πριν κανα 6μηνο ενας άλλος μηχανικός που το πήγαινα έβαζε 10w40 και τελευταία ,μετα το έντονο φαινόμενο με το κάψιμο λαδιού πήγαμε σε 20w50.Οκ ειμαι άσχετος αλλα έχω την εντυπωση οτι δεν ειναι λύση το πιο χοντρό λάδι οταν καίει η μηχανή.Είναι παλιο μεν το αμάξι(12+ετών) αλλά με ενα συνθετικό δεν θα πήγαινε κάπως καλυτερα(ειδικά το χειμώνα) αντι με ενα ορυκτέλαιο; Στην επόμενη αλλάγη λαδιών γίνεται να πάω πάλι σε 10w40 ή δεν υπάρχει επιστροφή πλέον;
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alipkok last edited by

          Γεια χαρά, ενα περίεργο που προέκυψε μετά απο service (Corolla VVTi-1.4 6g 2000,162500km).Στο service έγινε αλλαγή λαδιών,φυσούνα μπροστά αριστερά τροχού, μπουζί,φίλτρο αέρος,λαδιού και καμπίνας,τακάκια πίσω και ιμάντας δυναμο.Πρίν 2 βδομάδες έγινε αλλαγή ελαστικών(ιδια διάσταση με πρίν και ευθυγράμμιση).Ο τεχνικός είναι απολύτου εμπιστοσύνης άτομο οπότε προσπαθώ να καταλαβω τι γίνεται. Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Το αστείο ειναι οτι πριν το service ,είχα βάλει τα λάστιχα και πήγαινε καλά(το επιβεβαιωνε και η γυναίκα μου που το οδήγησε ). Ο μάστορας μου είπε οτι θα έκανε οτι μπορούσε να αλλάξει τη φυσούνα χωρίς να χαλάσει την ευθυγρμαμιση και τελικά μου είπε όλα καλά.Οδηγώντας το μετά το service ,δεν ξέρω γιατι, ίσως έχοντας πολύ υψηλές προσοδοκίες, ίσως γιατι ειχα δεί το φίλτρο και τα μπουζί που είχαν μαυρίσει, το αμάξι ναι μεν τσουλαέι αλλά σαν να έχασε νεύρο, πράγμα που επιβεβαιωνει και η σύζυγος ...Τώρα ή είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες ή κάτι περίεργο συμβαίνει...;έχει κάποιος κάποια ιδέα του τι μπορεί να είναι;
          Τα λάδια μπορεί να παίζουν ρόλο;
          Το καλοκαίρι το γύρισα σε υγραέριο.Και πρίν τη μνετατροπή ,έκαιγε αρκετό λάδι(10w40).Απο τη μαμα του παίρνει 5w30 ,το θέμα ειναι ότι μέχρι πριν κανα 6μηνο ενας άλλος μηχανικός που το πήγαινα έβαζε 10w40 και τελευταία ,μετα το έντονο φαινόμενο με το κάψιμο λαδιού πήγαμε σε 20w50.Οκ ειμαι άσχετος αλλα έχω την εντυπωση οτι δεν ειναι λύση το πιο χοντρό λάδι οταν καίει η μηχανή.Είναι παλιο μεν το αμάξι(12+ετών) αλλά με ενα συνθετικό δεν θα πήγαινε κάπως καλυτερα(ειδικά το χειμώνα) αντι με ενα ορυκτέλαιο; Στην επόμενη αλλάγη λαδιών γίνεται να πάω πάλι σε 10w40 ή δεν υπάρχει επιστροφή πλέον;
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            saxon_747 last edited by

            Να το πας πίσω στο μηχανικό σου να το κοιτάξει. Μπορεί πχ να βρίσκει το τακάκι στο δίσκο και να πηγαίνεις 'φρεναριστός'. Μπορεί να έχει να κάνει με το υγραέριο. Μπορεί να φταιει το οτιδήποτε.

            Το 20w50 λάδι δεν το σχολιάζω. Αντι να βρεί το πρόβλημα το μπαλώνει με ημιμετρά; Δηλαδή αν σου ξανακάψει τι θα βάλει; Γράσο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              ae70gts last edited by

              Ας ξαναδεί τα μπουζι μήπως είναι λάθος νούμερο η του έπεσε κανένα και έκλεισε η.ακιδα
              Αν είναι ακόμα τώρα με τα 20/50. Είναι και αυτός ένας λόγος για να στροφαρει λιγότερο .
              Έλεγχος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alipkok last edited by

                Θα το ξαναπάω για έλεγχο.Αναφορικά με το λάδι, μου είχε πεί οτι το η εν λόγω σειρά έχει θέμα με τα λαδια.Επειδή δεν ήθελα ούτε να πουλησω το αμάξι και οικονομικά δεν συνέφερε αλλαγη κινητήρα μου είπε να πάμε σε 20w50 .Δεν ειναι άσχετος μηχανικός ωστόσο όλοι μπορει να κάνουμε λάθη.Το θέμα είναι αξιζει στην επόμενη αλλαγή λαδιών να παω σε 10w40; Σημειωτέον κάθε βδομάδα ελέγχω τα λάδια και ενίοτε συμπληρώνω, την τελυταία φορα μετά απο 3500-4000 χμ πρόσθεσα 1.5 λίτρο.

                Ο ίδιος,επειδή του είπα τον προβληματισμό μου, μου είπε οτι όταν το οδήγησε μετά το σέρβις οτι πήγαινε αξιοπρεπέστατα χωρίς να παρατηρησει πρόβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Αυτά που σου είπανε, πιθανότατα κάτι έγινε ή δεν έγινε καλά. Αυτό το κάτι μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες οπότε καλύτερα μην αργείς.
                  Και για τα λάδια, φάουλ. Πάντως και τα 10-40 μπορεί να είναι ορυκτέλαια... γενικά καλύτερα έστω ημισυνθετικό. Τα 20-50 όμως είναι σίγουρα υπερβολικά.
                  Έχε το νού σου λίγο και με θερμοκρασίες κλπ μήπως ετοιμάζεται τίποτα κακό (φλάντζα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kospapad last edited by

                    Από τα λάδια είναι σιγουρα
                    Θυμάμαι παλαιότερα όταν από 15 50 έβαλα 15-40 νόμιζα ότι πέταγα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      chemic last edited by

                      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                      Το 20w50 λάδι δεν το σχολιάζω. Αντι να βρεί το πρόβλημα το μπαλώνει με ημιμετρά; Δηλαδή αν σου ξανακάψει τι θα βάλει; Γράσο;

                      ο μάστορας το βρίσκει το πρόβλημα. Ο φίλος πως θα πληρώσει το χιλιάρικο όμως
                      πάντως λάδι 20/50 είναι όντως εντυπωσιακό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • S
                        saxon_747 last edited by

                        Ο χρήστης chemic έγραψε:

                        ο μάστορας το βρίσκει το πρόβλημα. Ο φίλος πως θα πληρώσει το χιλιάρικο όμως

                        Γιατι εισαι σιγουρος οτι μιλαμε για 1000ρικο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • G
                          ggab last edited by

                          μαλλον ο φιλος εχει την παρτιδα κινητηρων οπου η ΤΟΥΟΤΑ ειχε στειλει οδηγια αντικαταστασης μπλοκ.........και τα κεντρικα το εκαναν γαργαρα.........
                          το 20w/50 ειναι απαραδεκτο και εγω θα κοιταζα το διακενο στα μπουζι.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dj-mitsos last edited by

                            μπορει να ειναι πολλα ισως καποιο λαθος στο servise αλλα η αλλαγη τυπου λαδιου θα συμφωνησω με ολους ειναι απαραδεχτη και εσυ εχεις αλλαξει 3 τυπους λαδιου δηλαδη τι νομιζει ο μηχανικος σου οτι ειναι τα λαδια? επειδη δηλαδη το αμαξι τζιμπαει λαδια πρεπει να αναιβαινουμε συνεχως σε πιο βαραιου τυπου και να ξεπερναμε το τυπο του κατασκευαστη? το γεγονος οτι τσιμπαγε λαδια μηπως οφειλοταν σε προβλημα της μηχανης?
                            επιστροφη υπαρχει αρκει να μην εχει διμιουργιθει σοβαρο προβλημα στη μηχανη και χρειαστει να ξεκουμπωνεις καπακια για να κανεις χοντρες επισκευες. μπορει το προβλημα σου να οφειλεται και στα λαδια η ακομα και στο υγραεριο.

                            συμβουλη μου... δεν αλλαζεις μηχανικο λεω γω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • R
                              r200 last edited by

                              χαμηλη συμπιεση....επισκευη/αντικατασταση κινητηρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                χαμηλη συμπιεση....επισκευη/αντικατασταση κινητηρα

                                σερβις εκανε......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                  χαμηλη συμπιεση....επισκευη/αντικατασταση κινητηρα

                                  σερβις εκανε......

                                  το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι, δεν οφειλεται στο service το γεγονος οτι το αυτοκινητο δεν παει, μας το περιεγραψε μια χαρα παραπανω ο κινητηρας ειναι σκοτωμενος
                                  ελλειπης συντηρηση-κακομεταχειριση με οτι συνεπαγεται...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    αφου ο ιδιος λεει οτι το θεμα ξεκινησε μετα το σερβις........αυτο που λες εσυ ερχεται σταδιακα και με αλλα συμπτωματα μαζι οπως αυξημενη καταναλωση κτλ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      alipkok last edited by

                                      Οι λύσεις ειναι 3 νομίζω.Αλλαγή μηχανής με άλλη μεταχειρισμενη(Μεγαλο ρίσκο)
                                      Επισκευή της υπάρχουσας (μπορεί και να περάσει το 1000αρικο)
                                      Το κρατάω και ελέγχω συνέχεια τα λάδια μεχρι να τα φτύσει τελείως...

                                      Για να είμαι δίκαιος πρ'επει να πώ οτι ομηχανικός μου το αμάξι το βλέπει το τελεαυτίο 6μηνο .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        puntofato last edited by

                                        Ο χρήστης alipkok έγραψε:
                                        Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.

                                        Δες μια αν πατινάρει το αμάξι με δοκιμή. Βάζεις τρίτη και με γκάζι και φρένο αφήνεις τον συμπλέκτη. Αν δεν σβήσει η μηχανή, άλλαξε έναν δίσκο πλατώ και μην ψάχνεις άλλο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          asteris last edited by

                                          Το παχύ λάδι μπορεί να κάνει αυτήν την διαφορά στην απόδοση. Έναν καιρό που έβαζα στο Panda της γυναίκας 5W-30 τον χειμώνα και 10W-40 το καλοκαίρι, τον Απρίλιο που γινόταν η αλλαγή, είχα ακριβώς αυτήν την συμπεριφορά, το αμάξι το ένιωθες σαν να έμπαιναν μέσα άλλα δύο άτομα, ενώ αμέσως η κατανάλωση από το trip computer τσίμπαγε 0.4-0.5 lt/100χλμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr