-
Γεια χαρά, ενα περίεργο που προέκυψε μετά απο service (Corolla VVTi-1.4 6g 2000,162500km).Στο service έγινε αλλαγή λαδιών,φυσούνα μπροστά αριστερά τροχού, μπουζί,φίλτρο αέρος,λαδιού και καμπίνας,τακάκια πίσω και ιμάντας δυναμο.Πρίν 2 βδομάδες έγινε αλλαγή ελαστικών(ιδια διάσταση με πρίν και ευθυγράμμιση).Ο τεχνικός είναι απολύτου εμπιστοσύνης άτομο οπότε προσπαθώ να καταλαβω τι γίνεται. Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Το αστείο ειναι οτι πριν το service ,είχα βάλει τα λάστιχα και πήγαινε καλά(το επιβεβαιωνε και η γυναίκα μου που το οδήγησε ). Ο μάστορας μου είπε οτι θα έκανε οτι μπορούσε να αλλάξει τη φυσούνα χωρίς να χαλάσει την ευθυγρμαμιση και τελικά μου είπε όλα καλά.Οδηγώντας το μετά το service ,δεν ξέρω γιατι, ίσως έχοντας πολύ υψηλές προσοδοκίες, ίσως γιατι ειχα δεί το φίλτρο και τα μπουζί που είχαν μαυρίσει, το αμάξι ναι μεν τσουλαέι αλλά σαν να έχασε νεύρο, πράγμα που επιβεβαιωνει και η σύζυγος ...Τώρα ή είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες ή κάτι περίεργο συμβαίνει...;έχει κάποιος κάποια ιδέα του τι μπορεί να είναι;
Τα λάδια μπορεί να παίζουν ρόλο;
Το καλοκαίρι το γύρισα σε υγραέριο.Και πρίν τη μνετατροπή ,έκαιγε αρκετό λάδι(10w40).Απο τη μαμα του παίρνει 5w30 ,το θέμα ειναι ότι μέχρι πριν κανα 6μηνο ενας άλλος μηχανικός που το πήγαινα έβαζε 10w40 και τελευταία ,μετα το έντονο φαινόμενο με το κάψιμο λαδιού πήγαμε σε 20w50.Οκ ειμαι άσχετος αλλα έχω την εντυπωση οτι δεν ειναι λύση το πιο χοντρό λάδι οταν καίει η μηχανή.Είναι παλιο μεν το αμάξι(12+ετών) αλλά με ενα συνθετικό δεν θα πήγαινε κάπως καλυτερα(ειδικά το χειμώνα) αντι με ενα ορυκτέλαιο; Στην επόμενη αλλάγη λαδιών γίνεται να πάω πάλι σε 10w40 ή δεν υπάρχει επιστροφή πλέον;
Ευχαριστώ -
Γεια χαρά, ενα περίεργο που προέκυψε μετά απο service (Corolla VVTi-1.4 6g 2000,162500km).Στο service έγινε αλλαγή λαδιών,φυσούνα μπροστά αριστερά τροχού, μπουζί,φίλτρο αέρος,λαδιού και καμπίνας,τακάκια πίσω και ιμάντας δυναμο.Πρίν 2 βδομάδες έγινε αλλαγή ελαστικών(ιδια διάσταση με πρίν και ευθυγράμμιση).Ο τεχνικός είναι απολύτου εμπιστοσύνης άτομο οπότε προσπαθώ να καταλαβω τι γίνεται. Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Το αστείο ειναι οτι πριν το service ,είχα βάλει τα λάστιχα και πήγαινε καλά(το επιβεβαιωνε και η γυναίκα μου που το οδήγησε ). Ο μάστορας μου είπε οτι θα έκανε οτι μπορούσε να αλλάξει τη φυσούνα χωρίς να χαλάσει την ευθυγρμαμιση και τελικά μου είπε όλα καλά.Οδηγώντας το μετά το service ,δεν ξέρω γιατι, ίσως έχοντας πολύ υψηλές προσοδοκίες, ίσως γιατι ειχα δεί το φίλτρο και τα μπουζί που είχαν μαυρίσει, το αμάξι ναι μεν τσουλαέι αλλά σαν να έχασε νεύρο, πράγμα που επιβεβαιωνει και η σύζυγος ...Τώρα ή είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες ή κάτι περίεργο συμβαίνει...;έχει κάποιος κάποια ιδέα του τι μπορεί να είναι;
Τα λάδια μπορεί να παίζουν ρόλο;
Το καλοκαίρι το γύρισα σε υγραέριο.Και πρίν τη μνετατροπή ,έκαιγε αρκετό λάδι(10w40).Απο τη μαμα του παίρνει 5w30 ,το θέμα ειναι ότι μέχρι πριν κανα 6μηνο ενας άλλος μηχανικός που το πήγαινα έβαζε 10w40 και τελευταία ,μετα το έντονο φαινόμενο με το κάψιμο λαδιού πήγαμε σε 20w50.Οκ ειμαι άσχετος αλλα έχω την εντυπωση οτι δεν ειναι λύση το πιο χοντρό λάδι οταν καίει η μηχανή.Είναι παλιο μεν το αμάξι(12+ετών) αλλά με ενα συνθετικό δεν θα πήγαινε κάπως καλυτερα(ειδικά το χειμώνα) αντι με ενα ορυκτέλαιο; Στην επόμενη αλλάγη λαδιών γίνεται να πάω πάλι σε 10w40 ή δεν υπάρχει επιστροφή πλέον;
Ευχαριστώ -
Γεια χαρά, ενα περίεργο που προέκυψε μετά απο service (Corolla VVTi-1.4 6g 2000,162500km).Στο service έγινε αλλαγή λαδιών,φυσούνα μπροστά αριστερά τροχού, μπουζί,φίλτρο αέρος,λαδιού και καμπίνας,τακάκια πίσω και ιμάντας δυναμο.Πρίν 2 βδομάδες έγινε αλλαγή ελαστικών(ιδια διάσταση με πρίν και ευθυγράμμιση).Ο τεχνικός είναι απολύτου εμπιστοσύνης άτομο οπότε προσπαθώ να καταλαβω τι γίνεται. Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Το αστείο ειναι οτι πριν το service ,είχα βάλει τα λάστιχα και πήγαινε καλά(το επιβεβαιωνε και η γυναίκα μου που το οδήγησε ). Ο μάστορας μου είπε οτι θα έκανε οτι μπορούσε να αλλάξει τη φυσούνα χωρίς να χαλάσει την ευθυγρμαμιση και τελικά μου είπε όλα καλά.Οδηγώντας το μετά το service ,δεν ξέρω γιατι, ίσως έχοντας πολύ υψηλές προσοδοκίες, ίσως γιατι ειχα δεί το φίλτρο και τα μπουζί που είχαν μαυρίσει, το αμάξι ναι μεν τσουλαέι αλλά σαν να έχασε νεύρο, πράγμα που επιβεβαιωνει και η σύζυγος ...Τώρα ή είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες ή κάτι περίεργο συμβαίνει...;έχει κάποιος κάποια ιδέα του τι μπορεί να είναι;
Τα λάδια μπορεί να παίζουν ρόλο;
Το καλοκαίρι το γύρισα σε υγραέριο.Και πρίν τη μνετατροπή ,έκαιγε αρκετό λάδι(10w40).Απο τη μαμα του παίρνει 5w30 ,το θέμα ειναι ότι μέχρι πριν κανα 6μηνο ενας άλλος μηχανικός που το πήγαινα έβαζε 10w40 και τελευταία ,μετα το έντονο φαινόμενο με το κάψιμο λαδιού πήγαμε σε 20w50.Οκ ειμαι άσχετος αλλα έχω την εντυπωση οτι δεν ειναι λύση το πιο χοντρό λάδι οταν καίει η μηχανή.Είναι παλιο μεν το αμάξι(12+ετών) αλλά με ενα συνθετικό δεν θα πήγαινε κάπως καλυτερα(ειδικά το χειμώνα) αντι με ενα ορυκτέλαιο; Στην επόμενη αλλάγη λαδιών γίνεται να πάω πάλι σε 10w40 ή δεν υπάρχει επιστροφή πλέον;
Ευχαριστώ -
Να το πας πίσω στο μηχανικό σου να το κοιτάξει. Μπορεί πχ να βρίσκει το τακάκι στο δίσκο και να πηγαίνεις 'φρεναριστός'. Μπορεί να έχει να κάνει με το υγραέριο. Μπορεί να φταιει το οτιδήποτε.
Το 20w50 λάδι δεν το σχολιάζω. Αντι να βρεί το πρόβλημα το μπαλώνει με ημιμετρά; Δηλαδή αν σου ξανακάψει τι θα βάλει; Γράσο;
-
Ας ξαναδεί τα μπουζι μήπως είναι λάθος νούμερο η του έπεσε κανένα και έκλεισε η.ακιδα
Αν είναι ακόμα τώρα με τα 20/50. Είναι και αυτός ένας λόγος για να στροφαρει λιγότερο .
Έλεγχος. -
Θα το ξαναπάω για έλεγχο.Αναφορικά με το λάδι, μου είχε πεί οτι το η εν λόγω σειρά έχει θέμα με τα λαδια.Επειδή δεν ήθελα ούτε να πουλησω το αμάξι και οικονομικά δεν συνέφερε αλλαγη κινητήρα μου είπε να πάμε σε 20w50 .Δεν ειναι άσχετος μηχανικός ωστόσο όλοι μπορει να κάνουμε λάθη.Το θέμα είναι αξιζει στην επόμενη αλλαγή λαδιών να παω σε 10w40; Σημειωτέον κάθε βδομάδα ελέγχω τα λάδια και ενίοτε συμπληρώνω, την τελυταία φορα μετά απο 3500-4000 χμ πρόσθεσα 1.5 λίτρο.
Ο ίδιος,επειδή του είπα τον προβληματισμό μου, μου είπε οτι όταν το οδήγησε μετά το σέρβις οτι πήγαινε αξιοπρεπέστατα χωρίς να παρατηρησει πρόβλημα.
-
Αυτά που σου είπανε, πιθανότατα κάτι έγινε ή δεν έγινε καλά. Αυτό το κάτι μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες οπότε καλύτερα μην αργείς.
Και για τα λάδια, φάουλ. Πάντως και τα 10-40 μπορεί να είναι ορυκτέλαια... γενικά καλύτερα έστω ημισυνθετικό. Τα 20-50 όμως είναι σίγουρα υπερβολικά.
Έχε το νού σου λίγο και με θερμοκρασίες κλπ μήπως ετοιμάζεται τίποτα κακό (φλάντζα). -
Από τα λάδια είναι σιγουρα
Θυμάμαι παλαιότερα όταν από 15 50 έβαλα 15-40 νόμιζα ότι πέταγα -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Το 20w50 λάδι δεν το σχολιάζω. Αντι να βρεί το πρόβλημα το μπαλώνει με ημιμετρά; Δηλαδή αν σου ξανακάψει τι θα βάλει; Γράσο;
ο μάστορας το βρίσκει το πρόβλημα. Ο φίλος πως θα πληρώσει το χιλιάρικο όμως
πάντως λάδι 20/50 είναι όντως εντυπωσιακό -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ο μάστορας το βρίσκει το πρόβλημα. Ο φίλος πως θα πληρώσει το χιλιάρικο όμως
Γιατι εισαι σιγουρος οτι μιλαμε για 1000ρικο;
-
μαλλον ο φιλος εχει την παρτιδα κινητηρων οπου η ΤΟΥΟΤΑ ειχε στειλει οδηγια αντικαταστασης μπλοκ.........και τα κεντρικα το εκαναν γαργαρα.........
το 20w/50 ειναι απαραδεκτο και εγω θα κοιταζα το διακενο στα μπουζι..... -
μπορει να ειναι πολλα ισως καποιο λαθος στο servise αλλα η αλλαγη τυπου λαδιου θα συμφωνησω με ολους ειναι απαραδεχτη και εσυ εχεις αλλαξει 3 τυπους λαδιου δηλαδη τι νομιζει ο μηχανικος σου οτι ειναι τα λαδια? επειδη δηλαδη το αμαξι τζιμπαει λαδια πρεπει να αναιβαινουμε συνεχως σε πιο βαραιου τυπου και να ξεπερναμε το τυπο του κατασκευαστη? το γεγονος οτι τσιμπαγε λαδια μηπως οφειλοταν σε προβλημα της μηχανης?
επιστροφη υπαρχει αρκει να μην εχει διμιουργιθει σοβαρο προβλημα στη μηχανη και χρειαστει να ξεκουμπωνεις καπακια για να κανεις χοντρες επισκευες. μπορει το προβλημα σου να οφειλεται και στα λαδια η ακομα και στο υγραεριο.συμβουλη μου... δεν αλλαζεις μηχανικο λεω γω?
-
χαμηλη συμπιεση....επισκευη/αντικατασταση κινητηρα
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
χαμηλη συμπιεση....επισκευη/αντικατασταση κινητηρασερβις εκανε......
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
χαμηλη συμπιεση....επισκευη/αντικατασταση κινητηρα
σερβις εκανε......
το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι, δεν οφειλεται στο service το γεγονος οτι το αυτοκινητο δεν παει, μας το περιεγραψε μια χαρα παραπανω ο κινητηρας ειναι σκοτωμενος
ελλειπης συντηρηση-κακομεταχειριση με οτι συνεπαγεται... -
αφου ο ιδιος λεει οτι το θεμα ξεκινησε μετα το σερβις........αυτο που λες εσυ ερχεται σταδιακα και με αλλα συμπτωματα μαζι οπως αυξημενη καταναλωση κτλ
-
Οι λύσεις ειναι 3 νομίζω.Αλλαγή μηχανής με άλλη μεταχειρισμενη(Μεγαλο ρίσκο)
Επισκευή της υπάρχουσας (μπορεί και να περάσει το 1000αρικο)
Το κρατάω και ελέγχω συνέχεια τα λάδια μεχρι να τα φτύσει τελείως...Για να είμαι δίκαιος πρ'επει να πώ οτι ομηχανικός μου το αμάξι το βλέπει το τελεαυτίο 6μηνο .
-
Ο χρήστης alipkok έγραψε:
Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Δες μια αν πατινάρει το αμάξι με δοκιμή. Βάζεις τρίτη και με γκάζι και φρένο αφήνεις τον συμπλέκτη. Αν δεν σβήσει η μηχανή, άλλαξε έναν δίσκο πλατώ και μην ψάχνεις άλλο.
-
Το παχύ λάδι μπορεί να κάνει αυτήν την διαφορά στην απόδοση. Έναν καιρό που έβαζα στο Panda της γυναίκας 5W-30 τον χειμώνα και 10W-40 το καλοκαίρι, τον Απρίλιο που γινόταν η αλλαγή, είχα ακριβώς αυτήν την συμπεριφορά, το αμάξι το ένιωθες σαν να έμπαιναν μέσα άλλα δύο άτομα, ενώ αμέσως η κατανάλωση από το trip computer τσίμπαγε 0.4-0.5 lt/100χλμ.
Δεν "τραβάει" μετά απο service