Γεια χαρά, ενα περίεργο που προέκυψε μετά απο service (Corolla VVTi-1.4 6g 2000,162500km).Στο service έγινε αλλαγή λαδιών,φυσούνα μπροστά αριστερά τροχού, μπουζί,φίλτρο αέρος,λαδιού και καμπίνας,τακάκια πίσω και ιμάντας δυναμο.Πρίν 2 βδομάδες έγινε αλλαγή ελαστικών(ιδια διάσταση με πρίν και ευθυγράμμιση).Ο τεχνικός είναι απολύτου εμπιστοσύνης άτομο οπότε προσπαθώ να καταλαβω τι γίνεται. Το αμάξι ξερω ότι θέλει σύντομα αλλαγή δίσκο πλατώ, ακόμα δεν πατινάρει στην εκκίνηση αλλά έχει σκληρύνει πολύ ο σμπλέκτης και πιάνει ψηλά.Το αστείο ειναι οτι πριν το service ,είχα βάλει τα λάστιχα και πήγαινε καλά(το επιβεβαιωνε και η γυναίκα μου που το οδήγησε ). Ο μάστορας μου είπε οτι θα έκανε οτι μπορούσε να αλλάξει τη φυσούνα χωρίς να χαλάσει την ευθυγρμαμιση και τελικά μου είπε όλα καλά.Οδηγώντας το μετά το service ,δεν ξέρω γιατι, ίσως έχοντας πολύ υψηλές προσοδοκίες, ίσως γιατι ειχα δεί το φίλτρο και τα μπουζί που είχαν μαυρίσει, το αμάξι ναι μεν τσουλαέι αλλά σαν να έχασε νεύρο, πράγμα που επιβεβαιωνει και η σύζυγος ...Τώρα ή είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες ή κάτι περίεργο συμβαίνει...;έχει κάποιος κάποια ιδέα του τι μπορεί να είναι;
Τα λάδια μπορεί να παίζουν ρόλο;
Το καλοκαίρι το γύρισα σε υγραέριο.Και πρίν τη μνετατροπή ,έκαιγε αρκετό λάδι(10w40).Απο τη μαμα του παίρνει 5w30 ,το θέμα ειναι ότι μέχρι πριν κανα 6μηνο ενας άλλος μηχανικός που το πήγαινα έβαζε 10w40 και τελευταία ,μετα το έντονο φαινόμενο με το κάψιμο λαδιού πήγαμε σε 20w50.Οκ ειμαι άσχετος αλλα έχω την εντυπωση οτι δεν ειναι λύση το πιο χοντρό λάδι οταν καίει η μηχανή.Είναι παλιο μεν το αμάξι(12+ετών) αλλά με ενα συνθετικό δεν θα πήγαινε κάπως καλυτερα(ειδικά το χειμώνα) αντι με ενα ορυκτέλαιο; Στην επόμενη αλλάγη λαδιών γίνεται να πάω πάλι σε 10w40 ή δεν υπάρχει επιστροφή πλέον;
Ευχαριστώ