-
Στους σημερινους συγχρονους κινητηρες ειναι απαραιτητη η προθερμανση,ιδιως τωρα τον χειμωνα?
Και ακομα αν δεν εχει προηγηθει ζορισμα,πρεπει οπωσδηποτε να μεινει για λιγο σε λειτουργια πριν να τον σβησουμε? -
Στους σημερινους συγχρονους κινητηρες ειναι απαραιτητη η προθερμανση,ιδιως τωρα τον χειμωνα?
Και ακομα αν δεν εχει προηγηθει ζορισμα,πρεπει οπωσδηποτε να μεινει για λιγο σε λειτουργια πριν να τον σβησουμε? -
Εγώ πάντως νομίζω ότι συνεχίζουμε να μπερδεύουμε 2 διαφορετικά πράματα στο ίδιο θέμα. Την προθέρμανση με το ζέσταμα.
Η προθέρμανση γίνεται πριν πάρει μπρος το ζέσταμα αφού πάρει μπρος.
Η προθέρμανση γίνεται με ειδική διάταξη που την κάνει και ανάβει ενημερωτικό λαμπάκι, το ζέσταμα γίνεται με την καύση του καυσίμου και τη σταδιακή άνοδο θερμοκρασίας του κινητήρα-κιβωτίου κλπ.
Και εκτός από τα δύο αυτά ρίξαμε μέσα και το δρόσισμα της τουρμπίνας....
Αποφασίστε ποιο είναι το θέμα αν είναι να φτιάξουμε και τον τίτλο... -
Απο το αρχικό ποστ πιστεύω ότι ο φίλος εννοεί το του κινητήρα (λάδια,νερά κλπ). Θεωρώ ότι καλο είναι να το αφήνεις λίγο ρελαντί κανένα λεπτό για να ανέβουν τα λάδια. Επίσης μετα απο καταπόνηση στην οδηγηση (φορτίο, ανηφόρα) προτείνει κ η Toyota να μην το σβηνεις αμέσως, Αλλά να το αφήσεις να ηρεμήσει. Προσωπικά τα παραπάνω τα τηρώ σε ότι αυτοκίνητο έχω. Απλό βενζίνης & turbo diesel.
-
Μια απορία και απο εμένα. Αν έχει δουλέψει ο πετρελαιοκινητήρας και έχει ζεσταθεί (Σεπτέμβρη μήνα), τον σβήνω κανονικά, μετά από ένα δεκάλεπτο πάω ξανά να τον εκκινήσω, τον βάζω μπροστά πλην όμως ξεχνιέμαι και δεν προλαβαίνει να σβήσει ο λαμπτήρας της προθέρμανσης.. υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση? Δημιουργείται κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα? Έχω περίπου επτά χρόνια το αμάξι και είναι η 2η φορά που μου τυχαίνει.
-
Τόσο η προθέρμανση του κινητήρα προς χρήση του αυτοκινήτου όσο και η αποθέρμανση (ιδίως μετά από καταπόνηση) είναι εξίσου σημαντικά για την μακροζωία του κινητήρα, ιδίως σε περιπτώσεις υπερτροφοδότησης. Από την άλλη θα πρέπει να επισημανεί πως πλεόν στα σύγχρονα ΙΧ δεν υπάρχει ο πλουραλισμός των ενδείξεων που υπήρχαν παλιότερα (ακόμα και σε σπορτιφ κατασκευές) π.χ πίεση λαδιού και θερμοκρασία με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε επακριβώς πότε ο κινητήρας έχει πλήρως 'ζεσταθεί'...
-
Ο χρήστης kostaslepe έγραψε:
Μια απορία και απο εμένα. Αν έχει δουλέψει ο πετρελαιοκινητήρας και έχει ζεσταθεί (Σεπτέμβρη μήνα), τον σβήνω κανονικά, μετά από ένα δεκάλεπτο πάω ξανά να τον εκκινήσω, τον βάζω μπροστά πλην όμως ξεχνιέμαι και δεν προλαβαίνει να σβήσει ο λαμπτήρας της προθέρμανσης.. υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση? Δημιουργείται κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα? Έχω περίπου επτά χρόνια το αμάξι και είναι η 2η φορά που μου τυχαίνει.Εφόσον πήρε κατευθείαν με το πρώτο γύρισμα της μίζας , ήταν ζεστός ο κύλινδρος και με το ψεκασμό του νέφους πετρελαίου από τα μπεκ και τη συμπίεση από το έμβολο προέκυψε αυτανάφλεξη άρα όλα καλά !
-
Το αμαξι ηταν ζεστο γιατι ειχε δουλεψει πριν.. Το θεμα μου ειναι οτι γυρισα τη μιζα κ πηρε το αμαξι μπροστα χωρις να προλαβει να σβησει το λαμπακι της προθερμανσης..
-
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
Τόσο η προθέρμανση του κινητήρα προς χρήση του αυτοκινήτου όσο και η αποθέρμανση (ιδίως μετά από καταπόνηση) είναι εξίσου σημαντικά για την μακροζωία του κινητήρα, ιδίως σε περιπτώσεις υπερτροφοδότησης. Από την άλλη θα πρέπει να επισημανεί πως πλεόν στα σύγχρονα ΙΧ δεν υπάρχει ο πλουραλισμός των ενδείξεων που υπήρχαν παλιότερα (ακόμα και σε σπορτιφ κατασκευές) π.χ πίεση λαδιού και θερμοκρασία με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε επακριβώς πότε ο κινητήρας έχει πλήρως 'ζεσταθεί'...Καμία σχέση αυτό που ρωτάει με αυτό που γράφεις.
-
Ο χρήστης kostaslepe έγραψε:
Το αμαξι ηταν ζεστο γιατι ειχε δουλεψει πριν.. Το θεμα μου ειναι οτι γυρισα τη μιζα κ πηρε το αμαξι μπροστα χωρις να προλαβει να σβησει το λαμπακι της προθερμανσης..Κλαιν, δε θα πάθει τίποτα. Αν ήταν να παθαίνει θα είχαν δικλίδα ασφαλείας, πχ να μη μιζάρει αν δε σβήσει το λαμπάκι.
-
Κομπλε! Ευχαριστωωωω
-
Ο χρήστης kostaslepe έγραψε:
Μια απορία και απο εμένα. Αν έχει δουλέψει ο πετρελαιοκινητήρας και έχει ζεσταθεί (Σεπτέμβρη μήνα), τον σβήνω κανονικά, μετά από ένα δεκάλεπτο πάω ξανά να τον εκκινήσω, τον βάζω μπροστά πλην όμως ξεχνιέμαι και δεν προλαβαίνει να σβήσει ο λαμπτήρας της προθέρμανσης.. υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση? Δημιουργείται κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα? Έχω περίπου επτά χρόνια το αμάξι και είναι η 2η φορά που μου τυχαίνει.Aκόμα και κρύος ο κινητήρας παίρνει μπρος αμέσως και χωρίς να σβήσει η λυχνία προθέρμανσης, εκτός εάν έχει -10C εξω
Εάν μείνει αναμμένη λίγο διάστημα η λυχνία ή αναβοσβήνει πιθανόν κάποια αντίσταση προθέρμανσης θέλει αλλαγή
Προθερμανση κινητηρων diesel