Κομπλε! Ευχαριστωωωω
Latest posts made by kostaslepe
-
RE: Προθερμανση κινητηρων diesel
Το αμαξι ηταν ζεστο γιατι ειχε δουλεψει πριν.. Το θεμα μου ειναι οτι γυρισα τη μιζα κ πηρε το αμαξι μπροστα χωρις να προλαβει να σβησει το λαμπακι της προθερμανσης..
-
RE: Προθερμανση κινητηρων diesel
Μια απορία και απο εμένα. Αν έχει δουλέψει ο πετρελαιοκινητήρας και έχει ζεσταθεί (Σεπτέμβρη μήνα), τον σβήνω κανονικά, μετά από ένα δεκάλεπτο πάω ξανά να τον εκκινήσω, τον βάζω μπροστά πλην όμως ξεχνιέμαι και δεν προλαβαίνει να σβήσει ο λαμπτήρας της προθέρμανσης.. υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση? Δημιουργείται κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα? Έχω περίπου επτά χρόνια το αμάξι και είναι η 2η φορά που μου τυχαίνει.
-
RE: VSC Ή LSD
Όχι δεν έχει αν κ ήταν η full extra έκδοση στα 2.5 κυβικά! Έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης lsd στον πίσω αξονα. Τα επόμενα μοντελα νομίζω από το 2012 κ μετά τα έβγαλαν με κλείδωμα στο πίσω διαφορικό και κατήργησαν το lsd διαφορικό κ εβαλαν συστηματα ελεγχου ευστάθειας!
Γνωρίζετε αν γίνεται εκ των υστέρων εγκατάσταση κ αν είναι απλή ή πρεπει να αλλάξεις ολόκληρο το μπλοκ;;; -
RE: VSC Ή LSD
Καλημέρα!
Έχω μια ερώτηση για όποιον ξέρει!! Είμαι κάτοχος ενός hilux 4χ4 του 2010.
Είναι εφικτή η τοποθέτηση εκ των υστέρων εργοστασιακού κλειδώματος του πίσω διαφορικού???
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Συστήματα 4κίνησης σε pick up!
Καλησπέρα σε όλους!!! Διάβασα κάπου για την 4 κίνηση και σας παραθέτω ενα κομμάτι αυτων :
''Τα μη μόνιμα τετρακίνητα (part-time), τα επαγγελματικά (pick-up) είναι βασικά πισωκίνητα. Το transfer είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη μετάδοση και από εκεί η κίνηση (ροπή) μεταδίδεται μέσω αυτού στον πίσω άξονα, ενώ με την εμπλοκή της τετρακίνησης και στον εμπρός. Με το κλείδωμα των πλημνών, η κίνηση περνά και στους εμπρός τροχούς. Συνήθως, οι δύο άξονες διαθέτουν ανοιχτά διαφορικά. Παρόλο που αυτό το σύστημα εξακολουθεί να είναι καλύτερο από ό,τι το σύστημα δικίνησης, φέρει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. Το πρώτο, το οποίο και ήδη αναλύσαμε (κούρδισμα της μετάδοσης και διαφορικού), είναι η αδυναμία χρήσης του εντός δρόμου. Το δεύτερο είναι ότι από τη χρήση των ανοιχτών διαφορικών, αν ένας τροχός χάσει την επαφή (πρόσφυσή) του, όλη η ροπή πηγαίνει στον τροχό που βρίσκεται στον αέρα, με αποτέλεσμα το όχημα να μην μπορεί να κινηθεί. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να βελτιώσουμε τα συγκεκριμένα συστήματα. Μία ενδεδειγμένη λύση είναι η αλλαγή του ανοιχτού διαφορικού, με την τοποθέτηση ενός LSD διαφορικού ή ενός μπλοκέ''.
Είμαι κάτοχος ενος TOYOTA Hilux 2010 μοντέλο 4χ4(όταν το αγόρασα δεν γνώριζα και πολλά γύρω απο την 4κίνηση και μάλλον έκανα γκάφα). Το συγκεκριμένο αμάξι χρισιμοποιεί 4κίνηση με μπλοκαρισμένα τα διαφορικά με αποτέλεσμα να έχει τα μεονεκτήματα που αναφέρονται πιο πάνω. Αν κ δεν είμαι σίγουρος νομίζω πως και τα υπόλοιπα pick up(ΝISSAN,ISUZU,FORD,MAZDA) έχουν το ίδιο σύστημα. Το μόνο που διαφέρει είναι το L200 το οποίο έχει κεντρικό το οποίο μπορείς να χρισιμοποιήσεις και σε επιφάνεια με καλή πρόσφυση (στεγνή άσφαλτο). Επίσης διαθέτει και κάρο το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει πολύ σε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου. Κατόπιν τούτων πιστεύω πως το L200 έχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την 4κίνηση που χρισιμοποιούν τα υπόλοιπα και δεν τίθεται συναγωνισμού και συγκρίσεων απο την στιγμή που οι τιμές τους δεν έχουν πολύ μεγάλες διαφορές. Βέβαια δεν γνωρίζω αν μέχρι σήμερα έχουν εξελίξει τα καινούρια μοντέλα οι υπόλοιπες εταιρίες. Περιμένω τις απόψεις πάνω στο θέμα και γενικά περί της 4κίνησης!! -
Toyota hilux 2010 μοχλός τετρακίνησης
Καλή Χρονιά σε όλους και χρόνια πολλά! Έχω ενα Τoyota Hilux 4χ4 2010 μοντέλο 2.5 κ.εκ. με μιαμιση καμπίνα. Έχω ένα θέμα με τον μοχλό της τετρακίνησης. Πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω σε τι χρισιμεύει η νεκρά στο μοχλό της τετρακίνησης. Δεύτερον: έχω διαβάσει οτι η νεκρά στο μοχλό τετρακίνησης απεμπλοκάρει τα διαφορικά απο τον κινητήρα...δλδ οτι ταχύτητα να έχεις στον λεβιέ ταχυτήτων το αμάξι δεν κουνιέται... Απο περιέργια δοκίμασα με νεκρά στο λεβιέ τετρακίνησης να αλλάξω ταχύτητες στον λεβιέ ταχυτήτων. Όταν δοκίμασα την όπισθεν το αμάξι έκανε κάποιο θόρυβο απο το σασμάν σαν να τρίζει το γρανάζι ενώ στις υπόλοιπες ταχύτητες δεν το έκανε... Ο συγκεκριμένος θόρυβος ακούστηκε όσες φορές κ να το έκανα. Θα ήθελα να ρωτήσω( αν γνωρίζετε και αν έχετε ανάλογη προσωπική εμπειρία) αν είναι φυσιολογικός ο θόρυβος αυτός (γιατί έτσι μου λένε στην αντιπροσωπεία που ρώτησα) και απο τι μπορεί να προκαλείται. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.