-
Καλημέρα.
Λοιπον εχτες και μετα από 281 χιλιόμετρα αστικης μετακινησης και μιαμ εκδρομη τη Κυριακη στο Σχοινια (100 ΚΜ -μεικτη διαδρομή για οσους δεν εχουν παει ποτε οπου ότι κερδισεισ στη καταναλωση στην εθνικη το χανεις στα βουνα για να πας ΜΑραθωνα) με το Α/C συνεχως ανοιχτο εβαλα συμπληρωσα εχτες 26,41 λιτρα.
Κανοντας τα μαθηματικα βγαινει 9,4 πραγματικη καταναλωση σε αστικο περιβάλλον που ισως θα βγει και παραπανω διοτι ακομα λογω στρωσίματος το παω λες και κουβαλαω αυγα..
-
Ο χρήστης Jagos έγραψε:
Κανοντας τα μαθηματικα βγαινει 9,4 πραγματικη καταναλωση σε αστικο περιβάλλον που ισως θα βγει και παραπανω διοτι ακομα λογω στρωσίματος το παω λες και κουβαλαω αυγα..Αυτή είναι λογική κατανάλωση για το μέγεθος, βάρος και ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, για κίνηση μέσα στην πόλη. Συμβαδίζει και με τα όσα έχω διαβάσει για αυτό τον κινητήρα.
-
Και μένα μια χαρά μου φαίνεται. Οτιδήποτε κάτω από 10, για ένα τέτοιο αυτοκινητο, μικτη διαδρομη μέσα στην πόλη είναι SUPER.
Jagos, το trip τι σου έγραψε για αυτά τα χλμ? Αν έχεις Κουραγιο κάνε το άλλη μια φορά με γεμισματα στο ίδιο βενζινάδικο.
-
Παω σε Shell εταιρκο εδώ και 6 χρονια (στο ιδιο ακριβως παντα) από τοτε που πηρα τη μπεμπα και ειχα ακουσει για μπεκ πολλαπλασιαστες κτλ. Το trip γραφει για τα 1500 κμ που εχω μεχρι τωρα 7,6 και για τα 300 τα χθεσινα 8,4.
Οποτε εγω για τα 1500 εχω πραγματικη καταναλωση 8,8+8,4+9,4=26,6/3 =8,86 ltr/100
Για τα 300 χθεσινα εχω πραγματικη 9,4 και γραφει το τριπ 8,4Αρα περιπου 1 με 1,2 λιτρα κλεβει.
ΔΕδομενου ογκου κινητηρα βαρους κτλ είναι καλα οντως. Απλα νομιζω καποια στιγμη που θα στρωσει ο κινητήρας και τα αυγα θα εχουν σπασει μια πραγματικη καταναλωση εντοσ πολησ θα είναι 10 με 10,5 και ταξιδι εθνικη γυρω στο 8,5.
Με το Ε93 που εχω και μετα από 40000 ΚΜ πραγματικη καταναλωση εντος πολης 9,7-10,5 (χειμωνας-καλοκαιρι) και εκτος 6,8-7,5 (ταχυτητα από οριο εως 19 κμ πανω από αυτό)
-
Κοίτα, όταν θα 'στρώσει' ο κινητήρας θα έχεις 'στρώσει' και εσύ ως οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, οπότε μπορει και να μη δεις τέτοιες διαφορές. Εκτός και αν του πίνεις το αίμα...
-
Κοίτα, όταν θα 'στρώσει' ο κινητήρας θα έχεις 'στρώσει' και εσύ ως οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, οπότε μπορει και να μη δεις τέτοιες διαφορές. Εκτός και αν του πίνεις το αίμα...
Ελπιζω να εχεις δικιο..αλλα και να μην εχεις και παλι καλη θα είναι η καταναλωση.
Ενταξει δε χρειαζονται απαιτησεις μικρου αυτοκινητου πολης...Αλλη κατηγορια το Xtrail
-
Ότι και αν ειναι, super είναι!
Γενικά υπάρχει μια τάση, θέλω SUV με χωρους, επιδόσεις κλπ κλπ, αλλά να καίει σαν παπάκι. -
από όσους έχουν το diesel : τι καύσιμο χρησιμοποιείτε;
αλλαγή λαδιών πότε σκέφτεστε να κάνετε; -
Καλή ερώτηση - shell vpower χρησιμοποιώ μέρι τώρα αλλά θα δοκιμάσω και άλλες γιατί διάβασα σε άλλο thread ότι δεν ευνοεί τη χαμηλή κατανάλωση.
Ακόμα καλύτερη ερώτηση είναι για τα λάδια, προσωπικά σκέφτομαι να τα αλλάξω στα κοντά μαζί με φίλτρο λαδιού για να φύγουν τυχόν πρώτα γρέζια (έχω κάνει 3600 μέχρι στιγμής). -
Πιστευω πως ειναι υπερβολη να αλλαχτουν τα λαδια πριν τα 7500χλμ...
Γρεζια ειναι πολυ λιγες οι πιθανοτητες να βρεθουν,και αν υπηρχαν θα ειχαν προλαβει να κανουν ζημια στους κυλινδρους...
Παρολ'αυτα υπαρχουν μαγνητικες βιδες καρτερ...
https://www.nengun.com/greddy/neodymium-magdrain -
Τι γινεται;Ατονησε το τοπικ
Εβαλε κανεις τιποτα;Κανα συμπερασμα;Καμμια αναποδια,ολα καλα;
Εγω συμπληρωσα 3500χλμ,με μονη παραφωνια το οτι ξεκολλησαν τα νικελακια στους μαρσπιεδες,οπου και πηρα ταινια διπλης οψης 3Μ και τα ξανακολλησα,σωστα αυτη τη φορα... -
Εβαλα τα φιμε μπροστα (70% για να ειμαστε και κοντυτερα στη νομιμοτητα) και εχω φτασει τα 5800 μεχρι στιγμης, παρα πολυ ικανοποιημενος. Ειναι εντυπωσιακη η ανεση και η πρακτικότητα που προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο. Το μοναδικό που με προβληματισε ηταν 5-6 φορες το forward collision emergency brake που μου αναψε σε κενο δρομο 3-4 φορες (μονο η προειδοποιηση του και στο κιτρινο). Επίσης κάτι μικροτριγμοί μπροστά δεξιά, κάτω από το παρπρίζ, αφού ανάψω κλιματισμό.
Λαδια δεν εχω αλλάξει ακόμα,πετρελαιο μονο vpower προς το παρον. -
vpower! Ενδιαφέρον...
-
Υπαρχει καμια εξηγηση για τον λογο της καταργησης της εκδοσης accenta?
Τωρα πια μετα την βασικη πας κατευθειαν σε N-connecta με 6.000 ευρω διαφορα? -
Έλα ρε δεν υπάρχει πια στον τιμοκατάλογο;
Ειναι μαλλον αυτό που λέγαμε καιρό, ήταν τιμή γνωριμίας.
Καταπληκτική τιμή για τόσο πολύ αυτοκίνητο.
Όπως αρχικά είχε γίνει και με το Kodiaq.
Όποιος πρόλαβε , πρόλαβε.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ρε σεις μην βιάζεστε να σχολιάσετε αν δεν έχετε εικόνα για τι μιλάμε. [emoji41]
Η εισαγωγική έκδοση που ήταν και είναι ευκαιρία είναι η energy.
H acenta είναι η αμέσως επόμενη χωρίς μεγάλες προσθήκες και μετά ακολουθεί η nconnecta με πολλά ηλεκτρονικά καλούδια. Προφανώς έκοψε τη μεσαία που ποτε δεν ήταν ιδιαίτερου ενδιαφέροντος γιατί ούτε δικαιολογούσε τα παραπάνω λεφτά από την energy ενώ ήταν σε τέτοια τιμή που αν ανέβαινες εκεί έπαιρνες καλύτερα την ακόμα πιο πλούσια. -
Έχεις δίκιο , η energy είναι με την μπόμπα τιμή.
Και λογικό αυτό που λες για την Accenta.My bad !!!!!
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
χθες ειδα στο δρομο ενα καφε
πολυ ομορφο εδειχνε
ειναι μια καλη επιλογη για οσους ενδιαφερονται κ θελουν να ξεφυγουν απο τα γνωστα λευκο-μαυρο-γκρι -
Όλα τα χρώματα ωραία είναι, δίνουν ζωντάνια, μαύρο λευκό γκρι, δε μετράνε ως χρώματα:-)
-
Ο κουμπαρος μου,εχει παθει πλακα και θα το παραγγειλει σε πορτοκαλι
Nissan X-Trail 2013