-
Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
απο την εμπειρια σας τι ειναι καλυτερο ιμαντας η καδενα?ο ιμαντας θελει αλλαγη αλλα ειναι αθορυβος η καδενα εχει αρνητικα??Καδένα. Εϊχα αυτοκίνητο με καδένα και μέχρι τα 330.000χλμ που έκανα δε χρειάστηκε αλλαγή. Έχω αμάξι με ιμάντα και κάθε 60.000χλμ ή 5 χρόνια (και ας έχω κάνει σε αυτό το διάστημα 20.000χλμ) αλλάζω ιμάντα μαζί με αντλία νερού με συνολικό κόστος κοντά στα 250 με 300 ευρώ. Δλδ κάθε χρόνο πρέπει να βάζω στο κόστος συντήρησης ένα 50άρι στην άκρη για την αλλαγή ιμάντα και αντλίας νερού. Δεν είναι αρκετά;
-
Το πιο καλο ειναι να παρεις το αυτοκινητο που γουσταρεις ασχετως αν εχει καδενα η ιμαντα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Καλησπέρα και απο εμένα , επειδή ακουσα κάτι για Ti-VCT 1600αρι οτι αναπνέει .... Ειναι μεγάλη απογοητευση το μοτέρ ακομα και με τον μεταβλητο ... Στις χαμηλές στροφές κατι απο 3500 δεν τραβάει με καμια παναγία με καμιά ομως ... Πρεπει να περιμένεις μετα τις 4500 να αλλάξει ο χρονισμός και τότε το νιώθεις σαν να αναπνέει καπως .
-
το ford focus 2008 αλλαζει καθε 120.000χιλ βρηκα εργοστασιακο manual αρα δεν ειναι και τοσο ασυμφορο
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).Στάλθηκε από το LG-E975 μου
εχεις απολυτο δικιο τωρα τα βρηκα και εγω και ξεστραβωθηκα
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Οχι απαραιτητα. Τα περισσοτερα πολυστροφα φορανε καδενα πλεον.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Οχι απαραιτητα. Τα περισσοτερα πολυστροφα φορανε καδενα πλεον.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ναι αλλα τωρα οι κινητηρες ειναι πιο ακριβοι απο οτι ηταν στο παρελθον ετσι! Οποτε θα εχουν πιο ελαφρυα καδενα σε σχεση με τα παλιοτερα, και εχουν και τουρμπο σχεδον ολα πλεον!
-
Για πολύστροφα μίλησα, όχι για τούρμπο.
-
Λίγο αλλά,μιά πουταναφέρατε και αρχήδιαλόγου(ιμαντοκαδενάτο)κάνατε ,να πώ στους ενδιαφερόμενους και δή τους νεότερους:Επειδή ο'γερμανικός κολοσσός' τά κανε σκ@τά με τις καδένες... και έπειτα,βρήκε καλύτερη τιμή(για να ρίξει το κόστος) για ιμάντα ,δέ σημαίνει πως όλες οι καδένες είναι 'μούφα'!!!! Οι καδένες...είναι life time(ελληνιστί)..!!!!Οπότε,μήν πανικοβάλλεστε....Με το να έχει καδένα ένας κινητήρας γλιτώνεις τα χρήματα της αλλαγής του ιμάντα....βεβαίως,με καλή συντήρηση(και τσεκάρισμα πρίν τα προβλεπόμενα χλμ),ένας ιμάντας είναι το ίδιο αξιόπιστος...στην ουσία,η διαφορά είναι ο θόρυβος..αυτό το κροτάλισμα!!!
υγ.ελπίζω να μήν τεθεί συγκριτικό θέμα:πολλαπλών ή ημιάκαμπτος.... -
Στα μονα αμαξια που ακουω τη καδενα πολυ εντονα ειναι στα corsa c.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για πολύστροφα μίλησα, όχι για τούρμπο.Τι να σου πω ισως αλλα μεταλα!
-
Φίλε μου είχα και εγώ το focus mk1 με τα 80 ατίθασα άτια και σε νιώθω απόλυτα.
Ταξίδι με 4 άτομα και κλιματισμό ήταν επικίνδυνο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).Στάλθηκε από το LG-E975 μου
και η καδένα μπορεί να χαλαρώσει...
-
στο καδενατο μου φιεστα μκ2 ποτε δεν μου ειχε τυχει να ακουσω την καδενα..βεβαια ολα τα εξαρτηματα τοτε ηταν made in uk.
το οποιο ειχε φτασει στα χερια μου απ τον φαδερ με 300000 χλμ.
το οποιο αμαξι εκαιγε μονιμος νερα και λαδια λογο τρύπιας φλαντζας η οποια φτιάχτηκε λιγο πριν αποσυρθει. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
και η καδένα μπορεί να χαλαρώσει...
Μπορει........στο μακρινο μελλον!!!!
-
εκτος αν εχεις VAG, οπου αν εισαι τυχερος το παθαινεις στην εγγυηση, αλλιως πλερώνεις αδρα.
Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L