Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    76
    1069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
      απο την εμπειρια σας τι ειναι καλυτερο ιμαντας η καδενα?ο ιμαντας θελει αλλαγη αλλα ειναι αθορυβος η καδενα εχει αρνητικα??

      Καδένα. Εϊχα αυτοκίνητο με καδένα και μέχρι τα 330.000χλμ που έκανα δε χρειάστηκε αλλαγή. Έχω αμάξι με ιμάντα και κάθε 60.000χλμ ή 5 χρόνια (και ας έχω κάνει σε αυτό το διάστημα 20.000χλμ) αλλάζω ιμάντα μαζί με αντλία νερού με συνολικό κόστος κοντά στα 250 με 300 ευρώ. Δλδ κάθε χρόνο πρέπει να βάζω στο κόστος συντήρησης ένα 50άρι στην άκρη για την αλλαγή ιμάντα και αντλίας νερού. Δεν είναι αρκετά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Το πιο καλο ειναι να παρεις το αυτοκινητο που γουσταρεις ασχετως αν εχει καδενα η ιμαντα.

        Sent from my Neo V using Tapatalk.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).

          Στάλθηκε από το LG-E975 μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros-foivos last edited by

            Καλησπέρα και απο εμένα , επειδή ακουσα κάτι για Ti-VCT 1600αρι οτι αναπνέει .... Ειναι μεγάλη απογοητευση το μοτέρ ακομα και με τον μεταβλητο ... Στις χαμηλές στροφές κατι απο 3500 δεν τραβάει με καμια παναγία με καμιά ομως ... Πρεπει να περιμένεις μετα τις 4500 να αλλάξει ο χρονισμός και τότε το νιώθεις σαν να αναπνέει καπως .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panagiotis32 last edited by

              το ford focus 2008 αλλαζει καθε 120.000χιλ βρηκα εργοστασιακο manual αρα δεν ειναι και τοσο ασυμφορο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panagiotis32 last edited by

                Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).

                Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                εχεις απολυτο δικιο τωρα τα βρηκα και εγω και ξεστραβωθηκα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                  Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).

                  Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                  Οχι απαραιτητα. Τα περισσοτερα πολυστροφα φορανε καδενα πλεον.

                  Sent from my Neo V using Tapatalk.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).

                    Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                    Οχι απαραιτητα. Τα περισσοτερα πολυστροφα φορανε καδενα πλεον.

                    Sent from my Neo V using Tapatalk.

                    Ναι αλλα τωρα οι κινητηρες ειναι πιο ακριβοι απο οτι ηταν στο παρελθον ετσι! Οποτε θα εχουν πιο ελαφρυα καδενα σε σχεση με τα παλιοτερα, και εχουν και τουρμπο σχεδον ολα πλεον!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Για πολύστροφα μίλησα, όχι για τούρμπο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Λίγο αλλά,μιά πουταναφέρατε και αρχήδιαλόγου(ιμαντοκαδενάτο)κάνατε ,να πώ στους ενδιαφερόμενους και δή τους νεότερους:Επειδή ο'γερμανικός κολοσσός' τά κανε σκ@τά με τις καδένες... και έπειτα,βρήκε καλύτερη τιμή(για να ρίξει το κόστος) για ιμάντα ,δέ σημαίνει πως όλες οι καδένες είναι 'μούφα'!!!! Οι καδένες...είναι life time(ελληνιστί)..!!!!Οπότε,μήν πανικοβάλλεστε....Με το να έχει καδένα ένας κινητήρας γλιτώνεις τα χρήματα της αλλαγής του ιμάντα....βεβαίως,με καλή συντήρηση(και τσεκάρισμα πρίν τα προβλεπόμενα χλμ),ένας ιμάντας είναι το ίδιο αξιόπιστος...στην ουσία,η διαφορά είναι ο θόρυβος..αυτό το κροτάλισμα!!!
                        υγ.ελπίζω να μήν τεθεί συγκριτικό θέμα:πολλαπλών ή ημιάκαμπτος....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Στα μονα αμαξια που ακουω τη καδενα πολυ εντονα ειναι στα corsa c.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Για πολύστροφα μίλησα, όχι για τούρμπο.

                            Τι να σου πω ισως αλλα μεταλα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              anastasis_k13 last edited by

                              Φίλε μου είχα και εγώ το focus mk1 με τα 80 ατίθασα άτια και σε νιώθω απόλυτα.

                              Ταξίδι με 4 άτομα και κλιματισμό ήταν επικίνδυνο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).

                                Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                                και η καδένα μπορεί να χαλαρώσει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iroc last edited by

                                  στο καδενατο μου φιεστα μκ2 ποτε δεν μου ειχε τυχει να ακουσω την καδενα..βεβαια ολα τα εξαρτηματα τοτε ηταν made in uk.
                                  το οποιο ειχε φτασει στα χερια μου απ τον φαδερ με 300000 χλμ.
                                  το οποιο αμαξι εκαιγε μονιμος νερα και λαδια λογο τρύπιας φλαντζας η οποια φτιάχτηκε λιγο πριν αποσυρθει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                    Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).

                                    Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                                    και η καδένα μπορεί να χαλαρώσει...

                                    Μπορει........στο μακρινο μελλον!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      εκτος αν εχεις VAG, οπου αν εισαι τυχερος το παθαινεις στην εγγυηση, αλλιως πλερώνεις αδρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4
                                      • 4 / 4
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr