-
Καλησπερα παιδια και καλο χειμωνα..
ανοιξα αυτο το ποστ για να σας εκφρασω ενα θεμα που με απασχολει τον τελευταιο καιρο..
εχω ενα golf 5 1,6 φσι με πολυ λιγα χιλιομετρα και δεν ξερω τι να κανω να το δοσω και να παρω κανενα μεταχειρισμενο τουρμπο ντιεσελ η να το κρατησω.. κανω καθε μερα πηγενε ελα 55χλμ αθηνα-κορωπι και κανα δυο ταξιδια συνολο το χρονο 15,000-17,000χλμ περιπου ο λογος που σκευτομε να αλαξω αμαξι ειναι καθαρα λογω καταναλωσης.. το γκολφ μεσα στην πολη κεει 9-10λιτρα σχετικα πολλα πιστευω (στο ταξιδι ειναι αλλο πραμα 6-7 λιτρα με ταχυτητες140-150) για αυτο σκευτομε να παρω κανενα μεταχειρισμενο ντιεσελ μπας και εξηκονωμησουμε κανενα φραγκο.. το θεμα ειναι οτι μενω αθηνα και δεν εχει ακομα πολλα πετρελεοκινητα ασε που δεν ξερω τι να παρω.. στο αμαξι δινω περισοτερο εμφαση στν καταναλωση και την αξιοπιστια δεν χρειαζομε τεραστιους χωρους διοτι 3 ατομα ειμαστε στην οικογενεια και διοτι κυψελη μενω και σε πεδευει το παρκινγκ το μπανζετ μου ειναι εως 10,000-11,000Ε πραγμα που δυσκολευει ακομα περισοτερο την αναζητηση μου.. βασικα υπαρχει ακομα μια σκεψη να δοσω το γκολφ και να παρω ενα συζυκι ιγκνις 1,3 2004 και μετα οχι το 4χ4 πιστευω θα εχει μικροτερη καταναλωση (αν ξερει καποιος ακριβως θα το εκτιμουσα εντος πολης με νοιαζει περισοτερο) θα εχει και χαμηλωτερα τελοι και ασφαλιστρα
πφφ δεν ξερω τι να κανω.. τι προτινετε παιδια?
ευχαριστω εκ των προτερων.. -
Καλησπερα παιδια και καλο χειμωνα..
ανοιξα αυτο το ποστ για να σας εκφρασω ενα θεμα που με απασχολει τον τελευταιο καιρο..
εχω ενα golf 5 1,6 φσι με πολυ λιγα χιλιομετρα και δεν ξερω τι να κανω να το δοσω και να παρω κανενα μεταχειρισμενο τουρμπο ντιεσελ η να το κρατησω.. κανω καθε μερα πηγενε ελα 55χλμ αθηνα-κορωπι και κανα δυο ταξιδια συνολο το χρονο 15,000-17,000χλμ περιπου ο λογος που σκευτομε να αλαξω αμαξι ειναι καθαρα λογω καταναλωσης.. το γκολφ μεσα στην πολη κεει 9-10λιτρα σχετικα πολλα πιστευω (στο ταξιδι ειναι αλλο πραμα 6-7 λιτρα με ταχυτητες140-150) για αυτο σκευτομε να παρω κανενα μεταχειρισμενο ντιεσελ μπας και εξηκονωμησουμε κανενα φραγκο.. το θεμα ειναι οτι μενω αθηνα και δεν εχει ακομα πολλα πετρελεοκινητα ασε που δεν ξερω τι να παρω.. στο αμαξι δινω περισοτερο εμφαση στν καταναλωση και την αξιοπιστια δεν χρειαζομε τεραστιους χωρους διοτι 3 ατομα ειμαστε στην οικογενεια και διοτι κυψελη μενω και σε πεδευει το παρκινγκ το μπανζετ μου ειναι εως 10,000-11,000Ε πραγμα που δυσκολευει ακομα περισοτερο την αναζητηση μου.. βασικα υπαρχει ακομα μια σκεψη να δοσω το γκολφ και να παρω ενα συζυκι ιγκνις 1,3 2004 και μετα οχι το 4χ4 πιστευω θα εχει μικροτερη καταναλωση (αν ξερει καποιος ακριβως θα το εκτιμουσα εντος πολης με νοιαζει περισοτερο) θα εχει και χαμηλωτερα τελοι και ασφαλιστρα
πφφ δεν ξερω τι να κανω.. τι προτινετε παιδια?
ευχαριστω εκ των προτερων.. -
Καλησπερα παιδια και καλο χειμωνα..
ανοιξα αυτο το ποστ για να σας εκφρασω ενα θεμα που με απασχολει τον τελευταιο καιρο..
εχω ενα golf 5 1,6 φσι με πολυ λιγα χιλιομετρα και δεν ξερω τι να κανω να το δοσω και να παρω κανενα μεταχειρισμενο τουρμπο ντιεσελ η να το κρατησω.. κανω καθε μερα πηγενε ελα 55χλμ αθηνα-κορωπι και κανα δυο ταξιδια συνολο το χρονο 15,000-17,000χλμ περιπου ο λογος που σκευτομε να αλαξω αμαξι ειναι καθαρα λογω καταναλωσης.. το γκολφ μεσα στην πολη κεει 9-10λιτρα σχετικα πολλα πιστευω (στο ταξιδι ειναι αλλο πραμα 6-7 λιτρα με ταχυτητες140-150) για αυτο σκευτομε να παρω κανενα μεταχειρισμενο ντιεσελ μπας και εξηκονωμησουμε κανενα φραγκο.. το θεμα ειναι οτι μενω αθηνα και δεν εχει ακομα πολλα πετρελεοκινητα ασε που δεν ξερω τι να παρω.. στο αμαξι δινω περισοτερο εμφαση στν καταναλωση και την αξιοπιστια δεν χρειαζομε τεραστιους χωρους διοτι 3 ατομα ειμαστε στην οικογενεια και διοτι κυψελη μενω και σε πεδευει το παρκινγκ το μπανζετ μου ειναι εως 10,000-11,000Ε πραγμα που δυσκολευει ακομα περισοτερο την αναζητηση μου.. βασικα υπαρχει ακομα μια σκεψη να δοσω το γκολφ και να παρω ενα συζυκι ιγκνις 1,3 2004 και μετα οχι το 4χ4 πιστευω θα εχει μικροτερη καταναλωση (αν ξερει καποιος ακριβως θα το εκτιμουσα εντος πολης με νοιαζει περισοτερο) θα εχει και χαμηλωτερα τελοι και ασφαλιστρα
πφφ δεν ξερω τι να κανω.. τι προτινετε παιδια?
ευχαριστω εκ των προτερων.. -
νομιζω η καλυτερη λυση θα ηταν να βαλεις υγραεριο
-
το εχω σκευτει και αυτο αλλα δεν μου φενετε καλη επιλογη για τον λογο οτι κοστιζει τουλαχιστον 800ευρο η εγκατασταση και το υγραεριο οσο παει και ακριβενει εχω ακουσει κιολας δεν ειναι καλο για την λειτουργεια του κινητηρα κατι τετοιο...
-
ενω αμα πουλησεις το αμαξι σου και παρεις αλλο δε θα πληρωσεις παραπανω λεφτα?
-
αν ντηζελ γαλλικο η ιταλικο...σε καθε αλλαγη χανεις λεφτα. ΝΟΜΟΣ.
Το πιο λογικο ειναι το υγραεριο οπως σου ειπανε, διοτι αν και ανεβαινει η τιμη του, παραμενει σταθερα στο 50% της βενζινης.
Το 800αρι τοποθετησης θα το αποσβεσεις σε 1 χρονο...
το ντηζελ ποτε? -
Δεν ξερω ποια ειναι η καλυτερη λυση αλλα να σου πω την δικη μου εμπειρια. Απο BMW 316i E90 με καταναλωση μικτη 11.00 ακριβως πηγα σε CITROEN C4 e-hdi με καταναλωση ακριβως 6.....με τρεχουσες τιμες 1.85 στην βενζινη και 1.55 στο πετρελαιο και 20,000 χιλιομετρα μιλαμε για 2200 λιτρα τον χρονο σε βενζινη και 1200 λιτρα σε πετρελαιο. Δηλαδη κοστος 4070 ευρω σε βενζινη και αντιστοιχα σε πετρελαιο 1860....Δηλαδη μιλαμε για μια διαφορα 2210. Συνυπολογιζωντας το κοστος των τελων που δεν πληρωνω 300 ευρω το χρονο για το Ε90 μας κανει 2500 ευρω τον χρονο...
Σε 5 χρονια-αν και η ωφελιμη ζωη θα αποδειχτει μαλλον μεγαλυτερη- μας κανει 12500 ευρω τον χρονο.
Να σημειωσω οτι δεν λαμβανω υπ οψην μου το γεγονος οτι λογω μειωσης του ειδικου φορου πετρελαιου η τιμη θα επεφτε σε σημερινα επιπεδ στο 1.40 για να εξισωθει με το θερμανσης.
Για να ειμαι ακριβοδικαιος θα μπορουσα απο το BMW να το φερω στα 10 λιτρα δηλαδη σε κοστος 3700 ευρω αντι για 1860 η και να θεωρησω οτι το κρατος θα βαλει τελη κυκλοφοριας στο C4 ....αλλα και παλι δεν αλλαζει κατι για την αναλυση μου κανει απλα το 2500 ευρω 2000 ευρω και αρα 10000 ευρω το οφελος.
Νομιζω οτι η αλλαγη σε πετρελαιο αξιζει, αλλα μαλλον αν ενδιαφερεσαι να κανεις αλλαγη αυτοκινητου-Η δε αναποσβεστη αξια(δηλαδη η τιμη του ως μεταχεριρισμενο) ενα αυτοκινητο πετρελαιου ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο το αντιστοιχο βενζινης. Αρα αν σκεφτεσαι να αλλαξεις το αυτοκινητο το πετρελαιο ειναι μονοδρομος. Αν δεν ενδιαφερεσαι να αλλαξεις οχημα μπορει το υγραεριο- και με την προυποθεση οτι σου αρεσει, γιατι εμενα δεν- να σε ικανοποιησει. Η λυση του υγραεριου εχει και ενα κοστος 1500 με 2000 ευρω upfront που λεμε και δεν το πληρωνεσαι αμα πουλησεις το αμαξι- ισως και το αντιθετο μαλιστα , αν πιστευεις οπως εγω οτι το υγραεριο προκαλει βλαβες στον κινητηρα-, αλλα απο την αλλη μπορει καποιος να πει το αμαξι θα μεινει end of life πανω μου οποτε δεν με νοιαζει.Ειναι πραγματικα θεμα του αν θελεις η οχι να αγορασεις αλλο οχημα....τιποτε αλλο. Αν θελεις να αλλαξεις το αυτοκινητο σου το Γκολφ ειναι εξαιρετικο σε συνδυασμο Tdi και DSG αλλα μαλλον ακριβο, σε αλλες μαρκες θα βρεις μεγαλο ευρος στην κατηγορια αυτη απο 15 χιλιαδες ως 24 που φτανει το γκολφ και το 116d
-
δίλημμα
είναι και τίτλος... πετρΕΛΕΟΣ
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
δίλημμαείναι και τίτλος... πετρΕΛΕΟΣ
Ε γι αυτο και εγω το λεω παντα diesel.....
-
Ο χρήστης giannakhc έγραψε:
βασικα υπαρχει ακομα μια σκεψη να δοσω το γκολφ και να παρω ενα συζυκι ιγκνις 1,3 2004 και μετα οχι το 4χ4 πιστευω θα εχει μικροτερη καταναλωσηMHN TO KANEIΣ
Θα το χιλιομετανιώσεις μετά, ενώ στα ταξίδια θα μαρτυρήσεις. Διαφορά κατανάλωσης θα δείς (λίγη, μη φανταστείς) μόνο εντός πόλης. Εκτός θα καις τα ίδια ή και παραπάνω και δε θα μπορείς να ταξιδεύεις με τις ταχύτητες του Γκόλφ, είναι φτερό στον άνεμο και βάρκα στο γυαλό το Ignis. Αν δεν έχεις προβήματα με το γκόλφ, κράτησέ το. Αλλιώς ψάξου για κάποιο supermini diesel, που προσωπικά θα κοιτούσα Fiat Grande Punto και Opel Corsa -
αφού, έχει λίγα χλμ το golf, το κρατάς ....
και του βάζεις υγραέριο ...όποια τράμπα και να κάνεις θα χάσεις πολλλλυυυυυ περισσότερα.
-
Ακόμα και με βενζίνη να κινείται το ΦΣΙ (χωρίς να βάλεις υγραέριο) θα κάνεις 15 χρόνια να ξοδέψεις τα λεφτά σε καύσιμα (10 χιλιάρικα) του πετρελαιοκίνητου.
-
Το δικό σου το ξέρεις και μηχανικά και το σασί αν είναι ατρακάριστο. Το μεταχειρισμένο; Και αν είναι μάπα και σου βγει ο κούκος αηδόνι; Και εγώ δεν το πολυεμπιστεύομαι το υγραέριο. Από την άλλη ακόμη και οι εταιρίες πουλάνε μοντέλα με έτοιμο το σύστημα υγραερίου...Θα το προτιμούσα στην περίπτωσή σου, εκτός και αν πέσεις σε κανένα καλό μεταχειρισμένο που το ξέρεις από φίλο σου.
-
Η λογικότερη και οικονομικότερη λύση είναι η υγραεριοκίνηση.
Εάν μπορούσε να διορθωθεί λίγο και η ορθογραφία του τίτλου… -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Η λογικότερη και οικονομικότερη λύση είναι η υγραεριοκίνηση.
Εάν μπορούσε να διορθωθεί λίγο και η ορθογραφία του τίτλου…Για τους fsi νομιζω δεν υπαρχει κιτ υγραεριου...
-
Εφόσον κάνεις πολλά χιλιόμετρα εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα ένα πετρελαιοκίνητο τύπου Yaris πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2767885/.
Υγραέριο σε Fsi δεν θα έβαζα δίοτι δεν έχω ακούσει τα καλύτερα...
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προσπαθήσεις να πουλήσεις το Golf. Βλέπεις τι πιάνει και κάνεις τους υπολογισμούς σου να δεις εάν αξίζει.
Επίσης η αλλαγή σε Ignis δεν σε συμφέρει.
-
Κάνε τους υπολογισμούς σου. Πόσο θα πιάσει το Golf και πόσο θα χρειαστεί να δώσεις επιπλέον για το άλλο αυτοκίνητο;; Πόσο λιγότερο σήμα και ασφάλεια θα δίνει το άλλο; Πόσο λιγότερη κατανάλωση θα έχει; Σε πόσα χλμ θα είσαι στα ίδια; Σε πόσα χρόνια θα έχεις κάνει αυτά τα χλμ; Αξίζει τον κόπο να περιμένεις τόσο για να αποσβέσεις;
Το αυτοκίνητό σου δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρο και τα χλμ που κάνεις μέτρια οπότε το κέρδος σου από εκεί δεν θα είναι τεράστιο. Τη διαφορά μάλιστα μπορείς να την μειώσεις. Αν γίνεις πιο προσεκτικός ίσως πετύχεις μείωση της κατανάλωσής σου μέχρι και >20%.
Γενικά δεν νομίζω ότι σε συμφέρει παρά μόνο υπό ειδικές συνθήκες και υποχωρήσεις. Δηλαδή μόνο αν πάρεις φτηνό μικρό μτχ ώστε να μην χρειαστεί να δώσεις επιπλέον λεφτά. Ρίχνεις την ποιότητα μετακίνησής σου, την ασφάλειά σου, την άνεση-χώρους και μπαίνεις στο ρίσκο του άγνωστου μτχ.
Εκτός αν έτσι κι αλλιώς ήθελες να πάρεις άλλο αυτοκίνητο και έχεις και κάποια λεφτά μαζέψει προς αυτήν την κατεύθυνση που τα θεωρείς δικαιολογημένα οπότε δεν μπαίνουν στην εξίσωση.
Αλήθεια έχεις οδηγήσει ποτέ ντίζελ μικρής κατηγορίας; Το λέω γιατί μπορεί να μην σου αρέσει καθόλου σαν αίσθηση ή τρόπου οδήγησης που απαιτείται. Δοκίμασέ το πρώτα μην απογοητευτείς. -
Πολυ σωστη η παραπανω προσεγγιση σε πολλους μπορει να μην αρεσει το diesel σαν concept. Εγω ας πουμε που οδηγουσα μονο ντιζελ στο εξωτερικο δεν θελω τιποτε αλλο... προσπαθησε να ανεβεις τις Αλπεις με βενζινη...απλα κουραση, ενω με το πετρελαιο ειναι ενα ονειρο.Η βενζινη εχει τα δικα της καλα και δεν παιζεται για πιο γρηγορη οδηγηση.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Η λογικότερη και οικονομικότερη λύση είναι η υγραεριοκίνηση.
Εάν μπορούσε να διορθωθεί λίγο και η ορθογραφία του τίτλου…Για τους fsi νομιζω δεν υπαρχει κιτ υγραεριου...
Τα fsi ... δεν είναι αυτά τα moter που η VW έδειχνε στην διαφήμιση της πεταμένα δεξιά και αριστερά στα σκουπίδια σαν σκουπίδια του δρόμου όταν αποφάσισε να κάνει την μετάβαση από τα προβληματικά ατμοσφαιρικά της στα turbo ...
Υγραέριο σε Fsi
Αν κάνεις χιλιόμετρα να πας σε diesel ...
Μεγαλο δίλημμα ..γκολφ 1,6fsi ή πετρελαιοκίνητο;