-
Γεία σας και από μένα!Θα ήθελα και την δικία σας γνωμη για να καταληξω στο πρωτο μου αυτοκίνητο! Είμαι ανάμεσα στο seat ibiza cupra,fiat punto abarth και opel corsa opc.Μιλάμε πάντα για καινούριο μέχρι τώρα οδηγούσα ένα seat toledo 1,8 του πατέρα μου.
-
Γεία σας και από μένα!Θα ήθελα και την δικία σας γνωμη για να καταληξω στο πρωτο μου αυτοκίνητο! Είμαι ανάμεσα στο seat ibiza cupra,fiat punto abarth και opel corsa opc.Μιλάμε πάντα για καινούριο μέχρι τώρα οδηγούσα ένα seat toledo 1,8 του πατέρα μου.
-
Γεία σας και από μένα!Θα ήθελα και την δικία σας γνωμη για να καταληξω στο πρωτο μου αυτοκίνητο! Είμαι ανάμεσα στο seat ibiza cupra,fiat punto abarth και opel corsa opc.Μιλάμε πάντα για καινούριο μέχρι τώρα οδηγούσα ένα seat toledo 1,8 του πατέρα μου.
-
Abarth από μένα!!
-
Γκαζάκια σε κόβω για πρώτο αμάξι..... Κάνε test drive και στα τρία και όποιο σου 'κάτσει' καλύτερα.....
-
Mito qv και citroen ds3 thp θα κοιταγα εγω.. Ο γαλλος βρισκεται ετοιμοπαραδοτος στα 19-20.... Το opc αν το γουσταρεις μπορεις να το βρεις σε μεταχειρο σε αρκετη προσφορα και θα γλιτωσεις αρκετα..Δε θα τα δινα για καινουργιο opc που ειναι στο τελος της διαδρομης του και εχει πουλησει και τοσο πολυ.. Σωστα καλυτερα cupra παρα Polo gti, αν και εχει πολυ καλη τιμη αλλα προτιμω εμφανισιακα το cupra.. Απο τα 3 μαλλον το abarth ομως..Εκτος αν θελεις dsg οποτε η λυση ειναι μονοδρομος παντως και λογικο να θες να πας απο seat σε seat αν ειστε και ευχαριστημενοι..
Ποτε ερχεται το 208 gti?
Test drive απαραιτητα σε οσα σε καλυπτουν αρχικα πριν κανεις την αγορα.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Mito qv και citroen ds3 thp θα κοιταγα εγω..+1. Υπέροχα και τα δυο!
-
Aπο το Toledo ήμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το 2003 που το χουμε έχει βγάλει μόνο ένα πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή!Αν και ο πατέρας μου είναι ψείρας με τα αμάξια κάτι που χω κολλήσει και εγώ, τώρα για το cupra μου πε ένα φιλαράκι ότι έχει ακούσει για προβλήματα με υπερβολική κατανάλωση λαδιού για το opc το μόνο που με χαλάει είναι το εσωτερικό!Θα αρχίσω από δευτέρα να ψάχνομαι για test drive για να καταλήξω.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Mito qv και citroen ds3 thp θα κοιταγα εγω..
+1. Υπέροχα και τα δυο!
Όντως! Το DS3 δεν μου αρέσει εμφανισιακά αλλά είναι αμαξάρα.
-
Kαι εγώ προτείνω mito qv,ds3 thp.Αν μπορείς να περιμένεις 4-5 μήνες θα έχουν έρθει και τα fiesta st 1.6 ecoboost & 208 1.6 gti .Αυτά που λες εσύ και σου αρέσουν,έχουν κάποια χοντρά μειονεκτήματα.Το opc καίει πάρα πολύ σε σχέση με όλα τα άλλα μικρά gti(ψάξτο,δεν κατεβαίνει με τίποτα τα 11 λίτρα,όταν το cupra λόγω dsg και 7ης και πιο σύγχρονου μοτέρ κατεβαίνει και στα 8 λίτρα ),είναι παλιό και σε 1 χρόνο θα αλλάξει μοντέλο,είναι καγκούρικο υπερβολικά σε σχεδιάση(μπορεί αρχικά αυτό να το γουστάρεις,αλλά με το πέρασμα του χρόνου θα σε κουράσει ).Το cupra έχει πολύ σκληρή ανάρτηση από ότι ξέρω,σε σημείο να χτυπάς φραπέ σε κάθε λακούβα .Επίσης έχει τα γνωστά προβλήματα με την υπερβολική κατανάλωση λαδιού,ενώ και το ταμπλό του μέσα πολύ λιτό έως μουντό.Το abarth επίσης παλιό,αλλάζει σε 1 χρόνο και αυτό μοντέλο,επίσης ψιλοκαγκούρικο και δεν είναι ούτε το φτηνότερο,ούτε το γρηγορότερο,ούτε με το καλύτερο τιμόνι-σασμάν.Οπότε ή πας για μένα σε ένα εκ των mito qv - ds3 thp ή περιμένεις τα fiesta st 182ps & 208 gti. .Eπίσης αρχές του 2013 αναμένεται και το νέο clio rs 1.6 turbo 190ps (μοτέρ nissan juke turbo).
-
Μη μπλέκεις στην παρούσα φάση με cupra/polo gti. Τα περισσότερα έχουν θεμα κατανάλωσης λαδιού. Δε ξέρω αν πλέον έχει διορθωθεί το πρόβλημα, αλλά αν κατέληγα στα συγκεκριμένα, θα περίμενα να σιγουρευτώ ότι τα νέα που έρχονται δεν έχουν τέτοιο θεμα.
-
Απο ολα αυτα θα ελεγα Cupra ΑΛΛΑ Εχεις σκοπο να συμπληρώνεις Λαδάκια?Αν ναι παρτο αν οχι τοτε ΜΑΚΡΙΑ ...
Αν θες κατι απο VAG πάρε το 1.4tsi με τα 160που ειναι διαμαντι . Αυτο με τα 180 ειναι ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΔΙΑ, Εκτος και αν περιμενεις να βγάλουν λυση για το προβλημα ... Μετα σου προτεινω το OPC ,DS3 άσχημο.... OPC Δαγκωτό... Δες ομως και Golf 1.4 DSG 160αρι R-line ή Scirocco 160 DSG -
για μενα το DS3 ειναι απιστευτο αυτοκινητο και μετα απο αυτο θα εβαζα την mito qv. το σεατ ειναι αθλιο μεσα.
το ds3 ειναι πιο συγχρονο , εξισου δυνατο και πολυ στριφτερο οπως και η αλφα... περι ορεξεως... -
Δεν καίνε μόνο τα 180άρια άπειρο λάδι, αλλά και τα 150άρα. Φίλος έχει το Ibiza FR. Μέχρι τις 23Κ χλμ, είχε τις εξής βλάβες:
- αντικατάσταση ελατηρίων κινητήρα. Το πρόβλημα δε διορθώθηκε.
- αντικατάσταση ολόκληρου κινητήρα. Η κατανάλωση λαδιού έχει μειωθεί σε σχεδόν φυσιολογικά επίπεδα.
- 3 καμένους πολλαπλασιαστές.
- αλλαγή ψυγείου.
Όλα τα παραπάνω καλύφθηκαν από την εγγύηση. Αυτό όμως δε μειώνει σε τίποτα: - την ξεφτίλα
- την ταλαιπωρία. Άντε να μένεις για 3 και 4 εβδομάδες χωρίς το αμάξι σου. Και άντε να κάνεις 3 φορές στρώσιμο μέσα στις 30 πρώτες χιλιάδες χλμ...
-
ναι και τα 150αρια ! Τα ειχα ξεχάσει ... τα 160αρια δεν καινε ουτε τα φυσιολογικα επιπεδα λαδιου που αναφέρεις !! Ουτε μισο γραμμαριο
-
τόσο πολύ διαφέρει το μοτέρ του ιμπιζα φρ από το γκολφ 160 ώστε το ενα να χαρακτηρίζεται αναξιόπιστο και το άλλο μοτεράκλα;
Εγώ ξέρω ότι τα κοινά τους είναι πιο πολλά από τις διαφορές τους!
(αυτές τις υπερβολές ότι δεν καίνε ούτε ml τούρμπο υλοποιήσεις θα μου επιτρέψετε να τις αμφισβητήσω...στην καλύτερη να καίνε ποσότητα ανάξια σχολιασμού αλλά μηδέν κατανάλωση λαδιού απλά δεν γίνεται...) -
Μπροστα στο οπς όλα τα αλλα είναι οδοντοκρεμες...
-
Fiat punto abarth !!!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
τόσο πολύ διαφέρει το μοτέρ του ιμπιζα φρ από το γκολφ 160 ώστε το ενα να χαρακτηρίζεται αναξιόπιστο και το άλλο μοτεράκλα;
Εγώ ξέρω ότι τα κοινά τους είναι πιο πολλά από τις διαφορές τους!
(αυτές τις υπερβολές ότι δεν καίνε ούτε ml τούρμπο υλοποιήσεις θα μου επιτρέψετε να τις αμφισβητήσω...στην καλύτερη να καίνε ποσότητα ανάξια σχολιασμού αλλά μηδέν κατανάλωση λαδιού απλά δεν γίνεται...)γιατί δεν γίνεται??
είπαμε το χιουντάι τουρμπο που είχες δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχεση με τα σύγχρονα συμπιεστα.-
-
Πάντως μετά από 150-200 χιλιάδες χλμ δεν πρέπει να υπάρχει κανένα μοτέρ που δεν καίει λάδια.
ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ