-
με βαλατε σε σκεψεις και σημερα πηγα τα ειδα και τα δυο . να σημειωσω οτι ειχα καταληξει σχεδον να παραγγειλω το megane 1.5dci fl αλλα ειχα κολλησει λογω χωρων πισω.
το C4 με ενθουσιασε μπορω να πω. ειμαι 2μ και πισω απο μενα μπορουσε να κατσει καποιος αξιοπρεπως. το πορτ μπαγκαζ παρα πολυ μεγαλο και απο εξοπλισμο υπερπληρες + cruise control που δεν εχει το megane. με αυτοματο κιβωτιο και aero pack(οχι ρεζερβα και πιο αεροδυναμικα τασια ) δεν πληρωνει τελη αλλιως με 6αρι κιβωτιο και ζαντες πληρωνει γυρω στο 100αρικο. την τεταρτη θα παω να τοοδηγησω με αυτοματο κιβωτιο αλλα δε νομιζω οτι μου χρειαζεται στη λαμια που μενω οποτε μαλλον κλινω προς το κανονικο. τιμη 18Κ € με το κλειδι στο χερι και δωρακι μου ειπε αισθητηρες ή οτι αλλο θελησω.
το octavia τωρα , κουρσαρα , ανεση , χωρους , πορτ μπαγκαζ που ξαπλωνω ορθιος που λεει ο λογος αλλα για τα γουστα μου υπερσυντηρητικο. σε οργανα , σχεδιασμο εσωτερικα , διακοπτες κλπ. προσωπικη αποψη οτι δεν κανει για καποιον στα 35 με 1 παιδι , δεν θα εκμεταλευτω δηλαδη τους χωρους του ωστε να αξιζει να το αγορασω. στα 18κ € περιπου και αυτο + 2000€ αν θες DSG7 . Μεγαλο μειον οτι το μοντελο ειναι τιμιο μεν στα τελευταια του δε , ενω το C4 ειναι ακομα φρεσκο.
γενικα θελω να το παω μια βολτα να το δω πως παει αλλα απο θεμα χωρων και μονο εριξε το megane απο το Νο1 της προτιμησης μου. περισσοτερα μολις το οδηγησω. ας μας πει και ο φιλος που το πηρε και αλλες εντυπωσεις.
-
καμια σχεση και κουβεντα να γινεται...
το εβαλα μηπως καποιες φορε ειμαστε προκατειλημμένοι με το ονομα και υμνουμε ή καταδικαζουμε το καθε τι..φυσικα και ειναι συντηριτικο....
αυτο συνηθως σημαινει οτι ποτε δεν κινδυνευεις να βγεις εκτος μοδας....
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
με βαλατε σε σκεψεις και σημερα πηγα τα ειδα και τα δυο . να σημειωσω οτι ειχα καταληξει σχεδον να παραγγειλω το megane 1.5dci fl αλλα ειχα κολλησει λογω χωρων πισω.το C4 με ενθουσιασε μπορω να πω. ειμαι 2μ και πισω απο μενα μπορουσε να κατσει καποιος αξιοπρεπως. το πορτ μπαγκαζ παρα πολυ μεγαλο και απο εξοπλισμο υπερπληρες + cruise control που δεν εχει το megane. με αυτοματο κιβωτιο και aero pack(οχι ρεζερβα και πιο αεροδυναμικα τασια ) δεν πληρωνει τελη αλλιως με 6αρι κιβωτιο και ζαντες πληρωνει γυρω στο 100αρικο. την τεταρτη θα παω να τοοδηγησω με αυτοματο κιβωτιο αλλα δε νομιζω οτι μου χρειαζεται στη λαμια που μενω οποτε μαλλον κλινω προς το κανονικο. τιμη 18Κ € με το κλειδι στο χερι και δωρακι μου ειπε αισθητηρες ή οτι αλλο θελησω.
το octavia τωρα , κουρσαρα , ανεση , χωρους , πορτ μπαγκαζ που ξαπλωνω ορθιος που λεει ο λογος αλλα για τα γουστα μου υπερσυντηρητικο. σε οργανα , σχεδιασμο εσωτερικα , διακοπτες κλπ. προσωπικη αποψη οτι δεν κανει για καποιον στα 35 με 1 παιδι , δεν θα εκμεταλευτω δηλαδη τους χωρους του ωστε να αξιζει να το αγορασω. στα 18κ € περιπου και αυτο + 2000€ αν θες DSG7 . Μεγαλο μειον οτι το μοντελο ειναι τιμιο μεν στα τελευταια του δε , ενω το C4 ειναι ακομα φρεσκο.
γενικα θελω να το παω μια βολτα να το δω πως παει αλλα απο θεμα χωρων και μονο εριξε το megane απο το Νο1 της προτιμησης μου. περισσοτερα μολις το οδηγησω. ας μας πει και ο φιλος που το πηρε και αλλες εντυπωσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω που γράφεις Είναι σαν να είχες διαβάσει τη σκέψη μου
Εγώ είμαι 37 χρονών με ένα παιδί οπότε το πορτ μπαγκάζ του C4 με υπερκαλύπτει! Στους υπόλοιπους χώρους (εκτός αυτών για το κεφάλι και το πορτ μπαγκαζ φυσικά) το C4 δεν υστερεί ΠΟΥΘΕΝΑ. Δες τα προσπέκτους των 2 αυτοκινήτων και θα καταλάβεις τι λέω. H OCTAVIA έχει το μεταξόνιο του GOLF. Δεν λέω ότι είναι μικρό λέω όμως ότι το C4 δεν υστερεί κάπου πέραν των 2 παραπάνω που ανέφερα. Νομίζω ότι στο test drive που θα κάνεις δεν θα βγάλεις και τίποτα τρελά συμπεράσματα. Test drive μέσα στα στενά με 60χλμ max όλα τα αυτοκίνητα καλά είναι. Δες τι σου αρέσει περισσότερο και είναι ποιο κοντά στις ανάγκες σου και στα λεφτά σου και πάρτο. Για μένα ΔΕΝ υπάρχουν πλέον κακά αυτοκίνητα. Είναι τέτοιος ο ανταγωνισμός που δεν παίρνει καμία εταιρεία να βγάλει κακά αυτοκίνητα. Κακές αντιπροσωπείες υπάρχουν -
Ενδεικτικά ειναι και τα testdrives. Αν οδηγήσει καποιος ένα Octavia5 1,2 Tsi, ένα 1,4Tsi και ένα 1,6 Tdi θα δει ... τρία διαφορετικά αμαξια που μαλλον θα μπερδευτεί!
-
test drive θα κανω μονο και μονο για να δοκιμασω το αυτοματο μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε με τετοιο κιβωτιο. δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται κατα ποσο θα με βολευει , τι διαφορα θα δω στην καταναλωση κλπ. πιο πολυ προς το 6αρι κλινω παντως. αν καποιος μπορει να μας πει πο πολλα για το αυτοματο του C4 θα ηταν το καλυτερο. παντως ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπειας ,τον οποιο γνωριζω και προσωπικα, μου ειπε τα καλυτερα (θα μου πεις τι θα ελεγε οτι ειναι χαλια π.χ.?)...
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
test drive θα κανω μονο και μονο για να δοκιμασω το αυτοματο μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε με τετοιο κιβωτιο. δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται κατα ποσο θα με βολευει , τι διαφορα θα δω στην καταναλωση κλπ. πιο πολυ προς το 6αρι κλινω παντως. αν καποιος μπορει να μας πει πο πολλα για το αυτοματο του C4 θα ηταν το καλυτερο. παντως ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπειας ,τον οποιο γνωριζω και προσωπικα, μου ειπε τα καλυτερα (θα μου πεις τι θα ελεγε οτι ειναι χαλια π.χ.?)...Ένα είναι σίγουρο. Τις πρώτες φορές θα πας να πατήσεις συμπλέκτη όταν σταματάς και θα πατάς το φρένο (που πιάνει την θέση του συμπλέκτη στα χειροκίνητα) με αποτέλεσμα να κουτουλάς στο τιμόνι. Είχα να οδηγήσω αυτόματο καιρό και προχθές την έπαθα σαν πρωτάρης...
-
καλα αυτο θα το συνηθισω το πολυ πολυ να φοραω κρανος στην αρχη. αλλα θελω να μοου πεις. πως ειναι? κρεμαει? καει περισσοτερο? ισχυει οτι εχει παντς πισω απο το τιμονο και αλλαζεις μονος σου αν θες ή διαβασα λαθος?
-
Δεν ξέρω να σου πω για το C4 συγκεκριμένα. Γενικά για τα αυτόματα μιλούσα. Θέλει μια περίοδο εξοικείωσης. Κάθε αυτόματο έχει διαφορετική συμπεριφορά ως προς την κατανάλωση κλπ πάντως.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ καλό ...
Ναι ... γιατι ειναι απο την ακριβότερη έκδοση της!
Εκδοση Attraction (απο Γερμανία αλλα διαφερει απο την Ελληνική?)
![](http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqEOKisE7FHmq6,bBPj8-qTdC!~~_27.JPG)Νομίζω ότι η βασική attraction της Γερμανίας αντιστοιχεί στην ελληνική trend plus που έχει cdmp3 με χειριστήρια στο τιμόνι και a/c. H trend δεν έχει cdmp3 και το τιμόνι δεν έχει κανένα χειριστήριο αλλά είναι τελείως μαύρο...
-
Aπο ελληνική εκδοση Attraction απο το car.gr ειδα ότι ειναι ίδιο με της φωτο που έβαλα εκτός απο το τιμόνι που στην βαση του εχει ένα inox κομματι.
-
http://www.citroen.gr/Resources/Content//GR/Brochures/CT/C4_CT_1_12.pdf εδώ
ATTRACTION ( επιπλέον της Trend Plus)
Ηλεκτρικό χειρόφρενο (μόνο με MCP)
Εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
Cruise control και Speed limiter με λειτουργία μνήμης
Ηχομονωτικό παρμπρίζ
Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα συνεχόμενης λειτουργίας με σύστημα
αναγνώρισης εμποδίου
Follow me home Automatic
Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
Pack Connectivite: USB BOX, BLUETOOTH, πρίζα Jack & οθόνη C- n
Μπροστινά φωτιζόμενα αλεξήλια
Πλαφονιέρα πίσω με φώτα ανάγνωσης
Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενα σε μήκος & κλίση
Πρίζα 12V για τους πίσω επιβάτες στο πίσω μέρος της κεντρικής
κονσόλας (μόνο με MCP)Αεροτομή βαμμένη: 1/2 στο χρώμα του αμαξώματος / 1/2 σε χρώμα
μαύρο γυαλιστερό (brillant)
Δερμάτινο τιμόνι με διακοσμητικά χρωμίου
Εσωτερικά χερούλια θυρών επιχρωμιωμένα
Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς
Πίσω τζάμια επιβατών & τζάμι χώρου αποσκευών, φυμέΚάθισμα οδηγού & συνοδηγού με μηχανική ρύθμιση μέσης
Θήκες στις πόρτες Κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
Μπροστινά προσκέφαλα τύπου 'πορτοφόλι' ρυθμιζόμενα σε ύψος και
κλίση
Προσκέφαλα πίσω επιβατών ρυθμιζόμενα σε ύψος, τύπου 'κόμμα'
Συρτάρι κάτω από τα καθίσματα του οδηγού & του συνοδηγού
Υφασμάτινη επένδυση C&T HermitageΕλαστικά 205/55 R16 Energy Saver (e-HDi 110 STT & e-HDi
110 MCP STT)
Ρεζέρβα 'ανάγκης' (μόνο με MCP) -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
http://www.citroen.gr/Resources/Content//GR/Brochures/CT/C4_CT_1_12.pdf εδώATTRACTION ( επιπλέον της Trend Plus)
Ηλεκτρικό χειρόφρενο (μόνο με MCP)
Εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
Cruise control και Speed limiter με λειτουργία μνήμης
Ηχομονωτικό παρμπρίζ
Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα συνεχόμενης λειτουργίας με σύστημα
αναγνώρισης εμποδίου
Follow me home Automatic
Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
Pack Connectivite: USB BOX, BLUETOOTH, πρίζα Jack & οθόνη C- n
Μπροστινά φωτιζόμενα αλεξήλια
Πλαφονιέρα πίσω με φώτα ανάγνωσης
Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενα σε μήκος & κλίση
Πρίζα 12V για τους πίσω επιβάτες στο πίσω μέρος της κεντρικής
κονσόλας (μόνο με MCP)Αεροτομή βαμμένη: 1/2 στο χρώμα του αμαξώματος / 1/2 σε χρώμα
μαύρο γυαλιστερό (brillant)
Δερμάτινο τιμόνι με διακοσμητικά χρωμίου
Εσωτερικά χερούλια θυρών επιχρωμιωμένα
Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς
Πίσω τζάμια επιβατών & τζάμι χώρου αποσκευών, φυμέΚάθισμα οδηγού & συνοδηγού με μηχανική ρύθμιση μέσης
Θήκες στις πόρτες Κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
Μπροστινά προσκέφαλα τύπου 'πορτοφόλι' ρυθμιζόμενα σε ύψος και
κλίση
Προσκέφαλα πίσω επιβατών ρυθμιζόμενα σε ύψος, τύπου 'κόμμα'
Συρτάρι κάτω από τα καθίσματα του οδηγού & του συνοδηγού
Υφασμάτινη επένδυση C&T HermitageΕλαστικά 205/55 R16 Energy Saver (e-HDi 110 STT & e-HDi
110 MCP STT)
Ρεζέρβα 'ανάγκης' (μόνο με MCP)Αν αυτό το αυτοκίνητο είχε μια καλύτερη ανάρτηση αγαπητέ sprk απο την φτωχό ημιάκαμπτο όπως το Γκόλφ, για καλύτερη οδική συμπεριφορά, θα ήταν με βάση την ποιότητα, άνεση, χώρους, ηχομόνωση αλλά και τις τιμές που δίνει η Σιτροέν μάλλον η καλύτερη επιλογή στα μικρομεσαία
-
κανεις να μας πει για το κιβωτιο? συν και πλην, καταναλωσεις , συμπεριφορα κλπ?
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
κανεις να μας πει για το κιβωτιο? συν και πλην, καταναλωσεις , συμπεριφορα κλπ?Έγραψα εγώ πιο πάνω, μετά από έρευνα στο web και συζήτηση με ένα φίλο συντάκτη περιοδικού.
Τραγικό κιβώτιο. Άτσαλες και αργές αλλαγές. Φαντάζομαι όμως ότι είναι κάτι που συνηθίζεται. Απλά όπως λένε όλοι όταν πλησιάζει η ώρα της αλλαγής ταχύτητας, καλό είναι να σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι ώστε η αλλαγή να γίνεται πιο ομαλά.
Η citroen υποστηρίζει ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση για αυτό και δηλώνει λιγότερους ρύπους με αυτό. -
Το έχω γράψει παλιότερα , διαλέξτε manual.
Εκτός αν δεν σας ενδιαφέρει η οδήγηση αλλά η μετακίνηση -
Ο χρήστης james9 έγραψε:
καλα αυτο θα το συνηθισω το πολυ πολυ να φοραω κρανος στην αρχη. αλλα θελω να μοου πεις. πως ειναι? κρεμαει? καει περισσοτερο? ισχυει οτι εχει παντς πισω απο το τιμονο και αλλαζεις μονος σου αν θες ή διαβασα λαθος?Έχει όντως χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Τώρα σύμφωνα με τη CITROEN, όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω, έχει και καλύτερη κατανάλωση (μέση 3,8 l/100km έναντι 4,2 l/100km) και χαμηλότερους ρύπους (98 g/km έναντι 109 g/km) με αποτέλεσμα να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Όλα αυτά σε συνδιασμό με το AERO PACK. Δες εδώ:
http://www.citroen.gr/Resources/Content ... T_1_12.pdf
Περισσότερα δεν ξέρω να σου πω. Θα μπορούσε να μας διαφωτίσει κάποιος ο οποίος να το έχει. Προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη σε γνώμες συντακτών διότι υπάρχουν συμφέροντα στη μέση. Γνωρίζω από πρώτο χέρι τι γίνεται με τις εταιρείες αυτοκινήτων στα διάφορα περιοδικά -
@jimdenin,
Το ότι έχει ημιάκαμπτο ( από μόνο του ) δεν λέει τίποτα . Η συμπεριφορά του ξεπερνά κατά πολύ τα όρια του μέσου οδηγού.
Οι εκδόσεις για τις οποίες γράψαμε δεν αφορούν 'ανήσυχους' ούτε 'φτιαγμένους' . Diesel
Οι χώροι σε συνδυασμό με την τιμή δίνουν μία εξαιρετική πρόταση για έναν οικογενειάρχη ή μεσήλικα με καλό γούστο -
όντως ρε παιδια με το αυτοματο εχει ρυπους κατω απο 100 οποτε δεν πληρωνεις τελη κυκλοφοριας σε συνδυασμο με το αερο πακ το οποιο κατ εμε ειναι ψιλοαπατη. ειχα την εντυπωση παντως οτι τα αυτοματα εχουν υψηλοτερη καταναλωση γενικα τοσο λαθος ειχα καταλαβει?
αν και θα το δοκιμασω την τεταρτη που εχω κλεισει ραντεβου η σκεψη μου ειναι η εξης. αν το παρω αυτοματο δεν θα μπορω με τα αυτακια να κανω τις αλλαγες μονος μου οποτε γουσταρω? θα εχει διαφορα με το μανουαλ 6αρι με αυτο τον τροπο που περιγραφω? και οποτε μπαινω πολη θα το βαζω αυτοματο δε με χαλαει.
δηλαδη αμα ειναι να γλυτωσω τα τελη ας ειναι αυτοματο και το χειριζομαι οπως θελω εγω , αλλαζω και συνεχεια με τα pads που λεει ο λογος. θα μου πειτε για 100€ κανεις ετσι? δικιο εχετε αλλα αν μπορω να τα γλιτωσω why not?
-
Δεν είναι απαραίτητο να καίει παραπάνω ένα αυτοκίνητο με αυτόματο σασμάν. Τουλάχιστον με τα νέας τεχνολογίας σασμάν. Υποτείθεται ότι το αυτόματο διαχειρίζεται καλύτερα τη ροπή του κινητήρα και κάνει τις αλλαγές εκεί που πρέπει. Πάντως αυτό που περιγράφεις με τις αλλαγές των ταχυτήτων γίνεται.
Τώρα όσον αφορά τα τέλη σκέψου και το εξής: τα 600 ευρώ παραπάνω που νομίζω κάνει το αυτόματο είναι σαν να πληρώνεις για 6 χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας. Από προσωπική εμπειρία το αυτόματο το οποίο έχει και αλλαγές από το τιμόνι αξίζει γιατί μπορείς είτε να το έχεις στο auto και να μην ασχολείσαι είτε να αλλάζεις τις ταχύτητες όποτε εσύ θες για ποιο σπορ οδήγηση. Νομίζω πάντως ότι έχει kick down οπότε αν χρειαστείς να το οδηγήσεις ποιο 'άγρια' δεν θα υπάρχει θέμα -
οντως ειναι 600€ το αυτοματο + 200€ το aero pack το συνολο 800€ που γλυτωνω βαζοντας 6αρι μανουαλ. στην περιπτωση μου αυτο που εχει σημασια ειναι οι χωροι, η οικονομια και η ασφαλεια για τη μικρη μου και τη γυναικα μου. οποτε δε βλεπω να μου χρειαζεται επιθετικη οδηγηση αλλα η απλη μεταβαση απο το σημειο Α στο σημειο Β. ευχαριστω για τις πληροφοριες θα επανελθω την τεταρτη που θα το οδηγησω να πω τις εντυπωσεις μου.
SKODA OCTAVIA 5 1.6 TDI VS CITROEN C4 e-HDi 110hp