Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1525
    • Best 2
    • Groups 0

    jimdenin

    @jimdenin

    3
    Reputation
    2
    Profile views
    1525
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jimdenin Unfollow Follow

    Best posts made by jimdenin

    • RE: FORD FORUM

      Ένα σχόλιο για την εταιρία, ως κάτοχος ενός Fiesta από το 2017 μέχρι και το παρόν, σε κάτι μου προξένησε εντύπωση.

      Φυσικά δεν διεκδικώ κάποιο αλάθητο, απλά θεωρώ ότι κάτι στην πρακτική της Ford στις πωλήσεις "πάει στραβά".

      Βλέποντας την την τελευταία λίστα με τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, νομίζω την πρώτη δεκάδα, δεν υπήρχε (νομίζω όπως την θυμάμαι από χθές που την είδα) ούτε ένα μοντέλο της εταιρίας.

      Γενικά θεωρώ λάθος κάποιες πολιτικές της εταιρίας εκτός και αν αποτελούν πρακτικές της εδώ αντιπροσωπείας.

      Το Fiesta από περιπτώσεις όπως τα: C3, Yaris, Corsa κλπ δεν έχει να ζηλέψει κάτι, αντιθέτως.

      Όμως με το Fiesta, όπως και το μεγαλύτερο Focus, σε διάθεση μόνο στις εκδόσεις ST-LINE/X δεν το καταλαβαίνω.

      Αλλά και κάτι παραπάνω. Γενικά την απόφαση της εταιρίας να δώσει τέλος στα δυό ΗΒ από το 25 και μετά τουλάχιστον εν μέρει την "βλέπω" ακραία.

      Τουλάχιστον το Fiesta θα έπρεπε να έχει άλλη μοίρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin
    • RE: FORD FORUM

      Διαβάζοντας το σχόλιο του "Φάνη-75", κάνα δυό παρατηρήσεις:

      Είναι κάπως ειρωνικό το ότι πριν δυό δεκαετίες η εταιρία βρισκόταν στην ακριβώς αντίθετη κατάσταση. Δηλαδή στις ΗΠΑ πάλευέ να σωθεί από τον αφανισμό με κάτι Explorer, Escape " SUV του κερατά", ένα sedan μαθουσάλα της συμφοράς το taurus και μόνα αξιοπρεπή το M.C το Mustang και ένα μεσαίο σεντανάκι το Fusion. Τότε στην Ευρώπη η εταιρία κυριολεκτικά πέταγε με τα Φόκους & Μοντέο ΜΚΙΙ, το τότε Φιέστα, το λιλιπούτειο ΚΑ αλλά ακόμα ακόμα και με τα C/S-MAX. Για αυτό και από το 2006 τότε η στρατηγική του "one ford strategy", δηλαδή πρακτικά να παρουσίαζαν την ευρωπαϊκή γκάμα στους Αμερικάνους.

      Τι συνέβη, η αμερικάνικη αγορά αυτοκινήτου δεν άλλαξε ποτέ. Σταθερή στις προτεραιότητες της, ίσως με κάποιες μικρό-μεταβολές αλλά σε γενικές γραμμές όπως ήταν όλες αυτές τις δεκαετίες. Για αυτό και το περί επιτυχίας της Φόρντ στις ΗΠΑ είναι σχετικό. Απλά η εταιρία προσφέρει καλύτερα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν σε μια όμως παγιωμένη κατάσταση (Tracks,Pick-up, SUV, Muscle cars και σε δεύτερη μοίρα τα sedan).

      Τι άλλαξε; Βασικά άλλαξε δραματικά το προφίλ της η ευρωπαϊκή αγορά, όπου ουσιαστικά σε μεγάλο βαθμό αμερικανοποιήθηκε. Πλέον σε πρώτο πλάνο για τον μέσο ευρωπαίο αγοραστή τα Crossover & SUV. Διόλου περίεργο η επιτυχία της VW με τα Tiguan & Touareg T-Cross & T-Roc.

      E, δεν θα ήταν διαφορετική η μοίρα της Φόρντ. Τα Kuga & Puma επί της ουσίας έφαγαν 6-7 μοντέλα της γκάμας, Φόκους, Μοντέο, Φιέστα, σύν όλα τα πολυμορφικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin

    Latest posts made by jimdenin

    • RE: FORD FORUM

      Διαβάζοντας το σχόλιο του "Φάνη-75", κάνα δυό παρατηρήσεις:

      Είναι κάπως ειρωνικό το ότι πριν δυό δεκαετίες η εταιρία βρισκόταν στην ακριβώς αντίθετη κατάσταση. Δηλαδή στις ΗΠΑ πάλευέ να σωθεί από τον αφανισμό με κάτι Explorer, Escape " SUV του κερατά", ένα sedan μαθουσάλα της συμφοράς το taurus και μόνα αξιοπρεπή το M.C το Mustang και ένα μεσαίο σεντανάκι το Fusion. Τότε στην Ευρώπη η εταιρία κυριολεκτικά πέταγε με τα Φόκους & Μοντέο ΜΚΙΙ, το τότε Φιέστα, το λιλιπούτειο ΚΑ αλλά ακόμα ακόμα και με τα C/S-MAX. Για αυτό και από το 2006 τότε η στρατηγική του "one ford strategy", δηλαδή πρακτικά να παρουσίαζαν την ευρωπαϊκή γκάμα στους Αμερικάνους.

      Τι συνέβη, η αμερικάνικη αγορά αυτοκινήτου δεν άλλαξε ποτέ. Σταθερή στις προτεραιότητες της, ίσως με κάποιες μικρό-μεταβολές αλλά σε γενικές γραμμές όπως ήταν όλες αυτές τις δεκαετίες. Για αυτό και το περί επιτυχίας της Φόρντ στις ΗΠΑ είναι σχετικό. Απλά η εταιρία προσφέρει καλύτερα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν σε μια όμως παγιωμένη κατάσταση (Tracks,Pick-up, SUV, Muscle cars και σε δεύτερη μοίρα τα sedan).

      Τι άλλαξε; Βασικά άλλαξε δραματικά το προφίλ της η ευρωπαϊκή αγορά, όπου ουσιαστικά σε μεγάλο βαθμό αμερικανοποιήθηκε. Πλέον σε πρώτο πλάνο για τον μέσο ευρωπαίο αγοραστή τα Crossover & SUV. Διόλου περίεργο η επιτυχία της VW με τα Tiguan & Touareg T-Cross & T-Roc.

      E, δεν θα ήταν διαφορετική η μοίρα της Φόρντ. Τα Kuga & Puma επί της ουσίας έφαγαν 6-7 μοντέλα της γκάμας, Φόκους, Μοντέο, Φιέστα, σύν όλα τα πολυμορφικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin
    • RE: FORD FORUM

      Ένα σχόλιο για την εταιρία, ως κάτοχος ενός Fiesta από το 2017 μέχρι και το παρόν, σε κάτι μου προξένησε εντύπωση.

      Φυσικά δεν διεκδικώ κάποιο αλάθητο, απλά θεωρώ ότι κάτι στην πρακτική της Ford στις πωλήσεις "πάει στραβά".

      Βλέποντας την την τελευταία λίστα με τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, νομίζω την πρώτη δεκάδα, δεν υπήρχε (νομίζω όπως την θυμάμαι από χθές που την είδα) ούτε ένα μοντέλο της εταιρίας.

      Γενικά θεωρώ λάθος κάποιες πολιτικές της εταιρίας εκτός και αν αποτελούν πρακτικές της εδώ αντιπροσωπείας.

      Το Fiesta από περιπτώσεις όπως τα: C3, Yaris, Corsa κλπ δεν έχει να ζηλέψει κάτι, αντιθέτως.

      Όμως με το Fiesta, όπως και το μεγαλύτερο Focus, σε διάθεση μόνο στις εκδόσεις ST-LINE/X δεν το καταλαβαίνω.

      Αλλά και κάτι παραπάνω. Γενικά την απόφαση της εταιρίας να δώσει τέλος στα δυό ΗΒ από το 25 και μετά τουλάχιστον εν μέρει την "βλέπω" ακραία.

      Τουλάχιστον το Fiesta θα έπρεπε να έχει άλλη μοίρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      Διάβασα την απάντηση σας στα ζητηματα που σας έθιξα..

      Και πάλι δεν βλέπω πως σε κάθε νήμα μπορώ να μεταβώ στην τελευταία χρονικά δημοσίευση. Ναί μεν εμφανίζεται το όνομα του μέλος η ημερομηνία η ώρα, αλλά δεν υπάρχει επιλογή μετάβασης.

      Επίσης όταν πάω με τον κέρσορα πάνω στο νικ ναίημ μου δεν κλικάρεται αυτό σαν επιλογή. Επιπρόσθετα στον λογαριασμό μου, στην αναζήτηση μηνυμάτων εμφανίζονται μόλις δημοσιευμένα!!

      Γενικά ενώ η προηγούμενη μορφή του φόρουμ παίζει να ήταν απο τις καλύτερες, η τωρινή έχει αρκετά θεματάκια.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      J
      jimdenin
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      Απλά για την ώρα μια παρατήρηση:

      Δεν φαίνεται να υπάρχει το σύμβολο/κουμπί (ένα βελάκι νομίζω ότι ήταν) που σε κάθε πίνακα θεματικών ενοτήτων, αλλά και ξεχωριστά σε κάθε θεματική ενότητα, σε πήγαινε απευθείας στην τελευταία/πιο πρόσφατη δημοσίευση.

      Ευχαριστώ

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      J
      jimdenin
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

      Κάλπες - Εξάρχεια = Ελλάδα χώρα απίθανη, δυστηχώς.

      posted in Αντίλογος
      J
      jimdenin
    • RE: CITROËN FORUM

      Σαν να λέμε, ξανά ανακαλύπτουμε τον τροχό. Μεγάλο συμπέρασμα, τους πήρε καιρό να το καταλάβουν. Πολύ ατσίδες executives έχουν μαζευτεί σε αυτή την ρημάδα την εταιρία.

      https://www.autoblog.gr/2019/06/24/h-citroen-katargei-to-c4-cactus/

      Το Citroen C4 Cactus τάραξε τα νερά όταν παρουσιάστηκε το 2014, λόγω του διαφορετικού του σχεδιασμού, που όπως φάνηκε, άρεσε στο κοινό, με το μοντέλο να σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις. Ωστόσο η Citroen δηλώνει πως δεν θα υπάρξει δεύτερη γενιά του, μιας και το μοντέλο θα αντικατασταθεί από ένα συμπαγές hatcback αυτοκίνητο...

      Τουλάχιστον να δούμε τι είδους συμπαγές ΗΒ θα είναι το αναμενόμενο C4.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin
    • RE: Ελληνικές Εταιρίες παραγωγής-κατασκευής διαφορων προιόντων.

      Πάνε και αυτοί:

      https://www.tovima.gr/2019/06/07/financ ... azomenous/

      posted in Αντίλογος
      J
      jimdenin
    • RE: corsa vs fiesta

      Όταν κάποιος ξεκινάει για αυτοκίνητο προσδιορίζει που θα δώσει βαρύτητα. Αν το κοιτάξεις μεμονωμένα στο κομμάτι οδηγική ευχαρίστηση εκεί το φιέστα έχει προβάδισμα, όσο μπορείς να μιλήσεις για κάτι τέτοιο για ντίζελ αυτοκίνητα. Αλλά αν το δεις overall, το Κόρσα μοιάζει να έχει περισσότερα υπέρ, κυρίως στο θέμα του κινητήρα, αλλά και σε ποιότητα και χώρους.

      Αυτά απο κάποιον πρώην σιτροενάκια και νυν φορντάκια, έχοντας το 1000ecoboost/100ΗΡ της προηγούμενης γενιάς, και με ένα μικρότερο αδερφό που έχει το Κόρσα το ντίζελ των 1300/95ΗΡ.

      Το Φιέστα μοιάζει να βελτιώθηκε σχετικά στο χωροταξικό στην τρέχουσα γενιά, χωρίς και πάλι να πλησιάζει τις κορυφαίες προτάσεις σε αυτό το κομμάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin
    • RE: VW Golf MK 8

      Ο βασιλιάς της κατηγορίας σταθεροποιήθηκε στο θρόνο του, απο την πέμπτη γενιά. Μέχρι να εμφανιστεί το V, απο την δεκαετία του 90 μέχρι και tο 2002-2003, κανένας δεν χρειαζόταν να οικειοποιηθεί το Γκόλφ, υπήρχαν ανώτερες προτάσεις. Γενικά η τρίτη και τέταρτη γενιά τις λες 'χρυσές μετριότητες', όχι κακά αυτοκίνητα τουναντίον καλές προτάσεις αλλά και όχι να θεωρηθούν και η κορυφή της κατηγορίας. ΖΧ/Ξαρά, Μπράβο, 146/147, Φόκους ΜΚΙ, 306, Delta, R19/Megane f/l κλπ τα λες πιο ολοκληρωμένες προτάσεις σε αυτά τα 13 χρόνια, ανά εποχή σε σχέση τα Golf III/IV.

      Το πεντάρι ήταν η γενιά με τη οποία η VW ξαναπήρε τα σκήπτρα στην κατηγορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin
    • RE: Renault Clio V

      Ο χώρος επιβατών ισχύει; Είναι 100% εντυπωσιακό το νούμερο που αναφέρεται, ξεπερνάει ως φαινόμενο τόσο την περίπτωση του 308 όσο και του Μπαλένο.

      (Θυμάμαι, παρεπιπτόντως, κάποιος χρήστης να αναφέρει την περίπτωση του Μπαλένο της Σουζούκι και των χώρων επιβατών και αποσκευών σε σχέση με τις διαστάσεις και ότι ίσως να έχει δώσει το έναυσμα και σε άλλους κατασκευαστές για ανάλογη προσέγγιση).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jimdenin
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr