Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SKODA OCTAVIA 5 1.6 TDI VS CITROEN C4 e-HDi 110hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SKODA OCTAVIA 5 1.6 TDI VS CITROEN C4 e-HDi 110hp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    158
    532
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      james9 last edited by

      με βαλατε σε σκεψεις και σημερα πηγα τα ειδα και τα δυο . να σημειωσω οτι ειχα καταληξει σχεδον να παραγγειλω το megane 1.5dci fl αλλα ειχα κολλησει λογω χωρων πισω.

      το C4 με ενθουσιασε μπορω να πω. ειμαι 2μ και πισω απο μενα μπορουσε να κατσει καποιος αξιοπρεπως. το πορτ μπαγκαζ παρα πολυ μεγαλο και απο εξοπλισμο υπερπληρες + cruise control που δεν εχει το megane. με αυτοματο κιβωτιο και aero pack(οχι ρεζερβα και πιο αεροδυναμικα τασια ) δεν πληρωνει τελη αλλιως με 6αρι κιβωτιο και ζαντες πληρωνει γυρω στο 100αρικο. την τεταρτη θα παω να τοοδηγησω με αυτοματο κιβωτιο αλλα δε νομιζω οτι μου χρειαζεται στη λαμια που μενω οποτε μαλλον κλινω προς το κανονικο. τιμη 18Κ € με το κλειδι στο χερι και δωρακι μου ειπε αισθητηρες ή οτι αλλο θελησω.

      το octavia τωρα , κουρσαρα , ανεση , χωρους , πορτ μπαγκαζ που ξαπλωνω ορθιος που λεει ο λογος αλλα για τα γουστα μου υπερσυντηρητικο. σε οργανα , σχεδιασμο εσωτερικα , διακοπτες κλπ. προσωπικη αποψη οτι δεν κανει για καποιον στα 35 με 1 παιδι , δεν θα εκμεταλευτω δηλαδη τους χωρους του ωστε να αξιζει να το αγορασω. στα 18κ € περιπου και αυτο + 2000€ αν θες DSG7 . Μεγαλο μειον οτι το μοντελο ειναι τιμιο μεν στα τελευταια του δε , ενω το C4 ειναι ακομα φρεσκο.

      γενικα θελω να το παω μια βολτα να το δω πως παει αλλα απο θεμα χωρων και μονο εριξε το megane απο το Νο1 της προτιμησης μου. περισσοτερα μολις το οδηγησω. ας μας πει και ο φιλος που το πηρε και αλλες εντυπωσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kingstonian last edited by

        καμια σχεση και κουβεντα να γινεται...
        το εβαλα μηπως καποιες φορε ειμαστε προκατειλημμένοι με το ονομα και υμνουμε ή καταδικαζουμε το καθε τι..

        φυσικα και ειναι συντηριτικο....

        αυτο συνηθως σημαινει οτι ποτε δεν κινδυνευεις να βγεις εκτος μοδας....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kosnear last edited by

          Ο χρήστης james9 έγραψε:
          με βαλατε σε σκεψεις και σημερα πηγα τα ειδα και τα δυο . να σημειωσω οτι ειχα καταληξει σχεδον να παραγγειλω το megane 1.5dci fl αλλα ειχα κολλησει λογω χωρων πισω.

          το C4 με ενθουσιασε μπορω να πω. ειμαι 2μ και πισω απο μενα μπορουσε να κατσει καποιος αξιοπρεπως. το πορτ μπαγκαζ παρα πολυ μεγαλο και απο εξοπλισμο υπερπληρες + cruise control που δεν εχει το megane. με αυτοματο κιβωτιο και aero pack(οχι ρεζερβα και πιο αεροδυναμικα τασια ) δεν πληρωνει τελη αλλιως με 6αρι κιβωτιο και ζαντες πληρωνει γυρω στο 100αρικο. την τεταρτη θα παω να τοοδηγησω με αυτοματο κιβωτιο αλλα δε νομιζω οτι μου χρειαζεται στη λαμια που μενω οποτε μαλλον κλινω προς το κανονικο. τιμη 18Κ € με το κλειδι στο χερι και δωρακι μου ειπε αισθητηρες ή οτι αλλο θελησω.

          το octavia τωρα , κουρσαρα , ανεση , χωρους , πορτ μπαγκαζ που ξαπλωνω ορθιος που λεει ο λογος αλλα για τα γουστα μου υπερσυντηρητικο. σε οργανα , σχεδιασμο εσωτερικα , διακοπτες κλπ. προσωπικη αποψη οτι δεν κανει για καποιον στα 35 με 1 παιδι , δεν θα εκμεταλευτω δηλαδη τους χωρους του ωστε να αξιζει να το αγορασω. στα 18κ € περιπου και αυτο + 2000€ αν θες DSG7 . Μεγαλο μειον οτι το μοντελο ειναι τιμιο μεν στα τελευταια του δε , ενω το C4 ειναι ακομα φρεσκο.

          γενικα θελω να το παω μια βολτα να το δω πως παει αλλα απο θεμα χωρων και μονο εριξε το megane απο το Νο1 της προτιμησης μου. περισσοτερα μολις το οδηγησω. ας μας πει και ο φιλος που το πηρε και αλλες εντυπωσεις.

          Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω που γράφεις Είναι σαν να είχες διαβάσει τη σκέψη μου
          Εγώ είμαι 37 χρονών με ένα παιδί οπότε το πορτ μπαγκάζ του C4 με υπερκαλύπτει! Στους υπόλοιπους χώρους (εκτός αυτών για το κεφάλι και το πορτ μπαγκαζ φυσικά) το C4 δεν υστερεί ΠΟΥΘΕΝΑ. Δες τα προσπέκτους των 2 αυτοκινήτων και θα καταλάβεις τι λέω. H OCTAVIA έχει το μεταξόνιο του GOLF. Δεν λέω ότι είναι μικρό λέω όμως ότι το C4 δεν υστερεί κάπου πέραν των 2 παραπάνω που ανέφερα. Νομίζω ότι στο test drive που θα κάνεις δεν θα βγάλεις και τίποτα τρελά συμπεράσματα. Test drive μέσα στα στενά με 60χλμ max όλα τα αυτοκίνητα καλά είναι. Δες τι σου αρέσει περισσότερο και είναι ποιο κοντά στις ανάγκες σου και στα λεφτά σου και πάρτο. Για μένα ΔΕΝ υπάρχουν πλέον κακά αυτοκίνητα. Είναι τέτοιος ο ανταγωνισμός που δεν παίρνει καμία εταιρεία να βγάλει κακά αυτοκίνητα. Κακές αντιπροσωπείες υπάρχουν

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cosneo last edited by

            Ενδεικτικά ειναι και τα testdrives. Αν οδηγήσει καποιος ένα Octavia5 1,2 Tsi, ένα 1,4Tsi και ένα 1,6 Tdi θα δει ... τρία διαφορετικά αμαξια που μαλλον θα μπερδευτεί!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              james9 last edited by

              test drive θα κανω μονο και μονο για να δοκιμασω το αυτοματο μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε με τετοιο κιβωτιο. δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται κατα ποσο θα με βολευει , τι διαφορα θα δω στην καταναλωση κλπ. πιο πολυ προς το 6αρι κλινω παντως. αν καποιος μπορει να μας πει πο πολλα για το αυτοματο του C4 θα ηταν το καλυτερο. παντως ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπειας ,τον οποιο γνωριζω και προσωπικα, μου ειπε τα καλυτερα (θα μου πεις τι θα ελεγε οτι ειναι χαλια π.χ.?)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης james9 έγραψε:
                test drive θα κανω μονο και μονο για να δοκιμασω το αυτοματο μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε με τετοιο κιβωτιο. δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται κατα ποσο θα με βολευει , τι διαφορα θα δω στην καταναλωση κλπ. πιο πολυ προς το 6αρι κλινω παντως. αν καποιος μπορει να μας πει πο πολλα για το αυτοματο του C4 θα ηταν το καλυτερο. παντως ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπειας ,τον οποιο γνωριζω και προσωπικα, μου ειπε τα καλυτερα (θα μου πεις τι θα ελεγε οτι ειναι χαλια π.χ.?)...

                Ένα είναι σίγουρο. Τις πρώτες φορές θα πας να πατήσεις συμπλέκτη όταν σταματάς και θα πατάς το φρένο (που πιάνει την θέση του συμπλέκτη στα χειροκίνητα) με αποτέλεσμα να κουτουλάς στο τιμόνι. Είχα να οδηγήσω αυτόματο καιρό και προχθές την έπαθα σαν πρωτάρης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  james9 last edited by

                  καλα αυτο θα το συνηθισω το πολυ πολυ να φοραω κρανος στην αρχη. αλλα θελω να μοου πεις. πως ειναι? κρεμαει? καει περισσοτερο? ισχυει οτι εχει παντς πισω απο το τιμονο και αλλαζεις μονος σου αν θες ή διαβασα λαθος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Δεν ξέρω να σου πω για το C4 συγκεκριμένα. Γενικά για τα αυτόματα μιλούσα. Θέλει μια περίοδο εξοικείωσης. Κάθε αυτόματο έχει διαφορετική συμπεριφορά ως προς την κατανάλωση κλπ πάντως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikolas74 last edited by

                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                      Πολύ καλό ...

                      Ναι ... γιατι ειναι απο την ακριβότερη έκδοση της!

                      Εκδοση Attraction (απο Γερμανία αλλα διαφερει απο την Ελληνική?)
                      ![](http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqEOKisE7FHmq6,bBPj8-qTdC!~~_27.JPG)

                      Νομίζω ότι η βασική attraction της Γερμανίας αντιστοιχεί στην ελληνική trend plus που έχει cdmp3 με χειριστήρια στο τιμόνι και a/c. H trend δεν έχει cdmp3 και το τιμόνι δεν έχει κανένα χειριστήριο αλλά είναι τελείως μαύρο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Aπο ελληνική εκδοση Attraction απο το car.gr ειδα ότι ειναι ίδιο με της φωτο που έβαλα εκτός απο το τιμόνι που στην βαση του εχει ένα inox κομματι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          http://www.citroen.gr/Resources/Content//GR/Brochures/CT/C4_CT_1_12.pdf εδώ

                          ATTRACTION ( επιπλέον της Trend Plus)

                          Ηλεκτρικό χειρόφρενο (μόνο με MCP)

                          Εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας
                          Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
                          Cruise control και Speed limiter με λειτουργία μνήμης
                          Ηχομονωτικό παρμπρίζ
                          Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα συνεχόμενης λειτουργίας με σύστημα
                          αναγνώρισης εμποδίου
                          Follow me home Automatic
                          Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
                          Pack Connectivite: USB BOX, BLUETOOTH, πρίζα Jack & οθόνη C- n
                          Μπροστινά φωτιζόμενα αλεξήλια
                          Πλαφονιέρα πίσω με φώτα ανάγνωσης
                          Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενα σε μήκος & κλίση
                          Πρίζα 12V για τους πίσω επιβάτες στο πίσω μέρος της κεντρικής
                          κονσόλας (μόνο με MCP)

                          Αεροτομή βαμμένη: 1/2 στο χρώμα του αμαξώματος / 1/2 σε χρώμα
                          μαύρο γυαλιστερό (brillant)
                          Δερμάτινο τιμόνι με διακοσμητικά χρωμίου
                          Εσωτερικά χερούλια θυρών επιχρωμιωμένα
                          Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς
                          Πίσω τζάμια επιβατών & τζάμι χώρου αποσκευών, φυμέ

                          Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού με μηχανική ρύθμιση μέσης
                          Θήκες στις πόρτες Κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
                          Μπροστινά προσκέφαλα τύπου 'πορτοφόλι' ρυθμιζόμενα σε ύψος και
                          κλίση
                          Προσκέφαλα πίσω επιβατών ρυθμιζόμενα σε ύψος, τύπου 'κόμμα'
                          Συρτάρι κάτω από τα καθίσματα του οδηγού & του συνοδηγού
                          Υφασμάτινη επένδυση C&T Hermitage

                          Ελαστικά 205/55 R16 Energy Saver (e-HDi 110 STT & e-HDi
                          110 MCP STT)
                          Ρεζέρβα 'ανάγκης' (μόνο με MCP)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimdenin last edited by

                            Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                            http://www.citroen.gr/Resources/Content//GR/Brochures/CT/C4_CT_1_12.pdf εδώ

                            ATTRACTION ( επιπλέον της Trend Plus)

                            Ηλεκτρικό χειρόφρενο (μόνο με MCP)

                            Εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας
                            Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
                            Cruise control και Speed limiter με λειτουργία μνήμης
                            Ηχομονωτικό παρμπρίζ
                            Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα συνεχόμενης λειτουργίας με σύστημα
                            αναγνώρισης εμποδίου
                            Follow me home Automatic
                            Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
                            Pack Connectivite: USB BOX, BLUETOOTH, πρίζα Jack & οθόνη C- n
                            Μπροστινά φωτιζόμενα αλεξήλια
                            Πλαφονιέρα πίσω με φώτα ανάγνωσης
                            Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενα σε μήκος & κλίση
                            Πρίζα 12V για τους πίσω επιβάτες στο πίσω μέρος της κεντρικής
                            κονσόλας (μόνο με MCP)

                            Αεροτομή βαμμένη: 1/2 στο χρώμα του αμαξώματος / 1/2 σε χρώμα
                            μαύρο γυαλιστερό (brillant)
                            Δερμάτινο τιμόνι με διακοσμητικά χρωμίου
                            Εσωτερικά χερούλια θυρών επιχρωμιωμένα
                            Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς
                            Πίσω τζάμια επιβατών & τζάμι χώρου αποσκευών, φυμέ

                            Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού με μηχανική ρύθμιση μέσης
                            Θήκες στις πόρτες Κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
                            Μπροστινά προσκέφαλα τύπου 'πορτοφόλι' ρυθμιζόμενα σε ύψος και
                            κλίση
                            Προσκέφαλα πίσω επιβατών ρυθμιζόμενα σε ύψος, τύπου 'κόμμα'
                            Συρτάρι κάτω από τα καθίσματα του οδηγού & του συνοδηγού
                            Υφασμάτινη επένδυση C&T Hermitage

                            Ελαστικά 205/55 R16 Energy Saver (e-HDi 110 STT & e-HDi
                            110 MCP STT)
                            Ρεζέρβα 'ανάγκης' (μόνο με MCP)

                            Αν αυτό το αυτοκίνητο είχε μια καλύτερη ανάρτηση αγαπητέ sprk απο την φτωχό ημιάκαμπτο όπως το Γκόλφ, για καλύτερη οδική συμπεριφορά, θα ήταν με βάση την ποιότητα, άνεση, χώρους, ηχομόνωση αλλά και τις τιμές που δίνει η Σιτροέν μάλλον η καλύτερη επιλογή στα μικρομεσαία

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              james9 last edited by

                              κανεις να μας πει για το κιβωτιο? συν και πλην, καταναλωσεις , συμπεριφορα κλπ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης james9 έγραψε:
                                κανεις να μας πει για το κιβωτιο? συν και πλην, καταναλωσεις , συμπεριφορα κλπ?

                                Έγραψα εγώ πιο πάνω, μετά από έρευνα στο web και συζήτηση με ένα φίλο συντάκτη περιοδικού.
                                Τραγικό κιβώτιο. Άτσαλες και αργές αλλαγές. Φαντάζομαι όμως ότι είναι κάτι που συνηθίζεται. Απλά όπως λένε όλοι όταν πλησιάζει η ώρα της αλλαγής ταχύτητας, καλό είναι να σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι ώστε η αλλαγή να γίνεται πιο ομαλά.
                                Η citroen υποστηρίζει ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση για αυτό και δηλώνει λιγότερους ρύπους με αυτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Το έχω γράψει παλιότερα , διαλέξτε manual.
                                  Εκτός αν δεν σας ενδιαφέρει η οδήγηση αλλά η μετακίνηση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kosnear last edited by

                                    Ο χρήστης james9 έγραψε:
                                    καλα αυτο θα το συνηθισω το πολυ πολυ να φοραω κρανος στην αρχη. αλλα θελω να μοου πεις. πως ειναι? κρεμαει? καει περισσοτερο? ισχυει οτι εχει παντς πισω απο το τιμονο και αλλαζεις μονος σου αν θες ή διαβασα λαθος?

                                    Έχει όντως χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Τώρα σύμφωνα με τη CITROEN, όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω, έχει και καλύτερη κατανάλωση (μέση 3,8 l/100km έναντι 4,2 l/100km) και χαμηλότερους ρύπους (98 g/km έναντι 109 g/km) με αποτέλεσμα να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Όλα αυτά σε συνδιασμό με το AERO PACK. Δες εδώ:
                                    http://www.citroen.gr/Resources/Content ... T_1_12.pdf
                                    Περισσότερα δεν ξέρω να σου πω. Θα μπορούσε να μας διαφωτίσει κάποιος ο οποίος να το έχει. Προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη σε γνώμες συντακτών διότι υπάρχουν συμφέροντα στη μέση. Γνωρίζω από πρώτο χέρι τι γίνεται με τις εταιρείες αυτοκινήτων στα διάφορα περιοδικά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      @jimdenin,
                                      Το ότι έχει ημιάκαμπτο ( από μόνο του ) δεν λέει τίποτα . Η συμπεριφορά του ξεπερνά κατά πολύ τα όρια του μέσου οδηγού.
                                      Οι εκδόσεις για τις οποίες γράψαμε δεν αφορούν 'ανήσυχους' ούτε 'φτιαγμένους' . Diesel
                                      Οι χώροι σε συνδυασμό με την τιμή δίνουν μία εξαιρετική πρόταση για έναν οικογενειάρχη ή μεσήλικα με καλό γούστο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        james9 last edited by

                                        όντως ρε παιδια με το αυτοματο εχει ρυπους κατω απο 100 οποτε δεν πληρωνεις τελη κυκλοφοριας σε συνδυασμο με το αερο πακ το οποιο κατ εμε ειναι ψιλοαπατη. ειχα την εντυπωση παντως οτι τα αυτοματα εχουν υψηλοτερη καταναλωση γενικα τοσο λαθος ειχα καταλαβει?

                                        αν και θα το δοκιμασω την τεταρτη που εχω κλεισει ραντεβου η σκεψη μου ειναι η εξης. αν το παρω αυτοματο δεν θα μπορω με τα αυτακια να κανω τις αλλαγες μονος μου οποτε γουσταρω? θα εχει διαφορα με το μανουαλ 6αρι με αυτο τον τροπο που περιγραφω? και οποτε μπαινω πολη θα το βαζω αυτοματο δε με χαλαει.

                                        δηλαδη αμα ειναι να γλυτωσω τα τελη ας ειναι αυτοματο και το χειριζομαι οπως θελω εγω , αλλαζω και συνεχεια με τα pads που λεει ο λογος. θα μου πειτε για 100€ κανεις ετσι? δικιο εχετε αλλα αν μπορω να τα γλιτωσω why not?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kosnear last edited by

                                          Δεν είναι απαραίτητο να καίει παραπάνω ένα αυτοκίνητο με αυτόματο σασμάν. Τουλάχιστον με τα νέας τεχνολογίας σασμάν. Υποτείθεται ότι το αυτόματο διαχειρίζεται καλύτερα τη ροπή του κινητήρα και κάνει τις αλλαγές εκεί που πρέπει. Πάντως αυτό που περιγράφεις με τις αλλαγές των ταχυτήτων γίνεται.
                                          Τώρα όσον αφορά τα τέλη σκέψου και το εξής: τα 600 ευρώ παραπάνω που νομίζω κάνει το αυτόματο είναι σαν να πληρώνεις για 6 χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας. Από προσωπική εμπειρία το αυτόματο το οποίο έχει και αλλαγές από το τιμόνι αξίζει γιατί μπορείς είτε να το έχεις στο auto και να μην ασχολείσαι είτε να αλλάζεις τις ταχύτητες όποτε εσύ θες για ποιο σπορ οδήγηση. Νομίζω πάντως ότι έχει kick down οπότε αν χρειαστείς να το οδηγήσεις ποιο 'άγρια' δεν θα υπάρχει θέμα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            james9 last edited by

                                            οντως ειναι 600€ το αυτοματο + 200€ το aero pack το συνολο 800€ που γλυτωνω βαζοντας 6αρι μανουαλ. στην περιπτωση μου αυτο που εχει σημασια ειναι οι χωροι, η οικονομια και η ασφαλεια για τη μικρη μου και τη γυναικα μου. οποτε δε βλεπω να μου χρειαζεται επιθετικη οδηγηση αλλα η απλη μεταβαση απο το σημειο Α στο σημειο Β. ευχαριστω για τις πληροφοριες θα επανελθω την τεταρτη που θα το οδηγησω να πω τις εντυπωσεις μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr