Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αφαιρεση καταλυτη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αφαιρεση καταλυτη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    19
    16437
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lotusholic last edited by

      Καλησπερα σας,θελω να κανω 1-2 ερωτησεις πανω στο θεμα της αφαιρεσης του καταλυτη.Προσφατα εμαθα οτι ο κεντρικος καταλυτης στο αυτοκινητο μου παραδιδει σιγα σιγα πνευμα,αυτο που θελω να μαθω ειναι το εξης...

      Υπαρχει ιδιαιτερο προβλημα(γιατι προφανως θα υπαρχει) αν κυκλοφορω χωρις καταλυτη κερδιζοντας και τα σχεδον 15 αλογα παραπανω που θα μου δωσει ή θα πρεπει να τον αντικαταστησω αμεσα?Ποιες ειναι δηλαδη οι ποινικες κυρωσεις δεδομενου οτι το αυτοκινητο δεν ειναι ιδιαιτερα ρυπογονο αλλα ας υποθεσουμε οτι ξεπερναω το οριο!Θα εχω προβλημα στο να περασω κτεο,καρτα καυσαεριων,ενδεχομενως προστιμα(και τι ειδους?)..??
      Ευχαριστω..

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lotusholic last edited by

        Καλησπερα σας,θελω να κανω 1-2 ερωτησεις πανω στο θεμα της αφαιρεσης του καταλυτη.Προσφατα εμαθα οτι ο κεντρικος καταλυτης στο αυτοκινητο μου παραδιδει σιγα σιγα πνευμα,αυτο που θελω να μαθω ειναι το εξης...

        Υπαρχει ιδιαιτερο προβλημα(γιατι προφανως θα υπαρχει) αν κυκλοφορω χωρις καταλυτη κερδιζοντας και τα σχεδον 15 αλογα παραπανω που θα μου δωσει ή θα πρεπει να τον αντικαταστησω αμεσα?Ποιες ειναι δηλαδη οι ποινικες κυρωσεις δεδομενου οτι το αυτοκινητο δεν ειναι ιδιαιτερα ρυπογονο αλλα ας υποθεσουμε οτι ξεπερναω το οριο!Θα εχω προβλημα στο να περασω κτεο,καρτα καυσαεριων,ενδεχομενως προστιμα(και τι ειδους?)..??
        Ευχαριστω..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lotusholic last edited by

          Καλησπερα σας,θελω να κανω 1-2 ερωτησεις πανω στο θεμα της αφαιρεσης του καταλυτη.Προσφατα εμαθα οτι ο κεντρικος καταλυτης στο αυτοκινητο μου παραδιδει σιγα σιγα πνευμα,αυτο που θελω να μαθω ειναι το εξης...

          Υπαρχει ιδιαιτερο προβλημα(γιατι προφανως θα υπαρχει) αν κυκλοφορω χωρις καταλυτη κερδιζοντας και τα σχεδον 15 αλογα παραπανω που θα μου δωσει ή θα πρεπει να τον αντικαταστησω αμεσα?Ποιες ειναι δηλαδη οι ποινικες κυρωσεις δεδομενου οτι το αυτοκινητο δεν ειναι ιδιαιτερα ρυπογονο αλλα ας υποθεσουμε οτι ξεπερναω το οριο!Θα εχω προβλημα στο να περασω κτεο,καρτα καυσαεριων,ενδεχομενως προστιμα(και τι ειδους?)..??
          Ευχαριστω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • O
            orestis-d last edited by

            Εχει πολλους καταλυτες το αυτοκινητο σου και χαλαει ο κεντρικος? Περα απο την πλακα, υπαρχουν μια χαρα aftermarket καταλυτες που βελτιωνουν καπως την ροη καυσαεριων και ειναι και στη μιση τιμη απο τους κανονικους της εταιριας. Και δε θα χεις και θεμα με ρυπους!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eltassos last edited by

              ειναι ανευθυνοτητα να το κανεις αυτο...ακου τον ορεστη

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lotusholic last edited by

                Αντικατασταση καταλυτη θα γινει αλλα δεν ξερω ποτε και επειδη δεν θελω να αρπαξω και καμια φωτια,σκεφτομουν να αφαιρεσω προσωρινα τον καταλυτη γι αυτο και θελω να μαθω τι κυρωσεις υπαρχουν,επειδη το κυκλοφορω το αυτοκινητο,ειναι κατι ιδιαιτερα ριψοκινδυνο σε οτι εχει να κανει με προστιμα κτλ ή δεν τρεχει και τιποτα!
                Ευχαριστω για τις απαντησεις!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  leonp last edited by

                  Αν βγάλεις τον καταλύτη πρέπει να φτιάξεις εξάτμιση γιατί θα λείπει ένα κομμάτι.
                  Tόσα άλογα μην ονειρεύεσαι ότι θα πάρεις, ΚΤΕΟ δεν θα περνάς και θα χρειαστεί να ξαναβάλεις καταλύτη, δηλαδή να ξαναφτιάξεις εξάτμιση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Τι εννοείς παραδίδει το πνεύμα; Μέτρησες καυσαέρια και δεν είναι καλά και δεν δικαιολογείται από αλλού ή έχει λιώσει και μπουκώσει οπότε δεν πάει το αυτοκίνητο;;
                    Χωρίς καταλύτη όσο καθαρό και να νομιζεις ότι είναι το αυτοκίνητό σου τα όρια αυτοκινήτου ΜΕ καταλύτη δεν τα πιάνει. Αν νομίζεις ότι βγάζοντας τον καταλύτη θα μετρηθείς με τα όρια των αυτοκινήτων χωρίς καταλύτη κάνεις λάθος.
                    Οπότε αν θέλεις να είσαι νόμιμος και να περνάς και το ΚΤΕΟ και να μην ρυπαίνεις το περιβάλλον θα βάλεις καταλύτη. Αν βάλεις όχι της αντιπροσωπείας σου αλλά άλλον θα πληρώσεις πολύ λιγότερο (πιθανόν λιγότερο από μισά) για καλύτερον, πιο ανθεκτικό (μεταλλικό), και να σου κόβει και λιγότερα άλογα (με μικρότερο αριθμό κυψελών ανά επιφάνεια διατομής πχ 200 αντί 300).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Χωρις καταλυτη εχει κατασχεση καθως εχει εισαχθει ως οχημα καταλυτικης τεχνολογιας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kinq1 last edited by

                        Πιθανό είναι να ανάβει λαμπάκι στο ταμπλώ και να μπει ο κινητήρας σε safe mode οπότε να καίει πιο πολύ ή να έχει μειωμένη απόδοση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagnar last edited by

                          Τι αμάξι είναι και κερδίζει +!5άλογα αμέσως χωρίς καταλύτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kacey last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            Χωρις καταλυτη εχει κατασχεση καθως εχει εισαχθει ως οχημα καταλυτικης τεχνολογιας.

                            Αυτο δειξ΄το μου γραμμενο καπου σε παρακαλω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              kacey last edited by

                              @lotusholic

                              επειδη αναφερεις 'κεντρικο καταλυτη', κ ως απαντηση στον orestis.d, υποθετω οτι μιλας για τον δευτερο καταλυτη κ οτι το αυτοκινητο σου οπως ολα τα μοντερνα αυτοκινητα εχει δυο, τον εναν αμεσως μετα την πολλαπλη εξαγωγης?

                              Λοιπον, φωτια δεν παιρνεις, αλογα θα παρεις, πρεπει να φτιαξεις ενα κομματι σωληνα να αντικαταστησει τον καταλυτη, αν δεν θες να εχεις πολυ θορυβο αντι για σωληνα βαλε σιγαστηρα/καζανακι, κτεο δεν θα περνας, παραπανω ρυπους θα βγαζεις (κ ορισμενους πολυ 'κακους'), safe mode μαλλον δεν θα εχεις γιατι οι αισθητηρες λ ειναι πριν κ μετα τον 1ο καταλυτη κ οχι τον δευτερο που απ'οτι καταλαβα αναφερεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Αν δεν καταργήσεις τα υπόλοιπα καζανάκια, ο θόρυβος δε θα αυξηθεί σημαντικά από την αφαίρεση του καταλύτη. Οπότε μην προσθέσεις επιπλέον καζανάκι.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lotusholic last edited by

                                  Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!

                                  Το αυτοκινητο σε μερικες ευρωπαικες χωρες εβγαινε και χωρις καταλυτες γι αυτο και ξερω ποσα παραπανω αλογα του δινει αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα!
                                  @Onyx Απο συμπτωματα στην οδηγηση του αυτοκινητου το εχω καταλαβει αυτο,μπουκωνει και χανει σε γκαζι και βρομαει,δεν ειναι οπως παλιοτερα,ειναι και 21 χρονων!

                                  @Kacey Αμεσως μετα την πολλαπλη εξαγωγης ειναι ο προκαταλυτης που δεν ειναι κατι σπουδαιο,σαν δυχτακι ενα πραγμα,δεν πιστευω οτι το προβλημα ειναι εκει!Επισης ΠΑΙΡΝΕΙΣ φωτια,τουλαχιστον στο συγκεκριμενο αυτοκινητο καθως διπλα στον κεντρικο(2ο) καταλυτη περνανε τα σωληνακια του καυσιμου και απο γνωστο που ειχε ασχημη εμπειρια καηκαν απο υπερθερμανση του καταλυτη λογω μπουκωματος και πηρε φωτια,ευτυχως προλαβε και την εσβησε ο ανθρωπος!
                                  Επισης safe mode υπαρχει αλλα ενεργοποιειται οταν γινουν πιο ασχημα τα πραγματα,εγω απλα θελω να προλαβω ολα αυτα και το αμαξι μου να εχει την σωστη original λειτουργια!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    catalyst last edited by

                                    Ο χρήστης Lotusholic έγραψε:

                                    Το αυτοκινητο σε μερικες ευρωπαικες χωρες εβγαινε και χωρις καταλυτες γι αυτο και ξερω ποσα παραπανω αλογα του δινει αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα!

                                    Αυτό είναι μάλλον αυθαίρετο συμπέρασμα, αν σε κάποια έκδοση έβγαινε χωρίς καταλύτη πιθανότατα είχε και άλλο πρόγραμμα. Δε σημαίνει ότι βγάζοντας τον καταλύτη θα φτάσετε στα άλογα τις έκδοσης που δεν είχε καταλύτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                      Χωρις καταλυτη εχει κατασχεση καθως εχει εισαχθει ως οχημα καταλυτικης τεχνολογιας.

                                      Αυτο δειξ΄το μου γραμμενο καπου σε παρακαλω.

                                      http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?p ... 571#207311

                                      Αυτο θυμαμαι που το εχω διαβασει και σε αλλα φορα.ΠΑντως νομιμο απο την στιγμη που εκπεμπει παραπανω καυσαερια δεν μπορει να ειναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Δεν ειναι (σαφως), αλλα υπαρχει συγκεκριμενη ποινη για αυτο (η ιδια που ειναι για ολους τους αυξημενους ρυπους). Καταλαβετε το, δεν γινονται κατασχεσεις για ψυλλου πηδημα παιδια. Εκτος αν μου δειξεις γραμμενο σε καποιο ΦΕΚ να λεει ακριβως αυτο που λες. Ο νομος πρεπει να ειναι καπου γραμμενος, δεν μπορει να λεμε οτι 'αφου αυτο ηρθε εδω ως τετοιο κ τωρα δεν ειναι τετοιο, στο παιρνουμε' αν δεν αναφερεται ακριβως αυτη η παραβαση+ποινη καπου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          helenkor last edited by

                                          Πέρα απο το όποιο οικονομικό κόστος, θα πρότεινα να εξετάσεις το θέμα και απο την σκοπιά της υγείας.
                                          Υπάρχει λόγος που υπάρχει ο καταλύτης στο αυτοκίνητό σου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Lotusholic έγραψε:
                                            θελω να προλαβω ολα αυτα και το αμαξι μου να εχει την σωστη original λειτουργια!

                                            Αφού θέλεις αυτό (και πολύ σωστά κάνεις) ΠΡΕΠΕΙ να αντικαταστήσεις τον καταλύτη με έναν εργοστασιακό ή aftermarket. Μόνο έτσι θα είναι το αυτοκίνητο σωστό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr