-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ταυρε..
Προσωπικά θεωρώ ιεροσυλία και νιώθω πολύ λίγος να κρίνω το κάλος ή μη των αυτοκινήτων μιας εταιρίας που δημιούργησε σχoλή σε αυτο που ονομάζουμε supercar
Δεν ξερω για σενα αλλά για μενα είναι απόλυτες οδηγικές μηχανές βγαλμένες σαν απο ένα παιδικό cartoon που μπορούν και αναβιώνουν με τον καλυτερο δυνατο τρόπο τα παιδικά μας όνειρα που με την σειρά μας τα κρεμούσαμε σε αφίσες στους τοιχους των δωματίων μας.
Για τους περισσότερους απο μας τα πραγματα ειναι κάπως έτσι, ωστόσο λίγοι εχουν την τύχη να το γευτούν
Οπότε μην τοποθετουμαστε τώρα λες και εχουμε κανα δυο τριά φερραρικά στο γκαράζ μας και ''ζαχαρώνουμε'' αν θα πάρουμε την καινουρια 512
Δεν μπορώ να διαβάζω εκφράσεις wannabe ή καγκουρικο, κάγκουρας ειναι αυτος που αγοράζει HYUNDAI και κουμπώνει στο προφυλακτήρα diffuser για να μοιάζει σε Ferrari και wannabe ειναι όλοι οι άλλοι, διότι η Ferrari απλά τους δείχνει το δρόμο
Πιστεύω ότι μπορεις πεις την αποψή σου αλλά όχι να αφορίζεις κατα κάποιο τρόπο με αυτο το στυλΑν ενόχλησα σόρυ αγνοήσε με διότι διαφορετικά έχεις κάθε δικαίωμα να συμπεριφερεσε σαν έναν από τους παπούδες του muppet show.
Σεβαστή η άποψή σου, αλλά σου διαφεύγει κάτι: ειμαι περισσότερο φαν της Φερράρι απ' οτι φαντάζεσαι.
Αυτό όμως δε σημαίνει οτι πρέπει να μείνει στο απυρόβλητο. Ίσα-ίσα! Μια εταιρεία που μας έχει καλομάθει με καλλονές όπως οι 550, 456, 360, 430, για να μιλήσουμε για τις σχετικά πρόσφατες (γιατί αν αρχίσω να μιλάω για παλιότερες, θα αρχίσει να ξεροχύνει το φόρουμ) και έχει θεσει τόσο ψηλά τον σχεδιαστικό πήχη χωρίς υπερβολές και φανφάρες (ΟΚ, η 430 είχε κανα-δυο πραγατάκια πάνω της που θα μπορούσαν να λείπουν, αλλά της το συγχωρούμε ), πρέπει να είναι πιο... προσεκτική στα σχεδιαστικά της βήματα και να αποφεύγει σκοπέλους εντυπωσιασμού και... χυδαιότητας (μου άρεσε αυτό, το κλέβω).
Δεν αμφιβάλω για τις δυνατότητές τους και για την τεχνολογία που κουβαλάνε, πίνω νερό στο στις επιδόσεις της 458, αλλά μου φαίνεται 'κάπως' να γιαπωνεζοφέρνει τόσο ένα δημιούργημα του Μαρανέλο, χωρίς βεβαίως να έχω κανένα πρόβλημα με αντίστοιχες Ιαπωνικές κατασκευές, αν λεγόταν NSX, θα έλεγα μπράβο στους Ιάπωνες, έφτιαξαν τον άξιο διάδοχο.
Βέβαια, για να κάνω και το συνήγορο του διαβόλου, άλλες ήταν οι εταιρείες που καθόρισαν λίγο-πολύ το σχέδιο των supercars όπως είναι σήμερα και όχι η Φερράρι, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν έχει φτιάξει πραγματικά γλυπτά.
Αυτά τα ολίγα. Δε σε παρεξηγώ, μονο πες μου μια και με έχεις γνωρίσει απο κοντά, σε ποιον μοιάζω πιο πολύ? Στον Statler ή στον Waldorf?
-
Βασικα ο taurus χρειαζεται συνταγη 'γιατρου'...
Το πρωτο πραγμα, για να κατανοησει καλυτερα και να εκτιμησει αυτα τα (οποια) κατασκευασματα της Ferrari που ευκολα
παρομοιαζει με...καγκουρικα, πρωτα απ' ολα θα πρεπει να τα δει απο κοντα. Οχι μισο λεπτο στα πεταχτα.
Σταματημενο το αυτοκινητο, πεζος ο...ταυρος, και να την γυρισει γυρω-γυρω προσεχτικα.
Εαν δεν 'επανελθει', τοτε χρειαζεται να περασουμε στο δευτερο σταδιο , οπου πρεπει να την ακουσει, να βαζει μπροστα, ειδικα την 599GTB.
Εκει συνηθως 'επανερχονται' οι περισσοτεροι. Εαν ακομα και τοτε δεν καταλαβει κατι, τοτε μιλαμε για 'σοβαρη' περιπτωση,
και θα πρεπει αμεσα να την δει και ανοιχτη, να μυρισει το δερμα, ακουγοντας την ταυτοχρονα να στροφαρει ψηλα...
Εαν και τοτε δεν γινει τιποτα, το προβλημα ΔΕΝ 'θεραπευεται', η ασθενεια ειναι ανιατη... -
Eκ πρώτης όψεως δεν μου φαίνεται άσχημη συνολικά, νομίζω ότι μου αρέσουν οι αναλογίες της -ειδικά σε κατατομή.
Θα προτιμούσα να λείπουν κάποια στοιχεία που βγάζουν μάτι, σίγουρα το πίσω 'χωνί' και οι 'χαυλιόδοντες' στον εμπρός προφυλακτήρα, που νομίζω ότι υπάρχουν μόνο για λόγους εντυπωσιασμού. Αυτά είναι που χαλάνε και την συνολική εικόνα και σίγουρα θα ταίριαζαν σε κάποιο κορεάτικο κουπέ αλλά όχι σε Ferrari.
Γενικώς, θα μου άρεσε να είναι πιο 'αριστοκρατική' και απέριττη η προσέγγιση ως προς τις λεπτομέρειες -βλ. π.χ. πόσο μετρημένες είναι οι Aston στον τομέα αυτόν- και όχι φαντεζί. Ακόμα και η 599 που είναι πιο χοντροκομμένη ως σχήμα, μοιάζει σαφώς πιο εκλεπτυσμένη μπροστά της.
-
Γρήγορη μην μπερδεύεσαι. Εγώ μίλησα για σχέδιο. Ούτε για εσωτερικό, ούτε για ήχο, ούτε για οτιδήποτε άλλο. Και όσο και να την τριγυρίσω, αυτή η βλακεία στο πίσω μέρος δεν πρόκειται να εξαφανιστεί.
Και για να συμπληρώσω και κάτι στα λεγόμενα του σεβασμιου δασκάλου Pai-Mei, είναι σαν να έχεις ραντεβού με μα γυναίκα με υπέροχο πρόσωπο και αναλογίες και αυτή να εμφανιστεί με σιδερακια και πατομπουκαλα στα μάτια. Όσο και να προσπαθήσεις για το αντίθετο, δε θα καταφέρεις να μην κοιτάς εκεί.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Rosso Berlinetta Γρηγόρη και είναι καινούριο χρώμα.Παρα πολυ ωραιο χρωμα. Μου θυμιζει λιγο καποιο αλλο, πιο βυσσινι ομως αυτο που λεω εγω. Rubinho Miccalizato λεγεται αν δεν κανω λαθος, το ειχα συναντησει στα χρωματα επιλογης για Ferrari στο παιχνιδι Gran Turismo. Αν υπαρχει στην πραγματικοτητα, θα μπορουσες σε παρακαλω να μου πεις σε ποιο αυτοκινητο ανηκει, επειδη δεν το γνωριζω?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
καλλονές όπως οι 550, 456, 360, 430Εδώ λοιπόν γίνεται εμφανές ότι τα γούστα, ακόμα και των πιο παθιασμένων tifosi, δεν συμπίπτουν. Όταν είχα πρωτοδει την 550 η αντίδρασή μου ήταν αυτή: . Στην δε 360, αυτή: . Όπως καταλαβαίνεις αγαπητέ Κώστα ποτέ δεν θα είναι όλοι ευχαριστημένοι. Πάντως αν πας στο www.ferrari.com και αφήσεις το ποντίκι πάνω στο menu 'GT & SPORTS CARS' θα ανοίξει ένα drop down menu με όλη την τωρινή γκάμα. Εμένα μου φαίνονται τρομερά επιθετικές οι σύγχρονες Ferrari (με εξαίρεση την πιο 'απαλή' California) και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ!
STK: To Rosso Rubihno υπήρχε στην 275 νομίζω.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σεβαστή η άποψή σου, αλλά σου διαφεύγει κάτι: ειμαι περισσότερο φαν της Φερράρι απ' οτι φαντάζεσαι.
Αυτό όμως δε σημαίνει οτι πρέπει να μείνει στο απυρόβλητο. Ίσα-ίσα! Μια εταιρεία που μας έχει καλομάθει με καλλονές όπως οι 550, 456, 360, 430, για να μιλήσουμε για τις σχετικά πρόσφατες (γιατί αν αρχίσω να μιλάω για παλιότερες, θα αρχίσει να ξεροχύνει το φόρουμ) και έχει θεσει τόσο ψηλά τον σχεδιαστικό πήχη χωρίς υπερβολές και φανφάρες (ΟΚ, η 430 είχε κανα-δυο πραγατάκια πάνω της που θα μπορούσαν να λείπουν, αλλά της το συγχωρούμε ), πρέπει να είναι πιο... προσεκτική στα σχεδιαστικά της βήματα και να αποφεύγει σκοπέλους εντυπωσιασμού και... χυδαιότητας (μου άρεσε αυτό, το κλέβω).
Δεν αμφιβάλω για τις δυνατότητές τους και για την τεχνολογία που κουβαλάνε, πίνω νερό στο στις επιδόσεις της 458, αλλά μου φαίνεται 'κάπως' να γιαπωνεζοφέρνει τόσο ένα δημιούργημα του Μαρανέλο, χωρίς βεβαίως να έχω κανένα πρόβλημα με αντίστοιχες Ιαπωνικές κατασκευές, αν λεγόταν NSX, θα έλεγα μπράβο στους Ιάπωνες, έφτιαξαν τον άξιο διάδοχο.
Βέβαια, για να κάνω και το συνήγορο του διαβόλου, άλλες ήταν οι εταιρείες που καθόρισαν λίγο-πολύ το σχέδιο των supercars όπως είναι σήμερα και όχι η Φερράρι, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν έχει φτιάξει πραγματικά γλυπτά.
Αυτά τα ολίγα. Δε σε παρεξηγώ, μονο πες μου μια και με έχεις γνωρίσει απο κοντά, σε ποιον μοιάζω πιο πολύ? Στον Statler ή στον Waldorf?
+10000
Moνο που στις καλλονες ξεχασες την 355 ασυγχωριτο!!!
Η Ferrari εδειξε πως καταλαβε τα σχεδιαστικα της λαθη και επανορθωσε με την F12 η οποια απο μπροστα μεχρι πισω εχει αρμονικες γραμμες και καμπυλες και ταυτοχρονως ειναι ακρως επιθετικη. Και η FF εχει βεβαια γραμμες αλλα το σχημα του αμαξωματος ειναι μια αηδια.
Η 458 ενω εχει ενα απιστευτο πισω και πλαινο μερος η μουρη της ειναι αδιαφορη για αυτοκινητο σχεδιασης pininfarina που βγηκε απο το Μαρανελλο. Σαφως και εχει επιθετικη μουρη αλλα το να κοτσαρεις απλα 2 φαναρια και να κανεις ενα τεραστιο ανοιγμα στον προφυλακτιρα σιγουρα δειχνει πως δεν υπηρχε διαθεση ενασχολησης με το μπροστινο μερος. Δυστυχως μπροστα στην Aventador δεν πιανει μια. -
Ξεχωρίστε το 'αρμονικό' απο το 'επιθετικό' στις καμπύλες καλύτερα!
Η F12 έχει πιο αναγλυφες γραμμές (ακόμα και καμπύλες) που δίνουν επιθετικότητα. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Η 458 ενω εχει ενα απιστευτο πισω και πλαινο μερος η μουρη της ειναι αδιαφορη για αυτοκινητο σχεδιασης pininfarina που βγηκε απο το Μαρανελλο. Σαφως και εχει επιθετικη μουρη αλλα το να κοτσαρεις απλα 2 φαναρια και να κανεις ενα τεραστιο ανοιγμα στον προφυλακτιρα σιγουρα δειχνει πως δεν υπηρχε διαθεση ενασχολησης με το μπροστινο μερος. Δυστυχως μπροστα στην Aventador δεν πιανει μια.
μπροστα στην Αβενταντορ δεν πιανει κανενα μια τουλαχιστον απο μπροστα...
ειναι απλα διαστημοπλοιο...
οσο για την 458...αν την δεις σε μαυρο ή blu tour de france θα αλλαξεις αρδην αποψη...
απλα ειναι σε σχεδιο πιο απλη απο της 12κυλινδρες...
-
Πιο απλη σε σχεδιο ειναι ακομα και απο την F430
Σε μαυρο οντως κατι γινεται αλλα δε μ αρεσει στις Ferrari γενικως. -
Πολύ όμορφη και με τον (απίστευτο) κινητήρα στη σωστή θέση.
Μετά αναρωτιούνται γιατί όλα τα μοντέλα της Φεράρι ξεσκίζουν στις πωλήσεις...
-
Ντάξει, η θέση λάθος είναι Λεώ (θα μπει στη σωστή και αφού έχει πάρει καμιά 100+ άλογα ακόμα στην νέα Enzo), αλλά ακόμα και έτσι το αποτέλεσμα θα είναι απίστευτο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ντάξει, η θέση λάθος είναι Λεώ (θα μπει στη σωστή και αφού έχει πάρει καμιά 100+ άλογα ακόμα στην νέα Enzo), αλλά ακόμα και έτσι το αποτέλεσμα θα είναι απίστευτο!αμετανοητος....
αρα πιο πολυ δεχεσαι την Αβενταντορ στα ιδια χρηματα με το μοτερ στο σωστο σημειο ,ανθρακονηματα και push rod παρα μια F12...
-
Είναι 4κίνητη και αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλε
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Είναι 4κίνητη και αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλε -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Είναι 4κίνητη και αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλεΈχει και 40 άλογα λιγότερα και 50 κιλά παραπάνω.
-
αυτη τη στιγμη που μιλαμεπου δεν υπαρχει αντικαταστατης της εντζο κ βγαζωντας τα μεταχειρισμενα,αν ηθελα το κορυφαιο απο πλευρας τεχνικων χαρακτηριστικων κ επιδοσεων,θα αγοραζα ενα καπαρo(η αν δεν πωλειται πλεον,ενα κοενιγσεγγ) εναντι μιας φ12.αν ηθελα το κορυφαιο απο πλευρας ''επιπεδου' θα επαιρνα μια μαζερατι(η αν δεν ηταν μερκελικη,μια σλσ αμγ) εναντι μιας φ12.αν ηθελα μια μιξη των 2,επιδοσεις κ επιπεδο,θα προτιμουσα μια φφ παρα μια φ12..τοσο κριμα δλδ που δεν βγηκε ενα σχεδιο οπως η 599..
υ.γ.
ο κινητηρας ειναι στην σωστη θεση τοσο για τον λεω οσο κ για τον αλεξανδρο.ο κινητηρας ειναι στην μεση.απλως δεν βρισκεται πισω απο τον χωρο των επιβατων,αλλα εμπροσθιως.οπως το σ2000 κ.α. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είναι 4κίνητη και αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλε
Έχει και 40 άλογα λιγότερα και 50 κιλά παραπάνω.
μην εισαι και τοσο σιγουρος για τα κιλα...
εκτος αν δεν θελεις να διαβασεις τι λεει η ιδια η Φερραρι περι πακετου ελαφρυνσης...οσον αφορα το 0-200 ακομα δεν μου ειπες...μιλαμε για διαφορα 0,3sec?
οσο αφορα τον αντικαταστατη της Ενζο....τοτε να το παω και εγω στην mille chili ...ετσι και αλλιως και τα δυο περιορισμενα ειναι για ελαχιστους...
εκτος αν θεωρουμε την ενζο μαζικης παραγωγης....
θελω να καταληξω οτι ...οκ ολα καλα το αμαξι μου αρεσει αλλα καποια πραγματα να τα παραδεχομαστε...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
θελω να καταληξω οτι ...οκ ολα καλα το αμαξι μου αρεσει αλλα καποια πραγματα να τα παραδεχομαστε...
συμφωνω..οπως το οτι η φ12 ειναι καγκουρικη.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
μην εισαι και τοσο σιγουρος για τα κιλα...
εκτος αν δεν θελεις να διαβασεις τι λεει η ιδια η Φερραρι περι πακετου ελαφρυνσης...Νομίζεις ότι η Lambo είναι χωρίς τα CF options?
οσον αφορα το 0-200 ακομα δεν μου ειπες...μιλαμε για διαφορα 0,3sec?
Επισήμως εκεί κάπου. Στην πραγματικότητα, θα φανεί στα τεστ. Αν και θέλω να δω και το 0-300 τους...
οκ ολα καλα το αμαξι μου αρεσει αλλα καποια πραγματα να τα παραδεχομαστε
Έλα μου;
@__C.L.A.B.__ Μη μου αποδίδεις πράγματα που δεν είπα.
FERRARI F12 BERLINETTA