-
Σκαλωσα... η m3 e30 ηταν μονο 2θυρη.Καλα το εγραψε.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Εχεις συνηθισει στα 'μικρα' γρηγορα κουβαδακια, και σε ξενερωνουν τα γρηγορα μεσαια?
Για την εποχη παντως, τα αλογα που εβγαζαν, σχετικα με το νορμαλ βαρος που ειχαν τα περισσοτερα,
ηταν πολυ αξιολογες περιπτωσεις... Old school οπλα!Size does matter ... αλλά από την ανάποδη.
Εσύ τι σχέση έχεις με μεσαία σπορ πυροβόλα όμως δεν μπορώ να καταλάβω
Πέρα από την πλάκα ακόμα ένα ωραίο θέμα.
Ως 'καμμενος' με το αθλημα, απο πολυ πιτσιρικας, παρατηρουσα οτιδηποτε γρηγορο σε μεσαια εκδοση, απο αγορες-συζητησεις που εκαναν καποιοι γνωστοι-φιλοι-συγγενεις του πατερα μου.
Δυστυχως βεβαια ηταν λιγοι τοτε αυτοι που ειχαν την δυνατοτητα για τετοιας κατηγοριας/κοστους αυτοκινητα, οποτε απλως καποιοι που ειχαν κοντινες με μας σχεσεις, μας μετεφεραν (στον πατερα μου δηλαδη κατα κυριο λογο) εντυπωσεις
και διαφορες ιστοριες απο εκεινη την εποχη. Φυσικο επακολουθο σε εναν πιτσιρικα που ξημεροβραδιαζοταν με τους 4τροχους, ηταν να εντυπωσιαστει με πολλα απο αυτα, να διαβασει οποια πληροφορια εβρισκε, και να ονειρευεται να παρει και ο 'μπαμπας' του ενα αντιστοιχο...
Ακομα και σημερα δεν κρυβω, οτι θα ηθελα παρα πολυ να ειχα την δυνατοτητα να οδηγουσα εστω ενα οποιοδηποτε απο αυτα που εχει η λιστα. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εσύ τι σχέση έχεις με μεσαία σπορ πυροβόλα όμως δεν μπορώ να καταλάβω
ο κίκιζας δεν έχει σχέση με τα μεσαία, αυτά έχουν μαζί του...
, να ηταν και πυροβολο, εκτος απο μεσαιο...
-
Ψήφισα Mercedes.
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
... 75 america->155 q4 το '92.. Η bx καταργηθηκε το '92.
Η Q4 εκανε την εμφανιση της δυο χρονια αργοτερα, το 1994. Ουσιαστικα, συμφωνα (με τους 4τροχους της εποχης, αλλα) και με τα ξενα δημοσιευματα, ηταν μια 16βαλβιδη Integrale με 'καπακι' απο 155, και λιγο πιο υποστροφικες ρυθμισεις, λιγο πιο ανετο, αλλα και με βαρυτερη αισθηση στο δρομο...Ο αντικαταστατης της Bx GTI, ηταν η 5πορτη 8βαλβιδη ΖΧ 1.9 Volcane με τα 'μελατα' 130 αλογα, για αυτο και προτιμησα την ισχυροτερη εκδοση της Bx. Το 2λιτρο 16βαλβιδο ΖΧ με τα 150αλογα αν δεν κανω λαθος εβγαινε μονο σε 3θυρο, και αυτο εγινε το 1993.
Αν οχι, εαν εβγαλε δηλαδη τα 150-155 αλογα και στην 5πορτη εκδση, τοτε μπορω να αντικαταστησω αν θελεις στο δημοψηφισμα την Bx GTI με την 5πορτη ΖΧ στην συγκεκριμενη εκδοση. -
Προβλεπω ανετη νικη για την Integrale, με τον ρυθμο που ψηφιζετε.
Σιγουρα θα εχει παιξει ρολο και το αγωνιστικο κομματι, οπου εκει σαρωσε φυσικα νικες-πρωταθληματα...
Σαν την Turbo America, ομως, ειδικα σε εμφανιση, -αλλα και οδηγικα, απ' οσο εγραφαν τα εντυπα, για τα λεφτα που εκανε, και οχι μονο- κανενα...
Μονο εγω βεβαια μεχρι στιγμης την ψηφισα... -
Sierra και ξερό ψωμί!
Έχει και πολλά ανταλλακτικά...
-
Αντικαταστατης της bx gti 16v 160 ηταν η xantia activa-xantia turbo ct ως κορυφαια εκδοση αν και προηγηθηκε η 2.0 16v 155 και οχι μια χαρα εχεις βαλει την bx και η zx δε κολλαει πουθενα σαν κατηγορια κυριως οπως και η xantia που ειναι πολυ φρεσκια οπως αυτα που ανεφερα σε προηγουμενα ποστ. Πασο για την q4 ειχα λαθος εντυπωση για την χρονια. Αυτα τα εγραψα απλα γιατι μια χαρα χωραει η e30. Το αναλυσαμε οκ.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αντικαταστατης της bx gti 16v 160 ηταν η xantia activa-xantia turbo ct ως κορυφαια εκδοση αν και προηγηθηκε η 2.0 16v 155 και οχι μια χαρα εχεις βαλει την bx και η zx δε κολλαει πουθενα σαν κατηγορια κυριως οπως και η xantia που ειναι πολυ φρεσκια οπως αυτα που ανεφερα σε προηγουμενα ποστ. Πασο για την q4 ειχα λαθος εντυπωση για την χρονια. Αυτα τα εγραψα απλα γιατι μια χαρα χωραει η e30. Το αναλυσαμε οκ.Οk τοτε...(εισαι σιγουρος οτι αντικαταστατης της Bx ηταν η Xanthia...?)
Ασχετο, αλλα με τα παλια, θυμηθηκα τωρα βολτα που ειχα παει με μια CX 25 Turbo με 168 αλογα, και ειχα παθει ΠΛΑΚΑ!!! Kρατημα και ανεση απο αλλο πλανητη, αλλα και γκαζι, με την σκαστρα να 'τραγουδαει' συνεχως...
Πραγματικα ακομα και σημερα ξαναλεω την φραση που ειπα τοτε ακριβως οταν τελειωσε η βολτα, οτι 'τετοια αυτοκινητα δεν βγαινουν πια'...P.S Ναι εχεις δικιο, αντικαταστατης της Bx ηταν η Xanthia, εγω μπερδευτηκα...
-
Ψηφισα Delta και λογω αδυναμιας αλλα και επειδη νομιζω οτι ηταν οτι καλυτερο οδηγικα εναντι του ανταγωνισμου, ολα αυτα φυσικα απ οτι διαβαζω και βλεπω.
-
Προς το παρόν είμαι μόνος μου ,
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Προβλεπω ανετη νικη για την Integrale, με τον ρυθμο που ψηφιζετε.H οποία δεν είναι καν μεσαίο αλλά..... c segment κατηγορίας (Golf-Tipo)
Kαι αφού φιγουράρουν στη λίστα αυτοκίνητα σαν την 75αρα,την Ε36,την 190 για να μην πω για το Croma ...λείπει αυτό που καθαρίζει για πλάκα όλα τα προμνημονευθέντα και ακόμα περισσότερα. Maserati 224V ή Racing (d segment αντίπαλος των 3er και 190 είναι...... στο E segment έπαιζε η 228i)....... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Προβλεπω ανετη νικη για την Integrale, με τον ρυθμο που ψηφιζετε.
H οποία δεν είναι καν μεσαίο αλλά..... c segment κατηγορίας (Golf-Tipo)
Kαι αφού φιγουράρουν στη λίστα αυτοκίνητα σαν την 75αρα,την Ε36,την 190 για να μην πω για το Croma ...λείπει αυτό που καθαρίζει για πλάκα όλα τα προμνημονευθέντα και ακόμα περισσότερα. Maserati 224V ή Racing (d segment αντίπαλος των 3er και 190 είναι...... στο E segment έπαιζε η 228i).......U got me. Εχεις δικιο, αλλα να εβαζα την Thema 8.32 απο την αλλη δεν επαιζε...
Η σωστη επιλογη για την λιστα, θα ηταν η Dedra Integrale, αλλα στην Ελλαδα νομιζω δεν εισηχθει...Οποτε για να μην αδικησω την Lancia, εβαλα το γνωστο μοντελο.
Η Maserati 424V ουσιαστικα (η 224V ηταν διπορτη, στην λιστα εβαλα 4πορτα, 5πορτα...) θα ταιριαζε στην λιστα, αλλα
δεν ειχε επισημη υποστηριξη στην χωρα μας, τουλαχιστον μεχρι το 1992, (δεν υπηρχε τιμολογηση καν) απ'οσο θυμαμαι, εκτος εαν κανω λαθος. Εαν πωλειτο κανονικα, τοτε θα την προσθεσω, απλως ξεπερνα αφενως το οριο των 15 του δημοψηφισματος, και απο την αλλη δεν μπορω να βγαλω αλλο μοντελο...P.S Παντως το 4κινητο Sierra Cosworth, η 424V δεν το επιανε ουτε στα ονειρα της, και ας εβγαζε 245αλογα απο 2 λιτρα (με δυο turbo βεβαια) ...
-
@mods
Εχω εκ παραδρομης γραψει για το 90 Quattro 20V 167ps οτι ηταν 2λιτρο, ενω ηταν 2.3...
Υπαρχει η δυνατοτητα να γινει διορθωση?Φοβάμαι μήπως αν κάνω διόρθωση χαθούν οι ψήφοι που έχουν ήδη υποβληθεί. Οπότε δεν το κάνω [Mod]
-
cossie.
-
Lancia delta integlale
Οταν την είδα live επειδή την είχα μελετήσει πολύ και είχα πωρωθεί μαζί της κυριολεκτικά καρδιοχτύπησα δεν ξέρω αν έχει νοιώσει κανείς τέτοιο συναίσθημα για κάτι άψυχο αλλά τόσο μα τόσο ''ζωντανό'' -
Τιμές σε ιταλική αγορά καλοκαιρί του 90
alfa 75 turbo QV 31.500.000 λιρέτες
audi 90 20V quattro 42.751.000
bmw 325iX 2,5 49.100.000 και M3 67.000.000
citroen BX 19 16v GTi 32.381.000
fiat croma turbo ie 34.066.000
ford sierra cosworth 4x4 46.100.000
lancia delta HF integrale 16v 41.184.000
Μercedes 190E 2.5-16 2.5-195ps 74.329.000
Peugeot 405 Mi 16 4x4 41.030.000
Renault 21 Turbo Quadra 2.0-175ps 41.525.000
Saab 900 T16 2.0-160ps 37.723.000
Volkswagen Passat Syncro G60 cat. 1.8-160ps 39.746.000
Volvo 460i Turbo 1.7-120ps 27.600.000
Maserati 424V 60.542.000Ισοτιμία με δραχμή στο 1 προς 13 περίπου
-
@Alba Parietti
Τhnks για τις τιμες...
Τοσο φθηνη η 75 Turbo America..?. Στην Ελλαδα ειχε 9,500,000δρχ περιπου, το 91' και στην Γερμανια η αντιστοιχη τιμη της απ' οσο θυμαμαι ηταν γυρω στα 4,000,000δρχ. 2,500,000δρχ στην Ιταλια? ΑαααααααχχχχΑπο την υπαρχουσα λιστα ποιο θα επελεγες, εαν καναμε ενα back in time, σε εκεινη την εποχη (1988-1992)?
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Ο πατερας μου ειχε μια Mercedes E190 2.3 και ο θειος μου εξακολουθει να εχει μια Ε190 sport 2.6 με τα 166 αλογα (Πολυ ομορφο αυτοκινητο) και μου αρεσει πολυ..Με λιγα λογια Μercedes E190 2.5 απο μενα...
Λες την 8βαλβιδη με τα 136αλογα? Κοιταζα τωρα απο περιεργια τιμοκταλογο του 1992, η 190Ε 2.3-136ps ειχε 18,000,000
και η 2.5-16 ειχε 30,000,000... Τρελα λεφτα και τα δυο για την εποχη, αλλα και μεγαλη η διαφορα μεταξυ των δυο...P.S Δεν θα ξεχασω το χαρακτηριστικο αγριο κροταλισμα της λιγο παλαιοτερης 2.3-16 που οδηγουσε ο πρωην ποδοσφαιριστης του Παναθηναικου, (τον ειχα πετυχει καμποσες φορες το καλοκαιρι στο Λουτρακι, οταν επαιζε για την ομαδα της Κορίνθου το 91-93 αν θυμαμαι καλα ) , ο Λούπου, την οποια λεγοταν οτι του την ειχε κανει δωρο ο Βαρδινογιαννης...
Ναι την 8βαλβιδη με τα 136 λεω...Καλο αυτοκινητο αλλα εμπαζε νερα απο το πορτμπαγκαζ
Ο ηχος της 2.6 ειναι τρομερος..Ο 6κιλυνδρος δουλευει πολυ ησυχα στο ρελαντι και ακουγεται ωραια αν πατησεις γκαζι..Εχει ακομα μια ιδια ο αλλος μου θειος αλλα σε χειροκινητη,τις ειχαν παρει καινουριες τοτεΑν οι θειοι σου αποφασίσουν να ξεφορτωθούν καμια 6κύλινδρη (ειδικά ο χειροκίνητος), ΟΦΕΙΛΕΙΣ να μου στείλεις πμ
Έχω 190, ψήφισα 190. Αν η Integrale είχε την παραμικρή σχέση με μεσαίο σεντάν, θα πήγαινε εκεί η ψήφος μου
Mεσαία σπόρ "πυροβόλα" τέλη 80's αρχές 90's