-
Σκέφτομαι την αγορά ενός αυτοκινήτου πόλης, στην κατηγορία των mini.
Κοιτάζω δηλ. μεταξύ των Picanto, i10, Alto, Pixo, Aygo, C1, 107, Spark, Cuore.
Mου αρέσει αρκετά το Picanto, πολύ περισσότερο που είναι το μοναδικό σε αυτή την κατηγορία τιμής με μηδενικά τέλη.
Τι γνώμη έχετε ? -
Σκέφτομαι την αγορά ενός αυτοκινήτου πόλης, στην κατηγορία των mini.
Κοιτάζω δηλ. μεταξύ των Picanto, i10, Alto, Pixo, Aygo, C1, 107, Spark, Cuore.
Mου αρέσει αρκετά το Picanto, πολύ περισσότερο που είναι το μοναδικό σε αυτή την κατηγορία τιμής με μηδενικά τέλη.
Τι γνώμη έχετε ? -
Σκέφτομαι την αγορά ενός αυτοκινήτου πόλης, στην κατηγορία των mini.
Κοιτάζω δηλ. μεταξύ των Picanto, i10, Alto, Pixo, Aygo, C1, 107, Spark, Cuore.
Mου αρέσει αρκετά το Picanto, πολύ περισσότερο που είναι το μοναδικό σε αυτή την κατηγορία τιμής με μηδενικά τέλη.
Τι γνώμη έχετε ? -
Μεταξύ αυτών i10/Picanto από μένα. Ειδικά το 2ο που είναι και φρεσκότατο σε σχεδίαση.
Τα δίδυμα Alto/Pixo και τα τρίδυμα Aygo/C1/107 υπολείπονται σε σχέση με τα προαναφερόμενα και σε κύλιση και σε ποιότητα κατασκευής. Επίσης αν δεν σε ενοχλεί το 3θυρο αμάξωμα θα πρόσθετα και τα Ka και Twingo. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Επίσης αν δεν σε ενοχλεί το 3θυρο αμάξωμα θα πρόσθετα και τα Ka και Twingo.Όχι, το 5-θυρο αμάξωμα είναι απαραίτητη προϋπόθεση.
-
Δεν γνωρίζω τι θα λένε τα νέα τρίδυμα της VAG (VW Up κλπ) και σε τι τιμή θα παίξουν...
-
Πάρε kia picanto 1.2 spice ή hyundai i20 1.2 gl 2AB.Γύρω στα 10700 κάνουν.Τα καλύτερα της μινι κατηγορίας αφου κιόλας αποκλείεις τα τρίθυρα ka-twingo.Μην πάρεις το 1.0 πικάντο είναι αδύναμο για 500€ λιγότερα.Τα aygo-107-c1,pixo-alto είναι για κλωτσιές τελείως φτηνιάρικες κατασκευές To vw up θα έρθει μετά το καλοκαίρι το 5-θυρο οπότε όχι χώρια την τιμή στα 12-12500 θα είναι.Και το panda 0.9 twinair 12 με 13 θα πάει,ψιλοακριβό.Αρα picanto 1.2(7 χρόνια εγγύηση,όμορφο-φρεσκο,γρήγορο και φουλ εξοπλισμό) και μετά ίσως i10 1.2.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Πάρε kia picanto 1.2 spice ή hyundai i20 1.2 gl 2AB.Γύρω στα 10700 κάνουν.Τα καλύτερα της μινι κατηγορίας αφου κιόλας αποκλείεις τα τρίθυρα ka-twingo.Μην πάρεις το 1.0 πικάντο είναι αδύναμο για 500€ λιγότερα.Το αμάξι θα κινείται σχεδόν αποκλειστικά πόλη, οπότε δεν πολυχρειάζονται οι καλύτερες επιδόσεις του 1.2.
Επιπλέον το 1.2 θα πληρώνει τέλη και πιθανότατα θα καίει περισσότερο.
Όσον αφορά το i10, θεωρούνταν μέχρι πρότινος το καλύτερο της κατηγορίας, αλλά αισθητικά δεν μου αρέσει, οπότε δύσκολα θα το προτιμούσα. -
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Πάρε kia picanto 1.2 spice ή hyundai i20 1.2 gl 2AB.Γύρω στα 10700 κάνουν.Τα καλύτερα της μινι κατηγορίας αφου κιόλας αποκλείεις τα τρίθυρα ka-twingo.Μην πάρεις το 1.0 πικάντο είναι αδύναμο για 500€ λιγότερα.
Το αμάξι θα κινείται σχεδόν αποκλειστικά πόλη, οπότε δεν πολυχρειάζονται οι καλύτερες επιδόσεις του 1.2.
Επιπλέον το 1.2 θα πληρώνει τέλη και πιθανότατα θα καίει περισσότερο.
Όσον αφορά το i10, θεωρούνταν μέχρι πρότινος το καλύτερο της κατηγορίας, αλλά αισθητικά δεν μου αρέσει, οπότε δύσκολα θα το προτιμούσα.ok δεκτόν.Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει η περίπτωση ντίζελ.Τα ford ka-fiat panda έχουν τον ίδιο 1.3 diesel με καλά αλογάκια,ροπή και κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα.Το ford ka trend plus 1.3 diesel έχει 11700 με την έκπτωση και το panda 1.3 dynamic γύρω στα 11500 .Αλλά σε κόβω για picanto 1.0 city Πολύ καλό.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει η περίπτωση ντίζελ.Τα ford ka-fiat panda έχουν τον ίδιο 1.3 diesel με καλά αλογάκια,ροπή και κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα.Το ford ka trend plus 1.3 diesel έχει 11700 με την έκπτωση και το panda 1.3 dynamic γύρω στα 11500 .Αλλά σε κόβω για picanto 1.0 city Πολύ καλό.Καλή περίπτωση το diesel αλλά αρκετά ακριβότερο και με τα χλμ που κάνω ετησίως εντός πόλης, θα αργήσω να κάνω απόσβεση λόγω φθηνότερου καυσίμου και μικρότερης κατανάλωσης (υπολογίζω σε 6+ χρόνια).
Επιπλέον έχω ένα φόβο με την ποιότητα του ελληνικού diesel, το οποίο ενδέχεται να καταστρέψει την ευαίσθητη και πανάκριβη αντλία πετρελαίου.
Αν τελικά προχωρήσω στην αγορά κι εγώ με κόβω για picanto 1.0.
Την έκδοση easy όμως, καθώς η city κοστίζει +450€ και έχει επιπλέον εξοπλισμό που δε μου χρειάζεται (εκτός του κλειδώματος με τηλεχειρισμό στο οποίο δεν θα' λεγα όχι). -
Εμένα θα μου άρεσαν τα παραπάνω καλούδια του city.Τα βρίσκω χρήσιμα και δεν κοστίζει πολύ παραπάνω,εσύ ξες βέβαια.Για μένα καλύτερο το λίγο πιο πλούσιο με απλό χρώμα,παρά τη βασική έκδοση με μεταλλικό .
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Εμένα θα μου άρεσαν τα παραπάνω καλούδια του city.Τα βρίσκω χρήσιμα και δεν κοστίζει πολύ παραπάνω,εσύ ξες βέβαια.Για μένα καλύτερο το λίγο πιο πλούσιο με απλό χρώμα,παρά τη βασική έκδοση με μεταλλικό .Μάλλον έχεις δίκιο, αλλά δεν θέλω να ξεφύγω πολύ από το ψυχολογικό όριο των 10.000.
Όσον αφορά το μεταλλικό χρώμα, συμφωνώ απόλυτα. Δεν θα το πλήρωνα εύκολα ούτε σε αυτοκίνητο πολυτελείας (είμαι γενικά φαν του άσπρου), πόσω μάλλον σε μίνι. -
Έκτακτο παράρτημα:
Από την αντιπροσωπεία της SUZUKI με ενημέρωσαν ότι τα ALTO που θα έρθουν τον επόμενο μήνα, θα έχουν εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km. Άλλος ένας παίκτης λοιπόν με μηδενικά τέλη.
Τώρα θα πείτε, τα 90€ ετησίως που πλήρωνε πριν σε χαλάνε ? Ψυχολογικό είναι κυρίως το θέμα, να ξέρεις δηλ. ότι θα τα πληρώνεις εσαεί, όσο τελος πάντων κρατήσεις το αμάξι. Από την άλλη, και τα 8€ το μήνα σε δύσκολες εποχές δεν είναι αμελητέα. -
Σε 2-3 χρόνια δεν είναι απίθανο να βάλουν τέλη και κάτω από τα 100 γρ/χλμ.
-
Τα 90 ευρώ δεν είναι και τόσο σοβαρή ποσότητα,όμως το τζάμπα είναι μαγική λέξη για τον ενδιαφερόμενο. Αργότερα, όταν τα κάτω των 100 θα πληθήνουν, αλλά και τα υπόλοιπα ρίξουν πολύ τις εκπομπές τους με αποτέλεσμα να είναι ασύμφορα τα τέλη με αυτό τον τρόπο, θα τα περάσουν στα κάυσιμα.
-
Γιατί έχουμε δει πουθενά συνέπεια, ώστε να μην είναι δυνατόν του χρόνου τα τέλη κυκλοφορίας να βγαίνουν βάσει της πραγματικής ιπποδύναμης? Και όταν θα αρχίσουν όλοι να παίρνουν μεγάλα αυτοκίνητα με αυτόν τον γνώμονα...τον μεθεπόμενο χρόνο θα έχουν συνδυασμό ίππων-μήκους-βάρους και ρύπων...Σε αυτό τους έχω εμπιστοσύνη...
Η είσοδος δωρεάν...στην έξοδο πληρώνετε...
Το ίδιο δεν έγινε και με τα τεκμήρια άνω των 50κ € ...μόλις όλοι αγόρασαν αυτοκίνητα των 49.999 € ήρθε η ώρα της πληρωμής... -
Επανέρχομαι στο θέμα καθώς δεν έχω αποφασίσει ακόμη (και δεν έχω πουλήσει το παλιό αυτοκίνητο).
Αυτή τη στιγμή παίζουν οι εξής περιπτώσεις (κατά σειρά κόστους):Μοντέλο......................Τιμή
NISSAN PIXO 1.0 ACENTA...8.950
FIAT PANDA 1.2 DYNAMIC...8.990
CHEVROLET SPARK 1.0 L...9.000
KIA PICANTO 1.0 EASY......9.740
TOYOTA AYGO 1.0 +........9.900
VW UP 1.0 MOVE UP.......10.380
Σημείωση: Το PANDA είναι το προηγούμενο μοντέλο.Οι παραπάνω τιμές είναι με το κλειδί στο χέρι δηλ. περιλαμβάνουν έξοδα προετοιμασίας, μεταφοράς, πινακίδες, απόσυρση και τυχόν προσφορές.
Όλα τα μοντέλα έχουν τέλη γύρω στα 100€ εκτός του ΚΙΑ που έχει μηδενικά.
Ο εξοπλισμός είναι παρεμφερής και όλα διαθέτουν: ABS, A/C, RCD, ηλεκ. παράθυρα, κεντρ. κλείδωμα.
Υπάρχουν και διαφορές:- Αερόσακοι: SPARK, PICANTO (6), AYGO, UP (4), PANDA, PIXO (2).
- ESP: μόνο το UP.
- Κλείδωμα με τηλεχειρισμό: όλα πλην SPARK, PICANTO.
Τα έχω δει όλα (πλην PIXO) από κοντά και έχω οδηγήσει κάποια. Καθένα από αυτά έχει κάτι ενδιαφέρον να πει.
Το πιο ευρύχωρο είναι το PANDA, ενώ το εσωτερικό που μου άρεσε περισσότερο είναι του UP.
Μειονέκτημα ότι το AYGO πρόκειται να αλλάξει σύντομα και ότι το PANDA έχει ήδη αλλάξει.Εσείς ποιο θα προτιμούσατε;
-
Πικαντο απο μενα, (με outsider το up αν σου αρεσε πολυ περισσοτερο) για τη χρηση που απ'οτι καταλαβαινω το θες, θα σε βολεψει νομιζω. Στην εκδοση που μας γραφεις εχει καλυτερο εξοπλισμο παντως (απ'οτι θυμαμαι παραθυρα πισω, usb κλπ). Το παλιο παντα θα το κοιτουσα μονο σε πετρελαιο που νομιζω βγαινει λιγο πανω απο τα 10Κ και πραγματικα συμφερει.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Πικαντο απο μενα, (με outsider το up αν σου αρεσε πολυ περισσοτερο) για τη χρηση που απ'οτι καταλαβαινω το θες, θα σε βολεψει νομιζω.To UP μου άρεσε πράγματι περισσότερο , αλλά είναι και 640€ ακριβότερο χώρια που πληρώνει 95€ τέλη το χρόνο. Δηλ. αν το κρατήσω μια 8-ετία και τα τέλη μείνουν ως έχουν σήμερα θα πληρώσω επιπλέον 760€. Σύνολο: 1.400€ περισσότερα από το Picanto.
Στην εκδοση που μας γραφεις εχει καλυτερο εξοπλισμο παντως (απ'οτι θυμαμαι παραθυρα πισω, usb κλπ).
Συγνώμη λάθος! Για το Picanto αναφερόμουν στην έκδοση EASY, η οποία έχει παρόμοιο εξοπλισμό με το MOVE UP μείον το ESP και τον τηλεχειρισμό κλειδώματος. Από την άλλη έχει +2 αερόσακους και 7 χρόνια εργ/κή εγγύηση.
Το παλιο παντα θα το κοιτουσα μονο σε πετρελαιο που νομιζω βγαινει λιγο πανω απο τα 10Κ και πραγματικα συμφερει.
Το PANDA 1.3 diesel βγαίνει στα 11.180€ με το κλειδί στο χέρι και είναι πράγματι καλή περίπτωση ακόμη και για πρώτο αυτοκίνητο. Στην περίπτωσή μου όμως, με βάση τα χλμ που κάνω στην πόλη, δεν κάνω απόσβεση τα 2.200€ που κοστίζει επιπλέον από το 1.2.
-
Α, η απλη εκδοση ειναι..? κοιταξε, αν το θες απλα για να πηγαινεις στη δουλεια σου και χαμαλοδουλειες γενικοτερα, ενταξει, παιρνεις το οικονομικοτερο (kia, panda, cuore για μενα ειναι καλυτερα σαν αυτοκινητα απο τα τριδυμα). Αν τωρα μιλαμε για το μοναδικο αυτοκινητο, εγω θα προτιμουσα οσο γινεται καλυτερο εξοπλισμο γιατι ολο και καπου θα χρειαστει, οποτε γυρω στα 10Κ προτεινω πικαντο στην καλη εκδοση που λεγαμε πριν ή το τουινγκο στην dynamic εναντι του 'φτωχου' up.
Αυτοκίνητο πόλης