Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο πόλης
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αυτοκίνητο πόλης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    31
    157
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scrooge last edited by

      Σκέφτομαι την αγορά ενός αυτοκινήτου πόλης, στην κατηγορία των mini.
      Κοιτάζω δηλ. μεταξύ των Picanto, i10, Alto, Pixo, Aygo, C1, 107, Spark, Cuore.
      Mου αρέσει αρκετά το Picanto, πολύ περισσότερο που είναι το μοναδικό σε αυτή την κατηγορία τιμής με μηδενικά τέλη.
      Τι γνώμη έχετε ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scrooge last edited by

        Σκέφτομαι την αγορά ενός αυτοκινήτου πόλης, στην κατηγορία των mini.
        Κοιτάζω δηλ. μεταξύ των Picanto, i10, Alto, Pixo, Aygo, C1, 107, Spark, Cuore.
        Mου αρέσει αρκετά το Picanto, πολύ περισσότερο που είναι το μοναδικό σε αυτή την κατηγορία τιμής με μηδενικά τέλη.
        Τι γνώμη έχετε ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scrooge last edited by

          Σκέφτομαι την αγορά ενός αυτοκινήτου πόλης, στην κατηγορία των mini.
          Κοιτάζω δηλ. μεταξύ των Picanto, i10, Alto, Pixo, Aygo, C1, 107, Spark, Cuore.
          Mου αρέσει αρκετά το Picanto, πολύ περισσότερο που είναι το μοναδικό σε αυτή την κατηγορία τιμής με μηδενικά τέλη.
          Τι γνώμη έχετε ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            samatistas last edited by

            Μεταξύ αυτών i10/Picanto από μένα. Ειδικά το 2ο που είναι και φρεσκότατο σε σχεδίαση.
            Τα δίδυμα Alto/Pixo και τα τρίδυμα Aygo/C1/107 υπολείπονται σε σχέση με τα προαναφερόμενα και σε κύλιση και σε ποιότητα κατασκευής. Επίσης αν δεν σε ενοχλεί το 3θυρο αμάξωμα θα πρόσθετα και τα Ka και Twingo.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              scrooge last edited by

              Ο χρήστης samatistas έγραψε:
              Επίσης αν δεν σε ενοχλεί το 3θυρο αμάξωμα θα πρόσθετα και τα Ka και Twingo.

              Όχι, το 5-θυρο αμάξωμα είναι απαραίτητη προϋπόθεση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                scrooge last edited by

                Δεν γνωρίζω τι θα λένε τα νέα τρίδυμα της VAG (VW Up κλπ) και σε τι τιμή θα παίξουν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fiestaros last edited by

                  Πάρε kia picanto 1.2 spice ή hyundai i20 1.2 gl 2AB.Γύρω στα 10700 κάνουν.Τα καλύτερα της μινι κατηγορίας αφου κιόλας αποκλείεις τα τρίθυρα ka-twingo.Μην πάρεις το 1.0 πικάντο είναι αδύναμο για 500€ λιγότερα.Τα aygo-107-c1,pixo-alto είναι για κλωτσιές τελείως φτηνιάρικες κατασκευές To vw up θα έρθει μετά το καλοκαίρι το 5-θυρο οπότε όχι χώρια την τιμή στα 12-12500 θα είναι.Και το panda 0.9 twinair 12 με 13 θα πάει,ψιλοακριβό.Αρα picanto 1.2(7 χρόνια εγγύηση,όμορφο-φρεσκο,γρήγορο και φουλ εξοπλισμό) και μετά ίσως i10 1.2.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    scrooge last edited by

                    Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                    Πάρε kia picanto 1.2 spice ή hyundai i20 1.2 gl 2AB.Γύρω στα 10700 κάνουν.Τα καλύτερα της μινι κατηγορίας αφου κιόλας αποκλείεις τα τρίθυρα ka-twingo.Μην πάρεις το 1.0 πικάντο είναι αδύναμο για 500€ λιγότερα.

                    Το αμάξι θα κινείται σχεδόν αποκλειστικά πόλη, οπότε δεν πολυχρειάζονται οι καλύτερες επιδόσεις του 1.2.
                    Επιπλέον το 1.2 θα πληρώνει τέλη και πιθανότατα θα καίει περισσότερο.
                    Όσον αφορά το i10, θεωρούνταν μέχρι πρότινος το καλύτερο της κατηγορίας, αλλά αισθητικά δεν μου αρέσει, οπότε δύσκολα θα το προτιμούσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fiestaros last edited by

                      Ο χρήστης Scrooge έγραψε:

                      Πάρε kia picanto 1.2 spice ή hyundai i20 1.2 gl 2AB.Γύρω στα 10700 κάνουν.Τα καλύτερα της μινι κατηγορίας αφου κιόλας αποκλείεις τα τρίθυρα ka-twingo.Μην πάρεις το 1.0 πικάντο είναι αδύναμο για 500€ λιγότερα.

                      Το αμάξι θα κινείται σχεδόν αποκλειστικά πόλη, οπότε δεν πολυχρειάζονται οι καλύτερες επιδόσεις του 1.2.
                      Επιπλέον το 1.2 θα πληρώνει τέλη και πιθανότατα θα καίει περισσότερο.
                      Όσον αφορά το i10, θεωρούνταν μέχρι πρότινος το καλύτερο της κατηγορίας, αλλά αισθητικά δεν μου αρέσει, οπότε δύσκολα θα το προτιμούσα.

                      ok δεκτόν.Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει η περίπτωση ντίζελ.Τα ford ka-fiat panda έχουν τον ίδιο 1.3 diesel με καλά αλογάκια,ροπή και κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα.Το ford ka trend plus 1.3 diesel έχει 11700 με την έκπτωση και το panda 1.3 dynamic γύρω στα 11500 .Αλλά σε κόβω για picanto 1.0 city Πολύ καλό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        scrooge last edited by

                        Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                        Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει η περίπτωση ντίζελ.Τα ford ka-fiat panda έχουν τον ίδιο 1.3 diesel με καλά αλογάκια,ροπή και κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα.Το ford ka trend plus 1.3 diesel έχει 11700 με την έκπτωση και το panda 1.3 dynamic γύρω στα 11500 .Αλλά σε κόβω για picanto 1.0 city Πολύ καλό.

                        Καλή περίπτωση το diesel αλλά αρκετά ακριβότερο και με τα χλμ που κάνω ετησίως εντός πόλης, θα αργήσω να κάνω απόσβεση λόγω φθηνότερου καυσίμου και μικρότερης κατανάλωσης (υπολογίζω σε 6+ χρόνια).
                        Επιπλέον έχω ένα φόβο με την ποιότητα του ελληνικού diesel, το οποίο ενδέχεται να καταστρέψει την ευαίσθητη και πανάκριβη αντλία πετρελαίου.
                        Αν τελικά προχωρήσω στην αγορά κι εγώ με κόβω για picanto 1.0.
                        Την έκδοση easy όμως, καθώς η city κοστίζει +450€ και έχει επιπλέον εξοπλισμό που δε μου χρειάζεται (εκτός του κλειδώματος με τηλεχειρισμό στο οποίο δεν θα' λεγα όχι).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          fiestaros last edited by

                          Εμένα θα μου άρεσαν τα παραπάνω καλούδια του city.Τα βρίσκω χρήσιμα και δεν κοστίζει πολύ παραπάνω,εσύ ξες βέβαια.Για μένα καλύτερο το λίγο πιο πλούσιο με απλό χρώμα,παρά τη βασική έκδοση με μεταλλικό .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            scrooge last edited by

                            Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                            Εμένα θα μου άρεσαν τα παραπάνω καλούδια του city.Τα βρίσκω χρήσιμα και δεν κοστίζει πολύ παραπάνω,εσύ ξες βέβαια.Για μένα καλύτερο το λίγο πιο πλούσιο με απλό χρώμα,παρά τη βασική έκδοση με μεταλλικό .

                            Μάλλον έχεις δίκιο, αλλά δεν θέλω να ξεφύγω πολύ από το ψυχολογικό όριο των 10.000.
                            Όσον αφορά το μεταλλικό χρώμα, συμφωνώ απόλυτα. Δεν θα το πλήρωνα εύκολα ούτε σε αυτοκίνητο πολυτελείας (είμαι γενικά φαν του άσπρου), πόσω μάλλον σε μίνι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              scrooge last edited by

                              Έκτακτο παράρτημα:
                              Από την αντιπροσωπεία της SUZUKI με ενημέρωσαν ότι τα ALTO που θα έρθουν τον επόμενο μήνα, θα έχουν εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km. Άλλος ένας παίκτης λοιπόν με μηδενικά τέλη.
                              Τώρα θα πείτε, τα 90€ ετησίως που πλήρωνε πριν σε χαλάνε ? Ψυχολογικό είναι κυρίως το θέμα, να ξέρεις δηλ. ότι θα τα πληρώνεις εσαεί, όσο τελος πάντων κρατήσεις το αμάξι. Από την άλλη, και τα 8€ το μήνα σε δύσκολες εποχές δεν είναι αμελητέα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Σε 2-3 χρόνια δεν είναι απίθανο να βάλουν τέλη και κάτω από τα 100 γρ/χλμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Τα 90 ευρώ δεν είναι και τόσο σοβαρή ποσότητα,όμως το τζάμπα είναι μαγική λέξη για τον ενδιαφερόμενο. Αργότερα, όταν τα κάτω των 100 θα πληθήνουν, αλλά και τα υπόλοιπα ρίξουν πολύ τις εκπομπές τους με αποτέλεσμα να είναι ασύμφορα τα τέλη με αυτό τον τρόπο, θα τα περάσουν στα κάυσιμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tsargy last edited by

                                    Γιατί έχουμε δει πουθενά συνέπεια, ώστε να μην είναι δυνατόν του χρόνου τα τέλη κυκλοφορίας να βγαίνουν βάσει της πραγματικής ιπποδύναμης? Και όταν θα αρχίσουν όλοι να παίρνουν μεγάλα αυτοκίνητα με αυτόν τον γνώμονα...τον μεθεπόμενο χρόνο θα έχουν συνδυασμό ίππων-μήκους-βάρους και ρύπων...Σε αυτό τους έχω εμπιστοσύνη...
                                    Η είσοδος δωρεάν...στην έξοδο πληρώνετε...
                                    Το ίδιο δεν έγινε και με τα τεκμήρια άνω των 50κ € ...μόλις όλοι αγόρασαν αυτοκίνητα των 49.999 € ήρθε η ώρα της πληρωμής...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      scrooge last edited by

                                      Επανέρχομαι στο θέμα καθώς δεν έχω αποφασίσει ακόμη (και δεν έχω πουλήσει το παλιό αυτοκίνητο).
                                      Αυτή τη στιγμή παίζουν οι εξής περιπτώσεις (κατά σειρά κόστους):

                                      Μοντέλο......................Τιμή
                                      NISSAN PIXO 1.0 ACENTA...8.950
                                      FIAT PANDA 1.2 DYNAMIC...8.990
                                      CHEVROLET SPARK 1.0 L...9.000
                                      KIA PICANTO 1.0 EASY......9.740
                                      TOYOTA AYGO 1.0 +........9.900
                                      VW UP 1.0 MOVE UP.......10.380
                                      Σημείωση: Το PANDA είναι το προηγούμενο μοντέλο.

                                      Οι παραπάνω τιμές είναι με το κλειδί στο χέρι δηλ. περιλαμβάνουν έξοδα προετοιμασίας, μεταφοράς, πινακίδες, απόσυρση και τυχόν προσφορές.
                                      Όλα τα μοντέλα έχουν τέλη γύρω στα 100€ εκτός του ΚΙΑ που έχει μηδενικά.
                                      Ο εξοπλισμός είναι παρεμφερής και όλα διαθέτουν: ABS, A/C, RCD, ηλεκ. παράθυρα, κεντρ. κλείδωμα.
                                      Υπάρχουν και διαφορές:

                                      • Αερόσακοι: SPARK, PICANTO (6), AYGO, UP (4), PANDA, PIXO (2).
                                      • ESP: μόνο το UP.
                                      • Κλείδωμα με τηλεχειρισμό: όλα πλην SPARK, PICANTO.

                                      Τα έχω δει όλα (πλην PIXO) από κοντά και έχω οδηγήσει κάποια. Καθένα από αυτά έχει κάτι ενδιαφέρον να πει.
                                      Το πιο ευρύχωρο είναι το PANDA, ενώ το εσωτερικό που μου άρεσε περισσότερο είναι του UP.
                                      Μειονέκτημα ότι το AYGO πρόκειται να αλλάξει σύντομα και ότι το PANDA έχει ήδη αλλάξει.

                                      Εσείς ποιο θα προτιμούσατε;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        efthymis last edited by

                                        Πικαντο απο μενα, (με outsider το up αν σου αρεσε πολυ περισσοτερο) για τη χρηση που απ'οτι καταλαβαινω το θες, θα σε βολεψει νομιζω. Στην εκδοση που μας γραφεις εχει καλυτερο εξοπλισμο παντως (απ'οτι θυμαμαι παραθυρα πισω, usb κλπ). Το παλιο παντα θα το κοιτουσα μονο σε πετρελαιο που νομιζω βγαινει λιγο πανω απο τα 10Κ και πραγματικα συμφερει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • S
                                          scrooge last edited by

                                          Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                          Πικαντο απο μενα, (με outsider το up αν σου αρεσε πολυ περισσοτερο) για τη χρηση που απ'οτι καταλαβαινω το θες, θα σε βολεψει νομιζω.

                                          To UP μου άρεσε πράγματι περισσότερο , αλλά είναι και 640€ ακριβότερο χώρια που πληρώνει 95€ τέλη το χρόνο. Δηλ. αν το κρατήσω μια 8-ετία και τα τέλη μείνουν ως έχουν σήμερα θα πληρώσω επιπλέον 760€. Σύνολο: 1.400€ περισσότερα από το Picanto.

                                          Στην εκδοση που μας γραφεις εχει καλυτερο εξοπλισμο παντως (απ'οτι θυμαμαι παραθυρα πισω, usb κλπ).

                                          Συγνώμη λάθος! Για το Picanto αναφερόμουν στην έκδοση EASY, η οποία έχει παρόμοιο εξοπλισμό με το MOVE UP μείον το ESP και τον τηλεχειρισμό κλειδώματος. Από την άλλη έχει +2 αερόσακους και 7 χρόνια εργ/κή εγγύηση.

                                          Το παλιο παντα θα το κοιτουσα μονο σε πετρελαιο που νομιζω βγαινει λιγο πανω απο τα 10Κ και πραγματικα συμφερει.

                                          Το PANDA 1.3 diesel βγαίνει στα 11.180€ με το κλειδί στο χέρι και είναι πράγματι καλή περίπτωση ακόμη και για πρώτο αυτοκίνητο. Στην περίπτωσή μου όμως, με βάση τα χλμ που κάνω στην πόλη, δεν κάνω απόσβεση τα 2.200€ που κοστίζει επιπλέον από το 1.2.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            efthymis last edited by

                                            Α, η απλη εκδοση ειναι..? 😕 κοιταξε, αν το θες απλα για να πηγαινεις στη δουλεια σου και χαμαλοδουλειες γενικοτερα, ενταξει, παιρνεις το οικονομικοτερο (kia, panda, cuore για μενα ειναι καλυτερα σαν αυτοκινητα απο τα τριδυμα). Αν τωρα μιλαμε για το μοναδικο αυτοκινητο, εγω θα προτιμουσα οσο γινεται καλυτερο εξοπλισμο γιατι ολο και καπου θα χρειαστει, οποτε γυρω στα 10Κ προτεινω πικαντο στην καλη εκδοση που λεγαμε πριν ή το τουινγκο στην dynamic εναντι του 'φτωχου' up.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr