-
Καλησπερα σε ολους!Ειμαι καινουργιο μελος σε αυτο το forum αλλα γραμμενος σε πολλα αλλα περι αυτοκινησης.Ο λογος που γραφω ειναι για να βρω και αλλους ανθρωπους οι οποιοι ειναι γνωστες και λατρεις των συγκεκριμενων αυτοκινητων και να μπορεσουμε να ανταλαξουμε κουβεντες και αποψεις για τα RX-7.Σας παρακαλω τα σχολια,καινε πολυ,λαδορουφηχτρες,σπανε και ολα τα παρεμφερη να μην γινουν διοτι θα χαθει το νοημα του αρχικου topic.Τωρα πολλοι απο εσας θα μου πουν,για πιο λογο να γινει εδω αυτη η συζητηση και οχι στα σχετικα forum.Η απαντηση ειναι οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με πολλες γνωσεις γυρω απο τους Wankel και τα RX-7 οι οποιοι θεωρουν περιττο να γραφτουν σε ενα αντιστοιχο forum ειτε γιατι δεν εχουν χρονο ειτε γιατι δεν ασχολουνται με το internet.Αποτελεσμα δεν μοιραζονται τις γνωσεις τους με ατομα τα οποια τις εχουν αναγκη με αποτελεσμα να τις αναζητουν σε ξενα forum.Να σημειωσω οτι δεν ειμαι ιδιοκτητης (προς το παρον) αλλα μπορω να πω οτι εχω γνωσεις πανω στην ιστορια του Wankel και τα RX-7 πιο πολυ θεωρητικες αλλα σιγα σιγα επιδιωκω να γινουν και πρακτικες για να εχω μια σφαιρικη αποψη πανω σε αυτο το εργο τεχνης της μηχανικης.Σας ευχαριστω εκ των προτερων και ανυπομονω να ακουσω τις γνωμες σας!!!!RX-7
-
Καλησπερα σε ολους!Ειμαι καινουργιο μελος σε αυτο το forum αλλα γραμμενος σε πολλα αλλα περι αυτοκινησης.Ο λογος που γραφω ειναι για να βρω και αλλους ανθρωπους οι οποιοι ειναι γνωστες και λατρεις των συγκεκριμενων αυτοκινητων και να μπορεσουμε να ανταλαξουμε κουβεντες και αποψεις για τα RX-7.Σας παρακαλω τα σχολια,καινε πολυ,λαδορουφηχτρες,σπανε και ολα τα παρεμφερη να μην γινουν διοτι θα χαθει το νοημα του αρχικου topic.Τωρα πολλοι απο εσας θα μου πουν,για πιο λογο να γινει εδω αυτη η συζητηση και οχι στα σχετικα forum.Η απαντηση ειναι οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με πολλες γνωσεις γυρω απο τους Wankel και τα RX-7 οι οποιοι θεωρουν περιττο να γραφτουν σε ενα αντιστοιχο forum ειτε γιατι δεν εχουν χρονο ειτε γιατι δεν ασχολουνται με το internet.Αποτελεσμα δεν μοιραζονται τις γνωσεις τους με ατομα τα οποια τις εχουν αναγκη με αποτελεσμα να τις αναζητουν σε ξενα forum.Να σημειωσω οτι δεν ειμαι ιδιοκτητης (προς το παρον) αλλα μπορω να πω οτι εχω γνωσεις πανω στην ιστορια του Wankel και τα RX-7 πιο πολυ θεωρητικες αλλα σιγα σιγα επιδιωκω να γινουν και πρακτικες για να εχω μια σφαιρικη αποψη πανω σε αυτο το εργο τεχνης της μηχανικης.Σας ευχαριστω εκ των προτερων και ανυπομονω να ακουσω τις γνωμες σας!!!!RX-7
-
Καλησπερα σε ολους!Ειμαι καινουργιο μελος σε αυτο το forum αλλα γραμμενος σε πολλα αλλα περι αυτοκινησης.Ο λογος που γραφω ειναι για να βρω και αλλους ανθρωπους οι οποιοι ειναι γνωστες και λατρεις των συγκεκριμενων αυτοκινητων και να μπορεσουμε να ανταλαξουμε κουβεντες και αποψεις για τα RX-7.Σας παρακαλω τα σχολια,καινε πολυ,λαδορουφηχτρες,σπανε και ολα τα παρεμφερη να μην γινουν διοτι θα χαθει το νοημα του αρχικου topic.Τωρα πολλοι απο εσας θα μου πουν,για πιο λογο να γινει εδω αυτη η συζητηση και οχι στα σχετικα forum.Η απαντηση ειναι οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με πολλες γνωσεις γυρω απο τους Wankel και τα RX-7 οι οποιοι θεωρουν περιττο να γραφτουν σε ενα αντιστοιχο forum ειτε γιατι δεν εχουν χρονο ειτε γιατι δεν ασχολουνται με το internet.Αποτελεσμα δεν μοιραζονται τις γνωσεις τους με ατομα τα οποια τις εχουν αναγκη με αποτελεσμα να τις αναζητουν σε ξενα forum.Να σημειωσω οτι δεν ειμαι ιδιοκτητης (προς το παρον) αλλα μπορω να πω οτι εχω γνωσεις πανω στην ιστορια του Wankel και τα RX-7 πιο πολυ θεωρητικες αλλα σιγα σιγα επιδιωκω να γινουν και πρακτικες για να εχω μια σφαιρικη αποψη πανω σε αυτο το εργο τεχνης της μηχανικης.Σας ευχαριστω εκ των προτερων και ανυπομονω να ακουσω τις γνωμες σας!!!!RX-7
-
Ως πιτσιρικάς 13-14 είχα συμβιώσει για μια βδομάδα με ένα RX-7 και πραγματικά το θυμάμαι σαν και τώρα και ας μην είχα ιδέα από αυτοκίνητα. Ερωτεύσιμο αυτοκίνητο παρόλα τα κουσούρια του. Θυμάμαι ότι με τρόμαζε με τον ήχο του και με τον τρόπο που με κόλλαγε στο κάθισμα κάθε φορά που φούσκωναν έστω και λίγο οι 2 του τουρμπίνες!
-
Ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνο το εξώφυλλο-φωτιά των 4Τροχών; Μια κατακόκκινη Deltona με ένα κατακόκκινο RX-7. Δύο θρύλοι, αν και τόσο διαφορετικοί. Το θέμα είναι πως ούτε oι Ferrari δε γερνούν τόσο όμορφα όσο το 7άρι. Βλέπεις ένα καλογυαλισμένο σήμερα, 20 χρόνια μετά, και νομίζεις ότι είναι καινούριο μοντέλο. Απίστευτο...
Πάντως, μην περιμένεις σοβαρές γνώμες εδώ μέσα. Το 7άρι θέλει να το έχεις ζήσει και εδώ μέσα δεν έχουμε κατόχους του. Πήγαινε στο αντίστοιχο φόρουμ και θα διαβάσεις πολύ πιο έγκυρες και αξιόπιστες κριτικές από εμάς.
-
Πραγματικα αυτο το σχεδιο ηταν χρονια μπροστα απο την εποχη του.
-
Ίδιο ακριβώς ήταν αυτό που είχαμε 'δανεικό'. Κόκκινο με μαύρα δέρματα! Θυμάμαι ξεκάθαρα τη φιγούρα του στο parking μας να δεσπώζει!
-
το 1ο πραγματικα πολυ γρηγορο αυτοκινητο που οδηγησα
ερωτευσιμο τοτε και τωρα
δε θυμαμαι ποσες μερες εκανα να κοιμηθω μετα...
-
Θυμάμαι τώρα ένα σκηνικό στην καντίνα στα λιμανάκια τις εποχές που ο έχων Punto GT ή σαξόραλλο ήταν ΠΥΡΑΥΛΟΣ.
Ρολλάρουμε προς Βάρκιζα και ξαφνικά μας πέφτει το σαγόνι. Χώνουμε με συνοπτικές διαδικασίες το αμάξι στο πάρκιν που ήταν απέναντι, περνάμε πεζοί το δρόμο και μένουμε αποσβολωμένοι να χαζεύουμε 4 από δαυτα παρκαρισμένα σε παράταξη με 17άρες και 18άρες (ζάντες-τέρατα εκείνη την εποχή).
Παραμιλάγαμε για καμποση ώρα μετά... -
Το χω παράπονο πάντως. Όσα έχω πετύχει ποτέ στο δρόμο, ακόμα και τις καλές καγκουροεποχές Λιμανακίων-Βούτας κτλ, πήγαιναν επιτάφιος. Ο πατέρας μου το ψιλοάνοιγε αλλά και πάλι έτρεμε το φυλοκάρδι του γιατί ήταν ξένο το αμάξι και γιατί με 4η έγραφε για την πλάκα του μόλις ψιλοφούσκωνε η τουρμπίνα και ο γέρος δεν είναι συνηθισμένος σε τέτοια!
-
E, ήταν λίγο σατανάς στην ελληνική άσφαλτο, για να πούμε την αλήθεια μας.
-
Όπως ήταν (ή θα ήταν) κάθε πισωκίνητο με 30+ κιλά τουρμποροπής και τα λάστιχα της εποχής. Εξοπλισμένο με σημερινές γόμες (π.χ. Toyo R888), δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί υστερεί έναντι ενός S2000 ή κάποιου άλλου πισωκίνητου με αντίστοιχη αναλογία κιλών ανά ίππο. Διπλά ψαλίδια είχε γύρω-γύρω, χαμηλότατο κέντρο βάρους, σωστό ζύγισμα, Mazda με τα όλα του. Εννοώ από τη λαμπερή Mazda, όχι εκείνη την Demio και δε συμμαζεύεται.
-
Είχε ένα μαύρο 2ης γενιάς ένας θείος μου όταν εγώ ήμουν πολύ μικρός και μετά το άλλαξε με ένα ολοκαίνουριο fd3s κατράμι μαύρο. o-m-g! Δυστυχώς το έδωσε γρήγορα γιατί όπως λέει ακόμα και σήμερα, ήταν επικίνδυνο όταν έβρεχε.
-
Εχω ενα 110S Cosmo Sport του 1967 (η αρχη του κεφαλαιου βανκελ για τη Mazda) και ενα RX7 (SA22) του 79.
Οποιαδηποτε προσπαθεια αντικειμενικης συζητηση μαζι μου για τους βανκελ κινητηρες δεν εχει κανενα νοημα... -
Σας ευχαριστω ολους για την αμεση ανταποκριση σας!Ολες οι απαντησεις σας ειναι πολυ ενδιαφερουσες.Θελω ομως να επικεντρωθουμε στη ιστορια των Wankel και τα Rx-7 και οχι τοσο στις εμπειριες με αυτα.Θελω ομως να εχουμε μια ομορφη συζητηση χωρις να απαξιωνουμε κουβεντες οι οποιες δεν εχουν καν συζητηθει καν.Το οτι το topic λεγεται RX-7 δεν σημαινει οτι τα RX-7 θα ειναι το μονο θεμα της συζητησης αλλα η επικεφαλιδα.Για αυτο θα ηθελα να συμμετεχουν και ανθρωποι με γνωσεις στα RX-7 (fb,fc,fd),RX-4,RX-9,RX-8 ολοι οσοι ασχολουνται ειτε επαγγελματικα ειτε σαν χομπι με αυτα τα αυτοκινιτα.Ευχαριστω!!!
-
Nα κανω μια ισως ανοητη ερωτηση?Σε περιπτωση μεγαλης ζημιας σε ενα rx7 τελευταιας γενιας π.χ,υπαρχει δυνατοτητα πληρους αντικαταστασης του κινητηρα και αν ναι,με τι κοστος περιπου?
-
Βεβαιως και γινεται αναλογως με τη ζημια!Οταν ενα μοτερ λεμε οτι σπαει εχει πολλες και διαφορετικες εννοιες.Μπορει π.χ να εχουν σπασει τα μαχαιρια δηλαδη αυτα που ειναι στις ακρες του rotora και συγκρατουν το μιγμα για να μην χυθει στην αλλη πλευρα του ροτορα.Αλλη εννοια ειναι να ραγιζει το housing στο οποιο μεσα γυρνανε οι ροτορες.Κοιταξε για να αλλαξεις εναν 13b τον οποιο φορανε τα RX-7 δευτερης (fc3s) και τριτης (fd3s) γενιας θελεις περιπου στα 3.000 χιλιαρικα για ενα ολοκαινουργιο.Τωρα για να κανεις ενα rebuild αυτο κρινεται απο την ζημια αλλα περιπου υπολογισε ενα 1.000 με 1.500!
-
Exει ενα παλικαρι εδω στην περιοχη μου ενα ασημι rx-7 τελευταιας γενιας και ειναι πραγματικα στην πενα και το βλεπω τα σαββατα που το βγαζει βολτα και σχεδον παντα τον πετυχαινω στο βενζιναδικο( )και καθομαι και το χαζευω.
Παντως αξιζει να το χεις για αυτοκινητο βολτας μιας και με τα 1,300 κυβικα(στα χαρτια μιας και οι βανκελ δεν εχουν κυβισμο ουσιαστικα)μπορεις να το χεις να καθεται χωρις να σου τρωει ενα χιλιαρικο το χρονο σε τελη(οπως μια m3 π.χ)ασ σου τα τρωει στις βολτες καλυτερα... -
Θελω να προσθεσω και να διευκρινησω κατι για την προηγουμενη δημοσιευση μου.Φυσικα και ενδιαφερομαστε ολοι να ακουσουμε τις εμπειριες ξεχωριστα και την καθε μια με μεγαλο ενδιαφερον.Θα ηταν ωραιο μιας και ειναι το πρωτο θεμα συζητησης σχετικα με τα rx-7(απ'οσο γνωριζω) να εμβαθυνουμε και λιγο στην ιστορια και την προελευση τους.Επισης θα ειναι ομορφο να ακουστουν οι γνωμες ολων χωρις καμια εξαιρεση δηλαδη τι πιστευουν για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα οσο και για τον ιδιομορφο κινητηρα τους! Σας ευχαριστω και ανυπομονουμε ολοι να σας ακουσουμε!!
-
Σ ενα περιοδικο στο εξωφυλλο χτες που ειδα κατα τυχη ειχε ενα RX-7 με ν8 μοτερ...
Mazda RX-7