-
Τώρα που απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση, υπάρχει μια σειρά από οχήματα που υπόσχεται καταναλώσεις κοντά στα 4λ/100χλμ. εντός πόλης. VW bluemotion, εκδόσεις του Opel Corsa, Kia Rio diesel κλπ. πρακτικά οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ένα μικρό diesel με θαυμαστή οικονομία.
Καίνε όμως όντως τόσο???
Γιατί αν υπολογίσουμε ότι ένα τυπικό 1400άρι σούπερμίνι 10ετίας καίει 7-8λ/100χλμ. εντός πόλης, η μετάβαση στα 4λ μαζί με την ελαφρώς μικρότερη τιμή του diesel μεταφράζεται σε περιορισμό των εξόδων κατά το ήμισυ!
Όποιος έχει προσωπική πείρα ας γράψει για τις καταναλώσεις που έχει δει εντός πόλης αλλά και γενικότερα. -
Τώρα που απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση, υπάρχει μια σειρά από οχήματα που υπόσχεται καταναλώσεις κοντά στα 4λ/100χλμ. εντός πόλης. VW bluemotion, εκδόσεις του Opel Corsa, Kia Rio diesel κλπ. πρακτικά οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ένα μικρό diesel με θαυμαστή οικονομία.
Καίνε όμως όντως τόσο???
Γιατί αν υπολογίσουμε ότι ένα τυπικό 1400άρι σούπερμίνι 10ετίας καίει 7-8λ/100χλμ. εντός πόλης, η μετάβαση στα 4λ μαζί με την ελαφρώς μικρότερη τιμή του diesel μεταφράζεται σε περιορισμό των εξόδων κατά το ήμισυ!
Όποιος έχει προσωπική πείρα ας γράψει για τις καταναλώσεις που έχει δει εντός πόλης αλλά και γενικότερα. -
Τώρα που απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση, υπάρχει μια σειρά από οχήματα που υπόσχεται καταναλώσεις κοντά στα 4λ/100χλμ. εντός πόλης. VW bluemotion, εκδόσεις του Opel Corsa, Kia Rio diesel κλπ. πρακτικά οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ένα μικρό diesel με θαυμαστή οικονομία.
Καίνε όμως όντως τόσο???
Γιατί αν υπολογίσουμε ότι ένα τυπικό 1400άρι σούπερμίνι 10ετίας καίει 7-8λ/100χλμ. εντός πόλης, η μετάβαση στα 4λ μαζί με την ελαφρώς μικρότερη τιμή του diesel μεταφράζεται σε περιορισμό των εξόδων κατά το ήμισυ!
Όποιος έχει προσωπική πείρα ας γράψει για τις καταναλώσεις που έχει δει εντός πόλης αλλά και γενικότερα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τώρα που απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση, υπάρχει μια σειρά από οχήματα που υπόσχεται καταναλώσεις κοντά στα 4λ/100χλμ. εντός πόλης. VW bluemotion, εκδόσεις του Opel Corsa, Kia Rio diesel κλπ. πρακτικά οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ένα μικρό diesel με θαυμαστή οικονομία.
Καίνε όμως όντως τόσο???
Γιατί αν υπολογίσουμε ότι ένα τυπικό 1400άρι σούπερμίνι 10ετίας καίει 7-8λ/100χλμ. εντός πόλης, η μετάβαση στα 4λ μαζί με την ελαφρώς μικρότερη τιμή του diesel μεταφράζεται σε περιορισμό των εξόδων κατά το ήμισυ!
Όποιος έχει προσωπική πείρα ας γράψει για τις καταναλώσεις που έχει δει εντός πόλης αλλά και γενικότερα.Μην κοιτάς τις εργοστασιακές τιμές των κατασκευαστών,αυτές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα .Πάντα να υπολογίζεις 2-2,5 λίτρα στα 100 παραπάνω .Ένα τυπικό μικρό καινούριο 1.4άρι βενζινοκίνητο σε συνθήκες πόλης(με σταμάτα-ξεκίνα και φανάρια όχι σε συνθήκες ήρεμου ταξιδιού)καίει γύρω στα 8,5-9 λίτρα,ενώ ένα polo bluemotion,corsa ecoflex,rio 1.1 καίνε στις ίδιες συνθήκες πόλης 6-6,5 λίτρα.Τα 4 λίτρα θα τα δεις μόνο σε ήρεμη οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες 5η και 90-100 χλμ/ώρα,όχι σε μποτιλιάρισμα.
-
Tα πιο οικονομικά οχήματα είναι το Σμαρτ σε ντίζελ και τα μικρά υβρίδια. Τα δεύτερα όμως είναι αντιοικονομικά αν δεν κάνεις πολλά χλμ.
Μια εξαιρετική εναλλακτική είναι να πάρεις κάποιο μικρό τύπου Σμαρτ, Άλτο, Κουόρε, τρίδυμα ΚΑΙ να το κάνεις υγραέριο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tα πιο οικονομικά οχήματα είναι το Σμαρτ σε ντίζελ και τα μικρά υβρίδια. Τα δεύτερα όμως είναι αντιοικονομικά αν δεν κάνεις πολλά χλμ.
Μια εξαιρετική εναλλακτική είναι να πάρεις κάποιο μικρό τύπου Σμαρτ, Άλτο, Κουόρε, τρίδυμα ΚΑΙ να το κάνεις υγραέριο.Σωστός .Ετσι είναι.Το πιο σκρούτζ βενζινοκίνητο είναι πάντως σίγουρα το daihatsu cuore .Ανετα θα δεις και 6-6,5 λίτρα εντός πόλης με συνετή οδήγηση.Αλήθεια το smart πετρέλαιο με έξτρα υδραυλικό τιμόνι,πλευρικούς αερόσακους,ηχοσύστημα και ντουλαπάκι συνοδηγού πόσο κάνει ?Σίγουρα πάνω από 15000€
-
Είναι προδιαγραφής Euro 5 τα παραπάνω ;
-
Όπως προειπώθηκε δε μοιάζει λογικό – πραγματικό το 4 σε συνθήκες πόλης.
Πάντως τα μικρά diesel με λίγη προσοχή μπορούν να πιάσουν το 5 (στο μυαλό μου έρχονται το smart και το Panda).
Προσωπικά με το G. Punto 1,3 (75HP) δεν έχω «κατεβεί» ποτέ τα 6λ/100χλμ -
νομιζω το πιο οικονομικο ειναι το smart diesel, γυρω στο 5,0 μεσα στην πολη, πραγματικες μετρησεις οχι κατασκευαστη. Ειναι βεβαια πολυ ακριβο.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
-
yaris d4d μεσα στην πολη με λιγο ανήσυχο δεξι ποδι καιω γυρω στο 5,5λ/100. μετρημενο και με trip computer αλλα και μεθοδο των τριων σε καθε φουλαρισμα. μια περιοδο που ειχα χτυπησει το χερι μου και οδηγουσα πολυ ηρεμα ειχα πεσει στο 5λ/100. σιγουρα πεφτει και παρακατω με συνετη οδηγηση
Μικρό diesel που να καίει 4λ στην πόλη (υπάρχει?)