Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή κινητήρα TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή κινητήρα TSI
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    22
    464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      digitalex last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.

      Είμαι υποψήφιος αγοραστής ενός Skoda Octavia και είμαι σε δίλλημα σε σχέση με τον κινητήρα που θα επιλέξω εφόσον προχωρήσω στην αγορά.
      Είμαι μεταξύ του 1.2 TSI 105HP και του 1.4 TSI 122HP (στον οποίο αν καταλήξω σκέφτομαι και το DSG).
      Οι διαφορές τους στα χαρτιά είναι (εκτός των 17 ίππων) στην ροπή (175 / 200), στην τελική (192 / 203) και στην κατανάλωση (7.1 - 4.9 - 5.7 / 8.5 - 5.0 - 6.3).

      Οι μετακινήσεις μου είναι περίπου στα 12.000-13.000 χλμ το χρόνο με περίπου 7.000 να γίνονται εντός πολής (Θεσσαλονίκη) και τα υπόλοιποα 5.000-6.000 να γίνονται σε διαδρομές εκτός πόλης 80 έως 120 χιλιομέτρων, το 70-80% εκ των οποίων είναι σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους (2 λωρίδων + ΛΕΑ). Συν τις όποιες διακοπές εντός Ελλάδας (έχω καιρό να πάω αλλά ελπίζω να ξαναγίνει κάποια στιγμή).
      Μέγιστη ταχύτητα 130km/h έως 150km/h (ανάλογα αν ταξιδεύω με την οικογένεια ή μόνος) και τρόπος οδήγησης έως τώρα λίγο νευρικός ελέω Seat Ibiza Sport 101HP (σφιχτή ανάρτηση, ακριβές τιμόνι, πολύ καλό κράτημα, ελαφρύ αμάξωμα και τίμιος κινητήρας). Ίσως αλλάξει βέβαια τώρα με πιθανή αγορά του Octavia (άλλο στυλ αυτοκίνητο).

      Με βάση τα παραπάνω και δεδομένου ότι η οικονομία παίζει σημαντικό ρόλο πλέον (τιμή, τέλη, κατανάλωση) αλλά και το ότι το αμάξι το θέλω με προοπτική 10ετίας και δεν θέλω να μετανιώνω συνεχώς για λάθος επιλογή.
      Έχει κάποιος εμπειρία και από τους 2 κιντήρες σε Octavia ή σε άλλα αμάξια με TSI και παραπλήσιο βάρος (~1300kg)?
      O 1.2 είναι απλά υποφερτός / αξιοπρεπής ή είναι καλός για το αμάξωμα? Εκτός πόλης μήπως ζορίζεται και τελικά καίει παραπάνω από τον 1.4 ?

      Το DSG στον 1.4 εκτός της άνεσης στην οδήγηση που από ότι διαβάζω είναι αδιαμφισβήτητη, προσφέρει παράλληλα και κάποια σοβαρή οικονομία καυσίμου? Γιατί το 1.5lt/100km παραπάνω κατανάλωση του 1.4 στην πόλη ακούγεται αρκετό.
      Επίσης μήπως το κόστος συντήρησης του DSG στην 10ετία αποδειχθεί πολύ υψηλό?

      Συγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ προκαταβολικά όλους όσους απαντήσουν, για τη βοήθεια και τις προτάσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        digitalex last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.

        Είμαι υποψήφιος αγοραστής ενός Skoda Octavia και είμαι σε δίλλημα σε σχέση με τον κινητήρα που θα επιλέξω εφόσον προχωρήσω στην αγορά.
        Είμαι μεταξύ του 1.2 TSI 105HP και του 1.4 TSI 122HP (στον οποίο αν καταλήξω σκέφτομαι και το DSG).
        Οι διαφορές τους στα χαρτιά είναι (εκτός των 17 ίππων) στην ροπή (175 / 200), στην τελική (192 / 203) και στην κατανάλωση (7.1 - 4.9 - 5.7 / 8.5 - 5.0 - 6.3).

        Οι μετακινήσεις μου είναι περίπου στα 12.000-13.000 χλμ το χρόνο με περίπου 7.000 να γίνονται εντός πολής (Θεσσαλονίκη) και τα υπόλοιποα 5.000-6.000 να γίνονται σε διαδρομές εκτός πόλης 80 έως 120 χιλιομέτρων, το 70-80% εκ των οποίων είναι σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους (2 λωρίδων + ΛΕΑ). Συν τις όποιες διακοπές εντός Ελλάδας (έχω καιρό να πάω αλλά ελπίζω να ξαναγίνει κάποια στιγμή).
        Μέγιστη ταχύτητα 130km/h έως 150km/h (ανάλογα αν ταξιδεύω με την οικογένεια ή μόνος) και τρόπος οδήγησης έως τώρα λίγο νευρικός ελέω Seat Ibiza Sport 101HP (σφιχτή ανάρτηση, ακριβές τιμόνι, πολύ καλό κράτημα, ελαφρύ αμάξωμα και τίμιος κινητήρας). Ίσως αλλάξει βέβαια τώρα με πιθανή αγορά του Octavia (άλλο στυλ αυτοκίνητο).

        Με βάση τα παραπάνω και δεδομένου ότι η οικονομία παίζει σημαντικό ρόλο πλέον (τιμή, τέλη, κατανάλωση) αλλά και το ότι το αμάξι το θέλω με προοπτική 10ετίας και δεν θέλω να μετανιώνω συνεχώς για λάθος επιλογή.
        Έχει κάποιος εμπειρία και από τους 2 κιντήρες σε Octavia ή σε άλλα αμάξια με TSI και παραπλήσιο βάρος (~1300kg)?
        O 1.2 είναι απλά υποφερτός / αξιοπρεπής ή είναι καλός για το αμάξωμα? Εκτός πόλης μήπως ζορίζεται και τελικά καίει παραπάνω από τον 1.4 ?

        Το DSG στον 1.4 εκτός της άνεσης στην οδήγηση που από ότι διαβάζω είναι αδιαμφισβήτητη, προσφέρει παράλληλα και κάποια σοβαρή οικονομία καυσίμου? Γιατί το 1.5lt/100km παραπάνω κατανάλωση του 1.4 στην πόλη ακούγεται αρκετό.
        Επίσης μήπως το κόστος συντήρησης του DSG στην 10ετία αποδειχθεί πολύ υψηλό?

        Συγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ προκαταβολικά όλους όσους απαντήσουν, για τη βοήθεια και τις προτάσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          digitalex last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.

          Είμαι υποψήφιος αγοραστής ενός Skoda Octavia και είμαι σε δίλλημα σε σχέση με τον κινητήρα που θα επιλέξω εφόσον προχωρήσω στην αγορά.
          Είμαι μεταξύ του 1.2 TSI 105HP και του 1.4 TSI 122HP (στον οποίο αν καταλήξω σκέφτομαι και το DSG).
          Οι διαφορές τους στα χαρτιά είναι (εκτός των 17 ίππων) στην ροπή (175 / 200), στην τελική (192 / 203) και στην κατανάλωση (7.1 - 4.9 - 5.7 / 8.5 - 5.0 - 6.3).

          Οι μετακινήσεις μου είναι περίπου στα 12.000-13.000 χλμ το χρόνο με περίπου 7.000 να γίνονται εντός πολής (Θεσσαλονίκη) και τα υπόλοιποα 5.000-6.000 να γίνονται σε διαδρομές εκτός πόλης 80 έως 120 χιλιομέτρων, το 70-80% εκ των οποίων είναι σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους (2 λωρίδων + ΛΕΑ). Συν τις όποιες διακοπές εντός Ελλάδας (έχω καιρό να πάω αλλά ελπίζω να ξαναγίνει κάποια στιγμή).
          Μέγιστη ταχύτητα 130km/h έως 150km/h (ανάλογα αν ταξιδεύω με την οικογένεια ή μόνος) και τρόπος οδήγησης έως τώρα λίγο νευρικός ελέω Seat Ibiza Sport 101HP (σφιχτή ανάρτηση, ακριβές τιμόνι, πολύ καλό κράτημα, ελαφρύ αμάξωμα και τίμιος κινητήρας). Ίσως αλλάξει βέβαια τώρα με πιθανή αγορά του Octavia (άλλο στυλ αυτοκίνητο).

          Με βάση τα παραπάνω και δεδομένου ότι η οικονομία παίζει σημαντικό ρόλο πλέον (τιμή, τέλη, κατανάλωση) αλλά και το ότι το αμάξι το θέλω με προοπτική 10ετίας και δεν θέλω να μετανιώνω συνεχώς για λάθος επιλογή.
          Έχει κάποιος εμπειρία και από τους 2 κιντήρες σε Octavia ή σε άλλα αμάξια με TSI και παραπλήσιο βάρος (~1300kg)?
          O 1.2 είναι απλά υποφερτός / αξιοπρεπής ή είναι καλός για το αμάξωμα? Εκτός πόλης μήπως ζορίζεται και τελικά καίει παραπάνω από τον 1.4 ?

          Το DSG στον 1.4 εκτός της άνεσης στην οδήγηση που από ότι διαβάζω είναι αδιαμφισβήτητη, προσφέρει παράλληλα και κάποια σοβαρή οικονομία καυσίμου? Γιατί το 1.5lt/100km παραπάνω κατανάλωση του 1.4 στην πόλη ακούγεται αρκετό.
          Επίσης μήπως το κόστος συντήρησης του DSG στην 10ετία αποδειχθεί πολύ υψηλό?

          Συγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ προκαταβολικά όλους όσους απαντήσουν, για τη βοήθεια και τις προτάσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            audipassion last edited by

            Έχω οδηγίσει το leon με αυτά τα δύο μοτέρ και σαφώς προτιμό το 1.4 και το 1.2 πάντως έχει νεύρο και κινούταν σβέλτα αλλά πιο ολοκληρομένο είναι ο 1.4 , ο 1.2 ταιριάζει καλύτερα σε polo , ibiza .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetz last edited by

              Ο χρήστης digitalex έγραψε:
              Καλησπέρα σε όλους.

              Μέγιστη ταχύτητα 130km/h έως 150km/h (ανάλογα αν ταξιδεύω με την οικογένεια ή μόνος) και τρόπος οδήγησης έως τώρα λίγο νευρικός ελέω Seat Ibiza Sport 101HP (σφιχτή ανάρτηση, ακριβές τιμόνι, πολύ καλό κράτημα, ελαφρύ αμάξωμα και τίμιος κινητήρας). Ίσως αλλάξει βέβαια τώρα με πιθανή αγορά του Octavia (άλλο στυλ αυτοκίνητο).

              όσο για το δίλημμα που έθεσες, θα προτιμούσα σαφώς τον 1.4

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fiestaros last edited by

                Αν πάρεις octavia καλύτερα το 1.4 tsi.Από κατανάλωση μην δίνεις πολύ σημασία στις εργοστασιακές μετρήσεις.Το ίδιο θα καίνε,ίσως καίει σε κάποιες περιπτώσεις περισσότερο το 1.2 όταν θα πιέζεται σε ανηφορικά κομμάτια .Βάλε και esp αν το πάρεις.Καλές εναλλακτικές είναι και το νέο vw jetta 1.4 tsi comfort(έχει καλό εξοπλισμό με 20000€,στάνταρ esp και είναι φρέσκο μοντέλο ενώ το οκτάβια 5 κυκλοφορεί από το 2004 και σε ένα χρόνο θα αλλάξει ) και μιας που απελευθερώθηκε και το diesel ίσως πιο πολύ να αξίζει τώρα στις ανάγκες σου το renault fluence 1.5 dci privilege ή και γιατί όχι το κομψό megane estate 1.5 dci energy.Και τα 2 renault έχουν 5 χρόνια εγγύηση,μεγάλες εκπτώσεις που ρίχνουν την τιμή κάτω από τα 20000€ και βέβαια μεγάλο + οι χαμηλές καταναλώσεις και τα 240 κιλά ροπής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                  Αν πάρεις octavia καλύτερα το 1.4 tsi.Από κατανάλωση μην δίνεις πολύ σημασία στις εργοστασιακές μετρήσεις.Το ίδιο θα καίνε,ίσως καίει σε κάποιες περιπτώσεις περισσότερο το 1.2 όταν θα πιέζεται σε ανηφορικά κομμάτια .Βάλε και esp αν το πάρεις.Καλές εναλλακτικές είναι και το νέο vw jetta 1.4 tsi comfort(έχει καλό εξοπλισμό με 20000€,στάνταρ esp και είναι φρέσκο μοντέλο ενώ το οκτάβια 5 κυκλοφορεί από το 2004 και σε ένα χρόνο θα αλλάξει ) και μιας που απελευθερώθηκε και το diesel ίσως πιο πολύ να αξίζει τώρα στις ανάγκες σου το renault fluence 1.5 dci privilege ή και γιατί όχι το κομψό megane estate 1.5 dci energy.Και τα 2 renault έχουν 5 χρόνια εγγύηση,μεγάλες εκπτώσεις που ρίχνουν την τιμή κάτω από τα 20000€ και βέβαια μεγάλο + οι χαμηλές καταναλώσεις και τα 240 κιλά ροπής.

                  Τράκτορες είναι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    1,4 από μένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tifo45 last edited by

                      Ο χρήστης digitalex έγραψε:

                      Με βάση τα παραπάνω και δεδομένου ότι η οικονομία παίζει σημαντικό ρόλο πλέον (τιμή, τέλη, κατανάλωση) αλλά και το ότι το αμάξι το θέλω με προοπτική 10ετίας και δεν θέλω να μετανιώνω συνεχώς για λάθος επιλογή.
                      Έχει κάποιος εμπειρία και από τους 2 κιντήρες σε Octavia ή σε άλλα αμάξια με TSI και παραπλήσιο βάρος (~1300kg)?
                      O 1.2 είναι **απλά υποφερτός / αξιοπρεπής **ή είναι καλός για το αμάξωμα? Εκτός πόλης μήπως ζορίζεται και τελικά καίει παραπάνω από τον 1.4 ?

                      Το έχω ξανα πεί φίλε μου, αλλά επειδή ρωτάς οφείλω να απαντήσω. Το leon 1.2 tsi που κατέχω έχει παραπλήσιο βάρος. Μην έχεις κανέναν ενδοιασμό για τον 1,2, το μοτέρ είναι πολυ μπροστά και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις εν κινήσει, αυτό είναι που ζητάμε άλλωστε. Τα 18 κιλά ροπής είναι διαθέσιμα σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών και πίστεψε με ξεκρέμαστος δεν έχω νοιώσει ποτέ. Για αυτούς που κατα καιρούς λένε οτι φορτωμένο με οικογένεια και aircondition θα λαχανιάζει, τους λέω οτι σίγουρα δεν το έχουν οδηγήσει και οτι στον κωλόδρομο Κορίνθου-Πατρών με 4η και 5η προσπερνάει με τεράστια ασφάλεια. Μέχρι και τα 180 χλμ τα πιάνει πανεύκολα μετά κολώνει, αλλά δε σε νοιάζει.
                      Τα τέλη ήρθανε 145 ευρώ και η κατανάλωση του στην πόλη(κίνηση, μποτιλιαρίασματα και τα σχετικά) με σύνεση πάρα πολύ είναι γύρω στο 8-8,5.
                      Το έχω ένα χρόνο τώρα, είναι απρόσμενα οικονομικό, πιο οικονομικό και απο μοντέλα με πολυ χαμηλότερες επιδόσεις.
                      Αμα το βαρεθείς το πάς 130-140 άλογα απο επώνυμο βελτιωτή. Εγώ προσωπικά ούτε που το σκέφτομαι γιατί το μοτέρ όπως είναι τώρα απο τη μάνα του έχει απίστευτο χαρακτήρα σε οικονομία και απόδοση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        digitalex last edited by

                        Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                        Αν πάρεις octavia καλύτερα το 1.4 tsi.Από κατανάλωση μην δίνεις πολύ σημασία στις εργοστασιακές μετρήσεις.Το ίδιο θα καίνε,ίσως καίει σε κάποιες περιπτώσεις περισσότερο το 1.2 όταν θα πιέζεται σε ανηφορικά κομμάτια .Βάλε και esp αν το πάρεις.Καλές εναλλακτικές είναι και το νέο vw jetta 1.4 tsi comfort(έχει καλό εξοπλισμό με 20000€,στάνταρ esp και είναι φρέσκο μοντέλο ενώ το οκτάβια 5 κυκλοφορεί από το 2004 και σε ένα χρόνο θα αλλάξει ) και μιας που απελευθερώθηκε και το diesel ίσως πιο πολύ να αξίζει τώρα στις ανάγκες σου το renault fluence 1.5 dci privilege ή και γιατί όχι το κομψό megane estate 1.5 dci energy.Και τα 2 renault έχουν 5 χρόνια εγγύηση,μεγάλες εκπτώσεις που ρίχνουν την τιμή κάτω από τα 20000€ και βέβαια μεγάλο + οι χαμηλές καταναλώσεις και τα 240 κιλά ροπής.

                        ESP θα βάλω όπως και διάφορα άλλα καλούδια που θα ανεβάσουν κάπως την τιμή.
                        Απλά όσον αφορά το Jetta η Skoda κάνει πολύ μεγάλη έκπτωση σε σχέση με τη VW (περίπου 1500-2000 διαφορά), οπότε με τον ίδιο εξοπλισμό το Jetta πάει περίπου 1200 ευρώ παραπάνω (και κάτι μήνες παράδοση παραπάνω κατά δήλωση του πωλητή της VW).
                        Όσον αφορά τα diesel, το Octavia το 1.6 TDI 105HP με 250άρα ροπή, μου βγαίνει 3000 ακριβότερο από το 1.4 TSI.
                        Πιθανότατα θα γίνει απόσβεση σε κάποια χρόνια αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καθόλου εμπειρία από πετρελαιοκίνητα και φοβάμαι αρκετά τις παρενέργειες κακού καυσίμου που ίσως κάποια στιγμή μπει (δεν βρίσκομαι πάντα σε γνωστό βενζινάδικο).
                        Για τα Renault δεν έχω άποψη, αντίθετα με τους TSI που έχουμε έναν στην οικογένεια (VW Golf Plus 1.4 140HP).
                        Πάντως έχουν καλή τιμή σε σχέση με τον diesel της Skoda, απλά υστερούν λίγο σε χώρο αποσκευών (βασικός λόγος αλλαγής αυτοκινήτου για μένα) παρά το ίδιο ή και μεγαλύτερο μήκος (Fluence).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saligari_magiko last edited by

                          Έχω τον 1.4 τσι με dsg σε golf. Απο κατανάλωση είμαι τα τελευταία 4k χμ στα 6.3l (και στα προιγούμενα εκεί γύρω στα 6 έπαιζα απλά σου βάζω τα 4k γιατί από τότε μηδένισα τον 2ο μετρητή). Στην πόλη βλέπω συνήθων 7 άντε βαριά 7.5 αλλά μιλάμε για Γιάννενα.
                          Θεσνίκη θυμάμαι συγκεκριμένα μια φορά που είχα πετύχει πορεία και μας τρέχανε απο τα στενά να πηγαίνουμε σημειωτόν , είχε γράψει 8l μέσα σ ένα 20λεπτο μέχρι να βγω απ την πόλη. Δεν ξέρω αν βγάζεις συμπέρασμα απ αυτό
                          Για τον 1.2 στο συγκεκριμένο αμάξωμα δεν έχω καμιά σοβαρή εμπειρία να συγκρίνω αλλά σε καταναλώσεις δεν νομίζω να είναι αισθητά πιο κάτω, τόσο που να πεις κάνω οικονομία.
                          Τέλος γνώμη μου είναι αν βγαίνουν τσίμα τσίμα τα λεφτά πάρε το 1.2 και δώσε τα υπόλοιπα για δσγ (εφόσον και οι απαιτήσεις σου απο επιδώσεις μένουν στα πολύ βασικά απ ότι καταλαβαίνω) που πάει και πακέτο με εσπ.
                          Πραγματικά για μένα το καλύτερο extra που μπήκε στ αμάξι, δεν θα το μετανιώσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            @digitalex
                            Καλημερα.
                            Σου παραθετω δυο link απο την ηλεκτρονικη βιβλιοθηκη του περιοδικου 4τροχοι, οπου και δοκιμαζονται αντιστοιχα το
                            Octavia 1.4 Tsi και 1.2 Τsi.
                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12590 (1.4tsi)
                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12996 (Μικρη δοκιμη με τον 1.2tsi)
                            Για το καθαρα οικονομικο θεμα, προκυπτει μια διαφορα στα τελη κυκλοφοριας γυρω στα 100ευρω, υπερ του 1.2, καθοτι
                            αναφερεται να εκπεμπει 134Co2/kmh (στην κατηγορια 100-140gr Co2/km , δηλαδη 1,1ευρω/gr) ενω ο 1.4 tsi εμπιπτει στην επομενη κατηγορια (141-160gr Co2/km δηλαδη 1,7ευρω/gr) με 148 ή 154 gr Co2/km, το πρωτο κατα τον επισημο ηλεκτρονικο καταλογο της skoda, εδω:
                            http://www.skoda-auto.com/SiteCollectio ... ue_ENG.pdf , και το δευτερο κατα τον πινακα τεχνικων χαρακτηριστικων, των 4τροχων.
                            Συμφωνα με τον Ευρωπαικο καταλογο της Skoda, υπαρχει και η εκδοση 1.4 tsi Green tec, με εκπομπες ρυπων αντιστοιχες με αυτες του 1.2tsi, αλλα δεν γνωριζω εαν και ποτε εισαχθει αυτη η εκδοση στην χωρα μας.
                            Aπο εκει και περα για τυχον διαφορες στο κοστος ασφαλισης, ενα τηλ στην ασφαλιστικη σου εταιρια, για το κοστος ασφαλισης του συγκεκριμενου αυτοκινητου, με τον ενα ή αλλο κινητηρα, θα σε καλυψει. Στα της μεταξυ τους καταναλωσης, το περιοδικο αναφερει ΜΕΣΗ καταναλωση 8,6λιτρα/100km για το 1.2tsi
                            και αντιστοιχα 9,2λιτρα/100km για τον 1.4tsi. Λαμβανοντας αυτη την διαφορα των 0,6λιτρων/100km σε μια ετησια χρηση
                            13,000χλμ oπως ανεφερες προκυπτει ενα προσθετο κοστος 78λιτρων, δηλαδη περιπου 125ευρω με μεση τιμη 1,6ευρω το λιτρο
                            απλης αμολυβδης. Μεχρι στιγμης δηλαδη προκυπτει μια διαφορα περι των 225ευρω ετησιως.
                            Φυσικα τα παραπανω μπορουν να διαφοροποιηθουν αναλογως με την βαρυτητα του...ποδιου σου στο γκαζι, αλλα και το συνολικο φορτιο-ατομα με το οποιο θα κινεισαι. Σιγουρα ο πιο ανετος 1,400αρης θα κινηθει με λιγοτερο ζορι και καταναλωση
                            αν μετακινει 3-4 ατομα, αε σχεση με τον 1.2, οποτε η οποια μικρη διαφορα καταναλωσης, πιθανοτατα να εξανεμιστει
                            σε τετοιες περιπτωσεις.
                            Γενικοτερα παντως, παροτι ακομα και ο 1.2tsi ειναι εξαιρετικος, ιδιαιτερα προηγμενος, και με επιδοσεις καλυτερες απο τον απερχομενο 1.6 Mpi, χαρις και την πολυ καλη ροπη των 17,8χλγμ, σε ενα αυτοκινητο compact sedan, 1350κιλων περιπου, ο
                            1400αρης θα ταιριαζει μαλλον καλυτερα, εφοσον η διαφορα τουλαχιστον σε καταναλωση δεν ειναι σημαντικη, και επιπλεον, μπορει πιθανοτατα και να εξανεμιστει, οταν το αυτοκινητο κινειται σχεδον ή και με πληρες φορτιο.
                            Τσεκαρε μονο το ενδεχομενο, να εισαχθει η εκδοση green tec, σε αυτη την περιπτωση εχεις αμεσο οφελος 100ευρω περιπου το χρονο, μονο απο τα μειωμενα τελη, για τον 1.4 tsi.
                            Ελπιζω να βοηθησα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              digitalex last edited by

                              Ο χρήστης tifo45 έγραψε:

                              Το έχω ξανα πεί φίλε μου, αλλά επειδή ρωτάς οφείλω να απαντήσω. Το leon 1.2 tsi που κατέχω έχει παραπλήσιο βάρος. Μην έχεις κανέναν ενδοιασμό για τον 1,2, το μοτέρ είναι πολυ μπροστά και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις εν κινήσει, αυτό είναι που ζητάμε άλλωστε. Τα 18 κιλά ροπής είναι διαθέσιμα σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών και πίστεψε με ξεκρέμαστος δεν έχω νοιώσει ποτέ. Για αυτούς που κατα καιρούς λένε οτι φορτωμένο με οικογένεια και aircondition θα λαχανιάζει, τους λέω οτι σίγουρα δεν το έχουν οδηγήσει και οτι στον κωλόδρομο Κορίνθου-Πατρών με 4η και 5η προσπερνάει με τεράστια ασφάλεια. Μέχρι και τα 180 χλμ τα πιάνει πανεύκολα μετά κολώνει, αλλά δε σε νοιάζει.
                              Τα τέλη ήρθανε 145 ευρώ και η κατανάλωση του στην πόλη(κίνηση, μποτιλιαρίασματα και τα σχετικά) με σύνεση πάρα πολύ είναι γύρω στο 8-8,5.
                              Το έχω ένα χρόνο τώρα, είναι απρόσμενα οικονομικό, πιο οικονομικό και απο μοντέλα με πολυ χαμηλότερες επιδόσεις.
                              Αμα το βαρεθείς το πάς 130-140 άλογα απο επώνυμο βελτιωτή. Εγώ προσωπικά ούτε που το σκέφτομαι γιατί το μοτέρ όπως είναι τώρα απο τη μάνα του έχει απίστευτο χαρακτήρα σε οικονομία και απόδοση.

                              Όντως το Leon 1.2 TSI είναι ακριβώς ίδια κιλά (απλά 25cm και συνεπώς 220lt αποσκευών μικρότερο, αλλιώς θα το επέλεγα με κλειστά μάτια).
                              Τον Κορίνθου-Πατρών το ξέρω αρκετά καλά, έφαγα αρκετά χλμ στα νιάτα μου εκεί (σπούδαζα Πάτρα βλέπεις).
                              Στα 180 δεν με νοιάζει καθόλου πως συμπεριφέρεται, απλά προβληματίζομαι μήπως το 1.4 αντί για 4η και 5η θα μπορούσε να κάνει τις ίδιες προσπεράσεις που αναφέρεις με 6η και φυσικά πιο ξεκούραστα και με λιγότερο καύσιμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tifo45 last edited by

                                Ο χρήστης digitalex έγραψε:

                                Το έχω ξανα πεί φίλε μου, αλλά επειδή ρωτάς οφείλω να απαντήσω. Το leon 1.2 tsi που κατέχω έχει παραπλήσιο βάρος. Μην έχεις κανέναν ενδοιασμό για τον 1,2, το μοτέρ είναι πολυ μπροστά και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις εν κινήσει, αυτό είναι που ζητάμε άλλωστε. Τα 18 κιλά ροπής είναι διαθέσιμα σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών και πίστεψε με ξεκρέμαστος δεν έχω νοιώσει ποτέ. Για αυτούς που κατα καιρούς λένε οτι φορτωμένο με οικογένεια και aircondition θα λαχανιάζει, τους λέω οτι σίγουρα δεν το έχουν οδηγήσει και οτι στον κωλόδρομο Κορίνθου-Πατρών με 4η και 5η προσπερνάει με τεράστια ασφάλεια. Μέχρι και τα 180 χλμ τα πιάνει πανεύκολα μετά κολώνει, αλλά δε σε νοιάζει.
                                Τα τέλη ήρθανε 145 ευρώ και η κατανάλωση του στην πόλη(κίνηση, μποτιλιαρίασματα και τα σχετικά) με σύνεση πάρα πολύ είναι γύρω στο 8-8,5.
                                Το έχω ένα χρόνο τώρα, είναι απρόσμενα οικονομικό, πιο οικονομικό και απο μοντέλα με πολυ χαμηλότερες επιδόσεις.
                                Αμα το βαρεθείς το πάς 130-140 άλογα απο επώνυμο βελτιωτή. Εγώ προσωπικά ούτε που το σκέφτομαι γιατί το μοτέρ όπως είναι τώρα απο τη μάνα του έχει απίστευτο χαρακτήρα σε οικονομία και απόδοση.

                                Όντως το Leon 1.2 TSI είναι ακριβώς ίδια κιλά (απλά 25cm και συνεπώς 220lt αποσκευών μικρότερο, αλλιώς θα το επέλεγα με κλειστά μάτια).
                                Τον Κορίνθου-Πατρών το ξέρω αρκετά καλά, έφαγα αρκετά χλμ στα νιάτα μου εκεί (σπούδαζα Πάτρα βλέπεις).
                                Στα 180 δεν με νοιάζει καθόλου πως συμπεριφέρεται, απλά προβληματίζομαι μήπως το 1.4 αντί για 4η και 5η θα μπορούσε να κάνει τις ίδιες προσπεράσεις που αναφέρεις με 6η και φυσικά πιο ξεκούραστα και με λιγότερο καύσιμο.

                                Και στο 1,4 φίλε μου, όταν έχεις το χάρο μπροστά σου και θα σκέφτεσαι τη ζωή σου, θα κάνεις κατέβασμα, δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσεις να πηγαίνεις με 6η. Σε ταξίδι στην εθνική με ταχύτητες απο 120 εως 140 χλμ σε κατανάλωση είμαι γύρω στο 6,5 με 7. Παίζει μεγάλο ρόλο το πόση ώρα πηγαίνεις με 120 και πόση με 140, καθώς επίσης πόσες φορές θα χρειαστεί να πιέσεις το γκάζι για να προσπεράσεις. Κάνω Αθήνα-Πύργο σε 3-3.15 ώρες ανάλογα τη κίνηση με περίπου 7 λίτρα/100 χλμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                  Αν πάρεις octavia καλύτερα το 1.4 tsi.Από κατανάλωση μην δίνεις πολύ σημασία στις εργοστασιακές μετρήσεις.Το ίδιο θα καίνε,ίσως καίει σε κάποιες περιπτώσεις περισσότερο το 1.2 όταν θα πιέζεται σε ανηφορικά κομμάτια .Βάλε και esp αν το πάρεις.Καλές εναλλακτικές είναι και το νέο vw jetta 1.4 tsi comfort(έχει καλό εξοπλισμό με 20000€,στάνταρ esp και είναι φρέσκο μοντέλο ενώ το οκτάβια 5 κυκλοφορεί από το 2004 και σε ένα χρόνο θα αλλάξει ) και μιας που απελευθερώθηκε και το diesel ίσως πιο πολύ να αξίζει τώρα στις ανάγκες σου το renault fluence 1.5 dci privilege ή και γιατί όχι το κομψό megane estate 1.5 dci energy.Και τα 2 renault έχουν 5 χρόνια εγγύηση,μεγάλες εκπτώσεις που ρίχνουν την τιμή κάτω από τα 20000€ και βέβαια μεγάλο + οι χαμηλές καταναλώσεις και τα 240 κιλά ροπής.

                                  Τράκτορες είναι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    digitalex last edited by

                                    Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
                                    Έχω τον 1.4 τσι με dsg σε golf. Απο κατανάλωση είμαι τα τελευταία 4k χμ στα 6.3l (και στα προιγούμενα εκεί γύρω στα 6 έπαιζα απλά σου βάζω τα 4k γιατί από τότε μηδένισα τον 2ο μετρητή). Στην πόλη βλέπω συνήθων 7 άντε βαριά 7.5 αλλά μιλάμε για Γιάννενα.
                                    Θεσνίκη θυμάμαι συγκεκριμένα μια φορά που είχα πετύχει πορεία και μας τρέχανε απο τα στενά να πηγαίνουμε σημειωτόν , είχε γράψει 8l μέσα σ ένα 20λεπτο μέχρι να βγω απ την πόλη. Δεν ξέρω αν βγάζεις συμπέρασμα απ αυτό
                                    Για τον 1.2 στο συγκεκριμένο αμάξωμα δεν έχω καμιά σοβαρή εμπειρία να συγκρίνω αλλά σε καταναλώσεις δεν νομίζω να είναι αισθητά πιο κάτω, τόσο που να πεις κάνω οικονομία.
                                    Τέλος γνώμη μου είναι αν βγαίνουν τσίμα τσίμα τα λεφτά πάρε το 1.2 και δώσε τα υπόλοιπα για δσγ (εφόσον και οι απαιτήσεις σου απο επιδώσεις μένουν στα πολύ βασικά απ ότι καταλαβαίνω) που πάει και πακέτο με εσπ.
                                    Πραγματικά για μένα το καλύτερο extra που μπήκε στ αμάξι, δεν θα το μετανιώσεις.

                                    Οι καταναλώσεις που αναφέρεις φυσικά είναι πολύ χαμηλές και αναρωτιέμαι αν βοηθάει σε αυτό το DSG ή απλά έχεις πολύ ελαφρύ πόδι. Εγώ χωρίς υπερβολές και χωρίς βαρύ μποτιλιάρισμα με το Seat έχω γύρω στα 9 εντός πόλης και περίπου 7,0-7,5 εκτός.
                                    Το DSG το σκέφτομαι πιο πολύ πακέτο με τον 1.4 (θα με ζορίσει βέβαια λίγο η τιμή) γιατί στον 1.2 η κατανάλωση εντός πολής θα είναι πιθανότατα ούτως ή άλλως αρκετά χαμηλή.
                                    Από την άλλη όλοι όσοι έχουν DSG αναφέρουν ως βασικό πλεονέκτημα την άνεση στην οδήγηση (υποθέτω κυρίως μέσα στην πόλη, λόγω πολλών αλλαγών στο κιβώτιο). Η διαφορά με DSG βγαίνει γύρω στα 1500 ευρώ σε σχέση με το χειροκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      digitalex last edited by

                                      @ Κίκιζας Γρηγόρης

                                      Κατ'αρχήν ευχαριστώ για τα links και για τις αναλυτικές πληροφορίες.
                                      Όσον αφορά την ετήσια οικονομία με τον 1.2 τόσο την έχω υπολογίσει κι εγώ, 200-250 ευρώ.
                                      Αυτό σε βάθος δεκαετίας και σε συνδυασμό με τα 1500 ευρώ διαφοράς των 2 μοντέλων δίνει 3-4 χιλιάρικα κέρδος μακροπρόθεσμα.
                                      Από την άλλη όμως, όπως είπα αρχικά, δεν θέλω να μετανιώσω κάνοντας μια μέτρια επιλογή σε σχέση με μια (πολύ?) καλύτερη.
                                      Όσον αφορά τώρα αποκλειστικά την κατανάλωση, τα 0,6lt στα 100km που δείχνουν οι δοκιμές αντανακλούν ακριβώς τη διαφορά που δίνει και το εργοστάσιο.
                                      Τα χιλιόμετρα της πόλης γίνονται κατά 80% μόνο με τα επιπλέον 75 κιλά μου και χωρίς καθόλου άλλο φορτίο.
                                      Συνεπώς ίσως η διαφορά στην κατανάλωση εντός πόλης να είναι περισσότερο αισθητή (βάσει εργοαστασιακών μετρήσεων πάντως είναι).
                                      Αντίθετα τα χιλιόμετρα εκτός πόλης γίνονται κατά 80% με 2 ενήλικες και 1 μικρό (αργότερα ίσως 2) και λίγες έως πολλές αποσκευές.
                                      Οπότε ίσως εκτός πόλης ο 1.2 όντως να ζορίζεται και να καίει ακόμα και περισσότερο υπό συνθήκες (ούτως ή άλλως και εργοστασιακά η διαφορά είναι αμελητέα).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        digitalex last edited by

                                        Ο χρήστης tifo45 έγραψε:

                                        Και στο 1,4 φίλε μου, όταν έχεις το χάρο μπροστά σου και θα σκέφτεσαι τη ζωή σου, θα κάνεις κατέβασμα, δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσεις να πηγαίνεις με 6η. Σε ταξίδι στην εθνική με ταχύτητες απο 120 εως 140 χλμ σε κατανάλωση είμαι γύρω στο 6,5 με 7. Παίζει μεγάλο ρόλο το πόση ώρα πηγαίνεις με 120 και πόση με 140, καθώς επίσης πόσες φορές θα χρειαστεί να πιέσεις το γκάζι για να προσπεράσεις. Κάνω Αθήνα-Πύργο σε 3-3.15 ώρες ανάλογα τη κίνηση με περίπου 7 λίτρα/100 χλμ.

                                        Φυσικά στο ζόρι θα κατεβάσω, ακόμα και με τον 1.8 να ήμουν (εκτός αν βάλω DSG οπότε θα πρέπει να κατεβάσει αυτό ).
                                        Εγώ το ανέφερα για νορμάλ συνθήκες όπου οι ζωές όλων θα είναι εξασφαλισμένες (όσο γίνεται στο δρόμο).
                                        Τώρα με τον ατμοσφαιρικό του Ibiza, όση ώρα πηγαίνω με 120 τόση πηγαίνω με 140.
                                        Σε αυτές τις ταχύτητες τώρα παίζω στα 7.2lt στα 100km περίπου.
                                        Γι'αυτό και το cruise control που θα βάλω υπολογίζω να είναι ρυθμισμένο στα 130-135 περίπου.
                                        Και το γκάζι τώρα πλέον νομίζω ότι δεν το πιέζω παρά λίγες φορές σε κάθε μικρό ταξίδι σαν αυτά που αναφέρω στο αρχικό μου post.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          saligari_magiko last edited by

                                          Ο χρήστης digitalex έγραψε:

                                          Οι καταναλώσεις που αναφέρεις φυσικά είναι πολύ χαμηλές και αναρωτιέμαι αν βοηθάει σε αυτό το DSG ή απλά έχεις πολύ ελαφρύ πόδι. Εγώ χωρίς υπερβολές και χωρίς βαρύ μποτιλιάρισμα με το Seat έχω γύρω στα 9 εντός πόλης και περίπου 7,0-7,5 εκτός.
                                          Το DSG το σκέφτομαι πιο πολύ πακέτο με τον 1.4 (θα με ζορίσει βέβαια λίγο η τιμή) γιατί στον 1.2 η κατανάλωση εντός πολής θα είναι πιθανότατα ούτως ή άλλως αρκετά χαμηλή.
                                          Από την άλλη όλοι όσοι έχουν DSG αναφέρουν ως βασικό πλεονέκτημα την άνεση στην οδήγηση (υποθέτω κυρίως μέσα στην πόλη, λόγω πολλών αλλαγών στο κιβώτιο). Η διαφορά με DSG βγαίνει γύρω στα 1500 ευρώ σε σχέση με το χειροκίνητο.

                                          Βασικά το dsg σε βοηθάει να κάνεις οικονομία εφόσον το θελήσεις. Δεν στην κάνει από μόνο του αφού αν οδηγήσεις νευρικά θα δεις πάνω κάτω ότι βλέπεις στο manual. Αν οδηγήσεις στρωτά όμως μέσα στην πόλη σίγουρα θα σε πάει πιο οικονομικά.
                                          Είναι όντως πολύ άνετο και την διαφορά του πραγματικά την καταλαβαίνεις όταν πιάσεις manual μετά από κάποιο διάστημα χρήσης του αυτόματου.
                                          Αν σε παίρνει για 1.4 και δσγ go for it. Θα σαι άρχοντας στην οκτάβια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Σαφως 1.4..
                                            Καλοταξιδο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr