-
Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?
-
Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?
-
Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?εαν το προγραμμα ειναι σωστα μελετημενο, τοτε απλα η τουρμπινα και ο κινητηρας θα βγαλουν λιγοτερα χιλιομετρα. (αλλα και παλι πολλα θα ειναι) για το φιλτρο dpf δεν ξερω τι παιζει ομως
-
To DPF θα την ακούσει πιο γρήγορα;
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
To DPF θα την ακούσει πιο γρήγορα;λογικα ναι, αφου η ποσοτητα σωματιδιων που θα παρακρατει πλεον θα ειναι μεγαλυτερη (εφόσον το προγραμμα ανεβαζει πιεση τουρμπινας και ποσοτητα πετρελαιου)
-
Αν το τσιπακι/προγραμμα ειναι απο σοβαρο οικο βελτιωσης και οχι απο το μπαρμπα μητσο/γιωργο/βαγγελη...τοτε δεν υπαρχει προβλημα πιστευω
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
To DPF θα την ακούσει πιο γρήγορα;Φυσικά.
Αυτό το φίλτρο μπορεί να 'κρατήσει'/φιλτράρει 400 εκατομμύρια λίτρα καυσαερίων.
Αν βάλεις πρόγραμμα, το...τσιπάρεις που λες κι εσύ, τότε αυτά τα λίτρα καυσαερίων θα έρθουν πιο γρήγορα, οπότε και προφανώς και η διάρκεια ζωής του θα μικρύνει.
Το πόσο βέβαια δεν το ξέρω... -
Αν το πας σαν άνθρωπος δεν θα βγάλει τίποτα. Αν το πας σαν πίθηκος θα τρυπήσει πιστόνι συν όλα τα άλλα για τα DPF ...
-
Εξαρταται και το αυτοκινητο.
ΠΧ
Τα σορεντο ντιζελ ΠΡΟ VGT οι τουρμπινες σκανε και χωρις να τα πειραξεις....Φταιγαν τα σκατολαδα που εβαζε η ΚΙΑ μεχρι να υποθετησει αλλα??
Φταινε τα καταλοιπα καρβουνιλας στη σχεδιασμενη ( ισως λεω δε ξερω ) για βενζινα κλειστη σκαστρα που ειναι ενσωματωμενη στην τουρμπινα? ( την ιδια τουρμπιναφορανε και τα Saab τουρμπο με 200 αλογα χωρις προβληματα)Φταινε οι ασχετοι οδηγοι που αμεσως μετα απο χοντρο πλακωμα τα εσβηναν κατευθειαν?????
Ολα τα ανωτερω???
-
Δεν μιλάμε για κάποιο λάθος κατασκευαστικό. Μιλάμε για κάτι που σε κανονικές συνθήκες δεν σπάει. Αν το πηγαίνεις συνέχεια τσιτωμένο επιβαρύνεις τα πιστόνια. Αν του βάλεις και κουτάκι τα επιβαρύνεις περισσότερο και μπορεί να σπάσουν κάποια στιγμή ίσως πιο γρήγορα από αν το πήγαινες χωρίς κουτί.
Οι τουρμπίνες στα diesel δεν πυρώνουν όπως στις βενζίνες. Υπάρχουν κατασκευαστικά λάθη που προκαλούν τις βλάβες τους -
Δωσε τα φωτα σου αδερφι στον αδαη.Τι εστι κουτακι?
-
Όπως είπε ο Χριστός στον τυφλό: Γράψε tuning box στο google και θα δεις
-
Γίνεται και από το software να καταργήσεις τον έλεγχο του DPF αλλά νομίζω πρέπει να καταργήσεις το φίλτρο πρώτα...αλλά κάτσε πρώτα να εξασθενίσει το φίλτρο και μετά βλέπεις .
Μπορείς να δοκιμάσεις και στον google : http://lmgtfy.com/?q=+dpf+removal+ -
υπαρχουν αυτοκινητα με 70.000km + τσιπαρισμενα με καταλυτη ελευθερο με αλλαγμενο μεγαλυτερο downpipe ktl, τα οποια φορανε την μαμα τουρμπινα..ακομα...
και απο 240 αλογα δουλευουν 300+...
τωρα πως εσεις βγαζετε συμπερασματα οτι με ενα προγραμμα σπαει τουρμπινα ή βγαζει λιγα χιλιομετρα ζωης..δεν ξερω...
με το ιδιο σκεπτικο θα σπασουν πιστονια,βαλβιδες κτλ...αφου ανεβαζουμε κοφτη,αντλια βενζινης κτλ.
προσεξτε τι λετε.απο σοβαρες εταιρειες ανα τον κοσμο δεν σπαει τιποτα..μονο ο καφρος που βαζει απο βενζιναδικο μαιμου και αλλαγμα μπουζι καθε 60.000 χμ ή λαδια καθε 15000 χμ σε βελτιωμενο μοτερ σπαει τουρμπινες κτλ...
-
υπαρχουν αυτοκινητα με 70.000km + τσιπαρισμενα με καταλυτη ελευθερο με αλλαγμενο μεγαλυτερο downpipe ktl, τα οποια φορανε την μαμα τουρμπινα..ακομα...
και απο 240 αλογα δουλευουν 300+...
τωρα πως εσεις βγαζετε συμπερασματα οτι με ενα προγραμμα σπαει τουρμπινα ή βγαζει λιγα χιλιομετρα ζωης..δεν ξερω...
με το ιδιο σκεπτικο θα σπασουν πιστονια,βαλβιδες κτλ...αφου ανεβαζουμε κοφτη,αντλια βενζινης κτλ.
προσεξτε τι λετε.απο σοβαρες εταιρειες ανα τον κοσμο δεν σπαει τιποτα..μονο ο καφρος που βαζει απο βενζιναδικο μαιμου και αλλαγμα μπουζι καθε 60.000 χμ ή λαδια καθε 15000 χμ σε βελτιωμενο μοτερ σπαει τουρμπινες κτλ...
Συμφωνώ απόλυτα. Εγω με οκταβια ΑΒΤ 200 αλογα και εχω 195.000 χλμ. Και οχι μόνο η τουρμπινα ειναι σε,άψογη κατάσταση,αλλα ουτε καν η εργοστασιακή σκαστρα δεν έχει αλλαχτει .
Αλλα ειναι ΑΒΤ και οχι μπαρμπαμητσε....Sent from wherever im am at this moment
-
Συμφωνώ ΄σε αυτό και απλά αναφερω οτι το θεμα της ποιότητας των προιόντων βελτιωσης ειναι σημαντικό.Επισης και η βενζίνα.Αν δεν ειναι καλής ποιοτητας μπορεί να βγαλει ανετα off τους καταλύτες που σε ενα πετρελαιο ειναι ολιγον ακριβοί.Τα περισσότερα καυσαερια του τσιπαρισματος σε μια τετοια περιπτωση απλα θα επιταχυναν την καταστροφή τους.
-
Υπάρχουν καταλύτες σε diesel;
-
φίλτρο σωματιδίων, οξειδωτικός καταλύτης και ίσως NOx trap.
Παρενεργειες τσιπαρισματος