Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρενεργειες τσιπαρισματος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παρενεργειες τσιπαρισματος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    18
    219
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maroysiotis last edited by

      Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        maroysiotis last edited by

        Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maroysiotis last edited by

          Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cyberguy last edited by

            Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
            Σε ενα αυτοκινητο diesel προδιαγραφων ρυπων euro5 τo οποιο τσιπαριστικε για τους γνωστους λογους,τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν στο μοτερ?

            εαν το προγραμμα ειναι σωστα μελετημενο, τοτε απλα η τουρμπινα και ο κινητηρας θα βγαλουν λιγοτερα χιλιομετρα. (αλλα και παλι πολλα θα ειναι) για το φιλτρο dpf δεν ξερω τι παιζει ομως

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vagnar last edited by

              To DPF θα την ακούσει πιο γρήγορα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cyberguy last edited by

                Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                To DPF θα την ακούσει πιο γρήγορα;

                λογικα ναι, αφου η ποσοτητα σωματιδιων που θα παρακρατει πλεον θα ειναι μεγαλυτερη (εφόσον το προγραμμα ανεβαζει πιεση τουρμπινας και ποσοτητα πετρελαιου)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  bujinkan last edited by

                  Αν το τσιπακι/προγραμμα ειναι απο σοβαρο οικο βελτιωσης και οχι απο το μπαρμπα μητσο/γιωργο/βαγγελη...τοτε δεν υπαρχει προβλημα πιστευω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                    To DPF θα την ακούσει πιο γρήγορα;

                    Φυσικά.
                    Αυτό το φίλτρο μπορεί να 'κρατήσει'/φιλτράρει 400 εκατομμύρια λίτρα καυσαερίων.
                    Αν βάλεις πρόγραμμα, το...τσιπάρεις που λες κι εσύ, τότε αυτά τα λίτρα καυσαερίων θα έρθουν πιο γρήγορα, οπότε και προφανώς και η διάρκεια ζωής του θα μικρύνει.
                    Το πόσο βέβαια δεν το ξέρω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Αν το πας σαν άνθρωπος δεν θα βγάλει τίποτα. Αν το πας σαν πίθηκος θα τρυπήσει πιστόνι συν όλα τα άλλα για τα DPF ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Εξαρταται και το αυτοκινητο.

                        ΠΧ
                        Τα σορεντο ντιζελ ΠΡΟ VGT οι τουρμπινες σκανε και χωρις να τα πειραξεις....

                        Φταιγαν τα σκατολαδα που εβαζε η ΚΙΑ μεχρι να υποθετησει αλλα??
                        Φταινε τα καταλοιπα καρβουνιλας στη σχεδιασμενη ( ισως λεω δε ξερω ) για βενζινα κλειστη σκαστρα που ειναι ενσωματωμενη στην τουρμπινα? ( την ιδια τουρμπιναφορανε και τα Saab τουρμπο με 200 αλογα χωρις προβληματα)

                        Φταινε οι ασχετοι οδηγοι που αμεσως μετα απο χοντρο πλακωμα τα εσβηναν κατευθειαν?????

                        Ολα τα ανωτερω???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Δεν μιλάμε για κάποιο λάθος κατασκευαστικό. Μιλάμε για κάτι που σε κανονικές συνθήκες δεν σπάει. Αν το πηγαίνεις συνέχεια τσιτωμένο επιβαρύνεις τα πιστόνια. Αν του βάλεις και κουτάκι τα επιβαρύνεις περισσότερο και μπορεί να σπάσουν κάποια στιγμή ίσως πιο γρήγορα από αν το πήγαινες χωρίς κουτί.
                          Οι τουρμπίνες στα diesel δεν πυρώνουν όπως στις βενζίνες. Υπάρχουν κατασκευαστικά λάθη που προκαλούν τις βλάβες τους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            maroysiotis last edited by

                            Δωσε τα φωτα σου αδερφι στον αδαη.Τι εστι κουτακι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              puntofato last edited by

                              Όπως είπε ο Χριστός στον τυφλό: Γράψε tuning box στο google και θα δεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                f15 last edited by

                                Γίνεται και από το software να καταργήσεις τον έλεγχο του DPF αλλά νομίζω πρέπει να καταργήσεις το φίλτρο πρώτα...αλλά κάτσε πρώτα να εξασθενίσει το φίλτρο και μετά βλέπεις .
                                Μπορείς να δοκιμάσεις και στον google : http://lmgtfy.com/?q=+dpf+removal+

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  astrakitcar last edited by

                                  υπαρχουν αυτοκινητα με 70.000km + τσιπαρισμενα με καταλυτη ελευθερο με αλλαγμενο μεγαλυτερο downpipe ktl, τα οποια φορανε την μαμα τουρμπινα..ακομα...

                                  και απο 240 αλογα δουλευουν 300+...

                                  τωρα πως εσεις βγαζετε συμπερασματα οτι με ενα προγραμμα σπαει τουρμπινα ή βγαζει λιγα χιλιομετρα ζωης..δεν ξερω...

                                  με το ιδιο σκεπτικο θα σπασουν πιστονια,βαλβιδες κτλ...αφου ανεβαζουμε κοφτη,αντλια βενζινης κτλ.

                                  προσεξτε τι λετε.απο σοβαρες εταιρειες ανα τον κοσμο δεν σπαει τιποτα..μονο ο καφρος που βαζει απο βενζιναδικο μαιμου και αλλαγμα μπουζι καθε 60.000 χμ ή λαδια καθε 15000 χμ σε βελτιωμενο μοτερ σπαει τουρμπινες κτλ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bujinkan last edited by

                                    υπαρχουν αυτοκινητα με 70.000km + τσιπαρισμενα με καταλυτη ελευθερο με αλλαγμενο μεγαλυτερο downpipe ktl, τα οποια φορανε την μαμα τουρμπινα..ακομα...

                                    και απο 240 αλογα δουλευουν 300+...

                                    τωρα πως εσεις βγαζετε συμπερασματα οτι με ενα προγραμμα σπαει τουρμπινα ή βγαζει λιγα χιλιομετρα ζωης..δεν ξερω...

                                    με το ιδιο σκεπτικο θα σπασουν πιστονια,βαλβιδες κτλ...αφου ανεβαζουμε κοφτη,αντλια βενζινης κτλ.

                                    προσεξτε τι λετε.απο σοβαρες εταιρειες ανα τον κοσμο δεν σπαει τιποτα..μονο ο καφρος που βαζει απο βενζιναδικο μαιμου και αλλαγμα μπουζι καθε 60.000 χμ ή λαδια καθε 15000 χμ σε βελτιωμενο μοτερ σπαει τουρμπινες κτλ...

                                    Συμφωνώ απόλυτα. Εγω με οκταβια ΑΒΤ 200 αλογα και εχω 195.000 χλμ. Και οχι μόνο η τουρμπινα ειναι σε,άψογη κατάσταση,αλλα ουτε καν η εργοστασιακή σκαστρα δεν έχει αλλαχτει .
                                    Αλλα ειναι ΑΒΤ και οχι μπαρμπαμητσε....

                                    Sent from wherever im am at this moment

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Συμφωνώ ΄σε αυτό και απλά αναφερω οτι το θεμα της ποιότητας των προιόντων βελτιωσης ειναι σημαντικό.Επισης και η βενζίνα.Αν δεν ειναι καλής ποιοτητας μπορεί να βγαλει ανετα off τους καταλύτες που σε ενα πετρελαιο ειναι ολιγον ακριβοί.Τα περισσότερα καυσαερια του τσιπαρισματος σε μια τετοια περιπτωση απλα θα επιταχυναν την καταστροφή τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • elvet
                                        elvet last edited by

                                        Υπάρχουν καταλύτες σε diesel;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • V
                                          vagnar last edited by

                                          φίλτρο σωματιδίων, οξειδωτικός καταλύτης και ίσως NOx trap.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr