-
καλησπερα συνφορουμιτες.
ειμαστε σε μεγαλο διλλημα. ειμαστε μεταξυ των δυο παραπανω μοντελων. το αμαξι θα οδηγειται κατα 90 % απο την αρραβωνιαστικια μου . η καθμερινη του χρηση θα ειναι γυρω στα εικοσι χιλιομετρα και μια φορα το μηνα κανουμε γυρω στα 400-500 (αγιο νικολαο - χανια).
τα εχω οδηγησει και τα δυο
τωρα εχουμε οπελ corsa b 1,4
οπελ corsa
+
οικονομικος κινητηρας
0 τελη κυκλοφοριας
ομορφο εσωτερικο
καλο πατημα
καλυτερες αρπες λογω μεγαλυτερης ροπης σε σχεση με το yarisτο οτι ειναι opel
( το opel που εχουμε μας εχει βγαλει την πιστη, χαμηλοτερη αξια μεταπωλησης σε σχεση με το yaris)
μοντελο με πολλα χρονια στην αγορα
πισω ταμπουρα
ιμαντας
χειροτερο after sale απο την toyota
τιμη για το cosmo τελικη 16500yaris
νεο μοντελο
οικονομικος κινητηρας
πληρης εξοπλισμος
απο θεμα οδηγησης περιπου σαν το corsa
after sales
δισκοφρενα πισω και καδενα σε σχεση με το οπελ
καλυτεροι χωροι
αξια μεταπωλησηςη αποκριση του κινητηρα στις χαμηλες στροφες
τιμη εκδοσης lounge 16000
-
καλησπερα συνφορουμιτες.
ειμαστε σε μεγαλο διλλημα. ειμαστε μεταξυ των δυο παραπανω μοντελων. το αμαξι θα οδηγειται κατα 90 % απο την αρραβωνιαστικια μου . η καθμερινη του χρηση θα ειναι γυρω στα εικοσι χιλιομετρα και μια φορα το μηνα κανουμε γυρω στα 400-500 (αγιο νικολαο - χανια).
τα εχω οδηγησει και τα δυο
τωρα εχουμε οπελ corsa b 1,4
οπελ corsa
+
οικονομικος κινητηρας
0 τελη κυκλοφοριας
ομορφο εσωτερικο
καλο πατημα
καλυτερες αρπες λογω μεγαλυτερης ροπης σε σχεση με το yarisτο οτι ειναι opel
( το opel που εχουμε μας εχει βγαλει την πιστη, χαμηλοτερη αξια μεταπωλησης σε σχεση με το yaris)
μοντελο με πολλα χρονια στην αγορα
πισω ταμπουρα
ιμαντας
χειροτερο after sale απο την toyota
τιμη για το cosmo τελικη 16500yaris
νεο μοντελο
οικονομικος κινητηρας
πληρης εξοπλισμος
απο θεμα οδηγησης περιπου σαν το corsa
after sales
δισκοφρενα πισω και καδενα σε σχεση με το οπελ
καλυτεροι χωροι
αξια μεταπωλησηςη αποκριση του κινητηρα στις χαμηλες στροφες
τιμη εκδοσης lounge 16000
-
καλησπερα συνφορουμιτες.
ειμαστε σε μεγαλο διλλημα. ειμαστε μεταξυ των δυο παραπανω μοντελων. το αμαξι θα οδηγειται κατα 90 % απο την αρραβωνιαστικια μου . η καθμερινη του χρηση θα ειναι γυρω στα εικοσι χιλιομετρα και μια φορα το μηνα κανουμε γυρω στα 400-500 (αγιο νικολαο - χανια).
τα εχω οδηγησει και τα δυο
τωρα εχουμε οπελ corsa b 1,4
οπελ corsa
+
οικονομικος κινητηρας
0 τελη κυκλοφοριας
ομορφο εσωτερικο
καλο πατημα
καλυτερες αρπες λογω μεγαλυτερης ροπης σε σχεση με το yarisτο οτι ειναι opel
( το opel που εχουμε μας εχει βγαλει την πιστη, χαμηλοτερη αξια μεταπωλησης σε σχεση με το yaris)
μοντελο με πολλα χρονια στην αγορα
πισω ταμπουρα
ιμαντας
χειροτερο after sale απο την toyota
τιμη για το cosmo τελικη 16500yaris
νεο μοντελο
οικονομικος κινητηρας
πληρης εξοπλισμος
απο θεμα οδηγησης περιπου σαν το corsa
after sales
δισκοφρενα πισω και καδενα σε σχεση με το οπελ
καλυτεροι χωροι
αξια μεταπωλησηςη αποκριση του κινητηρα στις χαμηλες στροφες
τιμη εκδοσης lounge 16000
-
Παρε το πετρελαιο και θα γλιτωσεις.
-
Εχει σιγουρα ιμαντα το οπελ?? Το punto evo με τα 85ps μου ελεγε ο πωλητης πως φοραει καδενα... Τελοσπαντων, και το γιαρις βγαινει σε πετρελαιοκινητη εκδοση αν το προτιμας, αλλα η φουλ εκδοση μαλλον ανεβαζει την τιμη. Αν αντεχετε να δινετε -λιγα- παραπανω € το μηνα για βενζινη ειναι μαλλον προτιμοτερο το toyota...
-
Ο χρήστης gker έγραψε:
καλησπερα συνφορουμιτες.
ειμαστε σε μεγαλο διλλημα. ειμαστε μεταξυ των δυο παραπανω μοντελων. το αμαξι θα οδηγειται κατα 90 % απο την αρραβωνιαστικια μου . η καθμερινη του χρηση θα ειναι γυρω στα εικοσι χιλιομετρα και μια φορα το μηνα κανουμε γυρω στα 400-500 (αγιο νικολαο - χανια).
τα εχω οδηγησει και τα δυο
τωρα εχουμε οπελ corsa b 1,4
οπελ corsa
+
οικονομικος κινητηρας
0 τελη κυκλοφοριας
ομορφο εσωτερικο
καλο πατημα
καλυτερες αρπες λογω μεγαλυτερης ροπης σε σχεση με το yarisτο οτι ειναι opel
( το opel που εχουμε μας εχει βγαλει την πιστη, χαμηλοτερη αξια μεταπωλησης σε σχεση με το yaris)
μοντελο με πολλα χρονια στην αγορα
πισω ταμπουρα
ιμαντας
χειροτερο after sale απο την toyota
τιμη για το cosmo τελικη 16500yaris
νεο μοντελο
οικονομικος κινητηρας
πληρης εξοπλισμος
απο θεμα οδηγησης περιπου σαν το corsa
after sales
δισκοφρενα πισω και καδενα σε σχεση με το οπελ
καλυτεροι χωροι
αξια μεταπωλησηςη αποκριση του κινητηρα στις χαμηλες στροφες
τιμη εκδοσης lounge 16000
Kαλά έχεις το προνόμιο να πάρεις ντίζελ και το σκέφτεσαι?Ιδίως με την τιμή της βενζίνης στην κρήτη στο 1.80 .Εννοείτε μεταξύ των 2 corsa diesel,οχι γιατί είναι καλύτερο του νέου γιάρις αλλά για λόγους κατανάλωσης και γενικά κόστους χρήσης-τέλη.Αν αντέχει η τσέπη σου βλέπεις και για yaris d4-d active αλλά κάνει 17 .Εγώ θα σου πρότεινα όμως καλύτερα το clio 1.5 dci 105 dynamic σε λευκό που έχει 15950 αλλά πιο δυνατό κινητήρα από το κόρσα και με 6 άρι σασμάν αντί 5.Δες και αυτό πρώτα,μπορεί να σου αρέσει παραπάνω Υπάρχει και η περίπτωση του νέου kia rio 1.1 diesel με καλή ροπή και 0 τέλη,και τιμή 13 κάτι.
-
Ήταν απλώς θέμα χρόνου.
-
Καλημέρα.Δεν είμαι κανένας έμπειρος αλλά από αυτά που διαβάζω ο 1.4 diesel του νέου Yaris του ταιριάζει πιο πολύ από τον 1.33 βενζίνης,πέρα και από την οικονομία καυσίμου που θα κάνεις.Βέβαια είναι πιο ακριβό στην αγορά.Αν το έχουν για test drive δοκίμασε το και βλέπεις
-
Για 1200km το μήνα diesel; Όχι και πολύ έξυπνη επιλογή...
-
Δεν είναι κακή επιλογή. Τα καύσιμα έχουν διαφορά τιμής, και τα βενζινοκίνητα έχουν διαφορά κατανάλωσης από τα άλλα, έστω και μικρή σ' αυτά τα μεγέθη. Όχι ότι θα δει τρελλά λεφτά στην τσέπη του βέβαια.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Για 1200km το μήνα diesel; Όχι και πολύ έξυπνη επιλογή...Μια χαρα τιμη ειναι.Για ρωτα και εμενα που κανω γυρω στα 600-700 τον μηνα ποσα πληρωνουμε με τον πατερα μου.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Υπάρχει και η περίπτωση του νέου kia rio 1.1 diesel με καλή ροπή και 0 τέλη,και τιμή 13 κάτι.και 0-100 σε 16κατι...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Για 1200km το μήνα diesel; Όχι και πολύ έξυπνη επιλογή...
Μια χαρα τιμη ειναι.Για ρωτα και εμενα που κανω γυρω στα 600-700 τον μηνα ποσα πληρωνουμε με τον πατερα μου.
Και ο αδελφός μου κάνει 2000km το μήνα. Whats your point;
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Για 1200km το μήνα diesel; Όχι και πολύ έξυπνη επιλογή...
Μια χαρα τιμη ειναι.Για ρωτα και εμενα που κανω γυρω στα 600-700 τον μηνα ποσα πληρωνουμε με τον πατερα μου.
Και ο αδελφός μου κάνει 2000km το μήνα. Whats your point;
Στο οτι πχ αν εχεις ενα αυτοκινητο που καιει 10 λιτρα ανα καθε χιλια χιλιομετρα δε χρειαζεσαι 168€ βενζινη?Αμα ομως εχεις πετρελαιο που και λιγοτερα καιει και ποιο φτηνο ειναι στα 1000χλμ θα εισαι 30-40 ευρω ποιο κατω.Και δε νομιζω να καινε πανω κατω τα ιδια το corsa και το yaris.
-
Το Κορσάκι των 95 πατεελαιοίππων έχει περί το 0,7 λίτρο κάτω μέση κατανάλωση από το Γιάρις 2 1,33 σύμφωνα με το σπριτμόνιτορ. Δεν του δίνω πολλά περιθώρια να ανέβει αισθητά στο καινούργιο.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Εχει σιγουρα ιμαντα το οπελ?? Το punto evo με τα 85ps μου ελεγε ο πωλητης πως φοραει καδενα... Τελοσπαντων, και το γιαρις βγαινει σε πετρελαιοκινητη εκδοση αν το προτιμας, αλλα η φουλ εκδοση μαλλον ανεβαζει την τιμη. Αν αντεχετε να δινετε -λιγα- παραπανω € το μηνα για βενζινη ειναι μαλλον προτιμοτερο το toyota...Το corsa 1,3 diesel, έχει τον κινητήρα της FIAT, άρα έχει 100% καδένα.
-
Προσωπικη αποψη κ μονο χωρις να θελω να πεισω κανεναν.αν ημουν στην θεση σου καταρχας θα ενδιαφερομουν αποκλειστικα για πετρελαιοκινητο.απο εκει κ περα,εγω κ παλι εγω,θα ημουν αναμεσα σε γιαρις 1.4 κ ενα κια ριο 1.1.αν με ενδιεφερε το αυτοματο,θα πηγαινα στο γιαρις.αν ηθελα χειροκινητο,τοτε ριο.0 τελη κυκλοφοριας,καλες επιδοσεις κ αμφοτερα ολοκαινοργια μοντελα που δεν προκειται να χασουν τοση αξια συντομα,μιας κ δεν θα ερθει συντομα νεο μοντελο.
opel corsa 1,3 ecoflex cosmo vs toyota yaris 1,33 lounge