Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορα μεσαιου αυτόματου στα 20k
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορα μεσαιου αυτόματου στα 20k
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    29
    41
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Καλημέρα

      Ψάχνουμε αυτοκίνητο γύρω στα 20κ(πανω κάτω) με απόσυρση για τους γονεις που σε λίγο βγαίνουν στη σύνταξη. Αρκετή κινηση στο κέντρο, ενδιαφέρει η οικονομία τόσο σε καύσιμο όσο και σε χώρους. Ελπίζουν να μπορούν να ταξιδεύουν πια λίγο περισσότερο και κυρίως άνετα( έχουν βελάξει με το κοπάνημα του c2 μου). Οπως κ δήποτε αυτόματο. προηγούμενο αμάξι οπελ αστρα 1.4 '92.

      Οδηγήσαμε ήδη auris hybrid, αστρα 1.4 140, φοκους 150, οκταβια 122 και θέλουμε ακόμα να δούμε το c4 και το γκολφ. Επίσης είδαμε honda insight και nissan Juke.

      Από αυτά. To αστρα πολυ λαγκ, δεν έδειχνε τη δύναμή του αλλά στιβαρό και όμορφο εσωτερικό. Κουναγε αρκετα ακόμα και με όλα τα σπορ μαραφέτια απενεργοποιημένα(ελάχιστες διαφορές tbh). Ο πατέρας μου το βρήκε αρκετά cramped. To hybrid ωραία ποιότητα κύλισης αλλά ψοφίμι του κερατά, γιακάνένα λόγο 130τόσα άλογα, νιωθεις ότι θα χρειαστεί μια προσπέραση κ θα ιδρώσεις. Φόκους ομορφο εσωτερικό,ψυχωμένο μοτέρ, αισθητά πιο δυνατό απ το οπελ, αλλά αν θες το διπλού συμπλέκτη που έρχεται , πρεπει να πάρεις το ατμοσφαιρα 125.????(φοβερή εξυπνάδα) . Το τελευτάιο και αυτό που μας άφησε την πιο ωραία εντύπωση ήταν το οκταβια. ΑΙσθητά πιο ζωντανό μοτερ απ τα υπόλοιπα(ειχε βέβαια κ 30κ χλμ), απλό αλλά ποιοτικό εσωτερικό και με τη μπεζ επένδυση, μεγάλη διαφορά σε χώρους, χαλαρώνεις εκει μέσα. Είχαμε την άισθηση ότι το μοτέρ το 'είχε' άνετα το αμάξωμα( για νορμαλ χρήση μιλάμε), και άνετες προσπεράσεις κτλ κτλ. Το juke θα ηταν καλη περίπτωση, αλλά δεν τους αρέσει(γιατι?? ). το χοντα ακριβουλι και μετα την εμπειρια με το αουρις πιστευω θα πηγαινει με τα γονατα.

      Μιας και δε θέλουν τόσο μπαούλο όσο το οκτάβια, είπα να κοιτάξουν σήμερα και το γκολφ 1.4 dsg(ενδομυχα πιστευω εκει θα καταλήξει το πράμα). Σήμερα θα παρω το ds4 155( c4 δεν πρόκειται να βρω είπαν) αν κ προβλέπω να φεύγουν τα σφραγίσματα..το MCp της citroen λέει τπτ?

      Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή, η παραγγελία πρέπει να γίνει σχετικά άμεσα να προλάβουμε την απόσυρση..

      υγ. σορι για το σεντονι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Καλημέρα

        Ψάχνουμε αυτοκίνητο γύρω στα 20κ(πανω κάτω) με απόσυρση για τους γονεις που σε λίγο βγαίνουν στη σύνταξη. Αρκετή κινηση στο κέντρο, ενδιαφέρει η οικονομία τόσο σε καύσιμο όσο και σε χώρους. Ελπίζουν να μπορούν να ταξιδεύουν πια λίγο περισσότερο και κυρίως άνετα( έχουν βελάξει με το κοπάνημα του c2 μου). Οπως κ δήποτε αυτόματο. προηγούμενο αμάξι οπελ αστρα 1.4 '92.

        Οδηγήσαμε ήδη auris hybrid, αστρα 1.4 140, φοκους 150, οκταβια 122 και θέλουμε ακόμα να δούμε το c4 και το γκολφ. Επίσης είδαμε honda insight και nissan Juke.

        Από αυτά. To αστρα πολυ λαγκ, δεν έδειχνε τη δύναμή του αλλά στιβαρό και όμορφο εσωτερικό. Κουναγε αρκετα ακόμα και με όλα τα σπορ μαραφέτια απενεργοποιημένα(ελάχιστες διαφορές tbh). Ο πατέρας μου το βρήκε αρκετά cramped. To hybrid ωραία ποιότητα κύλισης αλλά ψοφίμι του κερατά, γιακάνένα λόγο 130τόσα άλογα, νιωθεις ότι θα χρειαστεί μια προσπέραση κ θα ιδρώσεις. Φόκους ομορφο εσωτερικό,ψυχωμένο μοτέρ, αισθητά πιο δυνατό απ το οπελ, αλλά αν θες το διπλού συμπλέκτη που έρχεται , πρεπει να πάρεις το ατμοσφαιρα 125.????(φοβερή εξυπνάδα) . Το τελευτάιο και αυτό που μας άφησε την πιο ωραία εντύπωση ήταν το οκταβια. ΑΙσθητά πιο ζωντανό μοτερ απ τα υπόλοιπα(ειχε βέβαια κ 30κ χλμ), απλό αλλά ποιοτικό εσωτερικό και με τη μπεζ επένδυση, μεγάλη διαφορά σε χώρους, χαλαρώνεις εκει μέσα. Είχαμε την άισθηση ότι το μοτέρ το 'είχε' άνετα το αμάξωμα( για νορμαλ χρήση μιλάμε), και άνετες προσπεράσεις κτλ κτλ. Το juke θα ηταν καλη περίπτωση, αλλά δεν τους αρέσει(γιατι?? ). το χοντα ακριβουλι και μετα την εμπειρια με το αουρις πιστευω θα πηγαινει με τα γονατα.

        Μιας και δε θέλουν τόσο μπαούλο όσο το οκτάβια, είπα να κοιτάξουν σήμερα και το γκολφ 1.4 dsg(ενδομυχα πιστευω εκει θα καταλήξει το πράμα). Σήμερα θα παρω το ds4 155( c4 δεν πρόκειται να βρω είπαν) αν κ προβλέπω να φεύγουν τα σφραγίσματα..το MCp της citroen λέει τπτ?

        Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή, η παραγγελία πρέπει να γίνει σχετικά άμεσα να προλάβουμε την απόσυρση..

        υγ. σορι για το σεντονι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Καλημέρα

          Ψάχνουμε αυτοκίνητο γύρω στα 20κ(πανω κάτω) με απόσυρση για τους γονεις που σε λίγο βγαίνουν στη σύνταξη. Αρκετή κινηση στο κέντρο, ενδιαφέρει η οικονομία τόσο σε καύσιμο όσο και σε χώρους. Ελπίζουν να μπορούν να ταξιδεύουν πια λίγο περισσότερο και κυρίως άνετα( έχουν βελάξει με το κοπάνημα του c2 μου). Οπως κ δήποτε αυτόματο. προηγούμενο αμάξι οπελ αστρα 1.4 '92.

          Οδηγήσαμε ήδη auris hybrid, αστρα 1.4 140, φοκους 150, οκταβια 122 και θέλουμε ακόμα να δούμε το c4 και το γκολφ. Επίσης είδαμε honda insight και nissan Juke.

          Από αυτά. To αστρα πολυ λαγκ, δεν έδειχνε τη δύναμή του αλλά στιβαρό και όμορφο εσωτερικό. Κουναγε αρκετα ακόμα και με όλα τα σπορ μαραφέτια απενεργοποιημένα(ελάχιστες διαφορές tbh). Ο πατέρας μου το βρήκε αρκετά cramped. To hybrid ωραία ποιότητα κύλισης αλλά ψοφίμι του κερατά, γιακάνένα λόγο 130τόσα άλογα, νιωθεις ότι θα χρειαστεί μια προσπέραση κ θα ιδρώσεις. Φόκους ομορφο εσωτερικό,ψυχωμένο μοτέρ, αισθητά πιο δυνατό απ το οπελ, αλλά αν θες το διπλού συμπλέκτη που έρχεται , πρεπει να πάρεις το ατμοσφαιρα 125.????(φοβερή εξυπνάδα) . Το τελευτάιο και αυτό που μας άφησε την πιο ωραία εντύπωση ήταν το οκταβια. ΑΙσθητά πιο ζωντανό μοτερ απ τα υπόλοιπα(ειχε βέβαια κ 30κ χλμ), απλό αλλά ποιοτικό εσωτερικό και με τη μπεζ επένδυση, μεγάλη διαφορά σε χώρους, χαλαρώνεις εκει μέσα. Είχαμε την άισθηση ότι το μοτέρ το 'είχε' άνετα το αμάξωμα( για νορμαλ χρήση μιλάμε), και άνετες προσπεράσεις κτλ κτλ. Το juke θα ηταν καλη περίπτωση, αλλά δεν τους αρέσει(γιατι?? ). το χοντα ακριβουλι και μετα την εμπειρια με το αουρις πιστευω θα πηγαινει με τα γονατα.

          Μιας και δε θέλουν τόσο μπαούλο όσο το οκτάβια, είπα να κοιτάξουν σήμερα και το γκολφ 1.4 dsg(ενδομυχα πιστευω εκει θα καταλήξει το πράμα). Σήμερα θα παρω το ds4 155( c4 δεν πρόκειται να βρω είπαν) αν κ προβλέπω να φεύγουν τα σφραγίσματα..το MCp της citroen λέει τπτ?

          Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή, η παραγγελία πρέπει να γίνει σχετικά άμεσα να προλάβουμε την απόσυρση..

          υγ. σορι για το σεντονι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisnikolop last edited by

            Ο χρήστης Odin#9681 έγραψε:
            Καλημέρα

            Ψάχνουμε αυτοκίνητο γύρω στα 20κ(πανω κάτω) με απόσυρση για τους γονεις που σε λίγο βγαίνουν στη σύνταξη. Αρκετή κινηση στο κέντρο, ενδιαφέρει η οικονομία τόσο σε καύσιμο όσο και σε χώρους. Ελπίζουν να μπορούν να ταξιδεύουν πια λίγο περισσότερο και κυρίως άνετα( έχουν βελάξει με το κοπάνημα του c2 μου). Οπως κ δήποτε αυτόματο. προηγούμενο αμάξι οπελ αστρα 1.4 '92.

            Οδηγήσαμε ήδη auris hybrid, αστρα 1.4 140, φοκους 150, οκταβια 122 και θέλουμε ακόμα να δούμε το c4 και το γκολφ. Επίσης είδαμε honda insight και nissan Juke.

            Από αυτά. To αστρα πολυ λαγκ, δεν έδειχνε τη δύναμή του αλλά στιβαρό και όμορφο εσωτερικό. Κουναγε αρκετα ακόμα και με όλα τα σπορ μαραφέτια απενεργοποιημένα(ελάχιστες διαφορές tbh). Ο πατέρας μου το βρήκε αρκετά cramped. To hybrid ωραία ποιότητα κύλισης αλλά ψοφίμι του κερατά, γιακάνένα λόγο 130τόσα άλογα, νιωθεις ότι θα χρειαστεί μια προσπέραση κ θα ιδρώσεις. Φόκους ομορφο εσωτερικό,ψυχωμένο μοτέρ, αισθητά πιο δυνατό απ το οπελ, αλλά αν θες το διπλού συμπλέκτη που έρχεται , πρεπει να πάρεις το ατμοσφαιρα 125.????(φοβερή εξυπνάδα) . Το τελευτάιο και αυτό που μας άφησε την πιο ωραία εντύπωση ήταν το οκταβια. ΑΙσθητά πιο ζωντανό μοτερ απ τα υπόλοιπα(ειχε βέβαια κ 30κ χλμ), απλό αλλά ποιοτικό εσωτερικό και με τη μπεζ επένδυση, μεγάλη διαφορά σε χώρους, χαλαρώνεις εκει μέσα. Είχαμε την άισθηση ότι το μοτέρ το 'είχε' άνετα το αμάξωμα( για νορμαλ χρήση μιλάμε), και άνετες προσπεράσεις κτλ κτλ. Το juke θα ηταν καλη περίπτωση, αλλά δεν τους αρέσει(γιατι?? ). το χοντα ακριβουλι και μετα την εμπειρια με το αουρις πιστευω θα πηγαινει με τα γονατα.

            Μιας και δε θέλουν τόσο μπαούλο όσο το οκτάβια, είπα να κοιτάξουν σήμερα και το γκολφ 1.4 dsg(ενδομυχα πιστευω εκει θα καταλήξει το πράμα). Σήμερα θα παρω το ds4 155( c4 δεν πρόκειται να βρω είπαν) αν κ προβλέπω να φεύγουν τα σφραγίσματα..το MCp της citroen λέει τπτ?

            Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή, η παραγγελία πρέπει να γίνει σχετικά άμεσα να προλάβουμε την απόσυρση..

            υγ. σορι για το σεντονι

            Πιο σβέλτο το Octavia tsi 122 από το Focus 150 Αυτό δεν το ήξερα.Το Golf το 122άρι με το Dsg μου φαίνεται πάει πάνω από 20κ που θες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              octavia699 last edited by

              Πιο normal σαν λύση το Octavia. Πάντα υπάρχει και η λύση ενός ελαφρά μεταχειρισμένου Superb. Mazda 3 Sedan είναι επίσης καλό.
              Αλλιώς τα Golf, Leon, Jetta μένουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Δε θέλουν μεγάλο, θέλουν να παραμείνουν στη μεσαία κατηγορία.
                Πέρα απ το performance του, διαβάζω δράκους για την αξιοπιστία του dsg7 ρε παιδιά, ισχύουν όλα αυτά?

                @harisnikolop: έδειχνε να έχει πολύ μικρότερο βολάν για να σου δώσω να καταλάβεις την αίσθηση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  typhoonx last edited by

                  ε για να υπάρχει τόσος καπνός μάλλον σχετικά με το εν λόγω αυτόματο κιβώτιο,μάλλον κάτι έχει ψιλόαρπάξει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    roulis21 last edited by

                    1.Jetta 1,4 160hp ---20,000
                    2. Yeti 1,4 122

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Μικρομεσαιο αυτοματο ψαχνεις δλδ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisnikolop last edited by

                        Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
                        1.Jetta 1,4 160hp ---20,000
                        2. Yeti 1,4 122

                        Το Jetta 1.2 tsi πάει 19κ.Το 1.4 160 με dsg που θέλει ο φίλος θα πηγαίνει τουλάχιστον 23κ. Το Yeti 122 νομίζω δεν βγαίνει με dsg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chemic last edited by

                          Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

                          1.Jetta 1,4 160hp ---20,000
                          2. Yeti 1,4 122

                          Το Jetta 1.2 tsi πάει 19κ.Το 1.4 160 με dsg που θέλει ο φίλος θα πηγαίνει τουλάχιστον 23κ. Το Yeti 122 νομίζω δεν βγαίνει με dsg

                          το γιέτι 1,2 βγαίνει με dsg, κ νομίζω είναι καλή φάση όπως τα περιγράφει ο φίλος. οικονομικό σε κατανάλωση, ψηλό για ευκολότερη είσοδο έξοδο ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας, καλή 'κ υπερυψωμένη' ορατότητα, πολύ καλό σε θέμα άνεσης στους καρόδρομους μας κ μαζεμένο σε διαστάσεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fiestaros last edited by

                            Οι τιμές του νέου jetta πέσανε και ήρθαν και τα 1.4 tsi με 122 και 160.Ελεγξε τα.Το 1.4 tsi 122 με dsg και απόσυρση πάει γύρω στα 21000 η μεσαία και πιο πλούσια έκδοση.Ομως με προβληματίζει το μεγάλο μήκος,όπως και στο octavia 1.4 dsg.Καλύτερα golf 1.4 tsi 122 generation dsg .τιμή 21700 με το dsg-960 η απόσυρση και κανένα παζάρι με 500€ κάτω πάει στα 20500 περίπου σε άσπρο χρώμα.Go for it!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              συμφωνω με το τελευταίο, και μενα η επιλογη tsi-dsg μου φαινεται(ταν) ελκυστικη

                              αλλά διαβάζω για μόνιμο ενοχλητικότατο κροτάλισμα λόγω ξηρού συμπλέκτη, αλλαγή επενεργητή, δίσκων, συνδυασμών όλων των προηγουμένων με σκοπό το αυτονόητο! να έχεις ένα αποδοτικό, αξιόπιστο κ ήσυχο κιβώτιο! πως να εμπιστευτείς τέτοιο πράγμα με τόσα βεβαιωμένα περιστατικά? το τελευταίο που θέλει κανεις στην εποχή μας είναι να μπλέκει με Έλληνες μαστοραίους, εγγυήσεις κτλ. + μόνο 2 χρόνια εγγύηση όταν οι υπόλοιποι είναι στα 4-5-6? επίσης αναφέρεται οτι στο γκολφ7 θαχει εντελως νεο κιβωτιο..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fiestaros last edited by

                                Ο χρήστης Odin#9681 έγραψε:
                                συμφωνω με το τελευταίο, και μενα η επιλογη tsi-dsg μου φαινεται(ταν) ελκυστικη

                                αλλά διαβάζω για μόνιμο ενοχλητικότατο κροτάλισμα λόγω ξηρού συμπλέκτη, αλλαγή επενεργητή, δίσκων, συνδυασμών όλων των προηγουμένων με σκοπό το αυτονόητο! να έχεις ένα αποδοτικό, αξιόπιστο κ ήσυχο κιβώτιο! πως να εμπιστευτείς τέτοιο πράγμα με τόσα βεβαιωμένα περιστατικά? το τελευταίο που θέλει κανεις στην εποχή μας είναι να μπλέκει με Έλληνες μαστοραίους, εγγυήσεις κτλ. + μόνο 2 χρόνια εγγύηση όταν οι υπόλοιποι είναι στα 4-5-6? επίσης αναφέρεται οτι στο γκολφ7 θαχει εντελως νεο κιβωτιο..

                                Οσο παιρνούν τα χρόνια,τα προβλήματα νεοτητας λύνονται-λυθηκαν δεν νομίζω να έχεις να φοβάσαι τώρα κάτι.Αν το προσέχεις το αμάξι και δεν κάνεις καγκουριές με προγράμματα θα ναι οκ.Γίνεται και επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια με γύρω στα 400€.Τελική τιμή golf 1.4 tsi 122 generation dsg+επεκταση 4 χρόνων γύρω στα 21000(με εκπτώσεις και απόσυρση)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  octavia699 last edited by

                                  Ρε συς τα αυτόματα Golf είναι παραπάνω ακριβά από ότι πρέπει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    roulis21 last edited by

                                    source: 4troxoi.gr

                                    Η γκάμα του νέου Jetta διαμορφώνεται ως εξής:
                                    Κινητήρας Έκδοση Τιμή Με απόσυρση
                                    1.2 TSI 105PS Design 17.900 € 16.940 €
                                    1.2 TSI 105PS Comfort 19.000 € 18.040 €
                                    1.4 TSI 122PS Design 18.900 € 17.940 €
                                    1.4 TSI 122PS Comfort 20.000 € 19.040 €
                                    1.4 TSI 122PS DSG7 Design 20.750 € 19.790 €
                                    1.4 TSI 122PS DSG7 Comfort 21.850 € 20.890 €
                                    1.4 TSI 160PS Comfort 21.950 € 20.990 €
                                    1.4 TSI 160PS DSG7 Comfort 23.800 € 22.840 €

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:

                                      συμφωνω με το τελευταίο, και μενα η επιλογη tsi-dsg μου φαινεται(ταν) ελκυστικη

                                      αλλά διαβάζω για μόνιμο ενοχλητικότατο κροτάλισμα λόγω ξηρού συμπλέκτη, αλλαγή επενεργητή, δίσκων, συνδυασμών όλων των προηγουμένων με σκοπό το αυτονόητο! να έχεις ένα αποδοτικό, αξιόπιστο κ ήσυχο κιβώτιο! πως να εμπιστευτείς τέτοιο πράγμα με τόσα βεβαιωμένα περιστατικά? το τελευταίο που θέλει κανεις στην εποχή μας είναι να μπλέκει με Έλληνες μαστοραίους, εγγυήσεις κτλ. + μόνο 2 χρόνια εγγύηση όταν οι υπόλοιποι είναι στα 4-5-6? επίσης αναφέρεται οτι στο γκολφ7 θαχει εντελως νεο κιβωτιο..

                                      Οσο παιρνούν τα χρόνια,τα προβλήματα νεοτητας λύνονται-λυθηκαν δεν νομίζω να έχεις να φοβάσαι τώρα κάτι.Αν το προσέχεις το αμάξι και δεν κάνεις καγκουριές με προγράμματα θα ναι οκ.Γίνεται και επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια με γύρω στα 400€.Τελική τιμή golf 1.4 tsi 122 generation dsg+επεκταση 4 χρόνων γύρω στα 21000(με εκπτώσεις και απόσυρση)

                                      εγω παντως διαβαζω και τωρινα μηνυματα που ακομα προσπαθουν να εξαλειψουν αυτα που περιγραφω.. το τζενερεισον βγαινει τελικηγυρω στα 21. τζετα αντιμετωπιστηκε χλιαρα. 'ενα γκολφ με κ@λο ειναι'

                                      θα προτεινω κ το c5 thp( )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Καλα η c5 σε σχεση με το jetta ειναι απλα αλλου..Το θεμα ειναι οτι δεν εχει αυτοματο-ημιαυτοματο της προκοπης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          το καινουριο της aisin δε λεει τπτ? ουτε καν σε parent mode?

                                          παω να δοκιμασω τον THP+MCP..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Πόσο κάνει αυτόματο C5? 20.000 γιούργια πάνω κάτω, ή πολύ παραπάνω?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr