-
Ο πατέρας μου ενδιαφέρεται για αγορά μεσαίου καινούριου αυτοκινήτου.
Δεδομένα :
Κυβικά κάτω από 2000 για τους γνωστούς λόγους οπότε μάλλον οδηγούμαστε σε τούρμπο κινητήρες αλλιώς φαντάζομαι αμαξώματα τέτοιου μήκους και βάρους 1μιση τόνου θα σέρνονται.
Τιμή περί τα 25000, θα μπορούσε να φτάσει και 2-3 χιλιάρικα παραπάνω αλλά να μη ξεφεύγουμε...
Τα υπερυψωμένα δεν τα πολυγουστάρει οπότε ας μείνουμε σε μεσαία σεντάν.
Έχει ήδη δει το 508, c5, S60, Passat, Mondeo
Εγώ του πρότεινα S60 ή C5
Γνώμες; Προτάσεις; Υπάρχει κάτι άλλο που δεν έχουμε σκεφτεί;
Ευχαριστώ -
Ο πατέρας μου ενδιαφέρεται για αγορά μεσαίου καινούριου αυτοκινήτου.
Δεδομένα :
Κυβικά κάτω από 2000 για τους γνωστούς λόγους οπότε μάλλον οδηγούμαστε σε τούρμπο κινητήρες αλλιώς φαντάζομαι αμαξώματα τέτοιου μήκους και βάρους 1μιση τόνου θα σέρνονται.
Τιμή περί τα 25000, θα μπορούσε να φτάσει και 2-3 χιλιάρικα παραπάνω αλλά να μη ξεφεύγουμε...
Τα υπερυψωμένα δεν τα πολυγουστάρει οπότε ας μείνουμε σε μεσαία σεντάν.
Έχει ήδη δει το 508, c5, S60, Passat, Mondeo
Εγώ του πρότεινα S60 ή C5
Γνώμες; Προτάσεις; Υπάρχει κάτι άλλο που δεν έχουμε σκεφτεί;
Ευχαριστώ -
Ο πατέρας μου ενδιαφέρεται για αγορά μεσαίου καινούριου αυτοκινήτου.
Δεδομένα :
Κυβικά κάτω από 2000 για τους γνωστούς λόγους οπότε μάλλον οδηγούμαστε σε τούρμπο κινητήρες αλλιώς φαντάζομαι αμαξώματα τέτοιου μήκους και βάρους 1μιση τόνου θα σέρνονται.
Τιμή περί τα 25000, θα μπορούσε να φτάσει και 2-3 χιλιάρικα παραπάνω αλλά να μη ξεφεύγουμε...
Τα υπερυψωμένα δεν τα πολυγουστάρει οπότε ας μείνουμε σε μεσαία σεντάν.
Έχει ήδη δει το 508, c5, S60, Passat, Mondeo
Εγώ του πρότεινα S60 ή C5
Γνώμες; Προτάσεις; Υπάρχει κάτι άλλο που δεν έχουμε σκεφτεί;
Ευχαριστώ -
Αν εχει οικογενεια να μην προτιμησει το Volvo S60 γιατι εχει το μικροτερο χωρο αποσκευων , αλλιως αυτο να παρει
-
Υπάρχουν επίσης το Ινσίγκνια και το Άβενσις (όχι στα 1.600 το τελευταίο).
-
Ο χρήστης Dardanian έγραψε:
Ο πατέρας μου ενδιαφέρεται για αγορά μεσαίου καινούριου αυτοκινήτου.
Δεδομένα :
Κυβικά κάτω από 2000 για τους γνωστούς λόγους οπότε μάλλον οδηγούμαστε σε τούρμπο κινητήρες αλλιώς φαντάζομαι αμαξώματα τέτοιου μήκους και βάρους 1μιση τόνου θα σέρνονται.
Τιμή περί τα 25000, θα μπορούσε να φτάσει και 2-3 χιλιάρικα παραπάνω αλλά να μη ξεφεύγουμε...
Τα υπερυψωμένα δεν τα πολυγουστάρει οπότε ας μείνουμε σε μεσαία σεντάν.
Έχει ήδη δει το 508, c5, S60, Passat, Mondeo
Εγώ του πρότεινα S60 ή C5
Γνώμες; Προτάσεις; Υπάρχει κάτι άλλο που δεν έχουμε σκεφτεί;
ΕυχαριστώΕγώ το volvo θα προτιμούσα λόγο εμφάνισης και εσωτερικού αν και έχει μουδιασμένα οδικά χαρακτηριστικά όχι περισσότερο πάντως από τα υπόλοιπα της λίστας με εξαίρεση ίσως το 508 αλλά δύσκολα η πεζώ να έβγαλε το 11 ένα 405 ή 406 , από κει 'επιτα το vw έχει τεράστιους χώρους , δύναμη αν μιλάμε για 1,8Τ και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά το ίδιο και το ford που νομίζω είναι και φθηνότερο ωραία και η c5 με ανάρτηση προσανατολισμένη στην άνεση και πολύ καλό μοτέρ , το insignia πάλι θα το απέφευγα καθόλου αίσθηση σαν αμάξι και με κατανάλωση και ρύπους στο φούλ .
-
θα ερθει και Jetta 1.4 160hp εχε υπ'οψιν σου
-
S60 T3 με πρόγραμμα BSR στα 200Hp ή εργοστασιακό polestar 'όταν', αν του φτάνει ο χώρος αποσκευών
-
**Φυσικά και S60 **. Και φυσικά BSR ή Polestar με το καλημέρα.
Είναι μία κλάση επάνω από όλα τα άλλα.
Αν δεν του φτάνει ( πραγματικά και όχι ψυχολογικά ) το πορτμπαγκαζ τότε C5 , με την σωστή ανάρτηση .
Αν μπορεί να περιμένει τότε DS5 .Τα άλλα είναι οδοντόκρεμες . . . Ξεχωρίζουν κάπως ,
- Το 508 , αλλά εγώ δεν τους εμπιστεύομαι ( προσωπική υποκειμενική κρίση )
- Το Mondeo αλλάζει οσονούπω ( αν σου αρέσει εξωτερικά είναι No.3 επιλογή )
-
Καλησπέρα,
Μετά από συζήτηση με τον ενδιαφερόμενο και μια ματιά στα φυλλάδια που έχει πάρει, βλέπω ότι :
Το S60 με Τ3 του άρεσε πολύ αλλά το πορτ μπαγκαζ περιορισμένο όπως λέτε και απογοητεύτηκε λίγο από το ότι δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής. Καλά πως τους βγήκε τόσο μικρό ακόμα και χωρίς ρεζέρβα; Για τη χρήση που θα κάνει του είναι αρκετός ο χώρος πάντως. Τα παιδιά έχουν μεγαλώσει οπότε δεν είναι οι χώροι η πρώτη προτεραιότητα. Είναι και λίγο πιο συμμαζεμένο (4.63 σε αντίθεση με τα υπόλοιπα 4.75-4.85) Επίσης σε ετοιμοπαράδοτο δεν υπάρχει τίποτα και με παραγγελία θα χάσει και την απόσυρσης του λένε γιατί δε προλαβαίνουν να το φέρουν πριν τη λήξη του μέτρου. Επίσης αρκετά πιο ακριβό από τα άλλα και με κάνα δυο ελλείψεις στον εξοπλισμό. (κάτι λιγότερο από 25000 με απόσυρση)
To passat δε του πολυάρεσε σχεδιαστικά...
Το 508 το βρήκε ενδιαφέρον... Τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητά του ήταν το 305 του 84 και μετά το 406 του 98.
Το Mondeo δε το θέλει από προσωπικό αδικαιολόγητο κόλλημα
Το insignia μάλλον απορρίπτεται για κατανάλωση και κινητήρα.
Και φτάνουμε στο C5 που του άρεσε μέσα έξω αρκετά.Η citroen τρέχει μια τρελή έκπτωση αυτή την περίοδο και έχουν και μερικά ετοιμοπαράδοτα. Η τιμή που του είπαν (με απόσυρση) για την έκδοση prestige με thp155 (μηχανικό κιβώτιο) και υδροπνευματική ήταν 21900 περίπου !!! Η τιμή περιλαμβάνει και μετ. χρώμα και πινακίδες. Η έκδοση τα έχει λίγο έως πολύ όλα εκτός από δερμάτινα καθίσματα, χενον, πλοηγό.φίλε sprsk όταν λες το volvo ότι είναι μια κλάση πάνω από τα άλλα, τι εννοείς? Σε ποιους τομείς ? Κι εμένα μου αρέσει πολύ και του το πρότεινα κιόλας απλά προσπαθώ να δικαιολογήσω τη διαφορά στην τιμή σε σχέση με τ'άλλα.
-
Είναι απλό .
Συναρμολόγηση , υλικά , αντοχή στο χρόνο . απόδοση κινητήρα , ρύποι , σχεδιασμός . όνομα . . . Ξεχωριστά και όλα αυτά μαζί σε ένα σύνολο.
Αν δεν είναι αρκετά πες μου να μπω στις λεπτομέρειες . Ανταγωνιστές του είναι το A4 η 3άρα και το C . Με την 3άρα να μην έχει κινητήρα στην κατηγορία μένουν Α4 και C .π.χ. Στο 508 ο σχεδιασμός είναι μέτριος , στο Mondeo κακός .
Ο κινητήρας των 2 Γαλλικών, ο ασθενέστερος από όλους με την μεγαλύτερη κατανάλωση .
Τα υλικά τους είναι μεν καλά αλλά όχι της κατηγορίας του S60 .
Το ίδιο και η συναρμολόγηση και η αντοχή. Βέβαια το 508 είναι καινούργιο αλλά η ιστορία δεν το ευνοεί .
Το S60 τα συνδυάζει όλα και είναι το μόνο Premioum μοντέλο που διατηρεί χαμηλά το κόστος συντήρησης .Η απόφαση για εμένα είναι απλή .
Θέλω χώρους , πορτμπαγκάζ και αντοχή Mondeo .
Θέλω ιδιαίτερο σχεδιασμό, καλή τιμή, επαρκής χώρους και άνεση C5 .
Θέλω σπορ σεντάν με μόνο μειονέκτημα το πορτμπαγκάζ , S60. Και φυσικά με το καλημέρα όπως σου έγραψαν και οι υπόλοιποι αναβάθμιση κινητήρα.
Το όπελ δεν το βάζω στην λίστα . Προσωπικά έχω εκτιμήσει ότι μειονεκτεί (το χειρότερο όλων) μέχρι σήμερα σε υλικά, συναρμογή, και κινητήρα.) . Για το νέο σύνολο 1,4τ δεν ξέρω αλλά μοιάζει ασθενικό για τα κιλά του . -
Καμμιά φορά θα ήταν χρήσιμο, πριν παραθέσει κανείς την αποψή του να σκεφτεί προσεκτικά ποιά είναι τα στοιχεία που δίνονται και να φέρει τον ευατό του στην θέση - αλλά και την ηλικία- του πιθανού αγοραστή. Ο πατέρας του Dardanian υπολογίζω ότι είναι πάνω από 45 ετών αφού είχε αυτοκίνητο στα 1984. Ένας άνθρωπος που άλλαξε αυτοκίνητο μετά από 14 χρόνια και τώρα αλλάζει το δεύτερο μετά από 13 χρόνια και πήγε στην ίδια εταιρεία. Επομένως η Peugeot έχει ένα ψυχολογικό πλεονέκτημα.....
Αλήθεια ένας άνθρωπος σ΄αυτήν την ηλικία, τι ενδιαφέρον να έχει για ένα πρόγραμμα που ανεβάζει στα 200 τα (ήδη πολλά 150 άλογα) του Volvo; Για ένα 25άρη η 3άρα δεν έχει κινητήρα, για τον πατέρα του Dardanian που έζησε με τα 55 άλογα του 305 και τα 90 ή 112 του 406, τα 122 της 3άρας είναι αρκετά (αφήστε που απ΄τον Γενάρη θα βάλουν κι αυτοί τούρμπο και θα πάνε στα 170 από ότι λέγεται). Βλέποντας τις παρατηρήσεις όπως τις περιγράφει ο γιος του αντιλαμβάνομαι τι θέλει.
Ο κινητήρας των δύο γαλλικών δεν είναι ασθενέστερος απ΄τον Τ3 της Volvo και αν θυμάμαι καλά βγάζει την ίδια ροπή με εκείνον της Ford. Μόνον ο 18άρης της VAG έχει ξεκάθαρα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά. Όταν ήμουν στο ίδιο δίλλημα, μπήκα είδα και οδήγησα όλα τα παραπάνω μοντέλα συν το 316, το Insignia και το Avensis και νομίζω ότι αυτό πρέπει να κάνει. Όντως υπάρχει μια διαφορά σ΄αυτήν την περίφημη 'απτή ποιότητα', αλλά όχι κάτι φοβερό. Δεν θα μπω στην λογική να πω την δική μου κατάταξη ούτε και να κάνω πρόταση, του εύχομαι καλή επιλογή.
Πάντως υποψιάζομαι ότι θα πάρει πάλι γαλλικό, είτε το Peugeot (aφού βρήκε ενδιαφέρον ένα σχήμα σαν το 508 τι να πω, πρέπει να την αγαπά πολύ την εταιρεία και έτσι εξηγείται και το 305) είτε το Citroen που του αρέσει και έχει και την τιμή που θέλει.... Αλήθεια έτσι εγκυκλοπαιδικά τι κόλλημα υπάρχει με το Ford, γιατί υποψιάζομαι κάτι...... -
Οπως ο ίδιος γράφεις , έκανες το ίδιο λάθος .
Δεν είμαστε 25άριδες , ούτε 35άριδες , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλουμε καλά moter .
Επίσης έγραψα την προσωπική μου άποψη . Την κρατάς , την μετράς ή την πετάς .
Διαλέγεις πάντα με τα κριτήρια σου. Το έχω γράψει ήδη .
Επίσης είπα ότι το C5 έιναι καλό . -
Μην το παίρνεις προσωπικά, δεν έγραψα για να σου πάω κόντρα, απλά δεν μου αρέσουν οι απόλυτες τοποθετήσεις. Συμφωνώ για τα καλά μοτέρ, όμως ο καθένας τα μετράει διαφορετικά και αναμφίβολα η ηλικία παίζει ρόλο σ΄αυτό. Το τελευταίο για το C5 δεν το κατάλαβα, εγώ δεν το προτείνω απλά προβλέπω-υποψιάζομαι ότι θα διαλέξει ανάμεσα στα δύο γαλλικά (με αουτσάιντερ το Volvo, αν τον πιάσει η συχνή επιθυμία των μεσήλικων για premiumσύνη).
-
Μη μασάς ,
Όταν κάποιος γράφει και λέει πέστε μου την γνώμη σας . Του την λέμε .
Σκέψου να έγραφα . . όλα καλά είναι , πάρε ότι νάνε
Αν τώρα έχεις αντίθετη άποψη , κανένα πρόβλημα . Τεκμηρίωσε την και ξεκίνα κουβεντούλα . Μέσα είμαι να ακολουθήσω . -
Το avensis που ακούστηκε ήμαρτον,Παππού τον κάνατε τον άνθρωπο .Το s60 σίγουρα μουράτο αλλά ξεφεύγει αρκετά σε τιμή στην έκδοση momentum,οι άλλες (kinetic,optimum έχουν ελλείψεις) ενώ στην ουσία δεν είναι καλύτερο από το μοντέο ecoboost(μόνο εμφανισιακά είναι καλύτερο το s60,αλλά από εκεί και πέρα μειονεκτεί αισθητα σε χώρους και είναι πιο πλαδαρό οδηγικά και με χωρίς αίσθηση τιμόνι και άβολη-ψηλή θέση).Το mondeo ghia ecoboost είναι ένα πραγματικά υπέροχο αυτοκίνητο με πολλά χαρίσματα που δεν υστερεί πουθενά πλην των τεράστιων διαστάσεων .Το 508 είναι σχετικά ακριβούτσικο και στις λεπτομέρεις χάνει από το μοντέο.Απο τα γαλλικά ξεχωρίζω το c5 σαν πιο συμφέρουσα αγορα έναντι του 508 και με αισθητά χαμηλότερη τιμή από όλα.Το insignia είναι μια χρηση μετριότητα που πουλάει λόγω ομορφιάς μόνο και του καλού ονόματος της όπελ στη χώρα μας,κατά τα άλλα ανύπαρκτο τράβηγμα μέχρι τις 2500 σαλ(που είναι τα 180 άλογα οέο?),υψηλή κατανάλωση και ρύπους,χάλια τιμόνι και σασμάν και μέτρια ποιότητα συναρμογής,πρόβλημα στα κεφάλια των πίσω και δύσκολη ορατότητα + τα πανάκριβα ανταλλακτικά ανέ΄καθεν της όπελ,οπότε ακυρο και αυτό.Και φτάνουμε στο passat(θα του αρέσει το 1.4 dsg έναντι του 1.8 λόγω πολύ χαμηλών τελών,χαμηλής κατανάλωσης και επαρκέστατων επιδόσεων,ευκολία οδήγησης μέσα στην πόλη με αυτό λόγω dsg) που είναι μια λιμουζίνα σε όλα του με μείον τη συντηρητική σχεδίαση που διορθώνεται στην highline με ένα καλό χρωματάκι μέσα-έξω .Οπότε για μένα φίλε dardanian ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ
1.vw passat 1.4 tsi dsg highline
2.ford mondeo 1.6 ecoboost ghia
3.citroen c5 1.6 thp prestige -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Το avensis που ακούστηκε ήμαρτον,Παππού τον κάνατε τον άνθρωπο .+1
Το s60 σίγουρα μουράτο αλλά ξεφεύγει αρκετά σε τιμή στην έκδοση momentum,οι άλλες (kinetic,optimum έχουν ελλείψεις) ενώ στην ουσία δεν είναι καλύτερο από το μοντέο ecoboost
(μόνο εμφανισιακά είναι καλύτερο το s60,αλλά από εκεί και πέρα μειονεκτεί αισθητα σε χώρους και είναι πιο πλαδαρό οδηγικά και με χωρίς αίσθηση τιμόνι και άβολη-ψηλή θέση).Το mondeo ghia ecoboost είναι ένα πραγματικά υπέροχο αυτοκίνητο με πολλά χαρίσματα που δεν υστερεί πουθενά πλην των τεράστιων διαστάσεων .
Το ότι έχει ήδη παρουσιαστεί ότι 2013 βγαίνει το νέο
Το ότι είναι Μαούνα (όπως και τα υπόλοιπα) και έχει σχεδιασμό . . . Λάθος δια τύπωση . . . Δεν έχει σχεδιασμό !Το 508 είναι σχετικά ακριβούτσικο
+1
Απο τα γαλλικά ξεχωρίζω το c5 σαν πιο συμφέρουσα αγορα έναντι του 508 και με αισθητά χαμηλότερη τιμή από όλα.
+1
Το insignia είναι μια χρηση μετριότητα
+1
-
Αρα συμφωνείς σε όλα εκτός από τα γραφόμενά μου για το μοντέο.Το μοντέο ήρθε ελλάδα τον ιούνιο του 2007(έχει 4 χρόνια δηλαδή στην αγορά)και ο αντικαταστάτης του αναμένεται στο τέλος του 2013,έχει 2 και κάτι χρόνια ακόμα μπροστά του δεν αλλάζει και αύριο.Στα της σχεδίασης εξαρτάται.Του πάει περισσότερο το 5-θυρο αμάξωμα(είναι και πιο πρακτικό) από το σεντάν,οπότε σε ένα ωραίο χρώμα π.χ. μαύρο μεταλλικό ή λευκό με έξτρα 17άρες με 235/45/17 και μια αεροτομούλα πίσω γίνεται μπόμπα .Στη σύγκριση με το s60(το οποίο το είδα πρόσφτα σε έκθεση της volvo) θα πρέπει να ξες πως μηχανικά και σε πλαίσιο είναι ίδια(όπως ένα golf-leon).Επίσης είναι λίγο πιο δυνατό στο ford το ίδιο μοτέρ με άλλη χαρτογράφηση(160 το μοντέο αντί 150 του βαρύτερου νομίζω s60).Οδηγικά είναι σίγουρα λίγο καλύτερο το μοντέο,έχει καλύτερο τιμόνι και λιγότερη υποστροφή από το s60 όπως λέει και ο τύπος .Ποιοτικά δεν είναι σε καμία περίπτωση καλύτερο το volvo παρά την διαφορά τιμής,απλά είναι πιο μοντέρνο και ίσως πιο πολυτελές,όχι όμως αν βάλουμε απέναντι την έκδοση ghia του mondeo.Aπό χώρους τεράστια διαφορά παντού,ενώ έχει σίγουρα ευκολότερη εργονομία(σημαντικό για έναν 50άρη )και καλήτερη θέση οδήγησης.Το μέιον είναι το μήκος μαούνας αλλά νομίζω το 5-θυρο είναι λίγο μικρότερο από το σεντάν.Αλλά και τα passat,508 μαούνες δεν είναι?Διαφορετικά σε κάτι πιο μαζεμένο πάμε σε crossover τύπου 3008 thp premium,yeti 1.8 tsi amition,tiguan 1.4 tsi 122 sportstyle
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Είναι απλό .
Συναρμολόγηση , υλικά , αντοχή στο χρόνο . απόδοση κινητήρα , ρύποι , σχεδιασμός . όνομα . . . Ξεχωριστά και όλα αυτά μαζί σε ένα σύνολο.
Ο κινητήρας των 2 Γαλλικών, ο ασθενέστερος από όλους με την μεγαλύτερη κατανάλωση .Αληθεύει αυτό ? Είναι ασθενέστερος ο κινητήρας του psa? 155 ο ένας και 150 ο άλλος.
Και για τους ρύπους? γύρω στο 150κάτι είναι και οι δυο.
Ως τώρα άκουγα τα καλύτερα για τον κινητήρα του Psa , τον θεωρείτε υποδεέστερο?
Η αλήθεια είναι ότι και οι δύο σίγουρα θα είναι υπερ-αρκετοί για τον οδηγό του. Για προγράμματα και αναβαθμίσεις ούτε συζήτηση, δε πρόκειται να τολμήσει κάτι τέτοιο και δε νομίζω να επιθυμεί 200 άλογα έτσι κι αλλιώς.Το Mondeo απορρίπτεται από αψυχολόγητο προσωπικό κόλλημα όπως είπα, δεν έχει σημασία ο λόγος (όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος μου φαίνεται αυξάνονται τέτοια κολλήματα και άντε να ανατρέψεις πεποιθήσεις 10ετιών) Το 508 όταν είπα το βρήκε ενδιαφέρον εννοούσα απλά ενδιαφέρον και όχι κάτι ιδιαίτερο, πιο πολύ του έχουν αρέσει τα C5 και S60 οπότε μάλλον ανάμεσα στα 2 θα παιχτεί αν και η τιμή τους είναι αρκετά μακρυά.
-
Έχετε ξεχάσει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Sψoda Octavia 5 1.8 TSi....
Αγορά μεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου