-
Άς μπώ αμέσως στο ψητό...Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο. Η σκέψη μου φυσικά ηταν η ανταλλαγή το δικού μου με ενα καινούριο+κάποια χρήματα. Άπλη υπόθεση είπα....υπολόγισα οτι το δικό μου θα έπιανε 3000-4000euro (peugeot 307 , του 2004 , 1.4l , 90hp). Το αμάξι μου ήταν ατρακάριστο , δίχως κάτι που να προβληματίζει και για αύτο υπολόγισα μια τιμη σαν αυτή...Έλα μου ντε που το ΣΟΚ ήρθε !!! Στον έλεγχο που πέρασε απο τους τεχνικούς τις εταιρίας μου είπαν οτι το αμάξι είχε μπει στην καλίμπρα!!! Δεδομένου οτι το είχα αγοράσει καινούριο και ως μοναδικός του οδηγός ολα τα χρόνια έμεινα με ανοιχτό το στόμα! Ποτέ μα ποτέ δεν τράκαρα το P307 και ποτέ μα ποτέ δεν το είχα δώσει σε κανέναν έστω και για 10 λεπτά!!! Το μύαλο μου πάει αμέσως στα συνεργεία που κατά καιρούς με είχαν πελάτη. Ειδικά σε αύτα που μου άλλαξαν την ημέρα παράδοσης του αυτοκινήτου μου κατα 2-3 μερες.Πιστέυω οτι εκεί έγινε η ζημιά και απλά δεν με ενημέρωσε κανεις.(φυσικά!!)
Εσείς τι θα κάνατε? (Ξέρω, δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα ).ΥΣ:Απλά θέλω να χτυπήσω ένα καμπανάκι για όλους...Τελικά, είσαι σίγουρος ??
-
Άς μπώ αμέσως στο ψητό...Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο. Η σκέψη μου φυσικά ηταν η ανταλλαγή το δικού μου με ενα καινούριο+κάποια χρήματα. Άπλη υπόθεση είπα....υπολόγισα οτι το δικό μου θα έπιανε 3000-4000euro (peugeot 307 , του 2004 , 1.4l , 90hp). Το αμάξι μου ήταν ατρακάριστο , δίχως κάτι που να προβληματίζει και για αύτο υπολόγισα μια τιμη σαν αυτή...Έλα μου ντε που το ΣΟΚ ήρθε !!! Στον έλεγχο που πέρασε απο τους τεχνικούς τις εταιρίας μου είπαν οτι το αμάξι είχε μπει στην καλίμπρα!!! Δεδομένου οτι το είχα αγοράσει καινούριο και ως μοναδικός του οδηγός ολα τα χρόνια έμεινα με ανοιχτό το στόμα! Ποτέ μα ποτέ δεν τράκαρα το P307 και ποτέ μα ποτέ δεν το είχα δώσει σε κανέναν έστω και για 10 λεπτά!!! Το μύαλο μου πάει αμέσως στα συνεργεία που κατά καιρούς με είχαν πελάτη. Ειδικά σε αύτα που μου άλλαξαν την ημέρα παράδοσης του αυτοκινήτου μου κατα 2-3 μερες.Πιστέυω οτι εκεί έγινε η ζημιά και απλά δεν με ενημέρωσε κανεις.(φυσικά!!)
Εσείς τι θα κάνατε? (Ξέρω, δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα ).ΥΣ:Απλά θέλω να χτυπήσω ένα καμπανάκι για όλους...Τελικά, είσαι σίγουρος ??
-
Άς μπώ αμέσως στο ψητό...Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο. Η σκέψη μου φυσικά ηταν η ανταλλαγή το δικού μου με ενα καινούριο+κάποια χρήματα. Άπλη υπόθεση είπα....υπολόγισα οτι το δικό μου θα έπιανε 3000-4000euro (peugeot 307 , του 2004 , 1.4l , 90hp). Το αμάξι μου ήταν ατρακάριστο , δίχως κάτι που να προβληματίζει και για αύτο υπολόγισα μια τιμη σαν αυτή...Έλα μου ντε που το ΣΟΚ ήρθε !!! Στον έλεγχο που πέρασε απο τους τεχνικούς τις εταιρίας μου είπαν οτι το αμάξι είχε μπει στην καλίμπρα!!! Δεδομένου οτι το είχα αγοράσει καινούριο και ως μοναδικός του οδηγός ολα τα χρόνια έμεινα με ανοιχτό το στόμα! Ποτέ μα ποτέ δεν τράκαρα το P307 και ποτέ μα ποτέ δεν το είχα δώσει σε κανέναν έστω και για 10 λεπτά!!! Το μύαλο μου πάει αμέσως στα συνεργεία που κατά καιρούς με είχαν πελάτη. Ειδικά σε αύτα που μου άλλαξαν την ημέρα παράδοσης του αυτοκινήτου μου κατα 2-3 μερες.Πιστέυω οτι εκεί έγινε η ζημιά και απλά δεν με ενημέρωσε κανεις.(φυσικά!!)
Εσείς τι θα κάνατε? (Ξέρω, δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα ).ΥΣ:Απλά θέλω να χτυπήσω ένα καμπανάκι για όλους...Τελικά, είσαι σίγουρος ??
-
Έχουν πουληθεί κατά καιρούς και καινούρια αμάξια που έχουν περάσει από καλίμπρα. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. γι αυτό πρέπει να δείχνουμε τη μέγιστη δυνατή προσοχή όταν ερχόμαστε σε επαφή με συνεργεία. Το ιδανικό φυσικά είναι να περιμένεις στο χώρο του συνεργείου να ολοκληρωθεί το σέρβις, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χάσεις το μεροκάματό σου.
-
Φιλε ακρη δεν ξερω αν θα βρεις και ποιος θα αναλαβει τετοια ευθυνη,απλα το ιδιο προβλημα με σενα αντιμετωπισε ενας γνωστος μου με skoda octavia το ανακαλυψε τρακαρισμενο χωρις ποτε να το εχει οδηγησει αλλος και φυσικα χωρις να εχει τρακαρει ο ιδιος,το τρακαρισμα εγινε σε σερβις που ειχε αφησει το αμαξι και του αλλαξαν ημερομηνια παραδοσης.Και το πιο κορυφαιο αλλο περιστατικο κολλητος φιλος με καινουριο αμαξι seat ibiza οταν πηγε πρωτη φορα για κτεο ο αριθμος κινητηρα που ειχε το αμαξι δεν αντοιστιχουσε με την αδεια κυκλοφοριας ο κινητηρας ειχε αλλαχτει οταν το αμαξι ηταν καινουριο τον λογο δεν τον εμαθε ποτε απλα με ψαξιμο παντως εμαθε οτι το αμαξι ειχε φυγει με σωστο κινητηρα απο ισπανια και μαλλον αλλαχτηκε καπου στην διαδρομη.Αντε βρες ακρη τωρα.
-
Το τρακαρισμα που να θελει και καλιμπρα δεν γινεται οταν το παιρνει για λιγο ο τεχνικος να το βαλει μεσα. Ειναι τρακαρισμενο απο την αγορα του. Εχουν αλλαχτει τα παντα και πουλιεται σαν καινουριο.
Φαρε, ειχες αφησει το αμαξι για σερβις και στο καθυστερησαν 2-3 μερες? Δεν πηγες να το δεις?
-
Εχει μπει σε καλιμπρα ο.κ. Τον λογω που μπηκε στον δειξανε? Αν δεν στον δειξανε μηπως το ειπανε για να ριξουν την τιμη?Για να μπηκε σε καλιμπρα εχει χτυπημα σοβαρο π.χ. εχει πεσει απο την αυτοκινηταμαξα και εχει σκασει με τον ουρανο,εχει χτυπηθει στα εμπρος ραμφη η πισω στην μετοπη.Αυτα ειναι μερικα χτυπηματα που γινονται κατα την μεταφορα στην Ελλαδα.
-
Ο χρήστης Faros78 έγραψε:
Άς μπώ αμέσως στο ψητό...Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο. Η σκέψη μου φυσικά ηταν η ανταλλαγή το δικού μου με ενα καινούριο+κάποια χρήματα. Άπλη υπόθεση είπα....υπολόγισα οτι το δικό μου θα έπιανε 3000-4000euro (peugeot 307 , του 2004 , 1.4l , 90hp). Το αμάξι μου ήταν ατρακάριστο , δίχως κάτι που να προβληματίζει και για αύτο υπολόγισα μια τιμη σαν αυτή...Έλα μου ντε που το ΣΟΚ ήρθε !!! Στον έλεγχο που πέρασε απο τους τεχνικούς τις εταιρίας μου είπαν οτι το αμάξι είχε μπει στην καλίμπρα!!! Δεδομένου οτι το είχα αγοράσει καινούριο και ως μοναδικός του οδηγός ολα τα χρόνια έμεινα με ανοιχτό το στόμα! Ποτέ μα ποτέ δεν τράκαρα το P307 και ποτέ μα ποτέ δεν το είχα δώσει σε κανέναν έστω και για 10 λεπτά!!! Το μύαλο μου πάει αμέσως στα συνεργεία που κατά καιρούς με είχαν πελάτη. Ειδικά σε αύτα που μου άλλαξαν την ημέρα παράδοσης του αυτοκινήτου μου κατα 2-3 μερες.Πιστέυω οτι εκεί έγινε η ζημιά και απλά δεν με ενημέρωσε κανεις.(φυσικά!!)
Εσείς τι θα κάνατε? (Ξέρω, δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα ).ΥΣ:Απλά θέλω να χτυπήσω ένα καμπανάκι για όλους...Τελικά, είσαι σίγουρος ??
Απλα μια φραση:Αυτη ειναι η πολιτικη τους για να τα παιρνουν τζαμπα
-
μήπως το αμάξι σου πιάνει παραπάνω;;
-
Δυστυχώς εχω ένα φίλο φανοποιο που καθε μέρα χρησιμοποιεί αυτοκίνητα πελατών του για να γυρίσει σπίτι του...
Πάντως δεν θεωρώ εντελώς απίθανο να στο είπε για να σου ρίξει την τιμή.Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να το τσεκάρεις με κάποιο συνεργείο της εμπιστοσύνης σου για δευτερη γνώμη. Αν σου πει τα ίδια μάλλον σε πιάσανε κότσο κάπου όσο το είχες στη κυριότητά σου.Αν όχι μάκρια απο τον μαντρά που σε φλομώνει για να στο πάρει σκότωμα
-
+1 στα περί σκοτώματος της τιμής..
Πάρε το αυτοκίνητο να το δουν και κάπου αλλού χωρίς να τους πεις τίποτα περί καλίμπρας..
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το τρακαρισμα που να θελει και καλιμπρα δεν γινεται οταν το παιρνει για λιγο ο τεχνικος να το βαλει μεσα. Ειναι τρακαρισμενο απο την αγορα του. Εχουν αλλαχτει τα παντα και πουλιεται σαν καινουριο.Φαρε, ειχες αφησει το αμαξι για σερβις και στο καθυστερησαν 2-3 μερες? Δεν πηγες να το δεις?
Όχι για σερβις, αν ειναι δυνατον , το ειχα αφησει για μια αποκατασταση βλαβης...βαση προγραματισμου ηθελε 2-3 μερες και αυτες εγιναν 4-5..
+1 στα περί σκοτώματος της τιμής..
Πάρε το αυτοκίνητο να το δουν και κάπου αλλού χωρίς να τους πεις τίποτα περί καλίμπρας..
Η πρωτη αντιπροσωπια δεν δεχτηκε την ανταλλαγη , ενω οι 2 επομενες μου εδιναν τιμη 2500 - 2800. Η πρωτη το παρατηρησε ενω οι αλλες 2 δεν ειπαν κουβεντα.
Ευχαριστω για ολες τις αποψεις ...εστω και αργα ο ανθρωπος μαθαινει.(αλλα και την πληρωνει )
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Εχει μπει σε καλιμπρα ο.κ. Τον λογω που μπηκε στον δειξανε? Αν δεν στον δειξανε μηπως το ειπανε για να ριξουν την τιμη?Για να μπηκε σε καλιμπρα εχει χτυπημα σοβαρο π.χ. εχει πεσει απο την αυτοκινηταμαξα και εχει σκασει με τον ουρανο,εχει χτυπηθει στα εμπρος ραμφη η πισω στην μετοπη.Αυτα ειναι μερικα χτυπηματα που γινονται κατα την μεταφορα στην Ελλαδα.Τον λογω δεν μου τον εδειξαν αλλα ειχε τα σημαδια της καλιμπρας ...αυτα τα ειδα...τα ραμφοι , μετωπη , γεφυρες ηταν κανονικα..συμφωνα με τον τεχνικο της πρωτης αντιπροσωπιας.
-
Γιατι δεν δοκιμαζεις να πας και σε αλλες αντιπροσωπειες;
Παντως μην περιμενεις να στο εκτιμησουν πανω απο 3.000Ε και στην καλυτερη κατασταση να ειναι το αυτοκινητο επειδη ο πινακας με τις τιμες των μεταχειρισμενων ειναι standard για αυτους δηλαδη το κοστολογουν 2.500-3.000Ε για να το δωσουν 4.500Ε περιπου η να το δωσουν στα 3.000-3.500Ε(στο κοστος) μετα απο 2χρονια αν δεν υπαρχει ζητηση
Κανε μια προσπαθεια να το πουλησεις και σαν ιδιωτης θα τα πιασεις πολυ ευκολα τα χρηματα που ζητας -
Επισκευη με χρηση καλιμπρας, μεσα σε 2-3 μερες (ο εξτρα χρονος που αναφερεις οτι στο κρατησαν για καποιες εργασιες) ΔΕΝ γινεται. Ή το πηρες ετσι ή σου λενε Μιντλετονς.
-
Ο χρήστης Faros78 έγραψε:
Εχει μπει σε καλιμπρα ο.κ. Τον λογω που μπηκε στον δειξανε? Αν δεν στον δειξανε μηπως το ειπανε για να ριξουν την τιμη?Για να μπηκε σε καλιμπρα εχει χτυπημα σοβαρο π.χ. εχει πεσει απο την αυτοκινηταμαξα και εχει σκασει με τον ουρανο,εχει χτυπηθει στα εμπρος ραμφη η πισω στην μετοπη.Αυτα ειναι μερικα χτυπηματα που γινονται κατα την μεταφορα στην Ελλαδα.
Τον λογω δεν μου τον εδειξαν αλλα ειχε τα σημαδια της καλιμπρας ...αυτα τα ειδα...τα ραμφοι , μετωπη , γεφυρες ηταν κανονικα..συμφωνα με τον τεχνικο της πρωτης αντιπροσωπιας.
Τι σημαδια ειδες δηλαδη;
-
Τα σημαδια ηταν 2 ορθογωνια (με διασταση περιπου 4 χ 8 cm) σε καθε πλευρα του αμαξιου, με ολη την επιφανια τους γεματη ,πως να το πω, λακουβιτσες? Εμοιαζε οντως σαν κατι να εσφιξε εκει,σαν σιαγωνες.
-
Ο χρήστης Faros78 έγραψε:
Τα σημαδια ηταν 2 ορθογωνια (με διασταση περιπου 4 χ 8 cm) σε καθε πλευρα του αμαξιου, με ολη την επιφανια τους γεματη ,πως να το πω, λακουβιτσες? Εμοιαζε οντως σαν κατι να εσφιξε εκει,σαν σιαγωνες.Μα η καλίμπρα δεν 'μαγκώνει' απο κάπου το αυτοκίνητο και το τραβάει, η διαδικασία που αναφέρεσαι γίνεται με δοκούς που εισχωρούν στα δομικά στοιχεία του αμαξώματος (κύριες ράβδοι στήριξης) αυτά που είδες στα 'ράμφη' μήπως είναι κάτι άλλο κατασκευαστικό; Ο λόγος είναι ότι αν κάποιο από τα 'ράμφη' υποστεί τέτοια βλάβη αλλάζεται δηλ. κόβετε και δεν γίνεται επιδιώρθωση, αν όμως είχε γίνει επισκευή σε εκείνο το σημείο, ψάξε για άλλα 'σημάδια' όπως στόκος, βαφή η οποία σίγουρα δεν θα έχει την ίδια απόχρωση με την υπόλοιπη περιοχή της μηχανής, κολήσεις οι οποίες σίγουρα δεν είναι εργοστιασιακές και ακόμα και το πιο άπειρο μάτι μπορεί να τις αντιληφθεί, δες πρώτα όλα αυτά και μετά αν ακόμα είσαι με την απορία σε φαναρτζή να σου μετρήσει τα ράμφη και τις διαγώνιες είναι πολύ απλή διαδικασία και θα δεις με απόλυτα νούμερα πόσο στραβό είναι το αυτοκίνητο αν είναι!
-
Πώς δουλεύει μια καλίμπρα: http://www.youtube.com/watch?v=9QoKxWTuUPE
Το αμάξι στηρίζεται και σφίγκεται στο 'νύχι' που έχει κάτω απο το μαρσπιε, δηλαδή χοντρικά στα σημεία που μπαίνει ο γρύλος.
Οι σφικτήρες όντως αφήνουν σημάδι σε εκείνα τα σημεία
Είσαι ... σίγουρος ???