Υπαρχει και η απολυμανση με μηχανη παραγωγης οζον,αν το σαλονι ειναι καθαρο και απλα υπαρχει αυτη η διακριτικη μυρωδια του τσιγαρου και δεν θες να μπεις στην διαδικασια του βιολογικου,ειναι μια καλη και σιγουρη λυση,απλα πρεπει να βρεις καποιον επαγγελματια που εχει αυτην την μηχανη και την χρησιμοποιει για απολυμανση στις καμπινες των αυτοκινητων.
Latest posts made by pete30
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Νομιζω εχετε μπερδεψει λιγο τα προιοντα αυτα,το ceramic pro ειναι προιον της nanoshine και το αλλο που αναφερεστε ειναι της nanoway.
Ceramic pro 9H της Nanoshine ltd http://nanoshine-group.com/9h.htmlCeramic 9H nanoway http://www.ebay.co.uk/itm/272202922940
Δυο διαφορετικες εταιριες με σχεδον την ιδια ονομασια.
-
RE: Carspotting [#7]
Στην Πατρα το εχω δει και εγω ενα βραδυ ανεβαινοντας την Γουναρη.
-
RE: Radar και πού βρίσκονται.
Σε εμένα ήρθε κλήση από ραντάρ στην εθνική οδό πατρών πύργου στο ύψος του γομοστού αχαίας προχθές,η φώτο ήταν από τον δεκέμβριο του 2014 οκτώ μήνες μετά.Το πρόστιμο 100 ευρώ στα 113km/h.
-
RE: Πρόβλημα με Dodge Caliber
Με το ιδιο αυτοκινητο με υγραεριο παλι εχει αλλαχτει μεχρι να βρεθει η βλαβη σε αντιπρωσοπειες και εκτος αισθητηρες, καταλυτης,πολλαπλασιστης,μπουζι,ραγισμα στην πολλαπλη (χταποδι),πεταλουδα,τελικα ο φιλος το προβλημα το ελυσε αλλαζοντας τον δευτερο αισθητηρα λαμδα και εκανε επαναρυθμιση απο την αρχη του συστηματος υγραεριου.Μεχρι τωρα δεν εχει παλι προβλημα αν και αλλαξε πολλα εξαρτηματα ειτε εφταιγαν ειτε οχι.Αυτο το προβλημα το εχω ακουσει παλι οπως το περιγραφεις και σε αλλα αυτοκινητα με υγραεριο συνηθως το ελυναν με ρυθμιση του υγραεριου παλι.
-
RE: Πρόβλημα (;) με Δείκτη Θερμοκρασίας
Αν δε το εχεις κανει τσεκαρε το, υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να παιρνει αερα το κυκλωμα ψυξης καπου.
-
RE: Πρόβλημα (;) με Δείκτη Θερμοκρασίας
Σε αντιστοιχο προβλημα σε fiat punto mk2 φτανοντας τα 200.000χμ αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με αυξομειωσεις του δεικτη θερμοκρασιας απο το τερμα κατω εως και κοκκινα ειχε πιασει.Αυτο που εφταιγε σε μενα ηταν μια μικρη διαρροη ψυκτικου υγρου απο ενα κολαρο του κινητηρα η οποια ηταν τοσο μικρη που δε φαινοταν με εναν απλο ελεγχο.Η απωλεια υγρου ηταν τοσο μικρη που ουτε καν συμπληρωνα παραφλου στο ψυγειο και αυτο ειχε ως συνεπεια να παιρνει αερα το κυκλωμα ψυξης και να κανει το δεικτη να δειχνει οτι θελει.Αλλαζοντας το κολαρο μετα ολα φυσιολογικα.
-
RE: Μαυρίλα στο χρώμα του αυτοκινήτου
http://www.swell.gr/car/index.php?page= ... &Itemid=72
Κοιτα εδω θα βρεις και φθηνοτερους και πολυ καλους δοκιμασμενοι, προτιμησε καποιον soft πηλο γιατι αν παρεις σκληρο πηλο θα δημιουργησεις αραχνη επανω στο χρωμα και μετα θα εισαι και για γυαλισμα.
-
RE: Μαυρίλα στο χρώμα του αυτοκινήτου
Ενας πηλος οπως προτεινε και ο GA14DE θα σε καλυψει πληρως.
-
RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel
Απο οτι ξερω οχι μπορεις και απευθειας στο ρεζερβουαρ με προτεινομενη αναλογια ενα προς ενα, δηλαδη ενα μπουκαλι 250ml κανει για 250 λιτρα καυσιμου και οπως αναφερει η αναλογια στο συγκεκριμενο καθοριζεται αναλογα με το τι θελεις να κανεις απο οτι διαβασα σας το μεταφερω οπως το ειδα.
Καθαριστικό φίλτρου σωματιδίων αιθάληςΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Πρόσθετο πετρελαίου για μηδενικές επικαθήσεις. Κατάλληλο για την διαδικασία αναγέννησης του φίλτρου σωματιδίων αιθάλης.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ
ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ: τοποθετείται στο ειδικό κιτ (ενσωματωμένο δοχείο αυτόματου ψεκασμού) δίπλα στο ρεζερβουάρ των τύπου PSA μηχανών
ΓΙΑ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ: ρίξτε το 1/4 της φιάλης(250ml) στο ρεζερβουάρ (για πολύ βουλωμένα φίλτρα ρίξτε το 1/2 της φιάλης - 500ml)
ΓΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ: ρίξτε το 1/4 της φιάλης (250ml) στο ρεζερβουάρ.
ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΗΣΗ: το περιεχόμενο της φιάλης επαρκεί για 1200lt πετρελαίου (περ. 20 γεμίσματα)